Ha van adásvételi szerződésed a motorhoz, akkor már csak be kell menni pl a Mozaik utcába, ott bevizsgálják, hogy típusazonos-e, arról kapsz papírt és úgy át tudod íratni.
Tudtok ajánlani valakit, vagy céget bogár motor igényes felújításához? Illetve, ha vennék komplett felújított motort, azt hogyan lehet legálisan beszerelni. Adminisztrációs kérdésekre problémákra gondolok. Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv mindenkinek! Nem tudom hogy jó helyre írom e, de lenne kettő darab VW bogaram eladó. Az egyik elég alkatrésznek való, motorja valamikor még ment, papírjai nincsenek kb. 5 éve álldogál az udvaron, motorja letakarva. A másik egy sárga ami garázsban van, de felújításra szét lett bontva, elemei homokszórva lettek és alapozva. A sárgának van forgalmija, ami forgalomból kivonva. Valamikor a terv az volt hogy ismét kocsi legyen, azzal még én álltam be a helyére. Az ár a kettőre vonatkozik 350.000 ft, lenne. A kocsik Szabadkígyóson találhatók!
Képeket szívesen küldök emailban! Érdeklődni bzsibu kukac gmailpontcom -on lehet. Köszönöm: Zoltán
1969-es 1300-as Bogaram felujitasa soran kiderult, hogy a kasztni sajnis rosszabb allapotu a vartnal igy jobb lenne az egesz "bodet" kicserelni az alvaz felett.
Ha van valakinek szetbontott esetleg buggy-va alakitas miatt feleslegesse valt fenti evaratu bodeja kerem jelezze!
Van fotód vagy leírásod arról, hogy melyik vezetéket mivel kell összekötni a fesszabályzónál, hogy stimmeljenek a dolgok? Mert a generátoros szabályzó 3 vezetékes, a dinamósra azért kevéssel több megy...
Köszi! Bár generátor fesszabályzóim vannak, mint az ma kiderült. (egy dobozom tele volt minden kacattal, többek közt 2 db ilyennel:)
Már csak valamilyen átalakítási rajzot kellene találnom dinamós kábelezésről fesszabályzósra, ha ezt az utat választom. Ehhez persze újra kellene húzni a kábeleket, és szakembert nem igazán szeretnék keresni hozzá. Ez lenne a 6. bogár, amit szétszedek, kilakatolok, festek, kárpitozok magamnak, lényeg a saját munka. És hálisten eddig elektromos problémáim nem voltak! Talán akad otthon dinamó valahol, bár nem emlékszem, hogy eltettem volna egyet is anno... Meglátom! Kisricnis kormánykereke nincs valakinek eladó? Én kidobtam pár cuccal együtt, és ez most nagy pech...
Nincs saját fotóm a fesszabályzóról, így ezt a fotót tudom csak feltölteni, ez alapján kötöttem be a vezetékeket. (az autó egy barátomnál parkol) Ugyanez a szabályzó és a vezetékek:
Segítségre lenne szükségem generátor-bekötés ügyben!
Van egy 1974-es 1200-as bogaram, ami kapott két új fenéklemezt, és egy szinte hibátlan mexikói bódét. A vezetékelés teljes és bontatlan volt, így minden "adta2 magát, azonban a generátorhoz menő kábel csak 3 vezetéket tartalmazott: vastag piros-fehér, zöld, barna.
A generátoron pedig a szabadon maradt D+ -ra kellene még lennie egy vékony piros vezetéknek, de ennél a kaszninál olyan sajna nincs. Szerintetek hogyan kellene bekötni a generátort, illetve mi lenne a megoldás?
Találtam egy elhagyatott T2-est egy csónakház udvarán. Próbáltam emailben felvenni velük a kapcsolatot, megkapom, hogy talán a büféseké, keressem meg őket áprilisban. Odamegyek, büfések sehol, de "nagyon kedvesen" el lettem zavarva: "Ki mondta magának, hogy eladó?!" Ki mondta, hogy nem?
Pedig untig jó lenne nekem valami sufniban állott gép akár busz, akár bogárka... 😕