A szivargyújtónak, ahogy írták is, elég gyatra a vezetéke ehez.
Aki azt mondta, hogy marhaság a töltésvezérlő....az nemigen találkozott még olyan járművel, amiben két akksi volt.
Emlékezz csak az IFA-k ra pl.
Ott is az van/volt, hogy ha az egyik akksi csak kicsit is gyengélkedett, már rántotta magával a másikat is.
Emiatt kell mindenképp valami a két akksi közé.
Azzal nem választod szét a két akksit, hogy viszel valahová egy méretes kábelt, mert attól még ugye valahová be kell kötni, s innen lesz kapcsolatban a két akku.
Anno én amiatt kisérleteztem a dologgal, hogy lett egy elektromos csónakmotorom, aztán a Formanról akartam tölteni az munkaakksit.
/mondjuk én átvittem a csomagtérbe a cuccot egy 3 méteres kábellel../
Az sem segített, hogy egy 120A-s generátort pakoltam az eredeti helyére.
Jó, ez kicsit jobban töltötte, de azzal sem volt képes egy 150 Km-es út alatt teljesen feltölteni, csak úgy, ha a már járó motor mellett lekötöttem a saját akksit a rendszerből.
Egy ideig még játszottam ezzel a le és visszakötéssel, de aztán vettem egy napelemtáblát, aztán az megoldott /nekem/ mindent.
Valakinek van tapasztalata, hogy a tető sint lefedő gumicsík szélvédő felőli végén van egy kis rés, nem passzol teljesen. Olvastam, hogy ott beázhat. Valaki szigetelte már, ha igen hogyan, mivel?
Ez nem vezérlés hiba, okoskerék, már ha van benne egyáltalán? :) Nemrég olvastam valahol, ha 110-felett jön ki a VVTI motor hibája, az vezértengely lehet.
Nemrég látogattam el a csodálatosan hasznos csoportotokhoz, ami nagyon tetszik és első sorban nagyon hasznosnak is tűnik. Tehát mindenkit szívélyesen üdvözlök.
Nemrég vettem a kedves feleségemnek egy aranyos kis Wagon R+ járgányt, 20 éves(nagykorú a drága, de nem az asszony) 1.3 Ignisz motorral szerelt. Tisztában voltam vele, hogy jönnek ki problémák majd nála mivel 20 éves, de motorikusan nagyon tuti a hangja nincs olaj folyás, stb. Tehát a korához képest fiatalos. Katalizátort már cseréltem benne mert a motor check lámpa (azt hiszem így hívják) világított és a katalizátorra utalt, de indokolt is volt.
Készülök gyertya cserére is, már meg van az iridium-os gyertya, csak van egy érdekes jelenség, amit meg szeretnék kérdezni tőletek, hátha van valakinek tapasztalata benne.
Kitörölöm a hibát nem jelenik meg addig ameddig pályán nem érem el a 120 km/H-t ott újra megjelenik és onnan néha rángat az autó ha nagyobb terhelést kap, gyorsítás, vagy emelkedőn felfele. Ha elmegyek a sebességgel 140 km/h-ig ott meg a rángatás mellett a motor check lámpa villogni kezd, ha vissza veszem a sebességet a villogás megszűnik és folyamatosan világit. 120 km/h alatt rendben működik az autó, semmi motor hang probléma, semmi rángatás, viszont a motor check lámpa kitörlésig világit utána.
Ha tudtok segíteni nagyon megköszönöm. Éljenek a kis Wagon R+ szuzik!
Olyan problémám van hogy Wagon R 2003-as felforralta a vizet.Öntöttem utána akkor egy napig jó volt. Szerelőt kérdeztem, azt mondta hogy ha ők elkezdik alapból hengerfejesnek veszik fel, annak minden munkájával. Mondom neki a víz nem olajos az olaj nem vizes. Gondoltam egyet megbontottam a teemosztátnál és a tömítés szét volt menve. Vettem újat, összeraktam felöntöttem fagyállóval(először nem csavartam vissza a leeresztőt). Azt monták kilégtelení magát, hát valahogy nem úgy lett, túl melegedett fel nem forrt. Mostmár úgy gondolom nincs benne levegő, de valamiért még mindig jobban melegszik a kelleténél. Ventillátor kapcsol ezért gondolom a termosztát jól van összerakva.
Van esetleg valami ötletetek hogy mit lehetne még megnézni? Még a vízhőmérséklet érzékelőre gondolta.
Nem, sajna, vagy hálistennek ilyesmit nem jelez, sőt észre sem veszi.
Visszafelé haladva...érdemes lenne kezdeni a gyertyáknál, /látni-e rajta elváltozást, színben vagy esetleg "kopásban" / gyertyakábelek, elosztó.
Aztán ha ezeknél semmi sincs, akkor már bonyolódik a dolog, mert a többi hibalehetőség nem ennyire nyilvánvaló jelekkel "dolgozik".
Lehetett csak simán melege, hidrotőke is okozhat ilyet, benzinszivattyú, vagy, ha nem szoktál vele ilyen távokat megtenni, akár az is lehet, hogy valahol levert a kiröffencsből valamit és elkezdett felgyűlni valahol a hátsó dobban és már gátolja a kiáramlást.
/3.-iknak vett Wagonkámnál jelentkezett ilyen, aztán csak akkor vált nyilvánvalóvá a legyengülés oka, amikor műszakira lecseréltem a hátsó dobot, s egyből "észheztért" /
Amúgy, ha a gyertyák egyforma színűek, akkor valószínűleg nem gyújtás vagy üzemanyag gond.
Üdvözlet! Azt esetleg meg tudná mondani valaki, hogy kijelzi hibának a műszerfalon, ha pl. a gyújtás kihagy egy hengernél? Ma mentem vele kb. 500km-t és úgy vettem észre, hogy mintha nem húzna úgy a táv megtétele vége felé mint az elején. Esetleg ilyen "nem húzási" gondokat mi okozhat (G10A motor 1000cm3)?
Időközben megoldódott a probléma. Sikerült beszereznem mindenféle Wagon r-hez mindenféle könyvet, ha esetleg valaki az emlegetett linket keresné már nem kell.