Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

golfdva Creative Commons License 2014.10.04 0 0 53197

Nem vagyok autóreszelő de szerintem nagyon el van szegényítve a keverékképzés...adj egy kis plusz gázt neki a reduktoron...de majd a hozzáértők megmondják.

Előzmény: 3305518 (53196)
3305518 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 53196

Sziasztok! Van egy tanya 120-as skodám egy régi LOVATO gázszettel, PB palackkal van használva. Utobbi időben egyre gyakrabban melegszik a motor, de csak ha gázzal megyek, benzinnel nem melegszik. Mi lehet a gond? Hengerfej? Szűrők? Alapjárat? Köszönöm előre is a segítségeteket! Jó hétvégét mindenkinek! 

PJani32 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 53195

Szerintem a te rendszered is tudja a vészindítást gázzal.Nálam hosszan kell nyomni az átváltó kapcsolót,és akkor átvált gázra,és már indításnál gázon lesz.Ez Landi rendszer.

Előzmény: ignis4x4+lpg (53192)
MM. Creative Commons License 2014.10.03 0 0 53194

Ütögesd meg a tankot, meg a szivattytetejét, el fog indulni...

Előzmény: ignis4x4+lpg (53192)
208D Creative Commons License 2014.10.03 0 0 53193

Ha máshogy nem, kell hozzá egy másik kocsi és egy vonórúd, meg 30 méter szabad út. :-)

Előzmény: ignis4x4+lpg (53192)
ignis4x4+lpg Creative Commons License 2014.10.03 0 0 53192

ma reggel az üzemenyag szivattyú bekrepált. el lehet esetleg indítani valamü trükkel a kocsit gázzal? 30 kilóméterre vagyok a szervízhez. ESGI rendszer. 

Dreamer Creative Commons License 2014.10.02 0 0 53191

Akartam én is javasolni, de féltem, hogy sokan felhörrennének erre a mérsékelten szakszerű megoldásra. :)

 

Dreamer

Előzmény: potyo2 (53190)
potyo2 Creative Commons License 2014.10.02 0 0 53190

Lehet attól is. Féktisztító sprayt kell fújkálni a szóbajöhető helyek környékére, amikor alapjáraton jár a motor, és figyelni, hogy változik a motor fordulatszáma. Ha eltalálod a helyet, akkor egy picit megemelkedik a fordulatszám. Végig kell fújkálni a szívócsövet a pillangószelep és a motor között a tömítések mentén.

Előzmény: net91 (53189)
net91 Creative Commons License 2014.10.02 0 0 53189

"Nem feltétlenül a gázüzem hibája ez , lehet fals levegőt sziv valahol. Benzinnel is ilyen?"

 

Benzinnel is.

Hogyan lehetne kiszűrni, hogy hol szív fals levegőt?

Mint korábban említettem, kartergáz csövet is kellett cserélni, lehet hogy ezzel van összefüggésben?

Előzmény: Csanak,p (53176)
Dreamer Creative Commons License 2014.10.01 0 0 53188

Lehet a MAP értékéből is lehetne következtetni szerencsés esetben.


Dreamer

Előzmény: Törölt nick (53183)
net91 Creative Commons License 2014.10.01 0 0 53187

Köszönöm a tippet.

Esetleg tudsz ajánlani egy olyan szerelőt, aki végre tudja hajtani ezt a mérést?

Előzmény: Törölt nick (53183)
negros5 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53186

én most értem haza Eszéken Lukoil  5.02 kuna volt

R!ck4 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53185

Donji Miholjac-ban van egy ina kút nonstop nyitvatartással, a  Vukovarska utca és az Ivana Mestrovica utca sarkán.

Előzmény: MM. (53184)
MM. Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53184

Harkányból érdemes átmenni tankolni? Van itt a határnál vmi gázkút ahol lehet kártyával fizetni?

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53183

Hallottál a hőtágulásról? Simán lehet 10 km után fals probléma. De azért bárminemű mérés nélkül nem fogod megtalálni, legalább egy nyamvadt vákum méröt kellene szivóágra ráakasztani, megnézni hidegen, melegen.

Előzmény: net91 (53180)
net91 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53182

De ha egy pillanatra megemelem a fordulatszámot, akkor beáll a jó értékre, annak ellenére,hogy a hőmérséklet változott volna.

 

Előzmény: intarzia (53179)
net91 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53181

Köszönöm.

 

Kiindulásnak jó lesz.

 

Előzmény: intarzia (53179)
net91 Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53180

De ha fals levegőt szívna, akkor jelentkezne a probléma az első 10 kilométeren is, nem?

A benzin üzemmódnál is jelentkezik.

 

Amúgy, amikor az egyik szervízben megnézettem a kartergáz csövet is kicserélték.

 

Én valamilyen érzékelő meghibásodásra gyanakszom.

Amióta figyelem azt tapasztaltam, hogy általábban a lassú haladás után jelentkezik. Amikor folyamatosan lehet közlekedni nem  nem jön elő a probléma vagy sokkal ritkábban. Tehát egy hőérzékelőnek is kell hogy köze legyen hozzá.

