Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JILING Creative Commons License 2 napja 0 0 232

Köszi! Természetesen nem akarom teljesen kiüríteni, egy fogyasztást akarok majd mérni. Apropó azt sem tudom hogy hány literes az üzemanyagtartály?

Előzmény: sooty (231)
sooty Creative Commons License 2 napja 0 0 231

Elvileg úgy van kitalálva, hogy normál tempónál és normál használat mellett olyankor még 100km-re elegendő üzemanyag van. 50-60km-t tutira elmegy még. Ugyanakkor megjegyezném, hogy semmilyen autót nem illik koppig kiüríteni üzemanyag ügyileg. Nem tesz jót.

Előzmény: JILING (230)
JILING Creative Commons License 2 napja 0 0 230

Hali! Van egy 2001- Micra a családban. 1.0L benzines háromajtós. Azt szeretném megtudni, ha kigyullad a tankolást jelző kútfej piktogram, akkor még hány kilómétert lehet vele biztonsággal megtenni?

Válaszokat előre is köszöntem!

sooty Creative Commons License 2017.07.03 0 0 229

Nem a jobb, hanem a bal első ablakot nézd meg. Azt használják sűrűbben.

Előzmény: sooty (228)
sooty Creative Commons License 2017.07.03 0 0 228

Ez nem feltétlenül van így, mivel a 3 gyerek mellett nem jut pénz a kocsi karbantartására. 2013-as és 110ezer km. Túl nagy baja nem lehet. Ha a gombokról a piktogrammok le vannak kopva az sajnos normális ennyi km-nél. Hátsó fékek tuti jók. Az elsők ha elmentek 60ezret, akkor mostanra már rendesen cserésnek kellene lenniük, ha eddig még nem cserélték. Ezt megnézném.

A klímára is ránéznék, hogy kapcsol-e? Nyitott motorháztetőnél valaki belül bekapcsolja, neked hallanod kell egy kattanás ha szemben állsz bal elölről. Vájt szeműek látják is.

Valószínű a 3 kölök a belsejét kinyírta. Foltok, kopások, esetleg szakadások az ülésen, oldalsó ajtó kárpiton. Nézd meg elöl a légbeömlőket is, azt is előszeretettel buzerálják, szét is megy. Ami még érdekesség, hogy a csomitartóban az alsó burkolat, ott ahova csukódik az ajtó, le szokott járni.

Nem tudom milyen felszereltség, de ha van tetőablak, azt is próbáld ki, na meg a jobb első ablakot is teljesen engedd le, és húzd fel, hajlamos az előre billenésre.

Az első fékek egyébként nem húzósak asszem 35000Ft volt a Textar szett. (mondjuk kedvezmény nélkül 50 fölött lett volna) A bőrkormányon szintén lehetnek bőven kopásnyomok, viszont ha esetleg bőr üléses (mint a miénk) akkor annak jó állapotban kell lennie. Na meg ha kulcs nélküli indításos akkor érdemes mind a 3 mikrokapcsolót kipróbálni. 

Ja és még egy. Ekkorra a kipufogó már rendesen rozsdás, és a leghátsó csőösszekötő bilincs akár el is porladhatott. Futóműnek elvileg nem kéne, hogy baja legyen. Érdemes a próbakörön kimenni autópályára, mert ott lehet a leginkább érezni, hogy húz-e valamerre. Sajnos egy picit komolyabb ütődéstől el tud menni a futómű, amit aztán hiába állítgatnak, nem lesz sokkal jobb. Végül is érthető, hisz kisújjnyi vastagságú anyagokból építették össze. Kisebb kátyú, már nagy gondot okoz.

Előzmény: futee79 (226)
ArsenalForever Creative Commons License 2017.07.02 0 0 227

Sziasztok!

