Igen, Szlovéniában, Pincénél ott a MOL kút, magamnak kellett tankolni, 0,63 EUR volt az ár és jó volt a Mo.-on használatos adapter. Tegnap Németo.-ban tankoltunk egy Isten háta mögötti kis településen, ahol adtak egy betét-adaptert, mert más a töltőfej. Az itthon használatos adapterbe tekertek bele egy másikat, amire már rá tudta csatlakoztatni a töltőfejet. 0,609 EUR volt az ár. Legközelebb Cseh, vagy Szlovák oldalon tankolunk, majd alakul... Üdv!
Sziasztok, Budapesten és környékén kit ajánlanátok gáz beszerelésére? Kettőt már ismerek, nem írom le most, hogy melyikek, maradjunk annyiban, hogy meghallgatok véleményeket. Az autó egy egyszerű 1.6-os a VW-csoporttól tinédzserkorba lépve.
Emlékszem szekis a rendszer mindig fagyott a program amikor változtatni akartunk a mappában. Ha másnak ezt csinálta akkor vezérlő a rossz . Viszont azóta kiderült hogy a kábelem is rossz volt a Stagos interfésszel .
Nekem a gázbiztonságin csak azt nézték hogy ereszt-e illetve leírták az azonosítókat. (ezen a tied is átmenne)
A műszakin pedig semmit nem néznek ami a gázzal kapcsolatos, csak hogy meglegyen a sárga és a piros matricád, a gázbiztonságis papírod és benne legyen a forgalmiban a kettős üzem... ott nem szerepel milyen gázrendszer van benne...
Valaki nem tudja, Bp-en vagy Pest megyében hol van olyan szervíz, ahol DT gázas autót szervizelnek és a minőség is jó?
Programozni kellene valószínű, mert kis gáznál megtorpan a kocsi, dugóban rémes. 70-80km/h
fölött már semmi baja, illetve egyenletes menetnél (benzinnel mindenhogy jó).
Kerestem a neten, de sehol nem írják, felhívogatni 20 helyet meg kellemetlen. Én már így vettem, az ország túlfelén szerelték be a gáz a kocsiba, oda nem zarándokolnék el.
Adott egy gép amiben Tartarini rendszer van és nem működik. Csanak próbált ránézni de nem sikerült.
Most lesz műszakija szeptemberben, 2 opció van: vagy kiszereltetem az egészet belőle vagy tudtok a tapasztalatotok alapján egy köztes megoldást a gáz rendszerre. -> pl: ha hibás az ecu-ja akkor lehet más rendszer ecu-ját rádugni, stb. vagy ez nem lesz életképes.
Komplett új rendszerhez most nincs 200e huf kedvem. :)
Az usában 1996 január 1-től minden autóban benne kellett, hogy legyen, a vw csoport autóiban pedig 1994-től minden autóban benne volt. Az meg más kérdés, hogy a szarrágók még milyen más témában rágták a szart, nem hinném, hogy csak itt akartak spórolni.
Csak 2000-től kötelező az OBD2 az új modellekre, már futó modellek esetén pedig 2001-től benzinesek esetén. Dízelnél 2003 és 2004-től. Ha ezen dátumok előtti motor már OBD2-es, az csak a gyártó jóindulatán múlt. És voltak szarrágó gyártók, akik kivárták az utolsó pillanatot...
Ezeket már tudja egy klasszikus hengerenkéntis simán ,átkapcsolásoknál meg sem mozdul a motor annyira kiszámitott a befecsi , ha kifogy a gáz automatikusan visszaáll benzinre , szerintem sokkal kényelmesebb mint a keverős Annyival jobb a hengerenkéntis , hogy nem kell gondolkozni hozzá az asszonynak . Amikor baj lenne a hengerenkéntis az nem megy gázzal és nem buffog...... senki.
A "06" az OBD-s kivitelt jelent valóban, ahogyan írtad is: EU-3. A 2000-2003 közötti időszak pont az OBD bevezetésének időszaka volt, szóval nem lehet teljes bizonyossággal az évjárat alapján megmondani, hogy melyik gép OBD-s és melyik nem.
A "zöld 4" egy németországi városi-behajtási engedély kategóriája. A finom por kibocsájtást jelöli. Ez főleg a dieseleknél probléma. Már egy 20 éves A6-os is "zöld 4"-est kap, míg egy "butább" 2005-ös diesel csak "3"-ast.
Én elhiszem, hogy "Olyan az az autó, amilyennek mondo"-d.
Nekem teljesen megfelel a keverős rendszer, legalább azt csinálja amit én akarok, pl. már a beindítást követően azonnal átváltok gázra. Fogyasztása lakott területen kívül 90-100-al 6 lityi, városban 7-7.5, klímával 8 körül. Ezt a fogyasztást úgy hozza, hogy egyből átváltok gázra indítás után hidegen is. Gondolkodtam azon hogy átalakíttatom hengerenkéntire, de mivel úgy sem enne sokkal kevesebbet, meg nem tudnék átváltani gázra hidegen, el is vetettem az ötletet.:-)
Akkor az mi az isten, amibe a diagkábelt dugja a szerelő, és mondjuk hibakódot olvas, gázpedált illeszt, stb...? Ezt az autót konkrétan ezen a csatlakozón keresztül lehetne elvileg "chiptuningolni". Tehát minden funkció elérhető innen. Nem kiforrasztós chippes. (ezen meg is lepődött a szerelőm) De akkor biztos más a neve. Egyébként EU3-as. Elvileg. A V9 után 06 szerepel. Van a fék- és kuplung pedálnál érzékelő, ami ugye a tempomathoz kell. Elmondom, hogy a biztonsági extrák mind benne van, az első gazdája alaposan összeválogatta, hogy az autó biztonságos legyen. Szeretem :) Ja, van a szélvédőn valami zöld kerek matrica egy nagy négyessel a közepén. :) Olyan az az autó, amilyennek mondom. Szépen megy gázzal is.