Folyamatosan macerás benzin nélkül indítani. Nekem az van próbáltam. Vészindítás után mikor felmelegszik le kel állítanod, hogy rendesen indítsad. Addig meg halgathatod a csipogást. Nem ér annyit az egész. Gázos hideginditás sok motorvezérlőt megbolondit.
A hollandoknál is ezért népszerű, hatalmas adókedvezményeket kapsz az lpg üzem után, olcsó az lpg.a kutakon a többihez képest. Hátha egyszer mi is eljutunk oda...
a benzincsö nyilt szet a tankban az AC es a fedel kozott. (nem egyedi eset lehet, mert amikor kerestem, akkor azt mondtak: "C Corsahoz csak kompletten van AC-vel es tankszintjelzovel 80eFt-ert, de G astraet SZOKTAK belerakni a corsaba)
de a romlott benzin azert user error. (mondjuk talan annyi h raszoktam a veszinditasra es ugy tenyleg nem fogyott a benzin es voltak honapok amig allt az auto)
rangatasrol, eröhianyrol, visszadurrogasrol, allitgatasrol nem tudok beszamolni. engem a rövid hatotav es a gazkutkeresgeles idegesit inkabb
mondjuk a CR dizelek allitolag meghallnak es draga a javitas... 1,5dci meganunkban 200ekm van es koszoni jol van. fiat panda 1,3mjet 165ekm es jol van. (az h a 265ekm-t futott adagolos 1,9tdi jol van nem is emlitem)
amikor az injektor meghalt 15ekm utan en is hulyen neztem, mert lehet h a gazinjektor olcsobb mint a CR, de ha gyakrabban kell cserelni mint az olajat akkor problemas.
de igy h az elmult 100ekm-n nem volt gond a gazrendszerrel, nem panaszkodhatom.
"Olyannak aki nem tudja maga csinálni, és közeltávol sincs szerviz aki tudja diagnosztizálni nagy a szopásfaktor."
- 100%-ban szeria fiat pandanal 2 szerviz 3 eve nem tud rajönni, h meleg idöben, enyhe fekezeskor miert ragad lent a fekpedal es fekez tovabb... nem NASA technika, de meg LPG sincs benne
- Corsaban kopogott a kormany. A szerviz ahol a futomuvet allitottak, azt mondta h kormanymu 80eFt de lehet h jobb ha eladjuk az autot... vegulis a kormanyoszlop kardanjan a csavar volt fellazulva...
"szerintem (az injektorhalalt leszamitva) nem problemasabb mint a benzin."
Majd:
" benzinoldal nalam meghalt"
Kicsit ellentmondásos az írásod.
Romlott benzin, AC pumpa halál, stb...
Van benne kockázat.
Ésszel kell csinálni no, erre akartam célozni.
Olyannak aki nem tudja maga csinálni, és közeltávol sincs szerviz aki tudja diagnosztizálni nagy a szopásfaktor.
Mielőtt antiLPG-snek kiáltanátok ki, tudatosan válaszottam a gázüzemet az előnyöket/hátrányokat mérlegelve és egyelőre tetszik is. De attól függetlenül nem tudok szemellenzősen látni.
Más, némileg hasonló történet:
Mopedautós is vagyok. Szeretem, meg vagyok vele elégedve, megérte venni. De jó pár embert beszéltem már le róla. Aki nem bütykölős típus az szopni fog vele. Kevesen foglalkoznak vele, aranyárban, a normál autószerelő meg elhajtja.
pont az akartam mondani, h szerintem (az injektorhalalt leszamitva) nem problemasabb mint a benzin. (legalabbis nalam). benzinoldal nalam meghalt, az elmult 25ekm-t mukodeskeptelen benzinoldallal mentem.
kozben annyira eltanult gazon, h ujra benzinen jarva (ki akarom jarni a regi benzint) gyengebb es olyan enyhe hullamzast produkal mint a gaz a legelejen.
hat nalam 15ekm utan behalt egy gazinjektor es a szintjelzo csak hulyesyegeket mutatott. utanna kapott egy mas tipusu injektorsort gariban. Azota csak szurocsere 20ekm-kent.
(szintjelzot is babraltak,de meg mindig hulyeegek mutat)
most lesz 6 eves rendszer oktoberben es van benne 113ekm.
pluszfogyi +30%, ami eleg jol tukrozi a literre vetitett futoertekbeli kulonbseget LPG es benzin kozott
Szerintem szűrőcsere, nyomás, trim ellenőrzés nem árt olajcserénként, ami 15-20ekm manapság.
Nekem 15 ekm alatt bőven állítódott el a rendszer, kétszer tekertem vissza a reduktor nyomáson. Lehet nem általános a dolog de ha nem nézegetem akkor a sárga pénztárca ikonig észre sem vettem volna. A fogyasztáson, trimeken látszott már.
Az egyik ismerősöm 100ekm-ig nem nézett rá sem, nem is volt gond mostanáig. Elégtek a szelepek, a hengerfej kuka mert nem lapkázta időben.
A landi rendszer felújításra vár, injektorok szarok. Ha ezt összeadja munkadíjastól akkor már nem is olyan nagy buli.
Ne értsd félre, nem a gáz ellen vagyok de tisztában kell lennie az árnyoldalaival is.
Nekem jó mert karban tudom tartani, dízel árban autózok így, remélhetőleg dízel gondok nélkül.
De olyannak akinek nincs elérhető közelségben jó gázszerviz már nem tudom olyan őszintén ajánlani. A mezei szerelők elhajtanak a picsába a gázautóval, mindent arra fognak.