Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.lantos Creative Commons License 2016.08.29 0 0 59499

Megerositem, tenyleg annyi. (Soltvadkerten meg 209!!!)

Itt a kornyeken a legolcsobbra egy konkret mol jon ki a maga 165.9-es araval, de az se direkbe. (174.9-9).

De a tobbseg nkabb 170-180 kozott, es ezek meg mondig olcsonal szamitanak.

 

Előzmény: W 211 (59485)
dokeee Creative Commons License 2016.08.29 0 0 59498

Viszont az Octaviákban valami elég régi Landi Omegas volt, ha jól emlékszem, az nem 100%, hogy tud ilyet, hogy visszatérjünk az eredeti kérdéshez.

Előzmény: jocijocó (59497)
jocijocó Creative Commons License 2016.08.29 0 0 59497

Visszaolvastam igazad van, elnézést az okoskodás miatt. Melegen valóban tudja.

Előzmény: dokeee (59496)
dokeee Creative Commons License 2016.08.29 0 0 59496

Nem vészindításról van szó, hanem melegen gázzal indulásról, egy egyszerű pipa a menüben, semmi gombnyomkodás, meg csipogás.

Előzmény: jocijocó (59494)
MM. Creative Commons License 2016.08.29 0 0 59495

Elvágtam a picsába a csipogó drótját:D

Előzmény: jocijocó (59494)
jocijocó Creative Commons License 2016.08.29 0 0 59494

Folyamatosan macerás benzin nélkül indítani. Nekem az van próbáltam. Vészindítás után mikor felmelegszik le kel állítanod, hogy rendesen indítsad. Addig meg halgathatod a csipogást. Nem ér annyit az egész. Gázos hideginditás sok motorvezérlőt megbolondit.

Előzmény: dokeee (59492)
Csanak,p Creative Commons License 2016.08.29 0 0 59493
Előzmény: grzone05 (59486)
dokeee Creative Commons License 2016.08.29 0 0 59492

Hotstartról volt szó. Tudja azt a Stag.

Előzmény: jocijocó (59491)
jocijocó Creative Commons License 2016.08.29 0 0 59491

Ac Stag nem támogatja, -10ig beindul, de macerás és a vezérlő a benzines komputert meghülyíti.

Előzmény: ibiza91 (59490)
ibiza91 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 59490

Bocsánat, elírtam. Az lenne a lényeg, h melegen ne benzinnel induljon.

Előzmény: jocijocó (59488)
jocijocó Creative Commons License 2016.08.28 0 0 59489

Szerintem senki nem csinálja.

Előzmény: grzone05 (59486)
jocijocó Creative Commons License 2016.08.28 0 0 59488

Persze mind ilyen.

Előzmény: ibiza91 (59487)
ibiza91 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 59487

Sziasztok! 2011-es octaviában lévő "gyári" gázszettről mik a tapasztalatok? Taxi üzemre kellene, lehet úgy állítani, hogy melegen ne gázzal induljon?

grzone05 Creative Commons License 2016.08.27 0 0 59486

Vialle lpi rendszer karbantartásával kapcsolatban kihez forduljak?

W 211 Creative Commons License 2016.08.26 0 1 59485

 

Sziasztok!

 

 

Èppen Kiskunhalas felè járok, ahol megdöbbentem:

 

Az LPG ára 145.90.......

 

Itt nem áremelès volt, hanem ár csökkentès!

 

Ès mèg ezen az ár szinten is van haszon, gondolom Èn.....

 

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59484

Parizsban.

Előzmény: jocijocó (59483)
jocijocó Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59483

Szomorú, mert eddig Vecsési AGIP volt az olcsó kút, ha ott megdrágítja a MOL, az Üllöi úti AWIA is dob az áron. Hol fogok majd tankolni????

Előzmény: t.lantos (59482)
t.lantos Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59482

mol atveszi...