Talalkozott mar valaki olyan problemaval hogy neha nem nyilik ki a csomagtarto ajtaja? Nincs kattanas se semmi. Aztan egyszer csak ujra mukodott 2 lecsukasig es azota megint semmi.

futee79 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 226

Köszi

 

abban bízok egy 3 gyermekes család nem hagyja, hogy széthulljon alatta az autó és felelősségeljesen karbantartja. Remélhetőleg valóban azért adják el mert kicsi nekik, ami ennyi gyerekkel nem is valószínűtlen

 

 

szombaton meglesem

Előzmény: sooty (225)
sooty Creative Commons License 2017.06.29 0 0 225

Amikor megismerkedtem a feleségemmel akkor egy K12-vel járt. Nekem előtte semmi kapcsolatom nem volt ilyen autóval, hát elkezdtem utánaolvasni. A leírások szerint egy csődtömeg, egy tökönlövés, stb. Azóta azt eladtuk és vettünk újat,  ami már 10 éves, igaz 120ezer km van benne. Eddig egyikkel sem volt semmi gond.

Leszámítva, hogy most a nyavajás idővel kiereszti magából a klíma gázt.

 

Szóval lehet olvasni, de ennél a típusnál ez nagyon félrevezető. Igaz, nem tudom, hogy mondjuk egy 200ezer km-es Miki mit tud(hat).

 

 

Előzmény: futee79 (224)
futee79 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 224

Sziasztok!

 

Most tervezek venni egy 2013-as K12-es 1,2es jószágot de 2-3 oldalt visszaolvasva kezd elmenni a kedvem.

 

Óraszerint ~110 000 km.

 

Minden tapasztalatot szívesen fogadok, igyekszem több oldalt is visszaolvasni. Még ingadozik bennem a vásárlási kedv.

 

köszönettel

 

futee

Előzmény: Bondi2016 (193)
tux Creative Commons License 2017.06.23 0 0 223

Köszönöm.

Előzmény: sooty (222)
sooty Creative Commons License 2017.06.23 0 0 222

Ja és mi vettük újan.

Előzmény: sooty (221)
sooty Creative Commons License 2017.06.23 0 0 221

2006-os gyártás, de 2008 májusi az első forgalomba helyezés. Most van benne 120ezer km. Éppen szervizelni kellene, már összeírtam mi mindent kell vennem.

Ja a fullos verzió, 16-os kerékkel, bőrrel, nagy zenével, tetőablakkal, stb. miegymás

Előzmény: tux (220)
tux Creative Commons License 2017.06.23 0 0 220

Milyen évjárat a tiétek?

Előzmény: sooty (219)
sooty Creative Commons License 2017.06.22 0 0 219

Mi gondolkodunk a megválástól. Két apró probléma van még: olyan 3.5milla még rajta a hitel, meg még kb 15 hiányzik az új Jeep-hez.

De ezek apróságok....

Előzmény: MB_Molly (218)
MB_Molly Creative Commons License 2017.06.22 0 0 218

Sziasztok!

 

Ha valaki megválna szeretett Nissan Micrájától (1.4-es, 5 ajtós, benzines) ne tartsa magában :) Köszi!

sooty Creative Commons License 2017.06.18 0 0 217

Hehe, megnéztem ám, még ha későn is. Szóval gyújtás levesz, és meg nyomni a jobb oldali óra állító rudat a műszerfalnál. Nyomva kell tartani, és gyújtásra tenni. Még mindig nyomni. Elkezd villogni a szervizig hátralévő km mellette a kulccsal. Aztán beáll 20ezerre. Minden egyes megnyomás után 1000km-el növekszik. Asszem 42000km-ig. Szóval tetszés szerint állítható.

 

sooty Creative Commons License 2017.05.31 0 0 216

Azt, csak ugye számol vissza. Amikor megtörténik a szervizelés, újra be kell állítani, hogy honnan számoljon vissza. Ma nem jött haza az autó, így nem tudtam megnézni, de legkésőbb pénteken meg fogom. Úgyis szervizelnem kell a közeljövőben, 120ezer van benne, és ugye 20ezres az intervallum.

Előzmény: tux (214)
roobag113 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 215

Szia köszönöm szépen előre is.

