Keresés

Részletes keresés

SzakiPod Creative Commons License 2018.10.08 0 0 1501

Én olyan helyzetben vagyok, hogy Amerikából rendelt csomagomat, szállítási díjjal a dhl global-lal adták fel, eddig minden rendeben is lenne, viszont a global dhl csak Németországig szállítja a csomagokat onnantól pedig a helyi postának adja át kiszállítás céljából.

Itt kezdődnek a problémák. Aug 28-án a dhl rendszere szerint megérkezett a csomag magyarországra, szept 7-én pedig feldolgozott állapotra váltott. Ez már több mint egy hónapja volt egy olyan csomagnál aminek a házhozszállításáért én fizettem és még nyomon is követhető. Azóta írtam több levelet is a postának idézném a kedvenc mondatomat:

"Magyar Posta kezelésébe érkezést követően nyilvántartás nélkül kezeljük. (A név- és címadatokról nem vezetünk nyilvántartást.) Ezért a megérkezéséről és a jelenlegi státuszáról nem rendelkezünk információval."

Tehát a posta kapott egy csomagot a dhl-től és utána azt mondja, hogy semmilyen információt nem tud róla adni, szerintem ez nevetséges.

 

Már nem tudom mit tudnék tenni, mert mindig ehhez hasonló válasz üzeneteket kapok.

LandCruiser Creative Commons License 2018.09.13 0 1 1500

Kerestem a fészen a "Postai károsultak"-at de nem találom. Gondolom törölhették, mert a tetves Posta mégiscsak többmindent megtehet, mint egy magánember, vagy emberek. Akkor is ha az embereknek van igaza, de az igazság itt teljesen mellékes. 

 

Szóval, hogy kitől lop a Posta ?! Aki külföldről rendel, mindenkitől, (akitől nem, annak irdatlan szerencséje van, volt eddig.....) és minden következmény nélkül. Nekem az utóbbi időben, 2 hónapja indult a sorozat, mindent elloptak. Nem nagy értékek, 4.200 - 3.000 - 1.700 ft. stb..... Kb. 15.000 ft. minusznál járok, és qrvára elegem van. Senki ne gondolja azt, hogy a Posta ez ellen bármit is akar tenni, mert ez a világ legegyszerűbb dolga lenne, hogy ne lehessen lopni. Itt az az érdek, hogy igenis lopják el, mert akkor leszoksz az Ebay-ről, vagy tökmindegy honnan rendelésről, mert úgysem kapod meg, és vagy megveszed ebbe a retek országba (mert ez az) a sokszorosáért, vagy a büdös életbe nem olyanod. Itt mindent meg lehet tenni, lehet lopni a Postán, ki lehet fosztani a reptéren a csomagokat, stb........ Ezt egy normális országba ha elmeséled, vagy megírod, azt ott nem is értik, hogy ez mi. 

Előzmény: nemmindegy32 (1496)
cliftony77 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 1499

Második felvonás.

 

Úgy alakult, hogy pár órával a posta telefonos ügyfélszolgálatával történt beszélgetés után egy postahivatal mellett volt dolgom, úgyhogy gondoltam beugrok elindítani azt a bizonyos tudakozványt.

 

Az első ablaknál elmondom mit szeretnék, erre a nő azt mondja, hogy a neten nézzem meg a posta honlapján. Miután közlöm vele, hogy ajánlott levélről ottt már nem lehet adatot lekérni ("az kizárt!") elkezdi lekérni az adatokat a gépből, azt látja, hogy nincsen adat. Aztán megnézi jobban a papírt, és a pecsét alapján azt mondja, hogy ezt nem náluk adták fel, így ő nem tud adatot lekérni. Mondom, hogy nem ezt szeretném, hanem egy részletes tudakozványt indítani. Ja, azt náluk nem lehet, csak azon a postán, ahol feladtam a levelet. Ekkor már huszadjára mondom el, hogy a telefonos ügyfélszolgálat mást mondott.

