Parkolóba való beálláskor a következő hibajelenséget tapasztalom: jobbra teljesen kitekert kormánynál, fékezéskor az ABS beavatkozik. Balra kitekert kormánynál ezt eddig nem tapasztaltam. Mi lehet a jelenség oka?
Sziasztok. Nemrég lett egy Mazda 3 1.4 CE 2007-es BK kocsim, de nincs hozzá kezelési kézikönyv. Akinek lenne magyar nyelvű, és eladná, megvenném, vagy ha beszkennelné.... Köszi!
Szerintem olyan lehet mint az én 98-as Premacym, a jobb bajuszkapcsoló végét kell előre elforditani és akkor megy a hátsó ablaktörlő. Ha neked igy nem megy, akkor ott valami nem gömbölyű.
Adott egy Mazda 626 GW kombi ('98-as). A kérdésem az lenne, hogy tudom bekapcsolni a hátsó ablaktörlőt? Már mindenfelé kapcsoltam/tekertem/húztam a jobbos bajuszkapcsolót, de a hátsó ablaktörlőt nem sikerült bekapcsolni.
Sziasztok. Nemrég vettünk egy 2001es mazda premacyt. Ebbe sajnos még csak a kazettas radio van. , . vettünk egy transmittert hogy majd azzal hallgatunk zenét de nembirtuk kivenni a szivargyujtot. Mikor benyomjuk akkor sevmelegszik fel mertvmempattan ki. Nem lenne jó a biztosíték?
Azt megtudja mondani valaki képpel csatolva hogy melyik lehet a szivargyujto biztisiteka.
Segítséget szeretnék kérni a következő problémám megoldásához: Van egy 2002-es Mazda Premacym 2.0 DiTD RF4F motorkóddal. A motor egyik napról a másikra sem hidegen sem melegen nem indul el , de ha betoljuk vagy egy kis féktisztítót befecskendezek, azonnal indul és minden probléma nélkül közlekedek vele addig amíg le nem állítom. Ha valaki tud, kérem segítsen!Köszönettel !
Mivel már megvettem a szettet, azt hiszem egyelőre az lesz a megoldás, hogy szerzek valami csipogót, lehetőleg olyat amin már van kondi és az oválokról meg lekötöm a magasat. Talán nem lesz nagyon gagyi hatása.
Segítséget szeretnék kérni a következő problémám megoldásához: Van egy 1994-es 1.8 V6 Mazda motorom, ami kicsit átalakítva egy hajóban teljesít szolgálatot. A motor hidegen rendesen indul, kipörög, nem dadog, szóval rendesen teszi a dolgát. 15-20 perc járatás és leállítás után viszont egyszerűen nem akar elindulni. Ha nagynehezen mégis elindul akkor alapjáraton megy, de gázadásra lefullad, nem pörög fel rendesen, rángat. Először arra gondoltam, hogy a nem túl intenzív szellőzés miatt túlmelegszik a blokk, ezért a hűtőközeg hőmérséklet jeladót átmenetileg egy potméterre cseréltem, beállítottam a normál üzemi hőfokot, de ugyanaz a hiba. Cseréltem már légtömeg mérőt, lambda szondákat, pillangószelep állás érzékelőt. EGR szelep le van dugózva. Ha valaki tud, kérem segítsen!
Ránéztem a hangszóró árára, amit belinkeltél. Tényleg "kicsit" drágább. Az én hangszóróim a négy volt huszonezer forint. Az E-bayon találtam olyat amit linkeltél, csak az a páros 41 ezer forint. Hát igen.
Az az igazság hogy az azonnal hozzáférhető helyeken kerestem, ott ilyen nem volt. Azt vettem meg, amit azonnal meg tudtam.
Bár nagy hifi szakértő nem vagyok, tehát valószinüleg elsiklottam volna keresés közben a lehetőségek felett.. :-D
Mindegy, nekem azért megfelel ahogy szól, majd egyszer lecserélem, illetve ha rá tudok jönni az alap hifis ismeretemmel, hogy esetleg hogy lehet a második utat kiváltani külön csipogóval, hogy ne az oválé szóljon, hanem a felülre rakott, akkor megcsinálom.
Körülbelül másfél óra volt a beszerelés, gyakorlatilag előre minden módositás nélkül bementek, a gyári hangszóróról levettem a gumi hangterelő peremet és átraktam, a hátsóknál picit kellett barkácsolni, de oda is simán bementek. A gyári csatlakozókat szétszedtem és simán feltoltam a hangszórókra.