Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zoli550 Creative Commons License 1 órája 0 0 223462

Érintetlen az egész,csak a csomagtér ajtó sarka volt megnyomva,a tank és minden eleme gyári,háborítatlan az egész hátulja(nem úgy mint pl a bal B oszlop). Ezért nem értem. 

Előzmény: sixpack525i (223461)
sixpack525i Creative Commons License 2 órája 0 0 223461

Semennyire. Valószínűleg volt ott törve korábban. 

Előzmény: Zoli550 (223460)
Zoli550 Creative Commons License 20 órája 0 0 223460

Mennyire jellemző jobb hátul(sedan) a tank feletti rozsdásodás? Homok vagy sár nyoma nincs,nem úgy mint pl a jobb hátsó lökhárító tartó vasnál,és mégis felhólyagosodott a Bermuda háromszög terület. 

OmEgA Creative Commons License 2018.09.13 0 0 223459

Uraim!

 

Megmaradt a képen látható 4 db 15" felgen, elő sorban benneteket kérdezlek, érdekelne-e valakit? Mondjatok pls árat is..

 

Üdv:

 

Gergő

fagin Creative Commons License 2018.09.05 0 0 223458

Ez lehet.

Előzmény: Rumcice (223457)
Rumcice Creative Commons License 2018.09.05 0 0 223457

Talán azért, mert az index fórum 30 hozzászólásonként töltődik be, és a 16121179609 benzincső cikkszám megjelenése után kb. 15 hozzászólással az első fotó a HTP-s fotó. És a google azt hitte, összetartoznak.

Előzmény: fagin (223455)
Zoli550 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 223456

Vicces,ennyi,a net minden kapcsolatot,keresést összeboronál és így lesznek benzincsövekből komplett autok(ugyanis a másik cikkszámra is ott az autó a valamelyik sorban😬). Androidon erősen megy az elemzés és web valamint az összes használat gyűjtése. Azért örültem neki,végre nem ukrán autó az első. 

Előzmény: fagin (223455)
fagin Creative Commons License 2018.09.05 0 0 223455

Megnéztem és tényleg!

Elképzelésem sincs az okokról.

A képet én töltöttem fel ebbe a fórumba még januárban, amikor hosszasan elméláztam egy esetleges tulajdonos váltás lehetőségén.

De, hogy a benzincsövek között mit keresek az ki van zárva mert nem tudom!

Előzmény: Zoli550 (223454)
Zoli550 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 223454

Kerestem Google képkeresőn egy fém benzincsövet:16121179609 számmal,erre a kb hatodik sorban ott a HTP,ez valami varázslat🙂?

Előzmény: fagin (223443)
Zoli550 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 223453

Én is mert akkor jól megjegyzem. 

Előzmény: Anton-20i (223452)
Anton-20i Creative Commons License 2018.09.02 0 0 223452

Remélem akad majd valaki, aki kibogozta már :)

 

Anton

Előzmény: Zoli550 (223451)
Zoli550 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 223451

Érdekes,az enyém is pont ez. 92/07,Siemens. Így mostmár közelebb kerültünk kissé a megoldáshoz(sajnos nem velem mert összesen nem mentem 2000km-nél többet az enyémmel😐). Biztos van valami ac relé,főrelé stb ami tipikusan csinálhat ilyen bajt. 

Előzmény: Anton-20i (223450)
Anton-20i Creative Commons License 2018.09.02 0 0 223450

M50 B20 (206S2)

Előzmény: Zoli550 (223449)
Zoli550 Creative Commons License 2018.09.02 0 0 223449

Hello

M20 vagy 50 a motor? Sajnos új vagyok,nem tudom régebben említetted e?

Előzmény: Anton-20i (223448)
Anton-20i Creative Commons License 2018.09.02 0 0 223448

Szisztok!

 

Rég jártam itt.

Már a fiam hajtja, illetve hajtaná a szeretett 520i-met :)

Viszont az a bajunk vele, hogy bemelegedés után leáll a motor, mintha elvettem volna a gyújtást, több kevesebb várakozás után be lehet indítani. Az óracsoport mutat tovább. Amit cseréltem benne: Főtengely jeladó, Vezérmű jeladó. Átvizsgáltam a kábeleket a szívósor alatt, de nem sikerült elhárítani a hibát.

Ekkora tapasztalat és hozzáértés halmazban remélem akad valaki akinek ismerősek a tünetek!

 

Légyszi segítsetek!

 

Köszi előre is!

Zoli550 Creative Commons License 2018.08.22 0 0 223447

Elnézést a szóismétlésért...

Előzmény: Zoli550 (223446)
Zoli550 Creative Commons License 2018.08.22 0 0 223446

Árak vannak mindenhol,a stílus,az élmény,már pl az ajtó csukódás is egy elmèny egy ilyen bmwben. 