 

Ekkor a másik fülkéből a kolléga átszól, hogy a hivatalvezetőnél kell ilyet intézni. Nosza irány a hivatalvezető, ahol persze várni kell vagy negyed órát, bár senki sincs előttem, de végül bejutok. Ki tudja, ma már hányadik alkalommal mondom el a történetet, ő is jön azzal, hogy nézzem meg a posta honlapján. Őt is felhomályosítom, hogy mit mondott a telefonos ügyfélszolgálat, hüledezik, de ezen már nem vagyok meglepve.

 

Ad egy A4-es beadványt, töltsem ki és írjam le a panaszomat, közben a belső hálózaton megnézi, hogy állítólag kikézbesítették a levelet. Kérdezem, hogy ki vette át, sajnos azt ő nem láthatja adatvédelmi okokból.

 

Kitöltöm a papírt, kérdezem hol kell fizetni, na megint úgy néz rám, mintha bolond lennék, mivel ez a dolog ingyenes a postánál. És hogy milyen hülyék ülnek ott a központban, hogy ilyen marhaságokat beszélnek.

 

Szóval, tudakozvány beadva, kíváncsian várom a fejleményeket. A kárt már nem tudják helyrehozni, de remélem lesz felelős. Bár a valódi felelős az, aki még mindig működteti ezt a Magyar Postát ebben a formában, aki korlátozza a versenyt, aki monopolhelyzetben tartja ezt az intézményt a postai szolgáltatások területén. Egyszóval, a magyar állam.

Előzmény: cliftony77 (1498)
cliftony77 Creative Commons License 2018.08.16 0 0 1498

Augusztus 1-én feladtam egy belföldi ajánlott elsőbbségi levelet. A címzettel ma egyeztettem, nem kapta meg.

 

A posta honlapján a ragszám alapján rákeresve az alábbi üzenetet kapom: "A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot."

 

Felhívtam az ügyfélszolgálatot. Kiderült, hogy a posta honlapján a nyomkövetés ajánlott levelekre már nem vonatkozik, csakis csomagküldeményekre. No comment.

 

Ja, és állításuk szerint augusztus 2-án a címzett átvette a küldeményt. Nincs okom kételkedni a címzett igazmondásában, tehát ő garantáltan nem kapta meg a küldeményt, a posta hazudik.

 

Tehetek panaszt, bármelyik postahivatalban, ha befizetek 840 Ft-ot, és ők  30 napon belül reagálnak.

 

Hogy is van ez? Extra pénzt kifizetek, hogy követhető legyen a levél (erről is szól az ajánlott küldemény), de nem követhető, és még csak ki sem viszik. Ha pedig érdeklődnék, vagy szeretném tudni, hogy hol kallódott el, akkor még fizessek egy kis extra összeget.

 

Földig kéne rombolni az egész Magyar Postát, és végre liberalizálni a piacot, hogy valódi verseny legyen. 

cliftony77 Creative Commons License 2018.05.28 0 0 1497

Május 16-án, azaz 12 napja a Keleti pályaudvarnál levő postában feladtam 25 teljesen ugyanolyan küldeményt ( - esküvői meghívót) magyarországi, azon belül is főleg budapesti címekre. Ma napig csak 13 érkezett meg. 

 

Nem ajánlott levélként, nem elsőbbségiként adtam fel, de akkor is dühítő.

 

Porrá kéne rombolni az egészet, és akármelyik nem állami csomagküldőnek kiadni a feladatot.

nemmindegy32 Creative Commons License 2018.04.16 0 0 1496

Kedves Fórumozók!
A tavaly ősz óta tartó, külföldi könyveletlen küldemények eltünése során megkárosított személyekhez szeretnék most szólni. Egyeztettem egy fogyasztóvédelmis ügyintézővel és arra jutottunk, hogy a történtek okán a Magyar Posta felettes szervéhez, a postaügyért és a nemzeti pénzügyi szolgáltatásokért felelős kormánybiztoshoz  kellene fordulnunk. Célszerű lenne ezt közösen, csoportba szerveződve megtenni. Az illetékes személy, akit keresnünk kell, Bártfai-Mager Andrea. Közvetlen elérhetőséget sajnos nem állt módjában a Miniszterelnöki Kabinetirodának kiadnia, csak egy titkársági email címet. Akit érint a téma és szeretne csatlakozni a kezdeményezéshez, az kérem jelezze. A facebook-on létrehoztam egy csoportot ebből a célból, melyet az alábbi néven lehet megtalálni: Postai károsultak

