Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jocijocó Creative Commons License 1 napja 0 0 61360

Hidegben told 5 métert az autót, majd 20 Km után ismételd meg. Rá fogsz jönni, és a motor is csak üzem melegen fogyaszt keveset, de ezt ne a hűtővízen nézd, hanem a motorolaj hőfokon. Nyáron pillanatok alatt felmegy, télen fél óra.

 

Előzmény: slowrunner (61359)
slowrunner Creative Commons License 1 napja 0 0 61359

Én is ezt tapasztaltam, és kíváncsi lennék az okára... Elméletben a hideg levegő még jobb a motornak, ehhez képest többet evett amikor hideg volt. Mintha rosszabbul is ment volna, bár erre nem esküdnék meg.

Előzmény: HFA (61351)
R!ck4 Creative Commons License 1 napja 0 0 61358

Ez se jó semmire, Szeged Algyői úti lukoil kúton  189.9 helyett 200ft-ért van a gáz...

Előzmény: T-boy01 (61355)
R!ck4 Creative Commons License 1 napja 0 0 61357

Szép lista, csak azt néztem meg, ahol tegnap tankoltam, ( Szeged, Szőregi út 39-41, EDO kút) és persze nem jó az ár, durván el van tévedve aki beírta, sosem volt ott 195Ft a gáz, 2 hónapja nyitott a kút, és 160Ft-ról indult el  többiekkel együtt felfelé. Ki és miért írogatja át? Nem sok értelme van így a nyilvános beírogatási lehetőségnek...

 

Előzmény: gss (61345)
jocijocó Creative Commons License 1 napja 0 1 61356

Nem is értem minek kellett regisztrálni.

Előzmény: T-boy01 (61354)
T-boy01 Creative Commons License 1 napja 0 0 61355

https://www.facebook.com/196534767076801/photos/pb.196534767076801.-2207520000.1488006230./1349379705125629/?type=3&theater

 

LPG - Autógáz - Új Buda Center parkolójában!
Minden tankoláshoz ajándék kávéval kedveskedünk!
Budafoki úti bejárat felől! Aktuális kútoszlop ár: 188 Ft/L

T-boy01 Creative Commons License 1 napja 0 0 61354
HFA Creative Commons License 2 napja 0 0 61353

az kimaradt, hogy ha a benzint nem nézzük csak a gáz fogyasztást

jocijocó Creative Commons License 2 napja 0 0 61352

Benzin tuti több fogy, gáz majdnem ugyanannyi.

Előzmény: HFA (61351)
HFA Creative Commons License 2 napja 0 0 61351

Sziasztok!

 

Az mennyire abnormális, hogy 0 °C körül-alatt nagyon hasonló használat mellett 1 literrel többet fogyaszt az autó mint most a 10 °C körüli környezet hőmérsékletnél?

 

(Valtek injektor, STAG-4 ECU, nem egyenlő hosszúságú csövek az injektoroktól a hengerekig)

 

Köszönöm a választ

KrenAtesz Creative Commons License 2 napja 0 0 61350

Sziasztok!

 

Nemrégiben lett kész dokinál a gépem, AGIS, Atlas ECU-val, Barracuda injektorokkal.

 

Viszont nagyon hiányzik a kocsiból egy beépített diagnosztikai eszköz.

 

A diagcsati megvan, oda kéne egy USB vagy soros kábel, és itt elakadtam. A neten annyi féle kábelt látni, annyi kompatibilitással hogy hű meg há.

 

Ha a csati stimmel, akkor onnantól kezdve már csak driver és software kérdése az egész, vagy ennél még több variáció van?

 

Az AGIS oldalán megvan a sw, meg van USB driver is, és kész, ennyi? (bár ha jól sejtem, akkor a kábel 4 érintkezője sima RS232-es csati, a kábel meg csak egy USB-RS232 konverter, tehát a natív RS232 jobb lenne nekem, úgyis Arduino-val vagy RPI-vel menne..)

