Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kisp113 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 52730

Sziasztok!

 

Az létezik, hogy egy reduktor 70k km alatt eléri a felújításért kiáltozó állapotot? (mondjuk kicsike reduktor - 3.0 v6 kombó gondolom rátesz egy lapáttal)

Mostanra már középtartományban is képes ledadogni, de érdekes módon nem állandóan, néha megy is kicsit mielőtt "föttög".  Menet közben nézve ilyenkor azt látom, hogy elszalad a nyomás az egekbe (3 bar ig mutat, kiakasztja), aztán nagy nehezen visszavált benzinre. 

További érdekesség, hogy a 93-95 fokos víz mellett képes akár 50 fokig is visszahűlni a reduktor. (már egy ideje sorba van kötve, fűtés combos)

 

Kukázni kell, vagy másfelé keresgéljek?

 

Köszönöm!

potyo2 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 52729

Nekem is így csinált, hogy elsőre nem indult sehogy, másodszorra meg pöccre, de utána meg gázadásra torpant. Sokáig nem tudtam, mi a gond, aztán cseréltem hőmérsékletjeladót, és azóta indul elsőre, és a torpanás is eltűnt. Ha lehet, nézzetek rá diagnosztikával, hogy hány fokosnak látja a vezérlő a motort. De ne csak egy ponton nézzétek, hanem hidegindítástól egészen a termosztát nyitásáig menet közben. Nekem úgy volt sz@r a jeladó, hogy 0 fokon is stimmelt a hőmérséklet, meg üzemmelegen is, csak a kettő között volt egy jó nagy púp a karakterisztikában, és a nulla fokról induló motort 500 méter után már 45 fokosnak jelezte, miközben az lehetett esetleg 10 fokos.

Előzmény: Pompiere (52727)
R!ck4 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 52728

Próbáld meg, hogy gyújtásráadáskor nem tekered azonnal tovább a kulcsot, hanem hagyod gyújtáson 3-4 másodpercig, hadd tolja fel az AC az üzemanyagot rendesen. Van esély rá, hogy gyengül a pumpa, gondolom nem 2 éves autóról beszélünk. De bejátszik az is, hogy lehet benne régi benzin, lehet hibás a hőgomba (egyik tipikus esete a benzinszagos járatásnak), de odalehet a lambdaszonda is.

Előzmény: Pompiere (52727)
Pompiere Creative Commons License 2014.07.29 0 0 52727

Értem. Az még az érdekes, hogy elsőre nem indul az autó. Köszörültethetném ítéletnapig. Aztán a második indításra indul pöccre és egy kis idő múlva érződik a benzinszag.

Előzmény: R!ck4 (52726)
R!ck4 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 52726

Szerintem kevés a gáz, ezért a benzines computer rászámol az injektor nyitási időkre (pont úgy, mintha a benzinpumpa nem lenne 100-as, és a computer kompenzálja egy kis plusz nyitási idővel) csak épp a pumának semmi baja, és reggelente tolja a benyát, mint az állat.

Előzmény: Pompiere (52722)
saintVTi Creative Commons License 2014.07.28 0 0 52725

szerintem igen

Előzmény: Pompiere (52724)
Pompiere Creative Commons License 2014.07.28 0 0 52724

A dúst tanulja meg, és belefullad az üzemanyagba, mert több üzemanyag van a rendszerben mint az ideális.

 

Akkor lehet, hogy az indítás utáni erős benzinszag is erre utalhat!?

Előzmény: saintVTi (52723)
saintVTi Creative Commons License 2014.07.28 0 0 52723

vagy fordítva. A dúst tanulja meg, és belefullad az üzemanyagba, mert több üzemanyag van a rendszerben mint az ideális. Ne feledd, az autók nem üzemanyaggal, hanem üzemanyag levegő megfelelő keverékével működnek

Előzmény: Pompiere (52722)
Pompiere Creative Commons License 2014.07.28 0 0 52722

Szappanos Mester!

Én is ugyanilyen gonddal küzdök mint az 52563-as kolléga. Mivel nem értek a témához megkérdezném: hogy-hogy a dús gázkeverék okozza a reggeli
benzines indítási problémát? Laikusként arra gondolnék, hogy pont szegény a gázkeverék és azt tanulja el a benzines ECU, aztán ezért indul nehezen és rángat benzinen az autó amíg be nem melegszik.

Előzmény: szappanos autógázszerelés (52656)
golfdva Creative Commons License 2014.07.27 0 0 52721

Kp. forinttal is lehet fizetni?

 

köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (52720)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 52720

Én arra tényleg csak szökőévente járok, de idézve a táblázatból, amit sokszor linkelnek ide:

"Híd után körforgalomon át egyenesen, aztán előbb-utóbb ott lesz bal oldalt :) Kutasok rendesek, kártya/kp(Ft+EUR). Viszont fontos, hogy 21:00-7:00 és 11:00-12:00 között nincs kiszolgálás! (változott!) Mindenkori aktuális ár: http://www.real-k.sk/"

Előzmény: golfdva (52718)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 52719
Előzmény: golfdva (52715)
golfdva Creative Commons License 2014.07.27 0 0 52718

A Real kúton régebben jártam,itt ha jól emlékszem van olyan időszak amikor szünetel a tankolás?

