Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Janika70 Creative Commons License 12 órája 0 0 55341

Nekem 2002 ota a második francia van (Citroen Xsara, most Xsara Picasso), de egyikkel sem volt semmi bajom. Mostani 1,6- os 8szelepes, 10 éves lesz ősszel, eddig az éves, időszakos cseréken kivül 1 kormánygömbfejet kellett cserélnem. Lpg rendszer 4 éve van benne, Szappanos mesteréknek hála, azzal sincs semmi gondom. 

Előzmény: Csanak,p (55338)
MM. Creative Commons License 22 órája 0 0 55340

A ford al mondjuk nemtudom mi a bajuk.. nekünk 20 éve van a családban és azóta is megy a sierránk. Nekem volt escort az is jó volt... tudom rohadnak, de az F astra is porrárohad ahogy a régi swift is, meg  honda civic is.. mondjuk a miénk garázsban volt sokáig igy még máig nem lakatoltuk..

Sztem technikában se rossz, mikor a vw még K jet-et használt már rég EFI volt... 96os golf3ba meglepett hogy még mechanikus elosztós a gyujtás hall elemmel... fordnál már '8X ben főtengely jeladó, duplaszikrás trafó meg központi vagy hengerenkénti injektor.. meg ugyanazért a pénzért 2 légzsák, abs is volt benne a 90es évek elejétől..

Előzmény: Csanak,p (55338)
szedelényi Creative Commons License 1 napja 0 0 55339

üdv mindenki 

keresek elektromos átfejtőhöz csak szivattyú részt motorom csatik tömlők vannak

Csanak,p Creative Commons License 1 napja 0 0 55338

Tökéletesen egyet értek alsó kategóriás autónál és fejlődő országba készült eladott kocsiknál mindegy a márka oda megy a hitvány. Aztán van a 3 F az mindig rossz Ford Fiat Francia de ők azért figyelnek Japán és Svájcba szart nem gyártanak. Most ha csak az olajfogyasztás a mérce , akkor  nem szabad elfelejteni amelyik gép eszi az oilt az tökéletes a gáz üzemre, felső kenés nélkül.

Előzmény: PITTA (55336)
KrisszK7 Creative Commons License 1 napja 0 0 55337

2004-es Fabia I. tavaly ugyanígy járt az én tankon belüli benzincsövem is, kikeményedett, és elrepedt. :-)

Előzmény: Dreamer (55332)
PITTA Creative Commons License 1 napja 0 1 55336

Egy-egy kiragadott hibás darabból nem lehet általánosítani szerintem.

Nekem 243e Km után csak az 5w40-et eszi le minimum nívóig 15e Km alatt, a 10w40-ből nem fogy egyáltalán.

Volt nekem '93as itt gyártott swiftem (1.3 8v szedán) ami az utolsó műanyagig 'made in japan' volt és 300e Kmnél már annyira ette az olajat, hogy az 5 literes kanna épp hogy elég volt a 15e Km végére... úgy hogy addigra leette a minimum nívóig (tehát kb 2,5litert evett meg)

Aztán hogy mindenhova csapkodjak, Faternak 206os peugeotja van. 8 éves korában 80e kmnél elugrott a vezérlés és szétverte a szelepeket... Én ő elég papásan jár vele... de ismeretségi körömben elég sokféle kocsi van. Pl Mazda 6-ban eltört a vezető ülés szerkezete, Focusban CVT váltó kuka garanciában. A 2-es magyar swiftben meg ugye tudjuk hogy gyárilag silány a váltó, C4 komplett műszerfal csere gariban, Astra ami 10 litert fogyaszt mindig stb...

Sok tipusnak van tipushibája és gyakorlatilag minden gyártónak vannak selejtjei amik kijutnak a forgalomba, ha azt kapod meg nem vagy szerencsés. Ennyi

 

 

 

Előzmény: t.lantos (55335)
t.lantos Creative Commons License 2 napja 0 0 55335

40-50e km-t futott, szerivzelt passat cc 5-6000e km-kent 1 liter olaj.

nekem ez nem a minoseg.

