Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jocijocó Creative Commons License 1,5 órája 0 0 59723

Mondjuk soha nem néztem ilyen CNG-s szelepet, ami ilyen volt nálam mind kézi csapos volt. Persze ha 5 bár nyomás lebírja győzni a rugót, 200 bár feltölti 195 ig. 

Előzmény: MM. (59717)
jocijocó Creative Commons License 1,5 órája 0 0 59722

Na tegnap már szarozta az anyjának a kisasszony a Suzukit, ha finoman akar indulni, majdnem mindig lefullad. 

Nos ebben igaza van, valóban egy városi autó létére egy fostalicska.  Nem is értem hogy lehetett így kiadni sorozatgyártásra. 

Előzmény: jocijocó (59713)
MM. Creative Commons License 2 órája 0 0 59721

Akkor az is multiszelep...

Előzmény: 372zoli (59718)
kiggyo Creative Commons License 8 órája 0 0 59720

A médiában csak 3 napig volt hír ugye, de amit tudni lehet hogy házi hebrák volt az kisteherautó.

Több tartály volt benne mint az engedélyezett (ez egyébként mindennapos dolog zafiráknál is, bontottat tupíroznak még bele), és régen lejárt érvényességük volt.

Az egyik ilyen pukkant el töltéskor, és szétkapta az autót, elrepült a kutas aki majdnem meghalt.

Égés nem volt a nyomás miatt robbant fel.

 

Viszont volt érvényes műszakija, gázbiztonsági szemléje, stb, szóval több ember is hunyó volt nem csak a tulaj.

 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (59719)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 19 órája 0 0 59719

Mitol robbant fel?

Előzmény: kiggyo (59711)
372zoli Creative Commons License 21 órája 0 0 59718

elhiheted fel lehet. a mágnesszelep ki nem enged be viszont igen.

Előzmény: MM. (59717)
MM. Creative Commons License 23 órája 0 0 59717

Jaja egy isminek is ott van a CNGs puntojan.. sztem nincs benne elektroszelep a tartálynál egyébként hogy töltené fel levett gyujtással?:D

Előzmény: jocijocó (59716)
jocijocó Creative Commons License 24 órája 0 0 59716

Sok utólag beszerelt CNG átalakításnál, a tartálytöltő csonkot a reduktorhoz rakták. Igaz ott a tartályokon nem mágnesszelep, hanem kézi elzáró volt. 

Előzmény: R!ck4 (59715)
R!ck4 Creative Commons License 1 napja 0 0 59715

Mellényomtam, megpatkolás akart lenni, a tartályszelepet kiherélik, és előre jön a 200 bar nyomás a reduktorig... Na ezt nem akartam.

Előzmény: MM. (59712)
szaboknak Creative Commons License 1 napja 0 0 59714

Na úgy néz ki két nap tesztelés után sikerült beállítani,hogy semmilyen körülmények között ne jöjjön be a szegény keverék hibakód és légkondinál sem veszek észre teljesítmény csökkenést mint eddig.

Igazad volt de én csak 10%-al növeltem meg és így is jó lett.

Még egy kérdésem lenne az extra befecskendezés érzékenysége az alábbi kép szerint van beállítva annak mi a szerepe?jól van a 0 értéken?

Még egyszer köszönöm a segítséget!

Előzmény: Csanak,p (59707)
jocijocó Creative Commons License 1 napja 0 0 59713

Lányomnak szétment a rönója , még javítjuk kölcsönkérte a Suzukit. Soha nem rajongott a gázüzemért, nem is érdekelte, pedig benzines a vasa. Mielőtt kölcsönadtam megtankoltam benzinnel gázzal. Először kihasználta a gázt , most benzinnel jár. Kérdeztem tőle, na most jobb a Suzuki hogy benzinnel mész? Hát ő nem érez semmi különbséget a két üzem között. 

MM. Creative Commons License 2 napja 0 0 59712

Mi ez a megparkolás?

Előzmény: R!ck4 (59700)
kiggyo Creative Commons License 2 napja 0 0 59711

Csatlakozom az előttem szólóhoz. 

Az autó nem játék, a CNG pláne nem az.

Téged sem vigasztalna hogy spórolt a parasztja ha te lettél volna a kutas aki majdem meghalt, mert szegeden felrobbant az autó tankolás közben. 

Rossz nézni azt a sok lefingott multiplát amit behordanak majd okosban leműszakiztatnak mert óccó vele járni.

Vagy ha valaki a féken, téligumin spórol és kitapos valakit. 