Előzmény: t.lantos (59481)
t.lantos Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59481

l atveszi az agipot. Most 256-ert adjak az e85-ot.Gondolom, kiarusitas.

Előzmény: no_holy_shit (59480)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59480

"Hátha egyszer mi is eljutunk oda..."

lpg ugyanugy fosszilis energiaforras...

 

e85 erdekesebb lenne ill. lett volna ha nem öli meg a kormany.

 

en szemelyszerint ar 9-10 eve a  dual mode vehicle-ben hiszek, de latszolag tul nagy a lobbi,h ne valosuljon meg... bar lehet h a tesla megcsinalja

 

Előzmény: kiggyo (59479)
kiggyo Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59479

A hollandoknál is ezért népszerű, hatalmas adókedvezményeket kapsz az lpg üzem után, olcsó az lpg.a kutakon a többihez képest. Hátha egyszer mi is eljutunk oda...

Előzmény: no_holy_shit (59478)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59478

en magyarorszagon biztos h adagolos TDI-vel jarnek. LPG mehetne a francba.

 

itt nemeteknel 48cent a LPG, 1,06 a dizel, tehat LPG olcsobb (9 liter LPG(4,30) VS 5,5L GO (5.80))

+ LPG bemehet minden varosba

+ gepjaruado kb 1/3-a (110euro(1,6 euro2) vs 300euro(eu3 1,9 tdi))

 

franciaknal meg e85-tel jarnek...

 

 

0.58 az e85, 0.78-0.84 az LPG. dizelek ott sem mehetnek be identol Parizsba...

 

Előzmény: kiggyo (59476)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59477

"Romlott benzin, AC pumpa halál, stb..."

a benzincsö nyilt szet a tankban az AC es a fedel kozott. (nem egyedi eset lehet, mert amikor kerestem, akkor azt mondtak: "C Corsahoz csak kompletten van AC-vel es tankszintjelzovel 80eFt-ert, de G astraet SZOKTAK belerakni a corsaba)

 

de a romlott benzin azert user error. (mondjuk talan annyi h raszoktam a veszinditasra es ugy tenyleg nem fogyott a benzin es voltak honapok amig allt az auto)

 

rangatasrol, eröhianyrol, visszadurrogasrol, allitgatasrol nem tudok beszamolni. engem a rövid hatotav es a gazkutkeresgeles idegesit inkabb

 

mondjuk a CR dizelek allitolag meghallnak es draga a javitas... 1,5dci meganunkban 200ekm van es koszoni jol van. fiat panda 1,3mjet 165ekm es jol van. (az h a 265ekm-t futott adagolos 1,9tdi jol van nem is emlitem)

 

amikor az injektor meghalt 15ekm utan en is hulyen neztem, mert lehet h a gazinjektor olcsobb mint a CR, de ha gyakrabban kell cserelni mint az olajat akkor problemas.

de igy h az elmult 100ekm-n nem volt gond a gazrendszerrel, nem panaszkodhatom.

 

"Olyannak aki nem tudja maga csinálni, és közeltávol sincs szerviz aki tudja diagnosztizálni nagy a szopásfaktor."

 

- 100%-ban szeria fiat pandanal 2 szerviz 3 eve nem tud rajönni, h meleg idöben, enyhe fekezeskor miert ragad lent a fekpedal es fekez tovabb... nem NASA technika, de meg LPG sincs benne

 

- Corsaban kopogott a kormany. A szerviz ahol a futomuvet allitottak, azt mondta h kormanymu 80eFt de lehet h jobb ha eladjuk az autot... vegulis a kormanyoszlop kardanjan a csavar volt fellazulva...

Előzmény: kiggyo (59476)
kiggyo Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59476

"szerintem (az injektorhalalt leszamitva) nem problemasabb mint a benzin."

 

Majd:

 

" benzinoldal nalam meghalt"

 

Kicsit ellentmondásos az írásod.

 

Romlott benzin, AC pumpa halál, stb...

 

Van benne kockázat.