Üdv:Gábor

Előzmény: sooty (213)
tux Creative Commons License 2017.05.31 0 0 214

Tehát nem azt jelzi, hogy közeledik a kötelező szerviz ideje?

Előzmény: sooty (213)
sooty Creative Commons License 2017.05.30 0 0 213

Rosszul gondolod. Nem kell hozzá sem szerviz sem gép. Manuálisan lehet újra beállítani. Sőt a K12-es mikrából még a hibakódokat is elő lehet csalogatni gép nélkül. Le van írva a metódusa, hogy hogyan kell vele "játszani".

 

Majd megnézem, hogy hogy lehet újra állítani. Fejből most nem megy. Asszem úgy kell, hogy gyújtás nélkül megnyomod a napi számláló gombot, nyomva tartod és közben teszed gyújtásra. (majd megnézem pontosan)

Előzmény: tux (212)
tux Creative Commons License 2017.05.30 0 0 212

Gondolom el kell vinni szervizbe, úgy lehet újraindítani a számlálót.

:)

Előzmény: roobag113 (211)
roobag113 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 211

Sziasztok

Néhány hete vásároltam egy 2005.évjáratú Nissan Micra 1.2 Fitt tipusú autót.Nagyon jó kis autó eddig maximálisan meg vagyok elégedve vele.Lenne viszont egy kérdésem hozzátok,a gyújtás bekapcsolása után megjelenik egy szervízkulcs és számolja visszafelé a megtett  kilométert.Azt szeretném kérdezni hogy ez ha eléri a nulla kilométert okoz-e valami korlátozást ill.hogyan lehet ezt törölni vagy újraindítani a számlálót.Előre is köszönöm a segítségeteket.Üdv:Gábor

Feca50 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 210

Sziasztok! Tudna valaki segíteni keresek Nissan Micra K12 Kezelési kézikönyvet magyarul!

Előre is köszönöm

Weider84 Creative Commons License 2017.05.03 0 0 209

Üdvözletem!

Tudna valaki segíteni, hogyan iktatható ki a sípoló hang a Micrában (2004 - K12 - 1.2)? Folyamatosan csinálja nyitott ajtó esetén vagy ha távolabb megyek az autótól kulccsal a zsebemben. (Gyújtás ráadva, vagy járó motornál természetesen.) Köszönöm előre is!

Weaky Creative Commons License 2017.05.03 0 0 208

Szia,

sajnos nem lesz más választásom, mint letenni az autót 3 hónapra, mert külföldön leszek, anyámnak meg van jogsija, de mindenki jobban jár, ha nem vezet, sőt be sem indítja az autót :-)

A távirányító megoldódott, a kvarckristály lábacskái törtek le tőből; vicces, mert egy 35Ft-os alkatrésszel (ha valakit érdekel: Lucas 3txa távirányító, sima órakvarc kell bele, https://www.hestore.hu/prod_10025521.html) pótolható (meg persze GLS és munkadíj) És működik is :-)

A rádió nem gyári beépített, hanem egy LG mittudoménmicsoda. Hogy a kulcs intelligens-e, azt nem tudom, szerintem egy MAWI-t, vagy RAVENT nem tudna kitölteni... Csak egy kulcs, és a fent említett távirányító (immo chip, órakvarc, rezonátor 433,9-434,1 Mhz-en rezonál, nyomtatott nyáklapos áramkör). Tök izgalmas dolog a mikroelektronika:-)

Lehet, hogy lesznek még kérdéseim, de köszi az eddigi reagálásokat is!

Előzmény: sooty (207)
sooty Creative Commons License 2017.05.01 0 0 207

Szerintem ne tedd le az autót tartósan. Annál rosszabb nem történhet vele. Hidd el álltában romlik csak igazán az állapota. Nem azt mondom, hogy menni kell éjjel nappal, de hetente 1x 2x meg kell járatni.

Leteszed hibátlanul, három hónap után meg előjön minden hiba. Egyszer mi is letettük a mikit 3-4 hónapra (mindkettőnknek céges autója volt), hát nagyon kár volt. Még ha kint ázik fázik, az is jobb.

