Lehet, de az is biztos, hogy jelenleg is- szerencsére- lefelé megy!Ha most a Görögök, (meg az éppen valamelyik aktuálisra) nem lehetne ráfogni a forint gyengülését akkor bizony meglepődnénk azon, hogy vagy -10 forintal menne megint le benzin a héten!Még ezt a nagyforint gyengülést is lehet megússzuk a benzin emelkedése nélkül annyit esett az olaj ára!Viszont azt meg remélem nem kezdik el, hogy mivel a gáznak nincs köze az olaj árához így a forint nagy gyengülése (285ft->298ft) miatt megemelik az autógázt... mondjuk ezt nem merik megcsinálni sztem!
De ha erről a szettről van szó, akkor az ECU az Lengyel és jó véleménnyel vannak róla. A reduktor és az ijektor szelepek idővel cserélhetőek ha vacakolnak.
No megvan az első fogyasztási adat - ami siralmas...
Bő 200km-t mentem egy tank (=41 liter) gázzal... Vegyes üzem volt, fele országút, ahol benzinből 8,5-9,5-et evett, fele meg város, ahol 13-14 liter volt az átlag. Tehát mondjuk 11-12 liter benzin/100km, azaz olyan 24-25 liter benzint kellett volna megennie ezen a távon, tehát ha +20%-ot számolok, akkor mondjuk 30 liter gázzal el kellett volna mennie a masinának...
Csütörtökön megyek vissza Jánoshalmára, hogy tüntessék el az injektor+anti pollution monitor hibát, remélem ezzel együtt sikerül a fogyasztást is normalizálni...
Ha mégse menne, akkor tudtok egy igazi "varázslót", aki megbűvöli az AC Stag-ot?
Üdvözlöm a fórumozókat! Ha lehet kis infót szeretnék kapni atiker ac300-as rendszerről, egy suzuki swiftben van 2007-es, mik a tapasztalatok erről a rendzserről? Gázautóztam én, de anno még reduktoros egyszerű samarával.
Próbáltam googlezni, de nem kápráztatott el a magyar oldalon található infók áradata, konkrétan nem találtam semmit. Csak az atikerről, de az ac300-ról semmit.
Ha fővárosi vagy környéki vagy, tudom ajánlani Érden a BMS autószervizt például(injektor.hu).Kimondottan befecskendezős motorok diagnosztikájával foglakoznak.
Én meg nem tudom ajánlani, egy ismerős autóján napokig diagnosztizáltak 60 ezerért, majd miután a hiba nem lett meg, és az elhárítás sem történt meg, egy másik szaki kicserélt 1 azaz egy darab gyertyát, és az autó jó lett. Tudom, hogy ez csak egy példa, de ezek az én autómon biztosan nem fognak gyakorolni.
Érdeklődni szeretnék, hogy Citroen-be a tank fopper (ha jól írom), vagy más néven benzin emulátor beszerelésén kívül van más lehetőség a korrekt benzinszint kijelzésére?
Ha esetleg nincs, Ti már csináltatok ilyen készülék beszerelést?
A gáz majdnem kétszer magasabb hőfokon robban be mint a benzin, tehát egy nem túl erős szikra nem minden ütemet tud berobbantani. Gyorsításoknál van a legjobban igénybe véve a gyújtás.
Nem megy egy henger gázon. A Zavolinál egy probléma szokott lenni, az injektorból kijövő vezeték el szokott törni. Meg kell nézni melyik nem megy, kimérni, ha szerencséd van akkor nem tőben tört el, és meg tudod forrasztani!
Nem vagyok szerelő, nem tudom szakszerűen megfogalmazni, de valami olyasmi lehet, hogy a gyertyához nem jut el a megfelelő feszültség.Mertmondjuk a gyertyakábel hibás szigetelésénél áthúz például, vagy a gyújtótrafó tekercselése tönkremenni készül.
Ha fővárosi vagy környéki vagy, tudom ajánlani Érden a BMS autószervizt például(injektor.hu).Kimondottan befecskendezős motorok diagnosztikájával foglakoznak.
Persze egy Bosch-szerviz, vagy egy autóvillamosság-szerelő is megtud ilyesmit állapítani.
A gyertyákat,gyújtótrafókat és gyújtókábeleket megtisztítottam az olajpárától,ellenőriztem a gyertyahézagot (0,9 mm) is ,ami nem változott a beszereléshez képest.Én is itt kezdtem keresgélni,mivel a gáz kényes a gyújtóenergiára.Miért csak gyorsításkor jelentkezik ?
Segitséget szeretnék kérni, mi lehet a gond. Skoda Fabia 1,4 16v 59kw Ezen a héten két, három nap is reggel mikor indultam, beinditottam az autót, beindult, de fulladozott. Leállitottam újra beinditottam és utána semmi gond nem volt. Semmilyen lámpa nem világított a műszerfalon. Ma viszont útközben emelkedőn felfelé 4-ben egyszer csak kigyulladt a check engine lámpa. Dadogott a motor mint két, három reggelen a héten. Leállitottam, utána viszont alig akart beindulni. Végülis sikerült, és benzinnel mentem tovább. Benzinnel semmi gond nem volt utána, szépen ment és húzott is. Gáznál viszont újra dadogást érzékeltem. 30.000 km-t mentem mióta bent van a zavoli rendszer, szűrőcsere eddig nem volt, most mennék június elején cserélni. Benzinnel azóta egyáltalán nem megy az autó csak inditásoknál mióta gázzal megyek. Mit tegyek ? Köszönöm a válaszokat.
találkozott-e már valaki olyan problémával,hogy gyorsítás közben rángat,kihagy a motor,alapjáraton és állandó gázon simán megy.3500-4000-es fordulalat felett nincs semmi gond,hideg motornál éppen átváltás után még jól jár,meg benzinnel ok.Kétéves DT-GAS gázbefecskendezős rendszer, eddig jól ment,most kezdődtek a bajok.Ha valakinek van használható ötlete,kérem ossza meg a fórumon is.