Előzmény: Dreamer (55332)
t.lantos Creative Commons License 2 napja 0 0 55334

96 utani alufedeleseknel megesett.

 

Előzmény: ezmégszabad (55330)
kornel8 Creative Commons License 2 napja 0 0 55333

Azóta szétszedtem, már ki tudom cserélni. Az okozhat problémát, hogy a hengerek csatlakozói teljesen más sorrendben volt, mint ahogy megvolt számozva? 

Előzmény: kornel8 (55324)
Dreamer Creative Commons License 2 napja 0 0 55332

Azt gondolom nincs olyan marka amibol ne lett volna jo meg rosszabb. Szerintem ez a cso a gazuzem aldozata, ahogy irtam az Asztmaban is elpusztult, sot, az autoreszelo cimboram fiokbol adott masikat, tehat nem ismeretlen hiba. Gaz nelkul lehet ez is elmegy 10+ evet, igy nem ment el. Nem tragedia, ettol rosszabb ne legyen... :)

Előzmény: t.lantos (55317)
zlota Creative Commons License 2 napja 0 0 55331

Életemben nem hallottam olyat aki arra motorra rosszat tudott volna mondani megbízhatóság terén.Szerintem annak nem volt típushibája, hacsak nem az,hogy túl jó lett :D

Előzmény: ezmégszabad (55330)
ezmégszabad Creative Commons License 2 napja 0 0 55330

A kollégámnak pont egy ilyen 1.3-as régi Swift-je van és a hármas henger dugója kettétört. Állítólag típus betegség. Ki érti ezt?

Előzmény: MM. (55329)
MM. Creative Commons License 2 napja 0 0 55329

Akkor nem tud:) Mit bánom én... egy jó váltó a fakezűeket is kibírja:)

 

a régi stiftbe én csak a motorját becsülöm az tényleg jó volt az 1.3 68LEs változat...

Előzmény: t.lantos (55328)
t.lantos Creative Commons License 2 napja 0 0 55328

"nyomta neki mint a barom, futárautó volt"

Ez ugyanugy a nem tud vezetni kategoria.

Előzmény: MM. (55327)
MM. Creative Commons License 2 napja 0 0 55327

Neki belement 3 év alatt 200 ezer...nyomta neki mint a barom, futárautó volt.. tőle ment a bontóba mert a karosszéria szétrohadt alatta...amúgy sem a szinkrongyűrűk meg a váltómechanizmus ment szét hanem a difi... a kuplungot is csak 1szer csináltuk mert elkopott.

Ismerek GTi-s is aki gyorsulgatott és neki is széthullott többször.. asszem a végén adapterrel vmi fosvágen váltót tettek alá..

De nyilván normál használatban nem lesz vele bajod.. viszont semennyire sincs túlméretezve.. sok autónál szerencsére jóval többet bír minden.. de kb. 80-1999 ig... utána már semmi..

Előzmény: t.lantos (55326)
t.lantos Creative Commons License 2 napja 0 0 55326

Nem tud vezetni.

Egy ideig hasznaltam 195-os gumikat, aztan 185-osre valtottam, a mai napig az van rajta nyaron. Amig alattam volt, durvan kihasznaltam a lehetosegeit :)

 

Előzmény: MM. (55325)
MM. Creative Commons License 2 napja 0 0 55325

Tud vezetni, csak a 195ös gumikat nem bírja a difi.. de ebből látszik hogy abba az autóba is épp annyi anyagot tettek ami kellett... 165ös gumikhoz még jó:D

Előzmény: t.lantos (55323)
kornel8 Creative Commons License 2 napja 0 0 55324

Sziasztok. Tomasetto alaska reduktornál hogyan tudom kicserélni a víz bekötésnél az o gyűrűt? Le kell szedni a reduktort a helyéről? Előre is köszi.

t.lantos Creative Commons License 2 napja 0 0 55323

Vezetni mondjuk tudni kene.

Ezres valtot meg gti-be is raktak, es birta.