Sajnos még mindig.sokam vannak akik ezeket nem érik fel ésszel. Fejlettebb országokban szigorúbb ellenőrzés (nem kamu műszaki) és/vagy komoly felelősségrevonás (baleset esetén) riasztja el az embereket ilyenről.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (59708)
R!ck4 Creative Commons License 2 napja 0 0 59710

Akinek ez nem megy, annak nem kell erőltetni. A CNG-s autókat  is olyanok veszik javarészt, akik nem tudnak az üzembiztonságra áldozni, mert nem a környezetvédelem, hanem a spórolás a motiváció. Az ilyennek nem való autó, hogy fogja rendben tartani, ha az ilyen alap dolgokra nem tud pénzt kifizetni. 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (59708)
szaboknak Creative Commons License 3 napja 0 0 59709

Köszi a jó tanácsokat le fogom ellenőrizni de amiket még tudsz,hogy elhanyagolják a szerelők megköszönném ha leírnád,hogy ellenőrizzem le azokat is.

Amúgy a mai 40 km után ki ürült a hiba tároló amit szándékosan nem töröltem ki pedig minden tempóban próbálgattam.

Előzmény: Csanak,p (59707)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 3 napja 0 0 59708

Sok embernek 55000 tobb mint fel havi fizetes.Talan ez is lehet a mokolas oka.

Előzmény: R!ck4 (59700)
Csanak,p Creative Commons License 3 napja 0 0 59707

A fuvóka méret relativ kicsik nem csak 1 literre mérten. Egyébként a programban a kijelző fül alatt  jobb oldalon van egy  virtuális mérce ami  szintén jelzi ha nem optimális  nyilván ha középen áll a zöld kocka akkor jó. Erre azért érdemes figyelni mert az injektorok nyitási ideje nem végtelen nem célszerű öket folyamatosságig vezérelni .Ha már az injektorkról beszélek , még egy okosság , fontos a pontos kiválasztasuk mindenféle programozás előtt,Pontosabban a beállitásokban mert a Molnárék rendszeresen csak az első zavolira állitják mindegyiket és a valtek féléknek ez nem hejes. Aztán még kb : tudnék mondani erről a behangolásról 20 ujdonságot mondani amire komoly beszerelők nem figyelnek oda, vagy nem tartják lényegesnek....

Előzmény: szaboknak (59706)
szaboknak Creative Commons License 4 napja 0 0 59706

Persze,hogy nem nagyok a fuvókák mert csak 1000-es a motor.

Mentésem van az nem gond,de igazából csak azért zavar mert attól tartok,hogy eltanítja a kocsi ecu-ját is,meg aztán a szegény keverék nem tesz jót a szelepeknek sem.

Amúgy meg átgondolva az egészet a szelephézag beállítás óta jelentkezik ez a probléma.

A szelephézagok tuti,hogy jók csak eddig a szívó szelepekkel nem foglalkoztam legutóbb viszont azon is korrigáltam.

 

Előzmény: Csanak,p (59705)
Csanak,p Creative Commons License 4 napja 0 0 59705

Mi ez a zavoli , hogy régi felosztású a  map tábla ? Valami Easy ?  Na szóval  szerintem  nem tul nagyok a befecsi fuvókáid az injektorokban , mert a vége fele  már 200 as korrekciós szám is van, ami nem kevés ugye max 250 ig lehet huzni. Aztán mielőtt  még bármit eltekernél szerintem csinálj egy mentést, Próbálni természetesen  lehet én is így  kezdtem: valahol a közepébe tegyél rá 20%-ot....

Előzmény: szaboknak (59704)
szaboknak Creative Commons License 4 napja 0 0 59704

Olyan 2-3 ezres tartományba gyorsuláskor írja ki mert teszteltem folyamatos obd csatlakozással.

Reduktor fel van újítva ,szűrők cserélve és teljesítménybe sem veszek észre semmit egyik üzemben sem,mindkettőben szép halk egyenletes az alapjárat is.

A map beállításom így néz ki:

Szerinted melyik tartományba növeljek rajta?

Előzmény: Csanak,p (59703)
Csanak,p Creative Commons License 4 napja 0 0 59703

Nem gondolnám , hogy rögtön szoftveresen kellene nekimenni. Élő adatban először a gáznyomás változásokat kellenene ellenőrizni , lehet valami dugulás is esetleg reduktor hiba..... A fizetős EOBD programokkal az is ellenőrizhető milyen körülmény között  van a hiba , az is kiolvasható a benzin ecu-ból. Én csak ahhoz a trülethez nyulnék hozzá ahol nem jó a keverékképzés.