Camo_BDU Creative Commons License 2018.02.06 0 0 1495

A késés és elvesztés az csak egy része a problémáknak. Az utóbbi néhány évben kb. 20.000 csomagot és borítékot adtam fel. Ami megtörténhet egy postai dologgal kapcsolatban azt én már átéltem. Persze mint mondtam, amerikai posta (USPS). A magyar postáról túl sokat nem tudok elmondani. Volt egy 400 dolláros cucc amit elveszítettek, de azt nem tudom hogy Magyarországon tűnt-e el, vagy mikor már átért az óceánon. Lehet hogy még egy magyar postai dolgozó nyúlta le.

 

Ja, tényleg, van egy másik sztorim is.

 

Szóval küldtem anyámnak egy leharcolt régi fényképezőgépet, érték 5000 forint. Ajándékba Magyarországra, karácsonyra. Erre nem lefoglalták a Postahivatal vámrészlegénél? Írták anyámnak hogy fizessen be 6500 Ft-ot és akkor esetleg megkaphatja majd, VALAMIKOR. Anyám nem fizetett, ellenben írtam egy igen határozott panaszlevelet a Magyar Postának, hogy mi az hogy filléres karácsonyi ajándékokkal szórakoznak és többre vámolják mint amit az egész hóbelebanc ér. Ami még durvább volt, hogy sürgősségin adtam fel, mert a csomagban volt egy több milliós - szerződés aminek azonnal ott kellett volna lennie.

 

Később a posta elállt a vámtól és továbbküldte anyámnak a fényképezőgépet és a papírokat.

 

Persze, viszont a szerződéstől elállt a másik fél. Később mással kellett üzletet kötnöm, viszont buktam 300.000 Ft-ot. Mindezt azért, mert a sürgős küldeményt visszatartották a postán, minden ok nélkül.

 

Innen üdvözlöm a postahivatal dolgozóit. :-/ 

Előzmény: halaloszto (1494)
halaloszto Creative Commons License 2018.02.05 0 1 1494

az ördög az arányokban lakozik.

 

Vajk

Előzmény: Camo_BDU (1493)
Camo_BDU Creative Commons License 2018.02.05 0 0 1493

Lop, vagy elveszik, vagy ki tudja.

Az amerikai postával is megesik hogy késik, vagy végleg elveszít dolgokat. Sőt a FedEx-nél is van olyan.


Én rendeltem egy létrát Walmartból. FedEx elveszítette. Walmart küldött egy másikat. A FedEx azt is elveszítette. A Walmart küldött egy harmadikat is. Az végre megjött. VISZONT kiderült hogy miért veszett el kettő is. Nem volt becsomagolva, és csak egy kis cédulán volt a cím. Ami a 3.-ról is félig leszakadt! Kis híján a 3. is elveszett. 

De az amerikai posta is ilyen. Sima borítékok folyamatosan késnek, a rekord 7 hét, vagy 800 kilométeres útra, egyik államból a másikba. Amúgy 5 nap alatt az egész ország területén kézbesíteniük kellene. Átlag minden 300.-ik el is veszik. De van hogy csomagnál is ez van, küldöm, aztán vagy odaér, vagy nem, kézbesítik de nem a házhoz, hanem a szomszédba, meg ilyenek. 

Előzmény: Csokis (1492)
Csokis Creative Commons License 2018.01.25 0 0 1492

Újabb, most ebay. Novemberben rendeltünk egy pulcsit a lányomnak, kifizettük, vártunk. Nem jött, megreklamáltam. Mondta az eladó, hogy elküldte, mi legyen? Küldje újra, vagy pénzt vissza? Kértem újra, az sem jött meg. Újra reklamáltam, visszautalták a pénzt.

Attól eltekintve, hogy a lányomnak nincs pulcsija, még egy szép, nagy lépést is tettünk afelé, hogy újabb eladó vegye le Magyarországot a szállítási listáról. Magyar Posta, a kurva anyátokat!