 

Ésszel kell csinálni no, erre akartam célozni.

 

Olyannak aki nem tudja maga csinálni, és közeltávol sincs szerviz aki tudja diagnosztizálni nagy a szopásfaktor.

 

Mielőtt antiLPG-snek kiáltanátok ki, tudatosan válaszottam a gázüzemet az előnyöket/hátrányokat mérlegelve és egyelőre tetszik is. De attól függetlenül nem tudok szemellenzősen látni.

 

Más, némileg hasonló történet:

Mopedautós is vagyok. Szeretem, meg vagyok vele elégedve, megérte venni. De jó pár embert beszéltem már le róla. Aki nem bütykölős típus az szopni fog vele. Kevesen foglalkoznak vele, aranyárban, a normál autószerelő meg elhajtja.

Előzmény: no_holy_shit (59474)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59475

Tervezes es anyagminoseg kerdese.

A turbos motor hoterhelese nagy.Ugyanugy mint a gaze.Esszel hajtva hosszabb eletu is lehet mint a benzin hutohatasara meretezett szelepu szivomotor.

Előzmény: jocijocó (59469)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59474

pont az akartam mondani, h szerintem (az injektorhalalt leszamitva) nem problemasabb mint a benzin. (legalabbis nalam). benzinoldal nalam meghalt, az elmult 25ekm-t mukodeskeptelen benzinoldallal mentem.

 

kozben annyira eltanult gazon, h ujra benzinen jarva (ki akarom jarni a regi benzint) gyengebb es olyan enyhe hullamzast produkal mint a gaz a legelejen.

Előzmény: jocijocó (59473)
jocijocó Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59473

Én nem is mondtam hogy olyan probléma mentes mint a benzin üzem. Én is magamnak csinálom, nyilván ha javítatnám, kicsit drágább lenne.

Előzmény: no_holy_shit (59472)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59472

hat nalam 15ekm utan behalt egy gazinjektor es a szintjelzo csak hulyesyegeket mutatott. utanna kapott egy mas tipusu injektorsort gariban. Azota csak szurocsere 20ekm-kent.

 

(szintjelzot is babraltak,de meg mindig hulyeegek mutat)

most lesz 6 eves rendszer oktoberben es van benne 113ekm.

 

pluszfogyi +30%, ami eleg jol tukrozi a literre vetitett futoertekbeli kulonbseget LPG es benzin kozott

Előzmény: kiggyo (59466)
Szappanos -Autógáz Creative Commons License 2016.08.25 0 0 59471

100000Km után min. 1 milla maradt a zsebében.

Előzmény: kiggyo (59470)
kiggyo Creative Commons License 2016.08.24 0 0 59470

Szerencse kérdése is azért.

 

Szerintem szűrőcsere, nyomás, trim ellenőrzés nem árt olajcserénként, ami 15-20ekm manapság.

Nekem 15 ekm alatt bőven állítódott el a rendszer, kétszer tekertem vissza a reduktor nyomáson. Lehet nem általános a dolog de ha nem nézegetem akkor a sárga pénztárca ikonig észre sem vettem volna. A fogyasztáson, trimeken látszott már.

 

Az egyik ismerősöm 100ekm-ig nem nézett rá sem, nem is volt gond mostanáig. Elégtek a szelepek, a hengerfej kuka mert nem lapkázta időben.

A landi rendszer felújításra vár, injektorok szarok. Ha ezt összeadja munkadíjastól akkor már nem is olyan nagy buli.

 

Ne értsd félre, nem a gáz ellen vagyok de tisztában kell lennie az árnyoldalaival is.

 

Nekem jó mert karban tudom tartani, dízel árban autózok így, remélhetőleg dízel gondok nélkül.

 

De olyannak akinek nincs elérhető közelségben jó gázszerviz már nem tudom olyan őszintén ajánlani. A mezei szerelők elhajtanak a picsába a gázautóval, mindent arra fognak.  

Előzmény: jocijocó (59468)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!