Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

frici78 Creative Commons License 2023.09.15 0 0 763

Szia!

Dízeleknél ezt a hibát okozhatja a magasnyomású üzemanyag szivattyú vagy a porlasztó hibája. Kellene egy szaki, aki valóban otthon van dízelben, tud nyomást mérni megfelelő helyen, megfelelő eszközzel, és véletlenül sem kezd el találomra ezt-azt cserélgetni :) 

Előzmény: cavendish95 (762)
cavendish95 Creative Commons License 2023.09.15 0 0 762

sziasztok, Nissan Micra 1.5 dci, 2003-as évjárat. egy ideje azzal szórakoztat, hogy melegen nem indul. elsőre hidegen simán elindul de ha már messzebbre utazok pl. legalább 25-30km-t leállok tankolni, vásárolni stb. akkor utána nem indul el, csak miután teljesen lehült a motor. mi okozhatja ezt a problémát? esetleg főtengely jeladó, volt valakinek hasonló problémája?

frici78 Creative Commons License 2023.05.14 0 0 761

Szia, nekem 2003-as 1,4-es van, ugyanez volt a jelenség... Nálam az olajlehúzó gyűrűk voltak letapadva. Szerelő szétszedte, kipucolta, kapott új gyűrűket, teljes hengerfej felújítást... Nem nagyon van más megoldás

Előzmény: Bence4093 (758)
sooty Creative Commons License 2023.05.14 0 0 760

Nissan nv200 1.5DCI, ugyan ez volt, zabálta az oljat, de ment. Dugattyú teteje el volt olvadva, gyűrűk összetörve. Most gépműhelyben van a motor.

Előzmény: Bence4093 (758)
sooty Creative Commons License 2023.05.14 0 0 759

245 ezer km az enyémben. Most kapott új textar tárcsákat és betéteket előre. Valamint agy űj klima kompresszort, mert a régi megszorult. Új felszerel, gáz visszatölt, és megy is tovább. Ja, kellett egy jobb oldali toronycsapágy is. Még mindig eredeti vezérlés és eredeti kuplung. Annyi az igazsághoz tartozik, hogy korábban már egy kinyomócsapágy és egy vezérmű lánc feszítő patron lett cserélve.

Megy és teszi a dolgát és szeretem. CR14DE 90paci

Bence4093 Creative Commons License 2023.05.06 0 0 758

Sziasztok.

Adott egy 2003-as 1.2 benzines Micra, szomszéd arra panaszkodik, hogy 2000 km alatt megevett neki 1,5 litert 10W-s olajat, olajfolyásnak nincs nyoma, és elvileg a fagyállóval se keveredik el, igy én rávágtam hogy dugattyú gyűrű.  Esetleg ti, akik tapasztaltabbak a típus kapcsán, tudtok segíteni abban, hogy esetleg miként lehetne egyértelműen kideríteni az olajveszteség okát? Esetleg gondoltam arra, hogy megnézni a gyertyákat, mennyire "tiszták", mennyire dolgozza bele esetleg az olajat a motor.

Előre is köszönöm.

jocef1 Creative Commons License 2023.05.05 0 0 757

Sziasztok, problémám van és tanácsot kérek, 1999/ 1.0 micra úgy döntött, hogy nem mutatja az órákat, se üzemanyag, se hőfok, se a sebességet, a km számláló sem mozog. Minden biztosíték rendben van, Akku le/feltétele után benzinmutató fel/lemegy utána semmi, szóval műszerek jók lehetnek azt gondolom, hogy valahol kell lennie esetleg egy relének vagy más okozhatja, de nem tudom, hol kezdjem? 

sooty Creative Commons License 2023.01.01 0 0 756

238ezer km van az enyémben. Megy és teszi a dolgát, és szeretem. per pill az a legnagyobb bajom vele, hogy a bőrülés kiszakadt és kilóg alóla az ülésfűtés szála, ami így égeti a combom.

Továbbra is tartom, hogy a micra picit sem nyűgös autó. 

Előzmény: Sanyi_72 (754)
Sanyi_72 Creative Commons License 2022.10.31 0 0 755

Hazánkban jelenleg 15 év az autók átlagéletkora, szóval nem nagyon lóg ki a sorból...

Előzmény: tfeci (753)
Sanyi_72 Creative Commons License 2022.10.31 0 0 754

Bízok benne, hogy nekem közel sem lesz annyi problémám vele, mint neked a tiéddel. Ezt apám annak idején újonnan vásárolta, valós 36e km van benne. Megyeszékhelyen volt bevásárlóautó.  Garázsban tartott, havat sosem látott. Ezután is évi max. 5e km fog belemenni. Azért köszi a tanácsokat!

Előzmény: tfeci (752)
tfeci Creative Commons License 2022.10.31 0 0 753

Ja és ha átiratod netalántán, vegyél rá új rendszámot! Ne azon csámcsogjanak, hogy nemsokára veterán lesz.

