Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
saintVTi 2014.07.31 11:55:59 Creative Commons License 52743

keveset, azért tolja feljebb a nyitási időket, ha sokat kapna csökkenne a befecskendezési idő

Előzmény: PJani32 (52739)
t.lantos 2014.07.31 11:44:42 Creative Commons License 52742

feltolt, beszur

Előzmény: PJani32 (52741)
PJani32 2014.07.31 10:48:39 © 52741

tettem fel képet,de nem jeleníti meg,miért?

PJani32 2014.07.31 10:45:17 © 52740

sikerült 2 ilyen képet csinálni.

PJani32 2014.07.31 10:20:20 © 52739

Na szóval a plus ma programmal sikerült beolvastatnom,és ellenőriznem.

Benzinnél az injektorok 2,40-2,50ms körüli értéken ugrál,ha átvált gázra a benzines befecskendezési időt feltolja majdnem 3 ms-ra (2,94-3,02ms).Meleg motornál persze.Jól gyanítom,hogy sok gázt kap,vagy pont keveset,azért tolja feljebb a befecskendezési időt?

gymaci 2014.07.31 09:21:24 © 52738

Szerintem ez plusmax és ahhoz az a program kell.

Előzmény: PJani32 (52737)
PJani32 2014.07.31 08:56:14 © 52737

Sziasztok!Sikerült végre csatlakoznom,vagyis majdnem,ezt írja Nem találhatók konfigurációs fájlok LC02 ECU - AE203110G34 

Ezt nem is hozza fel a program,mit tudok tenni,valahonnan letölthető ez a konfigurációs fájl?Amúgy a Landi renzo omegas plus 4.0.3-as programot telepítettem.Lehet ezt frissíteni?Köszönöm

Pompiere 2014.07.30 21:41:28 © 52736

Felírva.

Előzmény: R!ck4 (52735)
R!ck4 2014.07.30 01:19:51 © 52735

Rádugnám a 100km benzines üzem után  egy zöldkártya gépre (ilyen olyan szenzorok, kat, lambda, működnek-e rendesen) ha minden oké, újraprogramozni normális helyen a rendben működő beállításokkal.

Előzmény: Pompiere (52731)
Pompiere 2014.07.29 17:51:54 © 52734

Ezt fogom tenni. Köszönöm.

Előzmény: saintVTi (52733)
saintVTi 2014.07.29 15:18:43 Creative Commons License 52733

kellene menned egy 100-150 km-ert benzinnel, mielőtt ránéznek, hogy a káosz megszűnjön, utána megnézetni a gázos beállítást, hogy legyen mihez igazítani

Előzmény: Pompiere (52732)
Pompiere 2014.07.29 14:27:49 © 52732

Köszönöm az infót. Akkor erre is ránézetek.

Előzmény: potyo2 (52729)
Pompiere 2014.07.29 14:25:40 © 52731

7 éves G Astráról beszélünk. Indítani mindig úgy szoktam, hogy megvárom amíg elhallgat az AC. A benzin nem régi, nem szoktam csak max. negyedig tankolni. Amint benzin üzemben használom az autót nincs semmilyen indítási probléma, pöccre indul és nincs benzinszag sem.

 

Mindenesetre köszönöm a tanácsokat.

Előzmény: R!ck4 (52728)
kisp113 2014.07.29 10:52:20 © 52730

Sziasztok!

 

Az létezik, hogy egy reduktor 70k km alatt eléri a felújításért kiáltozó állapotot? (mondjuk kicsike reduktor - 3.0 v6 kombó gondolom rátesz egy lapáttal)

Mostanra már középtartományban is képes ledadogni, de érdekes módon nem állandóan, néha megy is kicsit mielőtt "föttög".  Menet közben nézve ilyenkor azt látom, hogy elszalad a nyomás az egekbe (3 bar ig mutat, kiakasztja), aztán nagy nehezen visszavált benzinre. 

További érdekesség, hogy a 93-95 fokos víz mellett képes akár 50 fokig is visszahűlni a reduktor. (már egy ideje sorba van kötve, fűtés combos)

 

Kukázni kell, vagy másfelé keresgéljek?

 

Köszönöm!

potyo2 2014.07.29 10:22:07 © 52729

Nekem is így csinált, hogy elsőre nem indult sehogy, másodszorra meg pöccre, de utána meg gázadásra torpant. Sokáig nem tudtam, mi a gond, aztán cseréltem hőmérsékletjeladót, és azóta indul elsőre, és a torpanás is eltűnt. Ha lehet, nézzetek rá diagnosztikával, hogy hány fokosnak látja a vezérlő a motort. De ne csak egy ponton nézzétek, hanem hidegindítástól egészen a termosztát nyitásáig menet közben. Nekem úgy volt sz@r a jeladó, hogy 0 fokon is stimmelt a hőmérséklet, meg üzemmelegen is, csak a kettő között volt egy jó nagy púp a karakterisztikában, és a nulla fokról induló motort 500 méter után már 45 fokosnak jelezte, miközben az lehetett esetleg 10 fokos.

