A szelep valóban mechanikus és kis járatás után valóban működő képes lett. A probléma az elektronikus része ami a szelepet szabájozná. Az elektronika ejti/felhúzza a szelepet így zár/nyit, a probléma hogy vagy csak zár vagy csak nyit.
A kezelési útmutató a lánc cserére ki sem tér, tulajdonképpen 300000 km a csere periódus. :)
Én is különösen szeretem, hogy könnyű a ki-be szállás. Én is nagyon megszerettem az elmúlt majd 7 évben mióta nálam van. Tényleg semmi baj nem volt még vele. Én is az előírt időnként cserélem amit kell. Jó olaj, jó üzemanyag, tiszta légszűrő és a világból ki lehet menni vele. Arra figyelj, hogy a fékfolyadékot 2 évente mindenképpen cseréltesd, mert tönkre mehet az ABS kocka, ami elég húzós árú javítást eredményez. Ez nem csak a Suzukiknál van így, hanem minden más olyan márkára, amiben ugyanezt a fajta ABS egységet használják.
130e km,és GS kivitel.Mi vagyunk a harmadik tulajdonosa,a második rendszeresen vezette a sz.könyvét.
Az első tulaj meg csak az első kötelező szervizre vitte el(:Aztán ott lehetett egy kis sumák a km állással,4 évesen 95e km-rel vette át a második gondos tulaj.
Kis horpi van a hátsó ajtón két helyen,meg pár kavics felverődés itt-ott,de szerintem festve még nem volt.
Vezérlést ezeknél mikor szoktak cserélni?Valahol mintha olvastam volna már,hogy ezeknél a VVT-nél végig viszi a motor élettartalmáig,de ez nem biztos.
Amúgy szép csendesen jár a motorja,nemsokára oljcsere + a többi folyadék cserét is megejtem.
Utána indulhat a bölcsi+ iskola járat asszonkám,kis autójával:)
Ja megy ez mint a golyó,pláne 4ezres fordulat felett!!
Nekem is nagyon tetszik a menet dinamikája,a ki-be szállás meg különösen jót tesz a fájós derekamnak!!
A szelep egy mechanikus szerkezet. Nyilvánvalóan nem szeretnek pepecselni vele a szerelők. Sokan a kiszerelt szelepet féktisztítóval tisztították meg és szerelték vissza. A lényeg, a mozgó részek könnyen járjanak. Nézegetve a netet, bontottat 15000 Ft-tól láttam. A koromtól szokott megszorulni. Ki kell tisztítani és szerintem használhatóvá válik újra.
Pár hete írtam hogy a motor lefulaldt és villog a check engine, most a szerelő kikapta és úgylátszik hogy a tengely be van állva azt sikerült javítani de az elektronikai része szar (megszakadt).
Kérdés: Tudtok Wagon R 2002 1.3 G13BB-hez EGR szelepet?
113.000 az eredeti mert utángyártottat nem találtak de érthető okok miatt nem szeretnék csak az alkatrészre elverni ennyit. Valami titkos tippetek van? Érdemes bontottal játszani?
immo computerel együtt vettem ,,Hiba anyi hogy áréb lett vele állva vissza már nem indult el se Chek lámpa nem villan ki se Ac nem indul el :) Tanácstalan vagyok
A szíjasokban azt hiszem 100000 km, a láncosban (Ignis motoros) sosem. (300000 km) Nem általános a légzsákhibát jelző lampion. Vagy el van törve az átvezető kábel a kormányoszlopban, vagy a kormányt valaha úgy vették le, hogy a légzsák kábelét áramtalanítás nélkül húzták le. Magyarán az akku nem volt lekötve. Visszarakás után a hibalámpa nem fog kialudni. A kódot törölni lehet. Meg kellene nézni, milyen hibakódot tárol róla.
WagonR+ szeretnék vásárolni a lányomnak. Mivel ismeretlen számomra az autó egy-két kérdésem lenne hozzátok. A napokban megnéztem pár autót 150-200E km közötti futásteljesítménnyel voltak. Mivel információ kétséges, mikor kell ezekben a motorokban vezérművet cserélni, ill. az egyiknek a légzsák visszajelzője világít. Ez általános hiba, vagy egyedi?
Kormány legnagyobb hibája a két duda gombja, előbb-utóbb mindenkinél kiszakad. A kormány csereszabatos az újabb Ignis motoros Wagonokkal és inkább kicserélik.Lehet házilag is megoldják egyesek,de a kinézete nem mindig megfelelő.Rengeteg elbontott autó van és olcsóbban meglehet úszni a kormány cseréjével,mint,hogy újra "bőröztetnék" a kormányt.Eladásnál nem tűnik kopottnak.
Wagon R+ vásárlása előtt állok, és egy kérdés nem hagy nyugodni az autó kormányával kapcsolatban.
Rengeteget megnéztem már, a legtöbb autóban "sima", márkajelzés nélküli kormánykereket találtam, de volt egy-kettő amiben az Ignis kormánya köszönt vissza - évjárattól függetlenül, 2000-res modellekben is...
A kérdésem az lenne, ez valami extra lehetett annak idején? Felszereltség függő, vagy egyszerűen a kocsi előző gazdája "tuningolhatott"? Esetleg balesetesek lehettek az újabb kormányos autók, és a légzsák miatt kerülhetett beléjük az Ignis kormánykereke?
Villamosság: tanulságképpen. Barátom hív, hogy a passat áll és nem tudja az automata váltókart mozdítani. Szakértő: féklámpa ég? Nem. Akkor biztosíték. Ha biztosíték. Utánfutó? Van. Akkor annak a villamosságát le, mert...
Utánfutósnál: Ki adta oda? Rossz. Rá van írva. Elvitte terepre egy motoros. A kocsija megállt. Az autómentő felrakta a kocsit, kapcsolta az utánfutót és az autómentő is megállt (a vezérlést azon is kiütötte) Még egy autómentő!
Egy kis kaland a rossz villamosság miatt... Akikkel történt, igazolhatnak.
Tanácsom magamnak is, hogy helyzetben keress hozzáértő embert, mielőtt a kár nagyobb lesz.
leirom az én élményemet:utánfutót huztam, mikor megállás után inditanám a kocsit, gyujtás van, aztán semmi.ismét.....ismét.majdnem rosszul lettem, 5 éves kocsi!mi a f...?hazavontatás után vettem észre hogy egy izzó kiesett a rászkódástól az utánfutó foglalatából, és csinált egy zárlatot, amitől letiltott az immobiliser, sok tököléssel (mivel alig férsz hozzá) a kormány alatt kicseréltem asszem tán egy 10, vagy 15-ös biztositékot, és azóta is megyek vele.érdekesség, hogy erre a körre van kötve a féklámpa is.Kiváncsi leszek, hogy mi lesz a baj, oszd majd meg, üdv