Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fokt89 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 266

Szia

Sikerült megfejteni a problémát? Pont ugyan az van nekünk is, de én még a biztosítékot sem találtam meg.

Tudnál segíteni?

Köszönöm

Előzmény: Szabics_Szfv (262)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.24 0 0 265

Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket,hogy 2004 es Micra indítás után rögtön leáll,vagy nagyon alacsonyra leesik a fordulatszám.Egy kicsi gáz adásával normálisra beáll az alapjárat. Utána menet közben már nem annyira érzékelhető a hiba. Az autó szerelőnél volt előtte,mert a klíma kompresszort kellett javítani,és a javítás idejére le lett véve az akku saru,azóta van ez a hiba. Ha esetleg valaki írna valami jó ötletet,azt meg köszönném!! Sziasztok! Laci

sooty Creative Commons License 2018.01.14 0 0 264

Nem nyílik a bal hátsó ajtó a mikin. Hiába nyitom-zárom ezerszer nem akarja. Járt már valaki így? Lett megoldás?

 

Régen Creative Commons License 2018.01.14 0 0 263

Szia!

Nem lehet hogy a tolatólámpa kapcsoló vagy érzékelő ment tönkre?Ha van benne ilyen akkor azt kellene megnézni szerintem.

Előzmény: Szabics_Szfv (262)
Szabics_Szfv Creative Commons License 2018.01.02 0 0 262

Üdv.

 

Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy nem volt tolótólámpa a K12 micrán. Megcsinálva azonban a javítás után jobb oldalon elment a helyzetjelző (elöl+hátul) előtte jó volt. Hibakeresés során izzó cserélve ezt követően még egy biztosíték volt amely kiment az is cserélve, de még mindig semmi. Valakinek vmi ötlet, hogy mi lehet még? 

Régen Creative Commons License 2017.12.15 0 0 261

Sziasztok!Épp most vettünk egy 2006-os micrát.62ezer km van benne,semmit nem kellett cserélni rajta eddig a szokásosokon kívül(olaj,szűrök..).Viszont olvastam erről a fránya vezérműlánc problémáról.1.2 80le motor van benne.Hol tudok utánajárni hogy ez a hiba melyik motort illetve milyen évjáratot érintett?Vagy mindegyiknél lehet ilyen baj?Egyenlőre hiba nélkül futott az autó,családon belül volt 20e km-es kora óta...

agent.d Creative Commons License 2017.12.03 0 0 260

Üdv!
Büszke 160SR tulajok vagyunk, akik épp babavárásban vannak. Van k12 3 ajtós tapasztalat a klubban babaügyileg? 😊

Arativ Creative Commons License 2017.10.26 0 0 259

Sziasztok!

2005-ös Micránk van (K12-es) és olyan baja lenne, hogy a műszerfal nem mutat semmit: gyújtásnál vagy járó motornál a mutatók nem mozdulnak, óra nem jelez, az irányjelző sem jelez, szóval semmi, tök süket a műszerfal.

Csak az immobiliser és a töltés lámpa világít, mikor elindítom vagy leállítom a kocsit.

Valakinek valami ötlete?

Köszi!

sooty Creative Commons License 2017.10.16 0 0 258

Nekem egyszer volt egy hasonló eset. Szintén nem reagált semmire. Én a vezető oldalon jutottam be, úgy, hogy le kellett pattintani a burkolatot a kilincsről. Szintén semmi reakció. Az biztos, hogy a riasztó nem szólalt meg, de hogy volt-e belső világítás nem tudom. Kulcs szintén nem fordult, igaz nekünk inteligens kulcsunk van. Szóval fel lett töltve az aksi, és a hiba megszűnt. Az autó kb akkor volt 5 éves. Most 10 és azóta sem jött elő ilyen. Ja és az eredeti aksit is most januárban kellett kicserélni benne, vagyis majdnem 10 évet kibírt, a hibajelenség után még 5 évet.

Előzmény: Apaszive (257)
Apaszive Creative Commons License 2017.10.15 0 0 257

A rejtvényt megoldottam, sikerült kinyitnom az utas oldali ajtót és bejutottam a kocsiba. Riasztó megszólalt, majd elhallgatott. Kulcs nem fordítható el a gyújtáskapcsolóban, nem értem miért, hiszen eredeti kulcs. Persze a kormányzár lezárt. Belső világítás nincs, féklámpa,- vészvillogó sem világít. Semmi. Olyan, mintha az akku teljesen lemerült volna. Akku teszt, próbalámpa... világít, de nem valami fényesen. Nem tudom mi a probléma. Holnap majd feltöltöm az aksit, de gyanítom nem ez a probléma ....