 

Ha valaki képben van ezekkel, dobjon egy mailt plz :)

 

Üdv,

Atesz

no_holy_shit Creative Commons License 2 napja 0 0 61349

szerintem firmware(vezerlo szoftver ill. modell) verzionkent mas es mas language pack-k vannak.

amiket en lattam(pl. KME) ott verzionkent mas es mas beallitasi opciok vannak. Lehet hogy vmelyik firmwarehez nincs meg az osszes lang. pack

(de ezt mondom ugy hogy stag-gel nem volt meg dolgom)

Előzmény: ivicz.laszlo (61348)
ivicz.laszlo Creative Commons License 2 napja 0 0 61348

Ezek nem az én vezérlőim voltak.

 

1. eset (Volvo 940): én tettem be az ecu-t. Ez egy Stag4 Plus volt. A kábelhez adott linkről töltöttem le a sw-t. És talán a drivert is. Sajnos a verziószámokra nem emlékszem, ahogy a linkre sem. Minden ment flottul, angolul. Nyelvet lehetett változtatgatni. Angol, magyar, lengyel, dél-szuahéli, eszperantó, latin.

 

2. eset (Volvo 740): Stag 4. Nem emlékszem, Eco, vagy Plus. Fenti konfiguráció. Bármilyen nyelv. Ennek mondjuk megvan a mentése, talán van benne utalás a sw verziójáról.

 

3. eset (Skoda Octavia): SW és driver a hivatalos oldalról letöltve. ECU: Stag4 Plus (!). Csak lengyel!

Egy másik helyen ezt simán olvasták magyarul.

 

4. eset (második 940-es Volvo) : SW és driver szintén a hivatalos oldalról. ECU: Stag4 Eco. Csak lengyel!

 

Biztos, hogy nem az ecu tárolja a nyelvet. Csak a sw jelzi ki.

 

A programban, ameddig csak simán fut a gépen és nincs rácsatlakoztatva a Stag, simán lehet változtatni a nyelvet. Vagy 20 félét lehet kijelölni. A program azonnal átvált. A menük, feliratok, minden. Tehát a program tárolja a nyelvet. Amint létrejön a kapcsolat az ecu és a sw között (ecu és kábel között), a rengeteg nyelv eltűnik a listából, kizárólag a lengyel marad. 

 

Talán az újabb sw észreveszi, hogy utángyártott a kábel; mondjuk a vezérlőben egy speciális bit nincs bekapcsolva, mittudomén, amit a program ellenőriz. Csak találgatok.

Előzmény: botigta (61346)
Lolliii Creative Commons License 2 napja 0 0 61347

És a lengyel helyett nem lehet betenni magyart? Volt program, ami bevette.

Előzmény: botigta (61346)
botigta Creative Commons License 3 napja 0 0 61346

Üdv,

 

Pontosítsuk, milyen vezérlőd van? Stag 300-4?

Mert épp ma kínlódtam egyel, a 11.xx-es Syncro szoftver azt üzente, hogy régebbi kell hozzá. 1.xx-es. Csakhogy abban csak lengyel nyelv van.

Előzmény: ivicz.laszlo (61342)
gss Creative Commons License 4 napja 0 0 61345

gázárakat én itt szoktam nyomon követni(meg beírni ha változást látok):

https://docs.google.com/spreadsheets/d/12lZq1DE3oAuL-6FWJt3tN58Ce_uNAQCliawiB4GzhVI/edit#gid=281014321

 

Előzmény: dara111 (61337)
jocijocó Creative Commons License 4 napja 0 0 61344
Előzmény: jocijocó (61343)
jocijocó Creative Commons License 4 napja 0 0 61343

Ebbe talán még a gázt is vétek belerakni, tudom egy szar Suzuki, de nézzétek csak miket kajál. Vajon ebbe is 20 % lenne a gázos túlfogyasztás????????? Nem tudom hogy sikerült ez nekik, de erre már tényleg illik a dízelverő jelző.

ivicz.laszlo Creative Commons License 4 napja 0 0 61342

Ezt mire mondod? Én is tudom, hogy kétféle van. Azt írtam, azon csodálkoznék, ha az ECU-ban lennének a nyelvi file-ok... :-)

Előzmény: gymaci (61340)
dara111 Creative Commons License 4 napja 0 0 61341

köszi..