Előzmény: Csokis (1484)
Sanyi1981 Creative Commons License 2015.03.08 0 0 1491

Van itt postás aki a XIII. kerületben dolgozik?

 

Nincs kedve Wifi pontokat gyűjteni a Wigle.net android alkalmazásával?

 

A program lényege és leírása magyarul itt:

 

http://wigle.webnode.hu/

 

Köszi! :)

dészáz Creative Commons License 2013.12.26 0 0 1490

+1!

ezért van paypal-om,az ebayról magam vásárlok,ha kell valami kínai cucc... :-)

Előzmény: W_B (1489)
W_B Creative Commons License 2013.12.26 0 0 1489

"nem tiltott ez a vaterán?"

 

Elvileg tiltott ez is, meg a hamis cuccok (parfümök, ruhák), szeszesitalok, gyógyszerek, stb. kereskedelme is, gyakorlatilag a Vatera tele van ilyenekkel.

 

A Vatera tulajdonosait még a nyilvánvaló hamisítványok sem zavarják (pl. amikor a boltban 16.000,-Ft-os parfümöt 1500,-Ft -ért árulja valaki, tucatszámra), az a hozzáállásuk hogy ők csak a helyet biztosítják, nem vállalnak felelőséget semmiért.

Szerintem pedig létezik az "elvárható gondosság" fogalma, de mindegy.

Más területen (pl. numizmatika) is tucatszámra árulnak a Vaterán 1-2 dolláros hamisítványokat 10-15000,-Ft-ért, rezet ezüstként, stb.: a Vaterát csak az érdekli, hogy fizesd a jutalékot.

 

Ahogy frappánsan valaki megfogalmazta: Vatera = átb@szoda...

Előzmény: dészáz (1488)
dészáz Creative Commons License 2013.12.26 0 0 1488

nem tiltott ez a vaterán?

Előzmény: W_B (1487)
W_B Creative Commons License 2013.12.26 0 0 1487

Kedves Szilvia,

 

Kínából az ilyen cuccokat hatalmas konténerben, hajón küldik; általában egy hónap alatt minden megérkezik, de a maximum két hónap volt.

 

A Vaterán sajnos nagyon terjed ez a drop shipping nevű szemét dolog, amikor a delikvens felteszi a kínai webshopban 10$-ért (kb. 2200 Ft) árult cuccot 15-20.000,-Ft-ért, majd amikor Te megrendelted tőle (és fizettél), akkor rendeli meg a kínai webshopból a címedre.

 

Jelezd, hogy nem kaptad meg az árut a megadott időn belül, és kéred vissza a pénzedet.

 

Érdemes a Vatera topicban is feltenni a kérdésedet.

Előzmény: Fejes Szilvia (1478)
Rycsy34 Creative Commons License 2013.12.26 0 0 1486

Valószínűleg a postás véletlenül a szomszédba dobta be a levelet és az lopta ki az 5000 Ft-os Erzsébet utalványt. Házkutatást kellene elrendelni nála. Én már jártam így.

 

kokicsa Creative Commons License 2013.12.23 0 0 1485

hello 

alkoholista tetves tolvajok gyülekezete,semmiféle tisztelet a kivételnek,mert azok védik a mundér becsületét.Egyszóval tettestársak

Csokis Creative Commons License 2013.12.10 0 0 1484

Csak bíztatásul. Kollégám a németektől várt csomagot, de csak nem jött. Mivel az eladótól kapott ragszámot is, megnézte, elvileg itt van a csomag, Magyarországon. Hívta a magyar szállító céget, nem is tudtak róla, rendszerben nincs bent. Írt a német szállítónak, le se szarták. Még aznap délután hívta a futár, hogy "meghoztuk a zongorát, hová tegyük?"

Előzmény: Fejes Szilvia (1478)
halaloszto Creative Commons License 2013.12.08 0 0 1483

ha a helyzet tiszta, akkor az eladonak nincs oka arra hogy nem valaszoljon.

ha vaj van a fejen, akkor viszont semmit nem er a fokozatossag.