Előzmény: Rumcice (223445)
Rumcice Creative Commons License 2018.08.22 0 0 223445

Aki meg akar venni egy ilyen 25-30 éves ócskavasat, leverni a pdtdi-ket, és meglátja az árakat, leesik az álla.

Előzmény: Zoli550 (223444)
Zoli550 Creative Commons License 2018.08.22 0 0 223444

Jönne a komment áradat a yt videó alá:

A golfom megeszi,a superb jobb,a tdi-t fel sem rakom 3ba,stb. Szerintem oda kár vinni,nem egy mély interjú és kutya futtában nem lehet ezeket az autókat ízlelgetni,csodálni. Sokan még most sem kapcsoltak ám,hogy menteni kell ezeket mert végül csak a cikkek olvasgatása marad...

Előzmény: fagin (223443)
fagin Creative Commons License 2018.08.22 0 0 223443

Benevezhetnél már végre egy Totalcar-Erőmérőre!

Megtudnánk az igazságot...............:-))

Előzmény: Rumcice (223442)
Rumcice Creative Commons License 2018.08.22 0 0 223442

Az M5 340 LE ami 250 kW max teljesítmény. A BMW rendszerében lekérdeztem az autómat, kábelköteg extrák után kutatva, és ott az autóm 255 kW, ami 346,467 LE. Nem tudom, honnan vagy miből van az a +5 kW extrateljesítmény, de elfogadom. :)

Előzmény: OmEgA (223441)
OmEgA Creative Commons License 2018.08.22 0 0 223441

"PS sounds better than hp simply because it’s a bigger number" :) Én is 286-ot mondtam mindig :)

Előzmény: -zarko- (223438)
Rumcice Creative Commons License 2018.08.21 0 0 223440

egy évvel későbbtől a blokkolásgátló mind a négy keréken

 

Hallott már valaki 1,2,vagy 3 keréken működő blokkolásgátlóról?

 

Az újságíró talán arra gondolhatott, hogy a Mercedesnek volt egy korábbi ABS verziója, az ún. 3 csatornás blokkolásgátló, ami a két hátsó kerék fordulatszámjelét a kardántengelyről vette. A két első kerék független volt. Aztán jöttek a 4 csatornások, ahol annyi csatorna, amennyi kerék.

 

ez volt az első 5-ös, mely kipörgésgátlót és menetstabilizátort is kapott

 

Emlékezzünk meg az M5-ről is, amit rászabadított a BMW az akkor átlag 60 lóerős autóparkra, kipörgésgátló és menetstabilizátor nélkül! Azt az autót tudni kellett vezetni. Óriási ugrás volt motorerőben az E30 M3-hoz képest. Még ha nem is az E34 volt az első M5.

Zoli550 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 223439

Nem tudtad hogy az újságiró egy Wikipédia konverter😋😬🤔?

Előzmény: -zarko- (223438)
-zarko- Creative Commons License 2018.08.21 0 0 223438

535 i sose volt v8 e34 -ben,a 40 meg 286 le volt

Előzmény: Zoli550 (223437)
Zoli550 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 223437
higginshu Creative Commons License 2018.08.13 0 0 223436

Hat nem emlekszem hogy barmikor is oda vertem volna a kocsi aljat, meg figyelek is ra nagyon. Viszont masnap reggelre eleg sok olaj elfolyt,a hogy neztem, szoval nem kicsi a baj. Megemelni nem tudtam, de ahogy ala neztem, ugy lattam hogy valahol a tuzfal vonalaban csurom olajas a kocsi alja kb ott ahol a motor es az automata csatlakozik (?), ott lattam lecsopogni. Ami meg fura volt, hogy masnap reggel amikor neztem az olaj szintet eleg sotet volt az olaj szine, amit tegnap toltottam ra... Na mindegy, nem kockaztatok semmi, megy trailerre es viszik szervizbe, nem akarom meg 2 metert sem mozditani mielott megint ujra epittethetem a motort :(

Előzmény: MM. (223432)
fagin Creative Commons License 2018.08.13 0 0 223435

Csak költői túlzás volt!

Előzmény: Rumcice (223430)
sixpack525i Creative Commons License 2018.08.13 0 0 223434

Igen, minden bizonnyal.

Előzmény: Schnitzer 525 (223412)
Zoli550 Creative Commons License 2018.08.12 0 0 223433

Én nem akartam bele okoskodni,nem ismerem a BMW akkori automata láncolatot(és a mostanit Sem ismerem). Ha igazán pipa van akkor két külön dologról beszélünk,tehát lehet gond a motorral es a váltóval is,de ez igen kis valószínűségű. Az itt korábban oly sokszor fel emlegetett lánc vezető/feszítő ív törése lehetne magyarázat a csörgésre,a váltó meg talány,nem jövök itt olaj szint ellenőrzéssel,stb. 

Előzmény: MM. (223432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!