Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zlota Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36671

Lehet, de az is biztos, hogy jelenleg is- szerencsére- lefelé megy!Ha most a Görögök, (meg az éppen valamelyik aktuálisra) nem lehetne ráfogni a forint gyengülését akkor bizony meglepődnénk azon, hogy vagy -10 forintal menne megint le benzin a héten!Még ezt a nagyforint gyengülést is lehet megússzuk a benzin emelkedése nélkül annyit esett az olaj ára!Viszont azt meg remélem nem kezdik el, hogy mivel a gáznak nincs köze az olaj árához így a forint nagy gyengülése (285ft->298ft) miatt megemelik az autógázt... mondjuk ezt nem merik megcsinálni sztem!

Előzmény: JAMIE222 (36656)
Dreamer Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36670

Olyan 225 km kellene menni 41 l gázzal.

 

Dreamer

Előzmény: Z1z0u (36668)
Ati_66 Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36669

De ha erről a szettről van szó, akkor az ECU az Lengyel és jó véleménnyel vannak róla. A reduktor és az ijektor szelepek idővel cserélhetőek ha vacakolnak.

 

http://www.autogaz-szerviz.hu/autogaz/portal/ac

Előzmény: freelive (36665)
Z1z0u Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36668

kutyka:

 

No megvan az első fogyasztási adat - ami siralmas...

Bő 200km-t mentem egy tank (=41 liter) gázzal... Vegyes üzem volt, fele országút, ahol benzinből 8,5-9,5-et evett, fele meg város, ahol 13-14 liter volt az átlag. Tehát mondjuk 11-12 liter benzin/100km, azaz olyan 24-25 liter benzint kellett volna megennie ezen a távon, tehát ha +20%-ot számolok, akkor mondjuk 30 liter gázzal el kellett volna mennie a masinának...

Csütörtökön megyek vissza Jánoshalmára, hogy tüntessék el az injektor+anti pollution monitor hibát, remélem ezzel együtt sikerül a fogyasztást is normalizálni...

 

Ha mégse menne, akkor tudtok egy igazi "varázslót", aki megbűvöli az AC Stag-ot?

 

-Z

Előzmény: Kutyka (36256)
Ati_66 Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36667

Török rendszerekről a fórumba nem sokan írtak.

Aki írt az nem jót. Igaz nem konkrétan erről a gyártmányról.

Előzmény: freelive (36665)
l_zoli80 Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36666

prolong motorolaj adalékról mi a véleményetek, gáz üzem esetén hasznos lehet-e?

freelive Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36665

Üdvözlöm a fórumozókat! Ha lehet kis infót szeretnék kapni atiker ac300-as rendszerről, egy suzuki swiftben van 2007-es, mik a tapasztalatok erről a rendzserről? Gázautóztam én, de anno még reduktoros egyszerű samarával. 

Próbáltam googlezni, de nem kápráztatott el a magyar oldalon található infók áradata, konkrétan nem találtam semmit. Csak az atikerről, de az ac300-ról semmit.

 

Köszönöm előre is.

t.lantos Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36664

Mondjuk pesten ennel olcsobban szerintem nincs.

 

Előzmény: aronpapi (36661)
Istvan21074 Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36663

Ne haragudj, de nekem városi legendának tűnik.Ugye te sem hiszed h egy sima gyertyacserét benéz egy ilyen szintű csapat?

 

Előzmény: R!ck4 (36662)
R!ck4 Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36662

Ha fővárosi vagy környéki vagy, tudom ajánlani Érden a BMS autószervizt például(injektor.hu).Kimondottan befecskendezős motorok diagnosztikájával foglakoznak.

 

Én meg nem tudom ajánlani, egy ismerős autóján napokig diagnosztizáltak 60 ezerért, majd miután a hiba nem lett meg, és az elhárítás sem történt meg, egy másik szaki kicserélt 1 azaz  egy darab gyertyát, és az autó jó lett. Tudom, hogy ez csak egy példa, de ezek az én autómon biztosan nem fognak gyakorolni. 

Előzmény: JAMIE222 (36653)
aronpapi Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36661

 

2012.05.19.

Bp. Méta u. Shell: még mindig 229.90,- Ft.

 

Nem csökkentettek egyelőre semmit.

 

aronpapi Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36660

Ismét feltenném kérdésem:

 

 

Tisztelt Szappanos Mester!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy Citroen-be a tank fopper (ha jól írom), vagy más néven benzin emulátor beszerelésén kívül van más lehetőség a korrekt benzinszint kijelzésére?

Ha esetleg nincs, Ti már csináltatok ilyen készülék beszerelést?

 

Üdvözlettel: Áronpapi

Előzmény: szappanos autogáz (36658)
Csanak.p Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36659

Valóban jó az ár , de miért akarsz megválni tőle hiszen landi?

Előzmény: Törölt nick (36628)
szappanos autogáz Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36658

A gáz majdnem kétszer magasabb hőfokon robban be mint a benzin, tehát egy nem túl erős szikra nem minden ütemet tud berobbantani. Gyorsításoknál van a legjobban igénybe véve a gyújtás.

Előzmény: mókuspók (36651)
szappanos autogáz Creative Commons License 2012.05.21 0 0 36657

Nem megy egy henger gázon. A Zavolinál egy probléma szokott lenni, az injektorból kijövő vezeték el szokott törni. Meg kell nézni melyik nem megy, kimérni, ha szerencséd van akkor nem tőben tört el, és meg tudod forrasztani!