Előzmény: MM. (55321)
MM. Creative Commons License 2 napja 0 0 55322

Most fogok 1est szerelni, a váltó nem veszi az 1.et hanem előbb 2.ba kell tenni... a vezérműlánc meg úgy zörög mint egy ócska betonkeverő.. de amúgy jó...

Előzmény: PITTA (55318)
MM. Creative Commons License 2 napja 0 0 55321

Barátom az 1.es szwiftjében 3szor cseréltünk váltót... még a váltóház is kitört:D a difi hullott szét mindig..

Előzmény: t.lantos (55319)
t.lantos Creative Commons License 2 napja 0 0 55320

Kollega par eves golf V-jeben meg kormanymuvet kellett cserelni, mert kb szetrohadt belulrol.

 

Előzmény: PITTA (55318)
t.lantos Creative Commons License 2 napja 0 0 55319

Az elso fobiat elcsesztek, tul jo lett :)

Meg mondjuk eleg regi.

 

Bar mar a valtopusztulasra is pislogok, mert a beka ala lenezett 15 eves regi Swiftem meg mindig megy, elmult 230e km-es mar, es meg gyari a kuplung es a vizpumpa is. Termeszetesen a motorhoz sem kellett nyulni. Bar egyszer mintha a szelepfedeltomites ki lett volna cserelve :)
Egyedul a jobb elso lengokar (illetve a gombfej) pusztult el (hurra pest) meg a bal ablakemelo hullot szet egyszer, a 3 ajtos hatranya. Nagy es nehez az uveg.

Előzmény: PITTA (55318)
PITTA Creative Commons License 2 napja 0 0 55318

Nekem Fabia I van, az még elég tartós szerintem. 11 év és 243e alatt csak az ablakok szakadtak le sokszor, meg most a váltó pusztult el, de egyébként csak kopó cuccokat cseréltünk benne eddig (trafók is több mint 200e-t elmentek). Ez számomra még vállalható :-)

Előzmény: t.lantos (55317)
t.lantos Creative Commons License 2 napja 0 0 55317

Mikor jutunk mar el arra a szintre, hogy a tobbseg is felismeri, hogy a vw csoport szart gyart?

Nagyon finom, nagyon jo, igenyes, (meg draga), de arrol szol, hogy vedd meg, es a lejart a garancia, add el.

 

 

Előzmény: Dreamer (55316)
Dreamer Creative Commons License 2 napja 0 0 55316

Skoda Fabia II.

 

Dreamer

Előzmény: R!ck4 (55314)
Csanak,p Creative Commons License 2 napja 0 0 55315

Sajnos nem értem , lehet ez is mondjuk .Ami viszont furi hogy a rövidtávu eltérések mindenhol egyformán jöttek és ott a megszokott módon a nullához közelitett. 

Előzmény: columbo67 (55313)
R!ck4 Creative Commons License 2 napja 0 0 55314

Nekem is volt ilyen problémám, 90-es autó volt, és 2009-ben lett csereérett. Miféle autó ez, hogy 7 évesen ilyesmi már odavan?

Előzmény: Dreamer (55312)
columbo67 Creative Commons License 3 napja 0 0 55313

Néhány napja próbálták megértetni velem, hogy egyes LPG software-kben mi is az az opció, hogy "fordított OBD". Állítólag az ideálistól keveréktől való eltérés - amely nálad az 5-10% - néhány autónál nem a 0% körül ingadozik, hanem fordítva, a 100% körül. Pl. egyes régebbi V.A.G. gyártmányoknál - és akkor ez lehet a 98%, ami igazából 2%. Ekkor kell kiválasztani a "fordított OBD"-t. Nem lehet, hogy itt van elásva kutyus?

Néhány Skoda vagy VW-nál már én is tapasztaltam, hogy abnormálisan (ha az egyáltalán) +/- 90-80% az eltérés. Eddig nem értettem mi a fene lehet ez, azt hittem a gáz hülyítette meg benzines ECU-t.

Előzmény: Csanak,p (55304)
Dreamer Creative Commons License 3 napja 0 0 55312

Ez a gyári 7 évet élt. Béke poraira.

 

Dreamer

Előzmény: R!ck4 (55311)