 

Vajk

Előzmény: tangerine (1480)
tangerine Creative Commons License 2013.12.07 0 0 1482

Mindezek ellenére, ha az eladó 15-30 napot ígért, akkor számon lehet kérni, mert az nem a vevő gondja, hogy lassú a posta. Számon lehet kérni emaiben, vagy felnyomni a vatera ügyfélszolgálatnál, főleg ha nem is válaszol.

De én azt mondom, hogy nincs még az a csomag eltűnve/ellopva.

 

Előzmény: Fejes Szilvia (1478)
tangerine Creative Commons License 2013.12.07 0 0 1481

Nekem még trackinges csomag sose veszett el. Szerintem ideér az, csak lassú a dolog. Amúgy is lassú, ilyenkor Karácsonykor meg dömping van, és még lassabb.

Az viszont gáz, ha vámköteles lesz a cucc, mert azt a címzettől fogják igényelni, nem attől aki megrendelte.

 

Előzmény: halaloszto (1479)
tangerine Creative Commons License 2013.12.07 0 0 1480

Az még ideérhet karácsonyig, főleg ha van trackingje. Még lehet, hogy a vámosok is "aszalják" egy hétig, de az majd látszani fog, mikor vámkezelik a tracking lekérésekor.

Szóval szerintem még nincs veszve, 6-8 hét teljesen normális egy kínai csomagra.

Máskor hagyd ki a vaterás kupeceket, és rendeld meg magad az ebayről, Ha gyorsabb nem is, de minden bizonnyal olcsóbb lesz. ;)

 

http://kiszamolo.hu/igy-vasarolj-az-interneten/

 

Előzmény: Fejes Szilvia (1478)
halaloszto Creative Commons License 2013.12.07 0 0 1479

Jelezd az eladonak, hogy fel fogod jelenteni csalasert. Eselyes hogy hamar visszaadja a penzed es kesz.

 

Van olyan hogy nem jon meg kinabol a cucc, de ahhoz neked nem sok kozod van. Aki a kinaitol megrendelte, annak kell lefociznia. Altaban siman visszakapja a penzet. Szoval eselyes hogy a te eladod reg visszakapta a penzt.

 

Vajk

Előzmény: Fejes Szilvia (1478)
Fejes Szilvia Creative Commons License 2013.12.07 0 0 1478

Sziasztok.

Szilvia vagyok és szeretnék elmondani valamit a postával kapcsolatban.

A Vaterán rendeltem egy nagyon szép dzsekit Tóthné Bognár Brigittától. Külföldi küldeményként jelölte. Előre kellett utalni a pénzt!

A pénzt a férjem át is utalta még októberben. Állítólag Brigitta meg is rendelte a dzsekit a kívánt színben és méretben a részemre! A weboldalán azt mondta, hogy 15-30 napon belül érkezik a dzseki külföldről. Az oldalán még azt is írja, hogy ad egy ragszámot, amivel nyomon lehet követni, mikor hol van a küldemény!

A ragszámért közel 1 hónapot kellett könyörögni. Végül kaptam egyet, melynek végződése CN. Megnéztem a Magyar Posta Zrt. honlapján és ott az van írva, hogy "küldemény információ. Célországba elkülve 2013. 10. 30."

De azóta még csak az országba sem érkezett meg, nemhogy hozzám! Hogyan lehetséges ez, hogy egy ajánlott küldemény nem érkezik meg, több mint 1 hónapja lett feladva! Írtam a Magyar Posta Zrt-nek és onnan mondták, hogy Kínában lett feladva még október 30-án! Akkor most hol van?? Írtam Tóthné Bognár Brigittának, de nem válaszolt!

Tud valaki nekem itt jótanáccsal szolgálni, hogy mit tegyek??

Előre is köszönöm!