Előzmény: Sanyi_72 (751)
tfeci Creative Commons License 2022.10.31 0 0 752

A szerelődre! 36 000km után féktárcsa csere abszurdum! Ha a felét benyomott fékpedállal tették meg. Keress egy vevőt és sürgősen add el. Nem sok örömöd lesz benne. Egyébként: fékolaj, fagyálló,motorolaj, összes szűrő, összes fékcső, összes kerékcsapágy,összes ablaktörlő, összes gumi téli-nyári, állapottól függetlenül. Összes izzó cseréje. Gyertyák cseréje. Elrohadt bezin betöltő és komplett kipufogó cseréje.Fékbetét elől-hátul csere.Váltó felőli szimering,esetleg kinyomócsapágy csere.Vezérlés átnézése vagy cseréje. Sok sikert!

Előzmény: Sanyi_72 (751)
Sanyi_72 Creative Commons License 2022.10.29 0 0 751

Sziasztok!

 

Örökségből hamarosan hozzámkerül édesapám 2005 -ös K12 48 kW -os Micrája. Valós 36e km -t futott, 98% -ban városban. Eddig az alap/minimál szervizeket megkapta. Most átnézték és első féktárcsa, betét és valami szimmering cseréje szükséges. Kérdésem, hogy a szokásos olaj, szűrők mellett mire figyeljek még oda, miket kell még feltétlen kicseréltetnem?

Törölt nick Creative Commons License 2022.09.03 0 0 750

Szis! Mik voltak a hibák?

Úgy látom rendszám alapján, ismerös vette meg kereskedésből!!!

Fontos!!!

Előzmény: tfeci (743)
luigi micra Creative Commons License 2022.09.02 0 0 749

Hello!  Mikra K 12 2004 diesel.    Motor gyenge, fekete füst jőn a kipufogobol.   Hibakód olvasásnál  DF004 kód jótt ki.  Ez elvileg a tőltőlevegő nyomásszabályzó mágnesszelep hibája.  Ez lehetséges?  Ez nem az EGR szelep ugye?

frici78 Creative Commons License 2022.08.13 0 0 748

Tegnap reggel kissé nehézkesnek tűnt a Micra indítása, este már be sem indult... Akksi ki, valamivel több, mint 12 V feszültséget mutatott, kicsi töltés, aztán simán indult. Ma délelőtt fullra töltés, 13,1 V lett a vége. Mentem kb 50 km-t, volt közben 2 indítás, 3-ra már nem indult. 5 m tolás után megint beindult. 

Az akksi nem fiatal, elsőre arra gyanakodnék, lehet esetleg más gond is?

Köszönöm a tippeket előre is! :)

luigi micra Creative Commons License 2022.07.20 0 0 747

Sziasztok! Egy pár napja a párom mikrája (2004 1.5 diesel K12) Azt csinálja, hogy néha, csak 3. vagy 4 re indul be, olyan mintha nem kapna üzemanyagot inditásnál. Nem mindig csinálja, van amikor indul rendesen. Menet közben, tökéletesen müködik. Mi lehet? Köszi.

tfeci Creative Commons License 2022.07.01 0 1 746

Előzmény: KMARK93 (744)
tfeci Creative Commons License 2022.07.01 0 0 745

Előzmény: KMARK93 (744)
KMARK93 Creative Commons License 2022.06.28 0 0 744

Teljesen megértem, mi is így fogunk tenni. Sok szerencset a hondához!

Előzmény: tfeci (743)
tfeci Creative Commons License 2022.06.28 0 0 743

Helló volt Mark-atárs!

 

Kiszálltam a micrás buliból, bele fáradtam a hibák tömkelegébe.

Vettem a lányomnak egy Hondát. Hátha több szerencsénk lesz vele.

Mindenkinek megfizethető autózást és balesetmentes közlekedést kívánok.

Üdv.: T. Feri

 

Előzmény: KMARK93 (742)
KMARK93 Creative Commons License 2022.06.28 0 0 742

Sziasztok!

 

Reméltem, hogy nem kell újra ide írnom a vezérléses móka után többé (ezúton is ismét köszi mindenkinek a sok segítséget, főleg tfeci-nek)

 

1 hete Anyukám panaszkodott, hogy nagyon furcsa hangja van a Micrának (K13 1.2benzin automata). Mentem vele egy próbakört, a hang (középről jövő, mély, érces hang)kizárólag akkor keletkezett, amikor a gázról levettem a lábam és csak gurult az autó, gázadásnál/fékezésnél semmi, illetve a kocsi fékezés végénél amikor leveszem a fékről a lábam, megugrik előre. Levittük a szerelőhöz, aki a váltóra tippelt, elvitte a kocsit egy automata váltóshoz, az első kérdése az volt, hogy mennyit is ér ez a kocsi, mivel mechanikailag a váltó szana szét van hullva, és mondott rá egy- másfél millió forintot. Ez természetesen nem opció, a szerelőm azt mondta alvázszám alapján keresgéljek egy automata váltót a kocsiba beszerelési garanciával és így kb 5-6 kilóból megúszom.

 

Körbekérdeztem már ajánlatokért a bontókban, várom a válaszukat, de ha lenne olyan hely amit szívesen ajánlanátok, azt nagyon megköszönném! 