Előzmény: Pompiere (52727)
R!ck4 2014.07.29 09:44:56 © 52728

Próbáld meg, hogy gyújtásráadáskor nem tekered azonnal tovább a kulcsot, hanem hagyod gyújtáson 3-4 másodpercig, hadd tolja fel az AC az üzemanyagot rendesen. Van esély rá, hogy gyengül a pumpa, gondolom nem 2 éves autóról beszélünk. De bejátszik az is, hogy lehet benne régi benzin, lehet hibás a hőgomba (egyik tipikus esete a benzinszagos járatásnak), de odalehet a lambdaszonda is.

Előzmény: Pompiere (52727)
Pompiere 2014.07.29 09:00:18 © 52727

Értem. Az még az érdekes, hogy elsőre nem indul az autó. Köszörültethetném ítéletnapig. Aztán a második indításra indul pöccre és egy kis idő múlva érződik a benzinszag.

Előzmény: R!ck4 (52726)
R!ck4 2014.07.28 21:29:10 © 52726

Szerintem kevés a gáz, ezért a benzines computer rászámol az injektor nyitási időkre (pont úgy, mintha a benzinpumpa nem lenne 100-as, és a computer kompenzálja egy kis plusz nyitási idővel) csak épp a pumának semmi baja, és reggelente tolja a benyát, mint az állat.

Előzmény: Pompiere (52722)
saintVTi 2014.07.28 16:59:31 Creative Commons License 52725

szerintem igen

Előzmény: Pompiere (52724)
Pompiere 2014.07.28 14:50:43 © 52724

A dúst tanulja meg, és belefullad az üzemanyagba, mert több üzemanyag van a rendszerben mint az ideális.

 

Akkor lehet, hogy az indítás utáni erős benzinszag is erre utalhat!?

Előzmény: saintVTi (52723)
saintVTi 2014.07.28 14:26:58 Creative Commons License 52723

vagy fordítva. A dúst tanulja meg, és belefullad az üzemanyagba, mert több üzemanyag van a rendszerben mint az ideális. Ne feledd, az autók nem üzemanyaggal, hanem üzemanyag levegő megfelelő keverékével működnek

Előzmény: Pompiere (52722)
Pompiere 2014.07.28 14:05:18 © 52722

Szappanos Mester!

Én is ugyanilyen gonddal küzdök mint az 52563-as kolléga. Mivel nem értek a témához megkérdezném: hogy-hogy a dús gázkeverék okozza a reggeli
benzines indítási problémát? Laikusként arra gondolnék, hogy pont szegény a gázkeverék és azt tanulja el a benzines ECU, aztán ezért indul nehezen és rángat benzinen az autó amíg be nem melegszik.

Előzmény: szappanos autógázszerelés (52656)
golfdva 2014.07.27 20:44:27 © 52721

Kp. forinttal is lehet fizetni?

 

köszönöm!

Előzmény: nyuszifül2 (52720)
nyuszifül2 2014.07.27 18:19:12 © 52720

Én arra tényleg csak szökőévente járok, de idézve a táblázatból, amit sokszor linkelnek ide:

"Híd után körforgalomon át egyenesen, aztán előbb-utóbb ott lesz bal oldalt :) Kutasok rendesek, kártya/kp(Ft+EUR). Viszont fontos, hogy 21:00-7:00 és 11:00-12:00 között nincs kiszolgálás! (változott!) Mindenkori aktuális ár: http://www.real-k.sk/"

Előzmény: golfdva (52718)
Lolliii 2014.07.27 16:20:54 Creative Commons License 52719
Előzmény: golfdva (52715)
golfdva 2014.07.27 13:22:45 © 52718

A Real kúton régebben jártam,itt ha jól emlékszem van olyan időszak amikor szünetel a tankolás?

Előzmény: nyuszifül2 (52716)
golfdva 2014.07.27 13:17:51 © 52717

Köszönöm!

Azért nézegetem mert Tata környékén nagyon nem találok jó árasitott kutat.

Előzmény: nyuszifül2 (52716)
nyuszifül2 2014.07.27 13:09:34 © 52716
Előzmény: golfdva (52715)
golfdva 2014.07.27 12:54:18 © 52715

Sziasztok!

 

Tankolt valaki mostanában Komarno-ban,mennyi most az gáz ára és melyik kúton?

 

köszönöm.

Josi01 2014.07.27 09:56:07 © 52714

Sziasztok!

 

Sziasztok!

 

Jól láttam, hogy a Landi szoftverében is lehet meleg motor esetében az azonnali gázos indulás?

Ez vajon működik az Omegas LSI Eco rendszernél is?