Előzmény: Apaszive (256)
Apaszive Creative Commons License 2017.10.15 0 0 256

Szükségem lenne egy kis segítségre. Három hetet ált a kocsi a garázsban (2 ajtós C+C), ma szerettem volna menni vele, de a kulcs távirányítóra nem reagált. Zárva minden. Előzőleg semmi probléma nem volt, a kulccsal simán nyitottam/zártam. Most semmi. Kicseréltem a kulcsban az elemet, de semmi. A műszerfalon a piros kis led sem villog. Az utas oldali ajtó kilincsnél van egy kulcs piktogram és alól egy nyílás, gondolom mechanikusan lehet nyitni az ajtó valahogy. Próbáltam a kulccsal, de nem megy bele. Kérdésem: hogy lehet mechanikusan kinyitni az ajtót? Dúrom a netet, de egyenlőre nem találok megoldást. Segítséget köszönettel veszem!

DannyEl666 Creative Commons License 2017.10.13 0 0 255

A tegnapi kommentemhez szeretném hozzátenni, hogy most találtam egyet eBayen annyi különbséggel, hogy 1.2-es 1987-es Micra K10-ből lett bontva és az enyém 998 köbcentis, szerintetek belepasszolna és megrendelhetem bátran? http://www.ebay.com/itm/Carburettor-dfc306-46-NISSAN-MICRA-K10-1-2-40KW-54ps-Year-bj-1987-1992-/253202167480?hash=item3af40676b8:g:hCgAAOSwna1Z3LeI#shpCntId

horg75 Creative Commons License 2017.10.13 0 0 254

Sziasztok! Segítsetek légyszi nekem,hogy mi lehet a baj?A héten kicseréltem a bal első izzót a kocsiban.(Nissan Micra 2004) Pár nap múlva csak harmadik nekifutásra tudtam beindítani a kocsit mert egyből lefulladt.Ma jöttem haza a munkából a km óra megállt 40- nél majd egy idő után újra elindult.A rádiómat reggel alíg bírtam bekapcsolni majd hazafele jövet magától bekacsolt.Van összefüggés az izzócserével vagy mi lehet a baja az autómnak?Tudtok e jó és megbízható elektronikai szerelől a XIV-XV-XIV kerületben?Köszönöm!

DannyEl666 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 253

Sziasztok!

 

Van egy 1985-ös K10-es Nissan Micrám amin előjöttek a karburátor gondok, sokszor lefullad és a szerelő azt mondta keressek egy karburátor szakértőt vagy esetleg egy új karburátort, tud esetleg valaki segíteni? :)

Monoron lakom és jó lenne, ha a közelben tudnék ilyesmi lehetőséget, előre is köszönöm a segítséget.

Gépeti Creative Commons License 2017.10.12 0 0 252

Szia!

Köszönöm, végül én is ebay-ról rendeltem, már csak meg kell  várnom míg ideér :).

Előzmény: bolisz57 (251)
bolisz57 Creative Commons License 2017.10.11 0 0 251

Szia! Mi No.-ban élünk,ezért én nem tudom ,hogy te otthon honnan tudod beszerezni,de én a német Ebay-on vettem!  23€ az ára... mellékelem a linket,hátha segít!

 

http://www.ebay.de/itm/Widerstand-f-Gebl%C3%A4semotor-f%C3%BCr-Nissan-Micra-K11-Schr%C3%A4gheck-1-0-1-3-1-4-1-5/301813401172?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Előzmény: Gépeti (250)
Gépeti Creative Commons License 2017.10.11 0 0 250

Szia!

Meg tudnád mondani hol vetted (és mennyiért) az előtét ellenállást? K11-es Micra, égen földön nem találok (de leht, hogy csak én vagyok béna...)

Köszi!

Előzmény: bolisz57 (248)
Gépeti Creative Commons License 2017.10.10 0 0 249

Köszönöm, meg fogom nézni, remélem csak ennyi.

Előzmény: bolisz57 (248)
bolisz57 Creative Commons License 2017.10.09 0 0 248

Szia! Valszeg. az előtétellenállás,én most cseréltem a párom kocsijában,és azóta működik minden fokozat!

Előzmény: Gépeti (247)
Gépeti Creative Commons License 2017.10.09 0 0 247

Sziasztok! A napokban lettem a tulajdonosa egy 2003-as Comfort P1 Micrának. Van pár gond vele, az egyik, hogy a ventilátor csak 4-es fokozaton működik. Tudtok erre jó megoldást?

sooty Creative Commons License 2017.10.04 0 0 246

Lett valami eredmény?

Előzmény: GPAgnes (245)
GPAgnes Creative Commons License 2017.09.15 0 0 245

Nos, igen. A manuális abból egyszerűbb, hogy elvégzel egy műveletet és abból tudod, hogy "el van végzeze", vagy sem  - és akkor gond van.

