Baj nincs az Agis al, de nekem nem hozott semmit a valtekhez képest... ugyanugy volt 3-5% eltérés.. ami ha felcseréltem őket átment, tehát bizonyítottan...
csak azért nem érdemes lecserélni mert az jobb.. sztem nem hoz semmit.
Kis eszmecserére kértek email-en keresztül ezt küldtem vissza.
""Szia
Nekem semmi bajom vele, a Valtek kényes volt a szennyeződésre, kipucoltam jó volt, majd egy idő után újra kezdődőt. Most van 90 ezer a kocsiban kb 20-nál let berakva a szett. Ha jól tudom vagy 40 vagy 50 nél kapta meg az AGIS-t. Azóta semmi gondom. Gyorsak és nem kell kínlódni örökké vele. Amióta be lett rakva csak a bilincseken húztam. MM is kipróbálta neki nem jött be a bömösnél.,,,
Fogyasztás nem változott, ha meg igen nem számottevő. Hidegen is jó, nincs rángatás váltásnál, átkapcsolásnál csak egy pillanatra van fordulatesés hidegben. Ha viszont nincs jól felprogramozva a vas soha nem fog jól működni, mindegy milyen az injektor. Sajna az AC nem kezeli az AGIS injektorokat ezért a VALTEK 2omh van beállítva.
Ma jól felbosszantottam magam az arnóti körforgalomnál lévő Mol kúton. 10.40-kor megyek 212 a gáz, majd visszafele megtankolok, gondoltam. 12.20-kor már 218 volt és állítólag emelni is fogják. Nagyon örülök neki,mit ne mondjak.
Szia. Google-be beírod, hogy acme adapter és vannak webshopok, ahol rögtön megtudod venni. Nekem van egy,majd később kell, Miskolctól még messzebb lakok, egyébként eladnám neked.
Ez persze igaz, de én is voltam sokszor Pécről Bp-re, ill. vissza. Én 125 km/h-val megyek óra szerint, ezt igyekszem is tartani. Ekkor 3500 1/min a fordulat. Bp., meg Bp...
Ez teljesen jó, én gondolom, h hogyan hoztad össze. Ilyen körülmények között nekem is hasonló volt. Majd hogy ha lesz egy kis országút is benne, ennél is jobb lesz!
Sokmindenen múlhat ez, a pálya 100-zal is lehet pálya, meg 150-nel is, Pest meg nem jó példa egy kisvárosi lámpás forgalomhoz képest, nomeg ugye a programozáson is múlhat fél liter.