 

A költői kérdésem pedig az lenne, létezik, hogy ekkora fos szériát fogtunk ki ebből a K13-ból ? 2011-es, 2012-ben került hozzánk, 10 év alatt került bele 100.000km, kímélve volt rövid távokon. 

 

Köszi, ha elolvassátok!

 

Márk

frici78 Creative Commons License 2022.06.16 0 0 741

Nem tudom, a K11-nek milyen a fojtószelepe, illetve az alapjárat szabályozása, a Corollán volt egy "bypass" szelep, az hajlamos volt eltömődni (a hűtővíz keresztül folyt rajta; mint egy termosztát, kinyitott, illetve elzárt) esetleg azt érdemes még megnézni (feltéve, hogy a K11-ben is olyan) Valahogy úgy lehet pucolni, hogy kiszerelés után meleg vízben (hogy nyisson), pl vízkőoldós cuccal öblítjük... Ha nem tévedek nagyot (rég volt már)

Előzmény: xcrow (740)
xcrow Creative Commons License 2022.06.16 0 0 740

:) Grétsy László likes this :)
A légtömegmérőt pár hónapja cseréltem, azzal nem nagyon kéne gond legyen. A foJtószelep jó ötlet, megnézzük. Máshol a vákuumcsöveket javasolta valaki, de az úgy tűnik rendben van...

Előzmény: frici78 (739)
frici78 Creative Commons License 2022.06.15 0 0 739

...még jobb a fojtószelepet :D (fránya nyelvtan...)

Előzmény: frici78 (738)
frici78 Creative Commons License 2022.06.15 0 0 738

Esetleg folytószelep és légtömegmérő tisztítás, hátha? Persze mindkettőt a megfelelő, hozzávaló szerekkel :) Egy próbát megér...

Előzmény: xcrow (737)
xcrow Creative Commons License 2022.06.13 0 0 737

Sziasztok,

2000-es 1000ccm K11 Micrám elkezdett egy furcsa dolgot csinálni: meleg motornál, álló helyzetben az alapjárat negyon leesik, szinte ledadogásig. Hideg motorral minden szép és jó, illetve menet közben sem tapasztalok ilyesmit, akár van hajtás, akár üresben vagy kinyomott kuplunggal gurulok.

Van valakiek tippje mi lehet ez? Illetve mivel az amúgy megbízható szerelőm nem nagyon jutott ezzel semmire, É-Budai körzetben esetleg Dorog-Esztergom környékén tudtok ehhez a géphez értő szerelőt ajánlani?

frici78 Creative Commons License 2022.06.05 0 0 736

Volt anno egy kampány, annak keretében visszahívták a (korai) K12-es Micrákat gyújtáskapcsoló betét cserére. Lehet tudni, hogy átesett ezen az autó?

Külföldi fórumokon is lehet találkozni hasonló problémával, esetenként megoldást is írnak rá, talán Neked is segíthetnek ezek... (saját felelősségre :D )

Szóval egyik delikvens ugyanezen problémával küzdve arra jutott, lakatosokkal beszélve, hogy valószínűleg évek elatt bekoszolodótt a zárzserkezet belseje, így vett sűrített levegő spray-t, nagyon finom grafitport, kifújta, mjad bejuttatta a grafitport a zárszerkezetbe, nagyon pici levegő megint, hogy bejusson a pici résekbe, és kész, neki megoldotta a problémát. (gondolom, úgy lenne a legideálisabb ezt megpróbálni, hogy ki van szerelve a komplett gyújtáskapcsoló...)

Egy biztos, WD40-et neeee! :)

Előzmény: subaaa (735)
subaaa Creative Commons License 2022.06.01 0 0 735

Sziasztok!

 

A feleségem Micra K12 2003-as 1.2 benzines autójánál az a gond, hogy sokszor nagyon nehezen fordul el a kulcs a gyújtáskapcsolóban, legutóbb elugrottam az autóval valahova és szó szerint 5 percet szenvedtem hogy el tudjam fordítani a kulcsot, majdnem ott kellett hagynom emiatt az autót, épphogy sikerült :) A kormányzártól független a dolog, nincs vele összefüggésben a probléma, bármilyen kormányállásnál ez van, a kormányt mozgatva is. Valahogy a zárszerkezetben kophatott ki valami.

 

Ez típusbetegség? Nehéz a cseréje? Van remény hogy van elérhető alaktrész? 

cobra46 Creative Commons License 2022.05.24 0 0 734

Köszi mindenekelött.., fel---- hivtam..,kértem pontos forgalmit , meg motorvezérlőcikszámot továbblépéshez.., 

 

Majd meglátjuk mi lesz belőle---megirom ha aktualizálodna

 

üdv C.

 

ECU javitók szerint az a tuti .ha egy jó ECU ba a jelenlegi tartalma átvan "clonozva"., mert akkor egy fizikai ECU csere az egész átszerelés----persze nem két forintért csinálják

 

 

U.i:Amit javasoltál , fölmenni Pestre  nem Ok, mert kb 250 km- nem lehet 3 hengerrel berregni...

 

Üdv C.

Előzmény: cobra46 (733)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!