Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jocijocó Creative Commons License 16 órája 0 0 62192

Nemrég beraktam, de nem volt rá reakció.

Előzmény: Péter Huba Mikulik (62191)
Péter Huba Mikulik Creative Commons License 21 órája 0 0 62191

Sziasztok!

Aki szeretne, csatlakozzon a facebook-os csoporthoz, hogy minél hatékonyabban tudjuk segíteni egymást!!!
https://www.facebook.com/groups/464626537077792/?hc_ref=NEWSFEED
Sziasztok!

Huba

t.lantos Creative Commons License 27 órája 0 0 62190

1AZ-FSE Mas nem lehet. Az meg D-4 motor. (kozvetlen befecskendezeses)

Előzmény: columbo67 (62189)
columbo67 Creative Commons License 28 órája 0 0 62189

Kellene a motorkód - motorszám.

Előzmény: vega_fe (62188)
vega_fe Creative Commons License 28 órája 0 0 62188

Sziasztok.

2004-es Toyota Avensist 2.0VVT-i motorral lehet gázosítani? Most ez közvetlen befecskendezéses vagy nem és van benne hidrotőke?

t.lantos Creative Commons License 1 napja 0 0 62187

Semmi köze hozzá. Lejárt tartállyal nem lehet műszakija az autónak (ha nincs már 2 év belőle hátra, akkor rövidebb időre kap csak műszakit), így az érvényes műszaki automatikusan igazolja a tartályt.

Előzmény: Lolliii (62186)
Lolliii Creative Commons License 2 napja 0 0 62186

Egy kérdés:az előző autónk mostani gazdijától a rendőr kérte a tartály lejáratáról a papírt ellenőrzéskor, kell hogy nálam legyen?

jocijocó Creative Commons License 2 napja 0 0 62185
Lolliii Creative Commons License 4 napja 0 0 62184

Ha már erre jársz egy kérdés:

Dragont is kell fúrni? Lassan csere lesz, ezt néztem ki, mit szólsz hozzá, 204-hez? 1.6-os Renault motor.

http://www.agsiedlik.pl/en/dragon-lpgtech-4-cyl--listwa-wtryskowa--lpgcng-i1636.html

 

 

Előzmény: Szappanos -Autógáz (62182)
Lolliii Creative Commons License 4 napja 0 0 62183

Lehet törlés volt..

Előzmény: Szappanos -Autógáz (62182)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 4 napja 0 0 62182

Van itt valaki, vagy csak nem látom a hozzászólásokat?

Ajtony094 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 62181

A színjelölés a teljesítményre utal (zöld: 22KW/henger). Feltételezem, hogy a nagyobb teljesítményhez nagyobb fúvókaméret tartozik, azaz egy adott sorba csak a többivel egyező lehet jó

Előzmény: hjano1 (62176)
Ajtony094 Creative Commons License 2017.05.17 0 0 62180

Az enyémben egy filléres RAIL sor van (maga a teljes sor cirka 8.000 Ft  lengyelből). Látva a Landi árait.... nem is baj. Az enyémet lehet, hogy azért kellett újra-húzni, mert akár az is lehet, hogy új korától vacakolt a végül elszállt injektor, így az eredeti konfiguráció nem tökéletes berendezéshez állt fel. Elejétől fogva voltak időnként - és rövidebb ideig - hebegés-habogások, amivel nem is lehetett foglalkozni, mert annyira rövid ideig tartottak (talán a hibás injektor megszorult, és pillanatokra nyitva maradt).

 

Tény: az eddig gáz-üzemben folyamatosan égő MIL lámpa magától elaludt, azaz valami pozitív változás is lett, azon kívül, hogy működik.

Előzmény: hjano1 (62179)
hjano1 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 62179

Már kicseréltem a teljes komplett sort és megy szépen a gép. Előtte 1 injektor (1 - 2 éve körül?) tönkrement, tekercse szakadt lett. Akkor itt Baján egy szervizben kicserélték azt az 1-et, nem tudom milyen színjelzésűre, mert nem volt rajta az a kis műanyag kupak (5000 Ft-ért, tehát nyilván használt lehetett), és azóta egyre jobban sántikált a motor gázzal (egyenetlenül járt 1000 - 2000/perc fordulattartományban). Ezért döntöttem a teljes sor csere mellett. A csere után rögtön ment simán rendesen, csak annyi a bajom vele, hogy míg fel nem melegszik teljesen, többször leáll, pl 1 kereszteződés megközelítése közben. Az alapjárati átmenet valahogy nem sikerül neki.

