Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Wagnrsx7 Creative Commons License 3 napja 0 0 36009

Inkább..."félreértés"-ről lehet beszélni...

Előzmény: András952 (36008)
András952 Creative Commons License 2024.09.19 0 0 36008

Szmájlit nemvetted észre a mondat végén,,,

Előzmény: Wagnrsx7 (36007)
Wagnrsx7 Creative Commons License 2024.09.19 0 0 36007

Persze ha némi logikával megáldott ember olvassa, akkor gyorsan ráérez, hogy csónakmotorhoz való munkaakksi táplálásáról beszéltem.

 

Tehát nagyjából valószínű, hogy vízparthoz kötött a dolog és nem kell külön szájbarágni senkinek, hogy nem a Forman tetejére került, a napelem.....

 

:-P

Előzmény: t.lantos (36006)
t.lantos Creative Commons License 2024.09.19 0 0 36006

Egy tabla napelem pont el is fer a wagon tetejen :)

Előzmény: Wagnrsx7 (36005)
Wagnrsx7 Creative Commons License 2024.09.19 0 0 36005

A szivargyújtónak, ahogy írták is, elég gyatra a vezetéke ehez.

 

Aki azt mondta, hogy marhaság a töltésvezérlő....az nemigen találkozott még olyan járművel, amiben két akksi volt.

 

Emlékezz csak az IFA-k ra pl.

 

Ott is az van/volt, hogy ha az egyik akksi csak kicsit is gyengélkedett, már rántotta magával a másikat is.

 

Emiatt kell mindenképp valami a két akksi közé.

 

Azzal nem választod szét a két akksit, hogy viszel valahová egy méretes kábelt, mert attól még ugye valahová be kell kötni, s innen lesz kapcsolatban a két akku.

 

Anno én amiatt kisérleteztem a dologgal, hogy lett egy elektromos csónakmotorom, aztán a Formanról akartam tölteni az munkaakksit.

/mondjuk én átvittem a csomagtérbe a cuccot egy 3 méteres kábellel../

 

Az sem segített, hogy egy 120A-s generátort pakoltam az eredeti helyére.

 

Jó, ez kicsit jobban töltötte, de azzal sem volt képes egy 150 Km-es út alatt teljesen feltölteni, csak úgy, ha a már járó motor mellett lekötöttem a saját akksit a rendszerből.

 

Egy ideig még játszottam ezzel a le és visszakötéssel, de aztán vettem egy napelemtáblát, aztán az megoldott /nekem/ mindent.

Előzmény: mosogep-szerelo (36002)
t.lantos Creative Commons License 2024.09.16 0 0 36004

Még elég kokadt kanoc.megy oda

Előzmény: Landsmann_ (36003)
Landsmann_ Creative Commons License 2024.09.16 0 1 36003

Nem tudom, de a töltést én a szivargyújtó csatlakozóra nem bíznám. Nem vagyok benne biztos, hogy elég tökéletes az érintkezés ehhez.

Előzmény: mosogep-szerelo (36002)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2024.09.16 0 0 36002

Sziasztok!

 

Ki ért az elektromossághoz? 

Egy plusz akkumulátort szeretnék a kocsiban tartani-tölteni, ehhez kérek elvi segítséget!

Állítólag a két akku közé töltésvezérlőt kell kötni, mások szerint ez marhaság! 

A második akku munkaakku lenne, de ez nem biztos!

Ha nem kell töltésvezérlő, lehet-e a szivargyújtóról tölteni a második akkut?

ha kell töltésvezérlő, milyen kell?

Egyenlőre ennyi kérdés jutott eszembe! :)

 

Köszönöm a válaszokat!

ddis1 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 36001

Szervusz! megvan mér a wagon r ddis-ed? 3 éve beszélgettünk.? 

Előzmény: Karger (34656)
ddis1 Creative Commons License 2024.09.05 0 0 36000

Szervusztok!

Valakinek van tapasztalata, hogy  a tető sint lefedő gumicsík szélvédő felőli végén van egy kis rés, nem passzol teljesen. Olvastam, hogy ott beázhat. Valaki szigetelte már, ha igen hogyan, mivel?

  

Feszültség Creative Commons License 2024.09.04 0 0 35999

Megpróbálom kiolvasni,meglátjuk, köszönöm az eddigi segítségeteket.