Üdv. Szilvia

Attilio Creative Commons License 2012.12.27 0 0 1477

A Pósta... Szigorúan hosszú ó-val, ahogy a lakosság intelligens része ejti. Erre épít a kormány nagy bátran, hiszen zseniális pótencija van benne. Elébb vegyesbolttá is lett, az ország biztosítója is akar lenni, és most telefonszolgáltató. Teljesen itt van a helye és ideje eme szerepeknek, hiszen kézbesíteni még mindig nem tud. Szépen elkéstek az egyik fontos karácsonyi ajándékkal, ma landolt a ládában 11:23-kor hogy nem voltam otthon - dolgozni mertem, én paraszt! - és szíveskedjek befáradni. Na mármost. 11:23 as kézbesítés mellett én hülye azt hittem, hogy a papírra nyomtatott szövegnek megfelelően 17:15 kor ott lesz a csomagom.  Én paraszt! Dehogy van! Majd este beérkezik a kézbesítő és lehet érte menni reggel 8-tól. Amikor dolgozok, megint én paraszt! De megértettem! A Pósta nem szolgáltató. A Pósta ( újra?/még mindig? ) hivatal! Nekem kell hálásnak lenni, hogy előre online kifizetett csomagomat nem Rózsika néninek dobták be Derecskén... Szép idők gyünnek...

Simipisti Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1476

Szervusz!

Külföldi küldeménnyel nincs tapasztalatom, de általánosságban elmondható, hogy a reklamációt minden képpen írásban tedd meg, és hogy azt leadtad, arról legyen valamilyen igazolásod! Pl. én személyesen vittem be a postára, ahol azonnal kértem egy iktatószámot, amin lefűzték a panaszos levelem. (ne tudd meg milyen grimaszokat vágtak, miközben valahonnét előkeresték a könyvet) Ekkor kötelesek kivizsgálni -a maguk módján- a reklamációt, és erről írásban tájékoztani Téged! Tapasztalatból tudom, hogy még a telefonos ügyfélszolgálati bejelentéssel sem foglalkoznak, holott megígérik! 

Boldog Karácsonyt!

Előzmény: molly.ka (1475)
molly.ka Creative Commons License 2012.12.20 0 0 1475

sziasztok!

olvasom hogy itt a fórumon már sokaknak meggyült a baja a postával,és most nekem is.Édesanyám feladott egy európa + csomag Németországba 12.10én,az internetes nyomkövetés eredménye pedig alul látható,szóval 11 e óta senki semmit nem tud a csomagról,az emailre nem válaszolnak ,az ügyfélszolgálaton nem veszik fel a telefont,a postán meg ahol feladták nem tudnak róla semmit,a kerestetést már elindítottuk de arra meg azt mondták h 2-3hónap és sokat ne várjunk tőle .kérdem én ilyen esetben mit lehet még tenni?és várható hogy megjön e még a csomag?ráadasul a csomag feladási ára nem volt olcsó közel 8500ft,és sok személyes tárgyat tartalmaz :'(

2012.12.10
07:40Sopron 1 posta

Küldemény információ:
Küldemény felvéve / Item accepted

2012.12.11
01:25

Küldemény információ:
Indító kicserélő hivatalba beérkezett / Item in office of exchange

2012.12.11
01:36

Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

Simipisti Creative Commons License 2012.12.19 0 0 1474

Elgondolkodtató.........

 

Ki tud olyan szolgáltatót mondani a postán kívül, akinél miután fizetek a szolgáltatásért, nem kérhetem számon annak elvégzését?

 

Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!

Simipisti Creative Commons License 2012.12.17 0 0 1473

Köszönöm a válaszokat! Én ezt találtam a legfrissebb üzletszabályzatban:

(2012 aug. 1 től)

 

3) Ajánlott különszolgáltatással feladott küldemény levélszekrényútján akkor kézbesíthető, ha a címzettnek, illetve a címzett meghatalmazottjának vagy helyettes átvevőjének történő szemé-lyes kézbesítési kísérlet eredménytelen volt és a címhelyen az 7.2. 1)–3) pontokban rögzített feltételeknek megfelelő levélszekrény található. Az e bekezdésben foglaltak csak a belföldi ajánlott küldeményre vonatkoznak, nemzetközi ajánlott levél nem kézbesíthető levélszekrény útján.

 

Ha található újabb, kérem írjátok meg, hogy hol!

Köszi! :)

Előzmény: halaloszto (1472)
halaloszto Creative Commons License 2012.12.17 0 0 1472

egy apro pontositas: nem a szabalyoktol elteroen. ugyanis par eve megvaltoztattak a szabalyt. burkolt aremeles.

 

Vajk

Előzmény: Simipisti (1470)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!