Az autót egyébként 2010-ben vettem használtan, gázosan Jászberényben. A benne talált papírok alapján arra következtettem, hogy még újan, 2007-ben az első hónapokban beszereltették a gázt, valahol Nyíregyházán. Én 68 000-es kilométeróra állással vettem meg, de hogy ez valódi állás volt-e?

Most 110 000-et mutat az óra, de ezen kívül nem volt a gázzal semmi egyéb gondom.

Előzmény: Ajtony094 (62178)
Ajtony094 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 62178

Örültem is, a 15-ben volt még egy javítókészlet is :)

 

A beállítást szerintem így se úszod meg, én az új injektorokra visszatettem a fúrt fúvókákat - azaz szinte maradt a régi minden, mégis újra kellett konfigurálni.

 

Egy kérdésem lenne: mennyi kilométer után ment tönkre az injektorod?

Az enyém nem egészen 50.000 után, de a sorból (4) csak egy.

Előzmény: hjano1 (62176)
Ajtony094 Creative Commons License 2017.05.16 0 0 62177

Nem méri, ráadásul folyamatosan 200 kiló szerszámot hord, és maga is 150 körül van - azaz ha mérné, se lenne összehasonlítható. Nekem az Ignis pont hozza a 10-15% pluszt benzinhez,: benzin 7 átlag, gáz 8 alatt picivel. Szerintem egy jól beállított Sanderonál hasonló lehet az arány.

Előzmény: egon1111 (62174)
hjano1 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 62176

„az injektorsor ára postával (15.000 Ft)”

 

Örülj neki, hogy csak ennyi. Én most rendeltem a Fábiámhoz Landi Renzo komplett injektorsort németből (ebay-ről), mert itthon zöld jelzésűt állítólag nem lehet beszerezni. Postával együtt 63 000 HUF. Az euroszerviz.hu-n érdeklődtem, ők narancs színjelzésűt ajánlottak helyettesítőként ugyanennyiért + posta, de inkább ezt választottam, mert nem tudom milyen utánállítást igényelt volna a rendszer az eltérő injektortípus miatt.

Előzmény: Ajtony094 (62171)
cipic Creative Commons License 2017.05.15 0 0 62175

Ha esetleg ez behozott,  "gyári" beszerelés akkor én nem venném meg.

Előzmény: egon1111 (62174)
egon1111 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 62174

Köszönöm a tanácsokat, de a kiszemelt példányban már benne a gáz. A fogyasztásról esetleg tudsz adatokat?  Az nagyon igaz , hogy gáznál nem gondolkodok, hogy menjünk vagy ne (ez lenne a 4. gázos kocsink és még 1 nél sem volt problémánk vele)az üzemanyag ár miatt.

Előzmény: Ajtony094 (62173)
Ajtony094 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 62173

Egy ismerősöm Szappanoséknál rakatta be, ment vele cirka 50.000 km-t, és tökéletes - igaz, nem Sandero, hanem Lodgy, de ugyanaz az 1,4-es motor. Amin gondolkodnod kell, az a megtérülés - kb. 22.000 km-nél kapod vissza a beszerelés árát, utána már neked "spórol".

 

1994 óta járok gázzal, már lassan két kocsi árát "összefurikáztam" :D ami ugyan azért nem igaz, mert gázzal sose gondolkodtam azon, menjek-ne menjek :D

 

Egy biztos, ha úgy döntesz, hogy beépítteted, akkor ne csak az árat nézd, hanem a fórumokon olvasgass utána: vannak jobb minőségű, és rosszabb berendezések. A teljes árkülönbség nem több, mint 10.000 a beszereléssel együtt - csak a bosszúság utána nem mindegy! Igazából a beszerelés mindenütt szép munka, a későbbieken múlik inkább a szerviz választása, azaz jobban jársz a munkáját szerető, eszes és gyakorlott szakemberrel.