Előzmény: Landsmann_ (35998)
Landsmann_ Creative Commons License 2024.09.04 0 0 35998

Akár ez is lehet, de a hibakód sokat mondana hozzáértőknek.

Előzmény: mosogep-szerelo (35997)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2024.09.04 0 0 35997

Ez nem vezérlés hiba, okoskerék, már ha van benne egyáltalán? :) Nemrég olvastam valahol, ha 110-felett jön ki a VVTI motor hibája, az vezértengely lehet.

Igaz?

Előzmény: Landsmann_ (35996)
Landsmann_ Creative Commons License 2024.09.04 0 0 35996

A hibakódot ki kellene olvastatni, mert az adhat némi támpontot, hogy merre tapogatózzon az ember. 

Előzmény: Feszültség (35995)
Feszültség Creative Commons License 2024.09.04 0 0 35995

Sziasztok!

 

Nemrég látogattam el a csodálatosan hasznos csoportotokhoz, ami nagyon tetszik és első sorban nagyon hasznosnak is tűnik. Tehát mindenkit szívélyesen üdvözlök.

Nemrég vettem a kedves feleségemnek egy aranyos kis Wagon R+ járgányt, 20 éves(nagykorú a drága, de nem az asszony) 1.3 Ignisz motorral szerelt. Tisztában voltam vele, hogy jönnek ki problémák majd nála mivel 20 éves, de motorikusan nagyon tuti a hangja nincs olaj folyás, stb. Tehát a korához képest fiatalos. Katalizátort már cseréltem benne mert a motor check lámpa (azt hiszem így hívják) világított és a katalizátorra utalt, de indokolt is volt.

Készülök gyertya cserére is, már meg van az iridium-os gyertya, csak van egy érdekes jelenség, amit meg szeretnék kérdezni tőletek, hátha van valakinek tapasztalata benne.

Kitörölöm a hibát nem jelenik meg addig ameddig pályán nem érem el a 120 km/H-t ott újra megjelenik és onnan néha rángat az autó ha nagyobb terhelést kap, gyorsítás, vagy emelkedőn felfele. Ha elmegyek a sebességgel 140 km/h-ig ott meg a rángatás mellett a motor check lámpa villogni kezd, ha vissza veszem a sebességet a villogás megszűnik és folyamatosan világit. 120 km/h alatt rendben működik az autó, semmi motor hang probléma, semmi rángatás, viszont a motor check lámpa kitörlésig világit utána.

Ha tudtok segíteni nagyon megköszönöm. Éljenek a kis Wagon R+ szuzik!

zotyax Creative Commons License 2024.09.03 0 0 35994

Köszönöm! Én is arra gondoltam, akkor annak felfelé kell lennie, mivel ott áll meg a levegő.

Előzmény: András952 (35992)
mosogep-szerelo Creative Commons License 2024.09.03 0 0 35993

Sziasztok!

Tudom OFF, de kéne egy bontott Ignis első lökhárító Bp. Pest megye térségben. 2007-es 1,3 benzin.

András952 Creative Commons License 2024.09.03 0 0 35992

Az lityeg-lötyőg benne , ott légtelenítődik...

Előzmény: zotyax (35991)
zotyax Creative Commons License 2024.09.03 0 0 35991

Még egy kérdés lenne.A termosztát peremén  van egy kis szegszerű dolog, annak mi az értelme? Annak fent vagy lent kellene lennie?

Előzmény: Wagnrsx7 (35990)
Wagnrsx7 Creative Commons License 2024.09.03 0 0 35990

Hát...,.

Javarészt, amit belelehet tenni, az jó.

de 82, 86 és 92 fokos is belefér..

 

Kolléga juttatta eszembe, hogy nemrég küzdöttünk egy PUG-al...

Az is forralta a vizet, se olajban víz, se vízben olaj...

Gyanús volt, mint a krema büféjében a hamubasült pogácsa...

 

1400 Km-el később lett hengerfejes..

/tegyük hozzá, hogy fene tudja, hogy kezelte a gazdi közben/

 

Igazából, csak az attól a motortól megszokottan szétette a hf pakolást.

 

Előzmény: zotyax (35989)
zotyax Creative Commons License 2024.09.03 0 0 35989

Kompletten cseréltem. De megnéztem a dobozát az újnak és csak most látom hogy ez nem bele való cikkszám alapján

Találtam gyárit, azt még belerakom, azzal csak jó lesz.