 

Én napokig azt gondoltam, hogy én nem tudom "szépen és finoman" kezelni a gázpedált ( Polót váltottam), hiszen a szerelő átnézte az autót és mindent rendben talált.

 

Azóta felhívtam és kiderült, hogy mindent megnézett rajta, ép csak nem huzatta meg, és bemondásra is az a probléma, hogy nem vált fel a váltó.

Ma viszem hozzá...meglátjuk.

Nagyon szeretném már élvezni az autómat, mert egyébként szerintem nagyon szerethető járgány.

Előzmény: sooty (243)
sooty Creative Commons License 2017.09.14 0 0 244

Ja és fogyasztás: nálunk pályán 140-160 közötti tempónál majdnem 8 liter. Városban szintén. Ha odafigyelek és normálisan közlekedek városon kívül akkor kijön a 6 körüli. 

sooty Creative Commons License 2017.09.14 0 0 243

Nekünk 1.4 és manuális, de szerintem ezek a fordulatszámok nagyon magasak.

A kézi váltós 5-ben 100Km/h-nál 3000-et pörög. Neked meg 5000-et. Az nálunk már olyan 160 körüli tempó.

Kizárt, hogy ennyi eltérés lenne a manuális és a kézi között.

Azt esetleg meg tudod számolni, hány sebességet kapcsol fel. Kicsit fülelsz, de egyébként is érzed amikor felvált.

 

Előzmény: GPAgnes (242)
GPAgnes Creative Commons License 2017.09.14 0 0 242

Sziasztok,

 

segítséget szeretnék kérni.

 

Egy hete birtoklok egy Nissan Micra 1.2 automata csodát. (2010) Igazán minden klassz vele, de van egy kis problémám és nem tudom, hogy ez nála normális működés-e.

Az én "ízlésemnek" nagyon magas fordulatszámon pörög: 50 km/h-3000, 60km/h 3500, 70km/h 4000 stb. 100km/h 5-5000, efelett nem is nagyon merek már menni, voltám már a piros sávban is.

 

Az én hozzá nem értő agyam azt mondja, hogy nem kapcsol fel a váltó, a szerelő szerint minden csodás az autón.

Szóval én vagyok béna, de nem tudom mit csinálok rosszul.

Az autó overdriveban van, nem kapcsolgatok, a lábam a gázpedálon, mint a lepke szárnya:-)

 

Kérdés: a fenti pörgés normális? ha nem, mit csinálok rosszul.

Ja a fogyasztás a beígért 6,5 vegyes helyett 8,5.

 

Nagyon köszönöm, ha konstruktív választ tudtok adni.

CH.Q. Creative Commons License 2017.09.12 0 0 241

Szia! Nekem is volt ilyen, márkaszervizben cserélték.

Előzmény: maplac (234)
CH.Q. Creative Commons License 2017.09.12 0 0 240

Üdvözletem! 2004-es Micrám van, és az a jelenség, hogy hosszú utak után (~ 100 km) bejelez a check engine lámpa. A fogyasztás megnő, más hallható/érezhető változás nincs. Ha pár napig csak ~20 km-t megyek vele, a hibajelzés megszűnik. Hasonlót tapasztalt valaki?

 

Megvétel után "nagy szerviz" megvolt, lambda szonda, kopogásgátló csere megtörtént. Szerviz látta, azt mondták, használjak jobb minőségű benzint. Üzemanyag váltás után is ez a helyzet.

 

Minden ötletet, tapasztalatot előre is köszönök!

sooty Creative Commons License 2017.09.11 0 0 239

Ez messze van tőlem. Én Kecskeméten ismerek egy ajánlani való szakit, aki motorfelújítással foglalkozik és szerintem profi.

Mondjuk szerintem kevés a 225ezer km, hogy elkopjon a henger.

Ezekben is renault motor van. Az előző céges benzines (1.6) meganommal 220-at mentem el gond nélkül 4 év alatt. Aztrán lejárt a leasing szerződés és vissza kellett adnom. Azóta is siratom, pedig az utódok, kia ceed, skoda oktávia.

 

Kompresszió mérés volt? Érden van egy jó szerviz,érdemes lenne oda elvinni állapot felmérésre. Nem olcsó, de megmondják, hogy mi van vele. Feketén- fehéren a szemedbe.

Előzmény: N1caffemen (238)
N1caffemen Creative Commons License 2017.09.03 0 0 238

225e km Tatabánya

 

Előzmény: sooty (237)
sooty Creative Commons License 2017.08.31 0 0 237

Mennyi km van benne óra szerint? És valóságban? Helyileg kb merre vagy?

Előzmény: N1caffemen (235)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!