 

Előzmény: Csanak,p (53176)
intarzia Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53179

fals levegőnél általában ingadozik az alapjárat össze-vissza.

szerintem ez inkább motorhőfok jeladó hibára utal. olyan mintha alacsonyabb hőfokértéket adna az ecu-nek mint a valós érték ezért túldúsít és emeli az alapjáratot. de ez csak egy tipp. vagcom-mal kellene élőadatot nézni. ott lehet látni a hőfok jeladó által jelzett értéket és egy lézeres hőmérséklet mérővel nézni a valós értéket.

Előzmény: Csanak,p (53176)
dokeee Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53178

Tényleg, az alsónémedi-i is, az egy cég volt a dabasival.

Előzmény: t.lantos (53177)
t.lantos Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53177

A dabas-sari tartalyos bezart.

Es a balotaszallasi kuton sincs mar lpg.

 

Csanak,p Creative Commons License 2014.09.30 0 0 53176

Nem feltétlenül a gázüzem hibája ez , lehet fals levegőt sziv valahol. Benzinnel is ilyen?

Előzmény: net91 (53173)
Dreamer Creative Commons License 2014.09.29 0 0 53175

"Ő azt mondta, hogy a gázüzem miatt van, gázos autót nem lehet beállítani."

 

Viccesek és hozzáértőek a mai szerelők... :D

 

Dreamer

Előzmény: net91 (53173)
Dreamer Creative Commons License 2014.09.29 0 0 53174

Menet közbeni diag smafu?

 

Dreamer

Előzmény: net91 (53173)
net91 Creative Commons License 2014.09.29 0 0 53173

Tisztelt Fórumozók!
A következő probléma megoldásában kérem a segítségeteket.
A kocsi egy 2005-ös évjáratú Skoda Octavia Tour, BFQ, Landi szettel, és az a probléma, hogy miután bemelegszik a motor megemelkedik az alapjárati fordulatszám.
Az indulás utáni első 10 kilométer alatt a probléma nem tapasztalható. Ha megállok a közlekedési lámpánál, az alapjárat 750 körül van.
Ezt követően, a kb. 10 kilométer megtétele után, ha megállok, az alapjárati fordulatszám megemelkedik 1000-re. Megfigyeltem, hogy amikor fékezek és megállok, először a fordulatszám visszaesik a normál 750-re, majd onnan azonnal felpattan az 1000-12000-as fordulatra. Amennyiben ekkor egy pillanatra megemelem a fordulatszámot 2000-re, a fordulatszám visszaesik a normál 750-re.  Majd elindulok és a következő megállásnál fékezés fordulatszám először le 750-re, majd azonnal ugrik fel ismét 1000-1200-re. Mintha valami állandóan felhúzná a fordulatszámot. Amióta ez az alapjárati fordulatszám ingadozás fenn áll a kocsi többet fogyaszt. Azt is megfigyeltem, hogy lassabb haladáskor sűrűbben, gyorsabb haladáskor ritkábban jelentkezik ez a megemelkedett alapjárat.
Arra gyanakszom, hogy valamilyen érzékelő hibásodhatott meg és téves jelet ad. Körülbelül arra a fordulatszámra állítódik át mindig, mint mikor hidegen beindítom az autót.
Több mint négy éve alakították át, és az elmúlt évek során ezt a problémát nem produkálta. A beszerelő műhelyben többször jártam, kitisztították a fojtószelepet, gyertyát cseréltek és újra beállították, de nem oldódott meg a probléma. Hibakód nincs. Elvittem másik autószerelőhöz is (nem gázoshoz), ő is átnézte, beállította, de nem szűnt meg a probléma. Ő azt mondta, hogy a gázüzem miatt van, gázos autót nem lehet beállítani.
Most itt állok, kidobtam egy halom pénzt, és a probléma, az alapjárati ingadozás még mindig fennáll. Elnézést a hosszú leírásért. Várom a hozzászólásaitokat, mert úgy látszik mások már nem tudnak segíteni.

Dreamer Creative Commons License 2014.09.29 0 0 53172

Nem, az közvetlen benyomja a motorba, majd ott elég, vagy kipufog vagy ilyesmi... :D

 

Dreamer

Előzmény: potyo2 (53170)
R!ck4 Creative Commons License 2014.09.29 0 0 53171

Pontosan ilyen rendszer ez? Computeres beállítás nem szükséges hozzá?

A fordulatot tarthatod akármeddig, de  mitől kellene tudnia, hogy na most, ez lesz az? Lépj be tanuló módba, lépj a gázpedálra, és ha a motor annyit pörög, ahol az átváltást szeretnéd (2000 körülit javaslok személy szerint) akkor nyomd meg a gombot,  a papíron szerintem ez is oda van írva. Állítsd le az autót, majd használt nyugodtan.

Előzmény: wsxcde (53149)
potyo2 Creative Commons License 2014.09.29 0 0 53170

És az injektoros rendszer reduktorában is felgyűlik, vagy abban nem?

Előzmény: columbo67 (53166)
208D Creative Commons License 2014.09.29 0 0 53169

Melyik a "magas nyomású"? Mag utca? temető utáni? Auchan közeli?

Előzmény: MM. (53163)
Biri01 Creative Commons License 2014.09.29 0 0 53168

Előzmény: Biri01 (53167)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!