Előzmény: szaboknak (59702)
szaboknak Creative Commons License 4 napja 0 0 59702

Sziasztok!

Van egy olyan problémám zavoli szett van egy Suzuki splas-ben ami már jól teljesitett 210000 kilométeren keresztül.

Az utóbbi időben azt vettem észre,hogy kiolvasva a hiba tárolót p0171 hiba van nem állandósultként ezért a check engine lámpa nem jelzi.

Ha csak benzinbe használom nem jelentkezik.

A gáz ecu beállitásai még ugy vannak ahogy a Molnár autogáznál beállították a beszereléskor az új autóba de szelephézag korigálás már volt kétszer.

Szerintetek egy automatikus kalibráció segítene a dolgon mert valószínű,hogy valamelyik tartományban szegény a gáz keverék.

Köszönöm!

no_holy_shit Creative Commons License 4 napja 0 0 59701

 

tudtok ajanlani beszerelomuhelyt, ahol vitt szettet beszerelnek?

 

(megvettem mindent, de idöben nem fer bele...amikor idöm lenne akkor meg szerelesi lehetösegem nincs...)

R!ck4 Creative Commons License 4 napja 0 0 59700

Ne felejtsd ki, ez az ország az olcsó szerelésről, az okosban megoldott dolgokról, a "majd én jobban tudom, mint a gyár mérnöke" megoldásokról szól. Az alternatív üzemanyagokat használók, és az új érdeklődők is a megspórolható összegekre koncentrálnak, nem a környezetvédelemre. 

 

Anno, mikor az egyik tartályszelepem megadta magát, okosban megparkolták volna 2 ezerért, én inkább megcsináltattam 55 ezerért új szeleppel, új csövezéssel. Bele se merek gondolni, hogy hány autót parkoltak már meg, ha ennyire képben voltak a megoldással.

 

Szerinted hány mókolt autó lesz majd, ha elterjed a CNG, és még többen is ilyet akarnak, még azok is, akik eddig nem engedhették meg azt se, hogy legalább 60-70 km-t menjenek benzinnel a gáztankolás miatt?

Előzmény: jocijocó (59696)
cipic Creative Commons License 5 napja 0 1 59699

Én is ledugóztam,mert így nem romlik meg a benzin.

Ha nem dob hibát, szerintem nincs jelentősége.

Előzmény: Jamborj (59698)
Jamborj Creative Commons License 5 napja 0 0 59698

Sziasztok!

Van egy E46 330i, BRC szettel, a tankszellőztető szelep ki van kötve rajta, így vettem.

Ez a gázüzem miatt lehet, vagy nincs hozzá köze szerintetek?

Csanak,p Creative Commons License 5 napja 0 0 59697

Simán lehet gyujtás probléma, benzin gyulladási hőmérséklet  250'C az LPG 540'C . Nincs miről beszélni , amig  ez a körülmény nincsen tisztázval addig nem kellene tekergetni a gáz ecu beállításait.

Előzmény: slowrunner (59692)
jocijocó Creative Commons License 5 napja 0 0 59696

Nincs itt semmi akadály. Ha valakit direkt elgáncsolnak, nyilván nem tud szaladni. Ez a véleményem, mi kerül egy szaros mobil töltőállomáson csiliárdós összegbe?? Tolják az elektromost orrba szájba, felvevőpiac meg nincs hozzá. A CNG-t csak a saját érdekükben hajlandóak támogatni. Pedig ha a főbb városokban lennének kutak, az igen jót tenne a környezetszennyezésnek. Be lehetne hozatni gyári CNG-s autókat, és adókedvezménybe részesíteni, akár az elektromost akarják. A gyárak tuti nem mondanának nemet, van bőven márka aki szívesen hozná, kormány garanciákkal. De nemakarásnak nyögés a vége.

Nekem nincs bajom az elektromossal, de egy Teszla akku csomagja 180 KW, azért azon is illene gondolkozni a törvényhozóknak, ha netán elterjednek az elektromos autók, az elektromos hálózattal mi lesz.?  Összefog omlani mint a kártyavár, már a klímák terjedésétől is nagyok a félelmek, hát még ha a garázsok is nagyfogyasztók lesznek.

Előzmény: MM. (59695)
MM. Creative Commons License 2016.09.22 0 0 59695
R!ck4 Creative Commons License 2016.09.22 0 0 59694

Köszönöm az alkatrészt, jó lett a technika, vált is azonnal gázra a masina.

Előzmény: Szappanos -Autógáz (59685)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!