 

Előzmény: Wagnrsx7 (35988)
Wagnrsx7 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 35988

Csak tömítést cseréltél a termosztátnál?

 

Inkább termosztát gond lesz ott..

 

Lelégteleníti magát, de kicsit segíteni kell neki, meg türelemmel lenni.

 

Megfelelő tulaj esetén tutira hengerfejezni akar mindegyik........

 

Manapság amúgysem szokás "szükséges"  javítást végezni hivatalos helyen...

Előzmény: zotyax (35987)
zotyax Creative Commons License 2024.09.02 0 0 35987

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy Wagon R 2003-as felforralta a vizet.Öntöttem utána akkor egy napig jó volt. Szerelőt kérdeztem, azt mondta hogy ha ők elkezdik alapból hengerfejesnek veszik fel, annak minden munkájával. Mondom neki a víz nem olajos az olaj nem vizes. Gondoltam egyet megbontottam a teemosztátnál és a tömítés szét volt menve. Vettem újat, összeraktam felöntöttem fagyállóval(először nem csavartam vissza a leeresztőt). Azt monták kilégtelení magát, hát valahogy nem úgy lett, túl melegedett fel nem forrt.  Mostmár úgy gondolom nincs benne levegő, de valamiért még mindig jobban melegszik a kelleténél. Ventillátor kapcsol ezért gondolom a termosztát jól van összerakva.

 

Van esetleg valami ötletetek hogy mit lehetne még megnézni? Még a vízhőmérséklet érzékelőre gondolta.

garab Creative Commons License 2024.08.26 0 0 35986

Szia! Köszönöm szépen a választ! A gyertyák, légszűrő újak.

Előzmény: Wagnrsx7 (35985)
Wagnrsx7 Creative Commons License 2024.08.25 0 0 35985

Szia!

 

Nem, sajna, vagy hálistennek ilyesmit nem jelez, sőt észre sem veszi.

 

Visszafelé haladva...érdemes lenne kezdeni a gyertyáknál, /látni-e rajta elváltozást, színben vagy esetleg "kopásban" / gyertyakábelek, elosztó.

 

Aztán ha ezeknél semmi sincs, akkor már bonyolódik a dolog, mert a többi hibalehetőség nem ennyire nyilvánvaló jelekkel "dolgozik".

 

Lehetett csak simán melege, hidrotőke is okozhat ilyet, benzinszivattyú, vagy, ha nem szoktál vele ilyen távokat megtenni, akár az is lehet, hogy valahol levert a kiröffencsből valamit és elkezdett felgyűlni valahol a hátsó dobban és már gátolja a kiáramlást.

/3.-iknak vett Wagonkámnál jelentkezett ilyen, aztán csak akkor vált nyilvánvalóvá a legyengülés oka, amikor műszakira lecseréltem a hátsó dobot, s egyből "észheztért" /

 

Amúgy, ha a gyertyák egyforma színűek, akkor valószínűleg nem gyújtás vagy üzemanyag gond.

Előzmény: garab (35984)
garab Creative Commons License 2024.08.22 0 0 35984

Üdvözlet! Azt esetleg meg tudná mondani valaki, hogy kijelzi hibának a műszerfalon, ha pl. a gyújtás kihagy egy hengernél? Ma mentem vele kb. 500km-t és úgy vettem észre, hogy mintha nem húzna úgy a táv megtétele vége felé mint az elején. Esetleg ilyen "nem húzási" gondokat mi okozhat (G10A motor 1000cm3)?

Köszi a választ előre is!

Lentil45 Creative Commons License 2024.08.18 0 0 35983

Bocs, elég ritkán járok erre :-( De legalább hamar megoldódott.

Előzmény: garab (35980)
ddis1 Creative Commons License 2024.08.16 0 0 35982

Üdv Mindenkinek!

Valakinek volt már Wagon ddis  motor, sebváltó bak cseréje? 

garab Creative Commons License 2024.08.13 0 1 35981

Időközben megoldódott a probléma. Sikerült beszereznem mindenféle Wagon r-hez mindenféle könyvet, ha esetleg valaki az emlegetett linket keresné már nem kell.

Üdv mindenkinek!

Előzmény: garab (35980)
garab Creative Commons License 2024.08.11 0 0 35980

Szia! Nekem meg pont az 1.0 könyve kellene. Esetleg meg tudnád a linket adni, hol láttad? Köszi

Előzmény: Lentil45 (35974)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!