 

Távirányító: szakszervizt is kérdezz meg, nem mindig és nem mindenben olyan drágák. (általában azért igen, de legalább tudod, hogy mennyi a kiindulási ár)

Van néhány cég aki foglalkozik ilyen javítással, nem túl olcsóak azok sem. Sokszor kiiktatják a gyári rendszert és egy utólagost építenek bele, mivel egyzserűbb, és olcsó. Már 10ezer Ft-ért lehet venni központi záras modult két távirányítóval. Beszerelik fillérekért és már meg is van a nyitás zárás.

Rádió kód. Na ez problémás.

Mivel ez 95-ös így nem tudom, hogy ebbe beépített rádió van-e? Szerintem nem. Meg szerintem a kulcs sem inteligens. Van benne egy immo chip és kész.....

95-ben nem voltak még túl nagy dolgok ilyen téren. Illetve nem mikrában...

A miénk kulcsnélküli indításos, az ajtók is mikrokapcsolóval nyílnak, a rádió beépített (6hangszóró), de ez már 2006-os.

Ennek az elektronikája sem csúcskategória.

 

Előzmény: Weaky (206)
Weaky Creative Commons License 2017.05.01 0 0 206

Szia sooty, köszi a választ!

Viszonylag ritkán használom az autót, és télen előreláthatólag egyáltalán nem fogom 3 hónapig. Azért merült fel ez a kérdés bennem, mert éppen azon ügyködöm, hogy szerezni tudjak (vagy megjavíttassam a nem működő)  második távirányítót a NATS-hoz, és így belefutottam jónéhány külföldi fórumba, ahol riogatnak kicsit a rendszer komplexitásával és érzékenységével, és azzal, hogy mi minden gánya lehet, ha lemerül az aksi... szeretem ismerni, és érteni az autót, amit vezetek, Micrában teljesen újonc vagyok. Engem meglepett a felszereltsége a korához képest: légzsák, szervo, immo. Eddig tényleg csak fapadosokat használtam :-) Nyilván a mai modern gépekhez képest ez is az, de nekem új, és ismeretlen. A rádió kódot honnan lehet megszerezni? (Külföldről behozott autó, nincs meg hozzá a rádió papírja)

Üdv,

Weaky

Előzmény: sooty (205)
sooty Creative Commons License 2017.04.30 0 0 205

Miért vennéd ki az aksit télen? Semmi értelme. Ha bizonytalan vagy az aksi életkorában, és fennáll a lehetősége, hogy megadja magát, inkább vegyél egy újat. Télig még rengeteg idő van, a mikibe az aksi nem drága.

Ha lemerül is véletlen, és később feltöltöd, vagy raksz bele másikat,  max a rádió kódot kell neki beírni. Semmi extra dolog nincs. 95-ös, semmi komoly elektronika. A miénkbe is max a rádiót kell újrahangolni, kódot sem kér, pedig 2006-os. Most januárban kapott új aksit, eddig bírta a gyári. 10évet kihúzott.

Előzmény: Weaky (204)
Weaky Creative Commons License 2017.04.30 0 0 204

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, és lenne egy-két kérdésem a 1995-ös Micrámmal kapcsolatban. Tudom, hogy még csak most tavaszodik, de jóelőre szertnék néhány infót azzal kapcsolatban, hogy mire számítsak, ha télen kiveszem az aksit (vagy esetleg lemerül). Gondolom ez befolyásolja valahogy a NATS rendszert (és ha igen, hogyan?), illetve a rádiót is újra kell majd kódolni. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Előre is elnézést kérek, ha kérdéseim naívak - nem azért mert szőke nő vagyok (pedig de :-), hanem mert eddig egy 36 éves VW buszt vezettem, amiben SEMMI fura elektronikus kütyü nem volt... Tudom, magas labda :-) Mégis előre köszönöm a segítő szándékú válaszokat!

sooty Creative Commons License 2017.03.20 0 0 203

Érd, BMS szervíz, injektor.hu.

 

 

Előzmény: hubie_ (202)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!