Előzmény: Markibe (36650)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36656
mókuspók Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36655

a gyári érték 1,2 mm,már korábban 0,9-re állítottam a gyertyacserénél,lejjeb már nem hiszem érdemes volna állítani.

Előzmény: soryton (36652)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36654

Pesten a DT-t meg tusom nézni, amúgy milyen auto?

Előzmény: mókuspók (36648)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36653

Nem vagyok szerelő, nem tudom szakszerűen megfogalmazni, de valami olyasmi lehet, hogy a gyertyához nem jut el a megfelelő feszültség.Mertmondjuk  a  gyertyakábel hibás szigetelésénél áthúz például, vagy a gyújtótrafó tekercselése tönkremenni készül.

Ha fővárosi vagy környéki vagy, tudom ajánlani Érden a BMS autószervizt például(injektor.hu).Kimondottan befecskendezős motorok diagnosztikájával foglakoznak.

Persze egy Bosch-szerviz, vagy egy autóvillamosság-szerelő is megtud ilyesmit állapítani.

 

Előzmény: mókuspók (36651)
soryton Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36652

...vedd le 0,7-re a hézagot..  a gázhoz kissebbet szoktak ajánlani...  hátha segít...

Előzmény: mókuspók (36651)
mókuspók Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36651

A gyertyákat,gyújtótrafókat és gyújtókábeleket megtisztítottam az olajpárától,ellenőriztem a gyertyahézagot (0,9 mm) is ,ami nem változott a beszereléshez képest.Én is itt kezdtem keresgélni,mivel a gáz kényes a gyújtóenergiára.Miért csak gyorsításkor jelentkezik ?

Előzmény: JAMIE222 (36649)
Markibe Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36650

Sziasztok !

 

Segitséget szeretnék kérni, mi lehet a gond. Skoda Fabia 1,4 16v 59kw Ezen a héten két, három nap is reggel mikor indultam, beinditottam az autót, beindult, de fulladozott. Leállitottam újra beinditottam és utána semmi gond nem volt. Semmilyen lámpa nem világított a műszerfalon. Ma viszont útközben emelkedőn felfelé 4-ben egyszer csak kigyulladt a check engine lámpa. Dadogott a motor mint két, három reggelen a héten. Leállitottam, utána viszont alig akart beindulni. Végülis sikerült, és benzinnel mentem tovább. Benzinnel semmi gond nem volt utána, szépen ment és húzott is. Gáznál viszont újra dadogást érzékeltem. 30.000 km-t mentem mióta bent van a zavoli rendszer, szűrőcsere eddig nem volt, most mennék június elején cserélni. Benzinnel azóta egyáltalán nem megy az autó csak inditásoknál mióta gázzal megyek. Mit tegyek ? Köszönöm a válaszokat.

 

JAMIE222 Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36649

Gyertyakábel,gyújtótrafó ellenőrizve?

Előzmény: mókuspók (36648)
mókuspók Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36648

 

találkozott-e már valaki olyan problémával,hogy gyorsítás közben rángat,kihagy a motor,alapjáraton és állandó gázon simán megy.3500-4000-es fordulalat felett nincs semmi gond,hideg motornál éppen átváltás után még jól jár,meg benzinnel ok.Kétéves DT-GAS gázbefecskendezős rendszer, eddig jól ment,most kezdődtek a bajok.Ha valakinek van használható ötlete,kérem ossza meg a fórumon is.

 

 

t.lantos Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36647

azert meglehetosen sokfele van.

van a tenyerkepu horpadtorru, a mongolfeju, a nagyonsarga, meg a fakobb verzio. csak hogy igy a 4 legjobban elutot emlegessem :)

 

Előzmény: - himi - (36640)
nakanbmw Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36646

Leírom a kutas tapasztalataimat

 

Az autómon minden kis apró rezdülést észreveszek nálam a gázok minőségei így alakulnak:

 

1. MOL, Prímagáz holtversenbyen (van nyomaték és teljesítmény is majdnem mint benzinen)

2. Shell, Agip (nyomaték már nem az igazi mintha ülne bent még 1 ember)

3. magánkutak (az ukrántól jobb de érezhetően nem akar menni, pl házgyár, kishatár utca sarok debrecenben ahol a legolcsóbb)

4. Ukrán gáz (katasztrófa, se nyomaték se teljesítméy)

 

uhuhu Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36645

ját=jár

Előzmény: uhuhu (36644)
uhuhu Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36644

Esztergomba a 11. sz. főúton a Visegrád felé lévő végén van egy MOL kút.

hettekkel ezelött 256.9 ért adtág a gázt, majd levtték 250.9 re, majd tegnap felemelték 258.9 re.

 

onnan 5 km re szlovákiában 300 Ft os euroval számolva 212 Ft a gáz. ( 0.709 euro)

 

iszonyat lehúzás megy a kutakon.

nem is értem, hogy ki tankol magyarországon, aki a határ közelében ját / lakik.... 

 

 

- himi - Creative Commons License 2012.05.20 0 0 36643

Kecskeméten az Izsáki úti AGIP kúton még mindig 259,9 Ft

forwheel Creative Commons License 2012.05.19 0 0 36642

Debrecenben a Galamb utcán már kedden 228 volt. 235-ről mrnt le. Ma mentem egy kört Salgótarján fele, 470 km-t. Így újra itthon kell tankolni.:)

Előzmény: Dreamer (36637)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!