Az esküvő költségei nagyban függenek az esküvő helyszínétől, a meghívott vendégek számától, az étkezéstől, a dekorációtól, és természetesen az olyan szolgáltatásoktól, mint az esküvői fotózás és videózás. Az árak nagyon változatosak lehetnek, attól függően, hogy milyen elemeket tartalmaz az adott csomag és milyen szolgáltatókat választotok.
Fontos Önnek az exkluzív megjelenés, vagy csak egyszerűen szeretne a legszebb autóval megérkezni, hogy minden szempár Önre szegeződjön? Nálunk garantáltan megtalálja álmai autóját!
Cégünk fő profilja az esküvői luxusautó bérlés sofőrrel, valamint nagy szakértelemmel vállaljuk leány-legénybúcsúkra, üzleti utakra, bálokra és egyéb rendezvényekre való utazás lebonyolítást is.
A Luxus Cars Jaguar az országban egyedülállóként foglalkozik hófehér jaguárok bérbeadásával. A Jaguár ezen R-es típusából fehér színben, jelenleg a cégünknél lévő kettő darab található Magyarországon!
A méltán elhíresült hófehér Jaguár egyedi megjelenése minden esküvői stílushoz igazodik a retrótol a legmodernebbig, fehér színe pedig szintén minden stílussal össze illeszthető az esküvők alapszíneként.
Szeretnék, ha minden szempár Önökre szegeződne mikor megérkeznek az oltár elé? Sokat emel rendezvénye fényén egy elegáns és ritka luxusautó, amely egyedi megjelenése olyan eleganciát sugároz, ami nemcsak Önt, de a környezetét is elkápráztatja majd.
OLVASSA TOVÁBB HONLAPUNKON A JELENLEGI AKCIÓKAT, és a további érdekességeket:
Tudjuk, hogy nem szeretnétek elveszni sem időben, sem az anyagiakban, sem pedig a szervezésben. Féltek a buktatóktól, egyre több problémával kerültök szembe, nem tudjátok, mi a jó irány.
Ha nem tudjátok, hol kezdjétek a szervezést, tanácsra, egy kis segítségre, és sok-sok ötletre lenne szükséged, gyere el a Jegyespár Akadémia tanfolyamunkra, és minden kérdésedre választ kaphatsz, és megtalálhatod a válaszokat... mi, mennyibe kerül, hogyan csináld magad ...
Mi nem az esküvőtök szervezését vállaljuk, hanem SEGÍTÜNK NEKTEK A SZERVEZÉSBEN!
Tanfolyamunkon lépésről-lépésre megtanulhatod, hogyan szervezd meg a legtökéletesebb álom esküvőt hivatalos esküvőszervező nélkül!
Mi javasoljuk, és támogatunk abban, hogy magad szervezd az esküvődet. Hiszen ki tudná jobban, mit is szeretnétek, mint TI magatok. A segítség, a rutin és a tapasztalat azonban természetesen hiányzik a szervezésetekhez. Mi ebben tudunk segíteni, hogy egyedül is úgy szervezhessétek ezt a jeles eseményt, mintha egy professzionális esküvőszervező stáb állna a hátatok mögött.
Magatok választhatjátok ki, hogy milyen segítségre van szükségetek.
- A teljes esküvő szervezéshez szeretnétek információkat, tanácsokat? Akkor javasoljuk, hogy vegyetek részt az esküvői előkészületekről, szervezésről szóló rendezvényünkön, a HOGYAN SZERVEZZÜK AZ ESKÜVŐT?programon.
- Kreatív és költséghatékony megoldásokat kerestek a dekoráláshoz, meghívókhoz, ültető kártyákhoz? - Akkor az ESKÜVŐI DEKORÁCIÓS NAPUNKRA gyertek el!
- Különleges ötletekre, megoldásokra vágytok, szeretnétek olyan dolgot az esküvőtökön, ami nem hétköznapi? Akkor a KÜLÖNLEGES ESKÜVŐ a nektek szóló program.
Sziasztok! Nekünk nemrég volt az esküvőnk, rengeteg fajta igényes meghívók közül választhattuk ki a nekünk tetszőt itt: www.faragoprint.hu Mindenkinek csak ajánlani tudom!