Előzmény: Törölt nick (52716)
golfdva Creative Commons License 2014.07.27 0 0 52717

Köszönöm!

Azért nézegetem mert Tata környékén nagyon nem találok jó árasitott kutat.

Előzmény: Törölt nick (52716)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.27 0 0 52716
Előzmény: golfdva (52715)
golfdva Creative Commons License 2014.07.27 0 0 52715

Sziasztok!

 

Tankolt valaki mostanában Komarno-ban,mennyi most az gáz ára és melyik kúton?

 

köszönöm.

Josi01 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 52714

Sziasztok!

 

Sziasztok!

 

Jól láttam, hogy a Landi szoftverében is lehet meleg motor esetében az azonnali gázos indulás?

Ez vajon működik az Omegas LSI Eco rendszernél is?

PJani32 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 52713

Igen,próbáltam már járó motorral is,úgy sem működött.Azért köszönöm.

Előzmény: Csanak,p (52712)
Csanak,p Creative Commons License 2014.07.26 0 0 52712

Landik nagy többsége nem  kapcsolódik egyből. próbáltad járó motorral is? Ha nnan sem megy akkor nem jó a kábeled, vagy a progid hozzá.

Előzmény: PJani32 (52706)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.07.26 0 0 52711

Jól látod, én is erre jutottam.

Előzmény: potyo2 (52696)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.07.26 0 0 52710

Az a benzin lehet, hogy nem romlik meg.

Előzmény: dokeee (52694)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.26 0 0 52709

Persze kugli barát help for you:

http://lmgtfy.com/?q=ERR+Code%3AC01+landi+renzo

Előzmény: PJani32 (52706)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.26 0 0 52708

Várj, ha értesz hozzá, akkor miért nem csatlakozol rá? Illetve mit is nézel rajta, ha kapcsolódik? Honnan tudod, hogy jó vagy rossz az érték? Például, alapjárati gáznyomás hol jó?

Előzmény: PJani32 (52705)
R!ck4 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 52707

Ez pontosan azt jelenti, amit leírtam. Nem tudod megmondani, hogy a szoftverben rosszul van-e beállítva az usb-s kábel portja, van- e egyáltalán rendesen telepített  drivere, látja-e a program az ecu-t, és csak beállítási gond van, vagy egyáltalán nem látja... stb stb. Ezokból elmondani se tudom, merrefelé indulj, ill pontosabban tudom, azt már leírtam.

Előzmény: PJani32 (52706)
PJani32 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 52706

Szóval mikor csatlakoztatom az lpg-s ecut azt írja,hogy Nem lehet csatlakozni,ellenőrizd a kapcsolatot ERR Code:C01

Ez pontosan mit jelent?

PJani32 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 52705

Lehet igazad van,nem vagyok informatikus se,se gázszervizes,de azért értek annyit hozzá amennyire szükségem lenne.Nem a paramétereket szeretném állítgatni,csak rákukkantani,hogy minden rendben van e.Ez ugye így ingyen lenne,amiért máshol 5000-7000ft-ig kérnekel azért hogy rékukantsanak.De azért köszi a tanácsot.

R!ck4 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 52704

Ha komoly segítségre vágysz, tessék:

 

Mivel látván hogy kapcsolatot se tudsz a két eszköz között teremteni, nyilvánvaló, hogy se gyakorlott, gázcomputer- felprogramozásban jártas gázszerelő, se informatikai szakember nem vagy, ez esetben a lehető legjobb tanács,  mielőtt még jobban elállítod, esetleg tönkreteszed,  keress fel egy hozzáértőt, csinálja meg ő.  Tapasztalatból mondom, hogy mindig ez a fajta próbálkozás veszi el a legtöbb időt, és a végén ez fog a legtöbbe kerülni.

Előzmény: PJani32 (52702)
PJani32 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 52703

Ja,azt elfelejtettem írni,hogy Landi Renzo Riduttore LI02 tipusú van benne.Nem tudom,ez Omegas egyáltalán?

PJani32 Creative Commons License 2014.07.25 0 0 52702

Sziasztok,egy pici segítség kellene.Szereztem egy programozó kábelt,cd-vel együtt,de valamiért nem kommunikál a laptop az lpg ecu-val.Fel lett telepítve a program is meg a driver is,de nem sikerül.Mondjuk nekem az a furcsa,hogy ez csak egy usb landi ecu csatlakozó,semmi vezérlődoboz,vagy akármi,ráadásul csak 3 vezeték van bekötve,nem értem.Segítsetek légyszives.

saintVTi Creative Commons License 2014.07.25 0 0 52701

Újból meghírdetem, mivel annyira nem volt rá kereslet, így az árat is levettem, ha érdekel írj árat és meglátjuk belefér-e alapon eladó az autóm!

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/gs/lexus_gs_300_t3_automata-7936034

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!