Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szappanos -Autógáz Creative Commons License 15 perce 0 0 59372

Sziasztok! Hétfőn indulok Erdélybe, Marosvásárhely környéke. Hol vannak gázkutak, vagy milyen sűrűn? Köszi 

t.lantos Creative Commons License 25 órája 0 0 59371

A rigifotin jelenleg 169 az ar.

Meg messze van a kiskunhalasi artol, de jelenleg mar veri a mol -9ft-ot.

 

no_holy_shit Creative Commons License 25 órája 0 0 59370

hasznalt szekis front kit kb. 20eFt. biztos nem venturisrendszerrel hoznam össze. (szekis nem szokta elfujni pl. a menetszel)

Előzmény: Norbert Szalai (59369)
Norbert Szalai Creative Commons License 1 napja 0 0 59369

az összekötő. Cső már rég nincs meg. Akkor teszek be lemezt a légszűrő ház elé. Másik kérdés, hogy c20xe motorhoz ossze lehet e hozni a mostani lovato lov eco gázrendszeremet? Most c18nz központi befecskendezős motor van benne.

Szappanos -Autógáz Creative Commons License 1 napja 0 0 59368

Csak hogy tisztában legyünk, én is ezt írtam. Szedd ki a levegő összekötő csövet, mert a menetszél elfújja a gázt.

Előzmény: Norbert Szalai (59365)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 1 napja 0 0 59367

Ha a rendszer nem adna a plusz levegohoz plusz benzint akkor is elszegenyedne.

Előzmény: Norbert Szalai (59365)
Norbert Szalai Creative Commons License 1 napja 0 0 59366

Azért is halogatom a motor átépítést hengerenkétisre, mert a mostani régi rendszer benzinből semmit nem eszik. beröffen és máris átkapcsol gázra és ez így megy -15fokban is. Soha nem volt lefagyás vagy bármi gond. 1 km re van az m7es addig 1-2 ben gurulok 1500on és onnantól taposom csak míg pl a mondeo megy több km et mire átkapcsol..

Norbert Szalai Creative Commons License 1 napja 0 0 59365

Ezt a levegőcső takarást írják pár helyen nem akartam elhinni, hogy a gáznak ennyit számít a benzinnek meg semmit. Vagyis Télen le szoktam takarni azt az oldalt egy lemezzel akkor nem csinálja a leállást, de azt hittem ez inkább beállítási hiba. Csinálja mióta megvettem 90.000km el ezelőtt és kb 15000km el ezelőtt fel is újítottam a reduktort... Semmi nem változott pedig a régi membránok már elég kemények voltak :)

Előzmény: R!ck4 (59360)
Norbert Szalai Creative Commons License 1 napja 0 0 59364

Inkább pesten használom és ott azért 9 ig felmenne. így is havi 40-50000 ért tankolok..

Előzmény: Mr. Cool (59359)
Norbert Szalai Creative Commons License 1 napja 0 0 59363

kiderítem milyen reduktor van benne, de most nincs itt a kocsi. azt tudom, hogy kb fele akkora mint nekem a régi lovato.

Előzmény: Szappanos -Autógáz (59357)
Csanak,p Creative Commons License 2 napja 0 0 59362

Sajnos , mostanság olyan lehetetlen időben vagyok fent, hogy nem megy.

Előzmény: danekadoki (59356)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 3 napja 0 0 59361

Szedd ki a légszűrő, és az orfal közötti összekötő csövet.

Előzmény: Norbert Szalai (59354)
R!ck4 Creative Commons License 3 napja 0 1 59360

Nem ártana a beszívott levegő útját kitakarni, egy 20ft-os fémlemez lesz a megoldás. Valahova felfúrod, hogy menet közben a levegő ne fújjon bele a csőbe, mert több levegő megy be úgy, mint kellene, és elmegy a keverék aránya. 

 

Először is légszűrőt cserélsz, majd belövöd, hogy alapjárat és gyorsulás is jó legyen, hogy hogy kell, arról már írtam itt  sokszor. Onnantól jó lesz.

Előzmény: Norbert Szalai (59354)
Mr. Cool Creative Commons License 3 napja 0 0 59359

Az a motor olyan keveset eszik, minek azt begázozni? Volt nekem is, Astra GSI-ben, 7.22L/100km volt 25000km vegyes átlaga.

Előzmény: Norbert Szalai (59354)
Dzsonkonnor Creative Commons License 3 napja 0 0 59358

Most menjetek Lengyelországba. 120 forintnak megfelelő áron kapsz 1 liter LPG-t.

Szappanos -Autógáz Creative Commons License 3 napja 0 1 59357

Nincs gáznyomás, valamelyik mágnestekercs , vagy dugulás van. Milyen reduktor van benne?

Előzmény: Norbert Szalai (59353)
danekadoki Creative Commons License 3 napja 0 0 59356

És rám mikor nézel pesten?

Előzmény: Csanak,p (59355)
Csanak,p Creative Commons License 4 napja 0 0 59355

Győr környékén rá tudok nézni minden területre.

Előzmény: Norbert Szalai (59354)
Norbert Szalai Creative Commons License 4 napja 0 0 59354

Előzőtől független:
Opel Astra F C20XE DIS es ősi opel motorral van valakinek tapasztalata? kb mennyit enne és bírná e a gázt? Gyárilag is ki van hegyezve 150Le 1986ban nem kevés és van egy ilyen motorom arra gondoltam bedobnám a mostani c18nz (90Le) helyére, de lovato lov eco gáz van most benne ami kétlem, hogy működne egy hengerenkéntis 16v motorral.. most Érd-bp16 távon 10L-11L bezabál és nem mondanám erősnek se... másik ami zavar, hogy 80felett üresben le is áll. Motorcsere nem probléma, de a gáz miatt vacilálok mi légyen... hosszabb 100körüli tempónál kidobja a nincs lambda jel változás hibát még nem néztem meg, hogy dús vagy szegény bár nem értem miért nem azt írja akkor, de régen is leállt mikor még nem hibalámpázott.