A témáról blogot kezdtem írni. Szerintem akkor a legolcsóbb, ha saját magatok szervezitek. Több munka, de megéri. Néhány tipp itt, ha nem bánjátok: http://olcsoeskuvo.blogspot.hu/p/blog-page.html
Szeretném a következő szolgáltatásainkat figyelmetekbe ajánlani:
Esküvői DJ és RETRO buli szolgáltatás mindenki számára. Esküvőre, bálra, céges bulira, házibulira, suli-bulira és bármilyen más rendezvényre megfizethető áron.
Weboldalunkon tovább informálódhattok, illetve közvetlen árajánlatot is kérhettek tőlünk pár kattintással:
Egy hasznos oldal mindenkinek aki készül az esküvőre. Esküvői hibák, amiket ne kövess el a lagzin. Ötletek, tanácsok a pároknak :-) Több éves esküvői tapasztalatból íródott.
Egy hasznos blog a nagy napra készülő menyasszonyoknak, vőlegényeknek, vendégeknek és családtagoknak NAPONTA FRISSÜLŐ TARTALOMMAL: www.boldogsagmanufaktura.blogspot.com
Nagyon hasznos blog az esküvőre készülő menyasszonyoknak, vőlegényeknek, vendégeknek és családtagoknak NAPONTA FRISSÜLŐ TARTALOMMAL: www.boldogsagmanufaktura.blogspot.com
Amennyiben még nincs meg az áhított helyszín, tudok ajánlani egy csodaszép és romantikus helyet Gödön, a Nemeskéri kúriában.
Mi befizettük az előleget, 40ezer forintot, de sajnos anyagi okokból az esküvőt el kellett halasztani. És azóta elköltöztünk Fejér megyébe, ahonnan kissé macerás lenne az esküvőt levezényelni Gödön.
Ezért kérlek Titeket, akit érdekel, keressen meg, vagy ha van olyan ismerőse, aki Gödön tart valami jeles eseményt, az is jelentkezzen!
Nagy előnye a helynek, hogy nem kell terembérlést fizetni!
Amennyiben érdekel, keress a budapest79vk@mailbox.hu emailcímen.
Nem feltétlenül esküvőre lehet felhasználni! Lehet más rendezvényre is igénybe venni!
Attól függ, akartok-e toronyórát lánccal? Nekünk 2003-ban a 120 fős kábé fél millából jött ki, és szerintem tök jó volt. Igaz, nem a száztagú cigányzenekar húzta, és nem is Gundelben volt, viszont a vendégek is, meg mi is jól éreztük magunkat, és nagy buli volt. (dunai sétahajón tartottuk állófogadásként, így elég volt a süti - szendvics - torta menü, sok itallal meglocsolva)
Én ceremóniamesterként szoktam "közerműködni" az esküvőkön, így elég sok drágább-olcsóbb esküvőt láttam már.
Ha egy tanácsot elfogadtok 4 évnyi "megfigyelés" nyomán, akkor javallom, hogy jó előre találjátok ki, hogy pontosan maximum mennyit akartok költeni, és annél egy forintal se többet!
Szerintem egy 100 fős (vacsoraájú) esküvő ha tényleg minden benne van, akkor kb. 1.500.000 Ftba kerül, és akkor tényleg MINDEN van.
Van a neten egyébként egy esküvői kalulátor, ha gondoljátok, akkor kiszámolja, hogy mennyibe kerül: esküvő szervező
Amúgy életem legélvezetesebb esküvőjén 0 ft-ba került a buli, mert a vendégeknek kiadta a pár, hogy nászajánék gyanánt "belépőjegyet" kell venni. Így egyszerűen elosztották az összköltséget a meghívottak számával és be is folyt a szükséges plussz.
A polgári nulla forint, ha nincs terembérlet. Akkor leültök az anyakönyvvvezető szobájában, és nyilatkoztok, aláírtok, passz. A templomit nem tudom, de nem hiszem, hogy egy sima esketésért valami horribilis stólapénzt kérnének. Szerintem ballagj be a plébániátokra, és kérdezd meg! (Viszont némi "előéletet" -keresztlevél, befizetett egyházadó, stb.- nyilván megkövetelnek.)
Sziasztok! Szeretném megtudni, hogy mennyibe kerülhet a polgári+ templomi esüvő, ha nem lesz vendégseregünk, csak mi ketten leszünk + két tanu. Decemberben lesz. Még nem jelentkeztünk, már kellene? Jegyesoktatásra mennyi ideig kell járni?
Előre is köszi a válaszokat! egy 21 éves lány