Előzmény: Lolliii (61339)
gymaci Creative Commons License 5 napja 0 0 61340

Nézd meg a feliratot és csodálkozzál .Stag 4 plus vagy stag 4 eco.A kis pici zöld feliratot keresd. Kompatibilis egymással lehet cserélni is őket. Nem egy volt már a kezemben belőlük és itt szerelték.

Előzmény: ivicz.laszlo (61332)
Lolliii Creative Commons License 5 napja 0 0 61339
Előzmény: dara111 (61337)
strzoli Creative Commons License 5 napja 0 0 61338

Sziasztok4valaki találkozott már azzal a jelenséggel hogy átváltáskor darál a rendszer mintha nem lenne gáz rögtön,van hogy túléli a darálást kb 3-4 másodperc de túlnyomó részt hibajelet dob,sárga motorellenőrző lámpa,de ha átváltáskor darálásnál visszanyomom benzinre semmi baja.esetleg ötlet tapasztalat?

dara111 Creative Commons License 5 napja 0 0 61337

Kb,3 hónapig nem használtam a gázos autómat és ma tankoltam 202.-huf ért.Nem vagyok most képbe az árakkal (pest)..Van most jelentősebben olcsóbb kút Pesten?Legutóbb 185 ért tankoltam!!!

no_holy_shit Creative Commons License 5 napja 0 0 61336

szerintem vicc volt :-)

Előzmény: R!ck4 (61334)
ivicz.laszlo Creative Commons License 5 napja 0 0 61335

Más lehet amúgy a gond - szerintem.  Az említett két LPG ECU közül az egyiket egy másik helyen simán tudták olvasni magyarul. Úgyhogy szinte biztos, hogy nálam van a gond és az nem a kábel. SW, vagy driver. Meg miért építenének be Magyarországon lengyel belpiacos cuccot? Hogy csak a Lengyelországból alkalmanként akkreditált kolléga tudja felprogramozni és beállítani? :-)

Előzmény: R!ck4 (61334)
R!ck4 Creative Commons License 5 napja 0 0 61334

Azt írta, hogy lengyel belpiacos a termék, amit a szoftver felismer, és lengyel nyelvre vált.

Előzmény: ivicz.laszlo (61332)
R!ck4 Creative Commons License 5 napja 0 0 61333

Ha a régi dob belül össze volt szakadva, és lefojtotta a motort, akkor ezen nincs semmi meglepő, más magyarázat úgysincs rá.

Előzmény: norbiert73 (61314)
ivicz.laszlo Creative Commons License 5 napja 0 0 61332

Erősen csodálkoznék. Ezek viszonylag egyszerű célszámítógépek, nemigen hinném, hogy az amúgy sem nagy memóriát arra pocsékolnák, hogy különböző nyelveket tároljanak benne. Inkább csak paramétereket tárolnak; hogy azt milyen adatként és milyen nyelven látod, az a sw dolga.

Előzmény: gymaci (61329)
Lolliii Creative Commons License 5 napja 0 0 61331

Van pár eladó USB-s kábelem. Ipari vezetékkel, 2.5 méter hosszban.

Az alábbi rendszerekhez jó:

AC (4 Gas, Stag 200, Stag 300, Stag 300 plus, Stag 300 premium, Stag 4, Stag xl, Vector, Stag 400 DPI, Stag Q-BOX)
LOVATO (Easy fast,Easy fast smart) 
KME (Bingo, Bingo M, Bingo S, Diego, Diego G3, Diego LS) (After April 2009)
LPGTECH (Tech 100-200, Tech 300, Tech 500)
IC (4-Gas)
ESGI (Esgi 2)
ATIKER (Fast, MultiFast, SafeFast)
MILANO (Milano)
CAR GAS (Solaris)
DIGITRONIC (Dgi, Easy Fast)
OPTIMA (Optima v1.03)
LOGOGAS
AGIS: (Agis M210, Agis R)
TAMONA (TG Srean new)

 Az ára: 8500 Ft, postázom ha kell.

 

Van LPGTech vezérlőkhöz Bluetoth adapter is. 

boxtif@gmail.com

Helyileg Pest északi részén kipróbálható, ha más rendszerhez kell, hozz autót és megnézem mit tehetek érte.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!