Nekem Zavolinál 60e.-nél elkezdett visszaváltogatni benzinre, főleg kigyorsításkor. Egy reduktor tisztítás megoldotta. Új membránokat 120e.-nél cseréltettem, de jobb lett volna hamarabb, mert rögtön kevesebbet kezdett enni.
Nem kell ezzel sokat vergődni. Ha olyan helyen parkolsz ahol ez gondot okozhat, akkor teszel az ablaktörlő lapát alá egy reklámanyagot, ami eltakarja a piros LPG matricát. A sárga matricát meg le kell venni a töltőnyílástól, ha az a karosszériára van ragasztva. Azt úgy sem kéri a rendőr.
Én ezt csinálom mindig ha mélygarázsba állok be és ki van téve az LPG-s behajtani tilos tábla.
Nagyon egyszerű: A kormány megengedte, de az üzemeltető nem. A törvény szerint az udvarodba bemehet egy T 72-es tank, de szerintem Te ezt nem engednéd meg.
Tudom, régi téma, de ma előjött. Kaptam egy cetlit egy mélygarázsba, hogy többet ne parkoljak lent, mert tilos.
Semmi fenyegetés, normális hangvétel, csak ráraktak egy papírt a szélvédőre.
Gondoltam beszélek majd az üzemeltetővel, hogy akkor miért is nem mehetek le,
de előtte szeretnék muníciót gyűjteni, hogy ne üres kézzel induljak a csatába :)
Tud erről valaki okosat mondani ?
54/2014. (XII. 5.) BM rendelet szerint 108. Járművek most így hangzik:
(4) A tisztán gázüzemű, a vegyes üzemű és a kettős üzemű jármű nem helyezhető el
a) cseppfolyós (propán-bután) üzemanyag esetén jóváhagyási jellel ellátott és jóváhagyási jellel ellátott berendezéssel felszerelt járművek kivételével
aa) pinceszinti, jármű tárolására alkalmas terekben,
Kivették a szövegből a biztonsági szelepet, helyette van a "jóváhagyási jellel ellátott" definíció.
Gondolom mi el vagyunk látva ilyennel.
Ennek ellenére saját hatáskörben megtilthatják a behajtást ???
Na ezt jól benéztem, a számot tudom küldeni, de sajnos nem ő a te embered. Erre valóban az LPG doki a legjobb, ő talán ki tudja szűrni az OBD csatiból kinyerhető adatokból, hogy mi lehet a gond. Mivel ez is utólag beszerelt rendszer, az LPG EKU-ra ha nem is tudtok csatlakozni a benzines EKU megvezetésén biztos látszik valami. Ha itt sem tudtok továbblépni, én a helyedben egy mechanikus mérőórát tennék a rendszerbe, és figyelném a nyomást, amikor jó a kocsi és amikor szarakodik. Ha a nyomás rendben, ki az injektorokat, rá egy padra és megnézni hogy egyformán szállítanak e. Lehet egy szorul, bepisál, akadozik, eldugult.
Biztos ki lehetne azt szűrni mi a baja, persze nagy kérdés, ha meg is találod, hogyan tovább.
szia!Ha tudod elküldheted a számot egy próbát megér.Amúgy ez a rendszer folyékony állapotban fecskendezi be a gázt,és nincs reduktor sem rajta.A tartályban van egy szivattyú ami közvetlen a hengerenkénti szelepekhez nyomja a gázt folyékony állapotban és amit nem használ el azt visszavezeti a tartályba.