Norbert Szalai Creative Commons License 4 napja 0 0 59353

sziasztok. Én CR Dieselekkel foglalkozom, de LPG-s kocsival járok (vajon miért?? :D ) Egyik barátom vett egy DT gas system gt708s/08 01226 al szerelt 2002es 2.5 v6 os mondeot kb 12l gázzal el is járt, de néha mikor átváltott gázra egyből le is állt ami problémás, ha pl körforgalomba ugranál be valaki elé. szerintem a hosszú leürült gáz csövek miatt. Mostmár amint átvált gázra vagyis váltana egyből vissza is kapcsol benzinre. tank tele, Csatlakozásokat átnéztem nem láttam semmi hibát így arra gondoltam vennék valami interface-t hozzá hátha megtalálom mi a baja. Tudnátok ebben segíteni? Másik megoldás, hogy ránézne valaki ÉRD környékén? Köszönöm!

Pompiere Creative Commons License 5 napja 0 0 59352

Soha semmilyen hibajelzésem nem volt. Természetesen a visszajelzők izzói nincsenek kiégve a műszerfalban. :-)

Előzmény: Szappanos -Autógáz (59351)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 5 napja 0 0 59351

Az egész táblát kell állítani, biztos, hogy nem áll jól. MIL lámpa nem világít?

Előzmény: Pompiere (59346)
jocijocó Creative Commons License 6 napja 0 0 59350

Egy gázautó szerelőnek nem probléma megnézni, rendszertől függetlenül. Ha gyári a cucc már adódnak gondok, hogy tud e  rajta állítani. 

Előzmény: HUBbAsztikus (59348)
jocijocó Creative Commons License 6 napja 0 0 59349

Igen.

Előzmény: HUBbAsztikus (59348)
HUBbAsztikus Creative Commons License 6 napja 0 0 59348

Van egy cng-s polom ami ha gazzal erezhetoen gyengebb, igy sacc 10-20%-t mondanek, ez normalis? Hogy tudnam leellenorizni, hogy minden rendben a gaz uzemmel?

Lpg-s autok eseten mekkora a teljesitmeny visszaeses?

 

wdriver Creative Commons License 6 napja 0 0 59347

erősítsetek meg, hogy egy szűrőcsere elhúzódás, 30.000 van benne kb,

okozhat fogyasztás növekedést?

én vagyok a marha lusta, ezer éve kellett volna, de megy a kocsi,

így persze lustulok,

most meg utazás nyaralni és kicsit többet fogyaszt mint gondolnám az elmúlt évek alapján.

bár legutóbbi tankoláskor emberünk diósdon lökdöste az autót hogy minél több menjen bele, előtte meg hamarabb leállt a kút.

 

Pompiere Creative Commons License 6 napja 0 0 59346

Köszönöm a válaszokat.

 

A benzinen járás már többször is megvolt. Egy napnyi benzinezés után, másnap reggel már tökéletes simasággal jár a motor. Sőt, amikor este hazaérek és nem gázról állítom le az autót, hanem 1-2 percnyi benzinen ketyegés után, másnap reggel már alig érezhető a motor remegése.

 

Ezért is gondoltam, hogy a gázrész még rádúsít a hidegindítás miatt már amúgy is  dús benzinüzemre.

 

Megoldás lehet az, hogy a gázbeállításnál a 750-1100 közötti fordulatszám tartomány el van szegényítve?

Előzmény: Szappanos -Autógáz (59344)
kiggyo Creative Commons License 6 napja 0 0 59345

Vedd le az akkusarut egy estére és járj egy pár napot benzinnel. Ezzel reseteled az autó ecu-ját. Ha így jó , irány egy gázszerviz ahol beállítják a gázrendszert. Előferdül ilyen.

Előzmény: Pompiere (59343)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 6 napja 0 0 59344

A feltételezés jogos, ezt úgy tudod megállapítani, hogy 3-4 napig csak benzinnel jársz, és nézed , hogy javult e a helyzet.

Előzmény: Pompiere (59343)
Pompiere Creative Commons License 6 napja 0 0 59343

Tisztelt Urak!

 

Egy kis segítséget kérnék:

Adott egy G Astra amely benzinen és gázon is jól működik. Azonban reggeli (hideg) indításkor, - amíg az automata szívató működik - és a fordulatszám le nem esik az indításkori 1000-1100-ról 750-re, erősen rázkódik a motor. A rázkódás alatt a fordulatszám is leesik 500 körülire, ingadozik és rendkívül erős benzinszag jön a kipufogóból. Közben azért az autó megpróbál korrigálni, ami hol sikerül hol nem. Abban a pillanatban amint a fordulat beáll 750-re, a motor járása kisimul.

 

Arra gondolok, - aztán az is lehet, hogy hülyeséget írok - ,hogy az egyébként benzinben dús hidegindítás során a gázrendszerben az alacsony fordulatszámra beállított értékek még rádúsítanak a benzinre, ami után a motor szó szerint bele akar fulladni a benzinbe. Jól gondolom ezt?

 

Bármilyen tanácsot szívesen fogadok.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!