 

 

Előzmény: egon1111 (62155)
Ajtony094 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 62172

Gondolom: növelni lehet fúrással, csökkenteni nem lehet.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (62157)
Ajtony094 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 62171

Ignis, AG Centrum - Tomasetto Alaska AT09 - Rail 3 ohm. A probléma hála istennek megoldódott: az Ön tanácsára az új injektorsor fúvókáit kicseréltem a régi injektorsor fúvókáira, a fúrtakra (Eredeti hiba: a kettes mágnesszelep a rúgó "eltűnése" miatt állandóan nyitva volt), és vasárnap sikerült a szoftveres konfigurálás. Végül 1.1 bar lett a szekunder-köri nyomás, ennél kisebbel a szoftver fúvókaméret növelést kért (alaphelyzetben 1.04 volt, de üzemmeleg motornál 0.96 bar-ra csökkent). A fúvókák mérete valahol 1,7-1,8 mm körül voltak (az 1,5-ös fúró lötyögött, a 2-es nem fért bele).

 

Újpest, és a nyitvatartásukkal majdnem megegyező munkaidő, szabadság nincs - így Tassra nehéz lenne elmennem. Kilométerben nem vészes, időben van "messze".

 

A fórumtársaknak: akinek van lehetősége jó szakemberhez elvinni a kocsit, vigye! Nekem cirka 1 hónap ment el a "pöcsöléssel", ami alatt benzinnel, azzal a baromi drága cuccal jártam (kb. 20.000 Ft plusz kiadás), úgy 10 óra munka, és az injektorsor ára postával (15.000 Ft). Szerintem egy korrekt szervizben se fizettem volna többet, hiszen az injektorsor javítható a szelepek cseréjével és tisztítással. Persze a "sikerélmény" valamennyi kárpótlást jelent, de az átlag userrel szemben nekem igen vastag (cirka 30 év) szerviztapasztalatom van - igaz más területen (elektronika, és számítógép). Ennek köszönhető, hogy nem rontottam a helyzeten és nem tettem tönkre más alkatrészt - mondjuk az ECU-t. 

 

Szappanos Úrnak és Jocinak köszönöm a tanácsokat!

Előzmény: Szappanos -Autógáz (62163)
zoli.71 Creative Commons License 2017.05.15 0 0 62170

Sziasztok!

Nem tudom mennyire jó helyen, de lenne egy kérdésem .

Adott Suzuki ignis ,Zavoli gázrendszer.

Tele tanknál is üres tankot jelez...  és visszakapcsol benzinre  .

Eddig csak egyszer-egyszer tette, de mostmár egyáltalán nem megy gázzal.

Szűrők tiszták, multiszelep jó.

Régi ignisem ugyanezen jelenségnél MAP szenzor csere után tökéletes lett.. 

magoston2 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 62169

Köszönöm ! Holnap tesztelem.

Előzmény: dokeee (62168)
dokeee Creative Commons License 2017.05.14 0 0 62168

Igen ott, de az egy magánkút, egyébként igényes shop, kávézó.

Előzmény: magoston2 (62167)
magoston2 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 62167

Az nagyon jó ! MOL kút a Jókai u. sarkán ?

Előzmény: dokeee (62165)
egon1111 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 62166

Köszönöm az infót, akkor figyelni kell a hézagokat időnként.

Előzmény: cipic (62156)
dokeee Creative Commons License 2017.05.14 0 0 62165

Herceghalomnál 190 ft.

Előzmény: magoston2 (62164)
magoston2 Creative Commons License 2017.05.14 0 0 62164

Sziasztok ! Tudtok nekem ajánlani olcsó kutat Bicske környékén ?

Lábatlan-Zsámbék-Bicske-Csákvár-Székesfehérvár útvonalon jövök majd le.

Csákváron szoktam látni a gázkutat, de ott 239.-Ft a gáz :( Fehérváron láttam 203-ért a Balatoni úton.

Bicske körül nincs valami olcsó ?

És az M0 M1-M7 szakasza környékén ? Ott melyik a legolcsóbb kút ?

 

Üdv: Ágoston

Szappanos -Autógáz Creative Commons License 2017.05.14 0 0 62163

Bocsánat előre, biztosan írtad de most értem haza, fáradt vagyok: Milyen autó, és gázrendszered van? Messze vagy tőlem?

Előzmény: Ajtony094 (62152)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!