Keresés

Részletes keresés

Baltássy Creative Commons License 29 órája 0 0 38279

Küldtem e- mailt.

Előzmény: vargachris (38278)
vargachris Creative Commons License 1 napja 0 0 38278

Sziasztok!

Schwalbéhoz keresek hátsó teleszkópot, sima rugósat, nem újat, lehet 1db is, de mozgatható, benyomható legyen, tehát működőképes. Felújításra keresem.

mélem publikus.

laci19791202 Creative Commons License 2018.04.13 0 0 38277

Szia.

Mennyi lenne az ára?

Előzmény: Duster_Cool (38270)
Mrtomtomka Creative Commons License 2018.04.05 0 0 38276

Köszi

Előzmény: Savases (38274)
Savases Creative Commons License 2018.04.05 0 0 38275

A váltó egyes fokozatban kell, hogy legyen, és a távolság 46,6 mm. Ez a beállítás függetlenül attól, hogy 3 vagy 4 sebességes a váltó.

Előzmény: Motorkontaktor (38273)
Savases Creative Commons License 2018.04.05 0 0 38274

 

Yamaha 3kj-s szabályzó is jó hozzá.

 

A sárga vezeték viszi a világítást, és a töltést. 3 felé osztod, kettő megy a szabályzóra, egy pedig a világításhoz.

Előzmény: Mrtomtomka (38272)
Motorkontaktor Creative Commons License 2018.04.05 0 0 38273

Három sebességes váltó összerakásnál az a helyzet hogy az ékkapcsoló tengely és a hajtótengely homlokfelület távolsága 40,6mm nem pedig 46,6mm. Kézzel nem tudom kifelé jobban eltolni az ékkapcsoló tengelyt, max rákoppintással de félek hogy kiugrik a helyéről és húzhatom szét a blokkot újból a golyók berakásához... A kapcsolóhenger látszólag bekapcsol 1-N-2-3 fokozatba. Jó a 3 sebességesnél az a 40,6mm vagy 46,6mm-nek kell lennie mindenképp?

Mrtomtomka Creative Commons License 2018.04.05 0 0 38272

Üdv mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni. 4 vezetékes Ducati gyújtáshoz milyen feszültség szabályozót vegyek, és hogyan kell bekötni? 

vargachris Creative Commons License 2018.03.29 0 0 38271

Sziasztok!

Kereket szeretnék csapágyazni. Van valami aranyszabály, hogy mennyi időre dobjam a hűtőbe a csapágyakat? Vagy mélyhűtőbe?

Duster_Cool Creative Commons License 2018.03.26 0 0 38270

Itt a képek:

 

Előzmény: Duster_Cool (38269)
Duster_Cool Creative Commons License 2018.03.26 0 0 38269

Az alábbi ledes fordulatszám mérő eladó. Mérete és háza mint a Simson sebességmérőé. Nekem Simsonon volt a 90-es évek elején, most találtam meg, akkor nagyon menő volt. Gondolom bármilyen kétüteműhöz jó, nemcsak Simsonra. Bekötési útmutató az oldalán van, csak rá van tekerve a vezeték. Ha valakinek kell, mondjon egy árat, kidobni sajnálom.

 

Sajnos túl nagy a képméret nem engedi feltölteni, emailben küldök képet az érdeklődőnek.

vargachris Creative Commons License 2018.03.22 0 0 38268

Lassan alakulgatnak az apróságok:

 

 

kriisii. Creative Commons License 2018.03.15 0 1 38267

Sziasztok,

 

Bármiféle S51/S50/KR51/SR2/MZ/ETZ stb alkatrész beszerzését megoldom bolti ár alatt. Ha érdekel valakit írjatok vagy küldjetek listát és visszaküldöm árakkal.

 

Köszönöm!

Floridian Creative Commons License 2018.03.10 0 0 38266

Szia,inkabb probald a simson adok-veszek zart klubban,fésztyúkon.

Előzmény: komaratti (38264)
vargachris Creative Commons License 2018.03.06 0 0 38265

Sziasztok!

Sikerült széjjelszednem a Schwalbe első teleszkópjait. Kérdésem az lenne, hogy a felső műanyag borítást hogy tudom levenni? Valahol azt olvastam, hogy a felső része sűrű menetes, ami ennyi idős korára berohad és felejtős. Van viszont itt ez a kis bigyusz, ezt esetleg valahogy? Mert végül is ebben akad el.

És még annyi, hogy a rugón belüli cuccnak hogy kell viselkednie? Amikor betoltam bent maradt, kihúztam kint maradt. Aztán megdolgoztam kicsit, most ki-be jár kb ellenállás nélkül. Volt-e ebben valami szer (olaj, egyéb), vagy csak arra való, hogy megvezesse a rugót és tartást adjon a teleszkópnak, mintegy gerince annak?

komaratti Creative Commons License 2018.03.06 0 0 38264

Sziasztok, nem tudom itt szabad-e hirdetni, talán igen.S50-hez keresnék ülést.Ha valakinek lenne, kérem jelezze.Köszönöm.

V.T.ZS Creative Commons License 2018.03.04 0 0 38263

A töltője kód alapján 6V.os.

 

Aztán az is lehet, hogy régebben még gyerek fejjel nem világított mindig  a hátsó pl. oxidálódott foglalat miatt és ezért tette tönkre a 6V.os izzókat. Mindegy majd alakul, előbb egy pontos műszert is kell vennem.

Előzmény: vargachris (38261)
vargachris Creative Commons License 2018.03.04 0 0 38262

Előbbre jutottam egy picit: A dudám egy CEV gyártmányú cuc, 6V-os és 18W-os. És nem jó. :-(

A többi kérdésemet fenntartom, hátha valaki...

Előzmény: vargachris (38258)
vargachris Creative Commons License 2018.03.04 0 0 38261

Oké, így már értem.

Sztem 12V-os lesz az. Felszerelném izzókkal, ami ahova kell, és méregetnék először.

Ennél többet nem tudok mondani, csak találgatni.

Előzmény: V.T.ZS (38260)
V.T.ZS Creative Commons License 2018.03.04 0 0 38260

Annak a próba izzónak gyengül el a fénye amit arra a piros vezetékre kötök ami a töltő tekercsről jön. Ezen van áram gyujtáson és másodikon (világításon is)

Nem tudom hány voltos 6V.os izzókkal vettem meg, de azokat kiverte.

 

Előzmény: vargachris (38259)
vargachris Creative Commons License 2018.03.04 0 0 38259

"Ám világításon nagyon elgyengül a fénye a 12V.os izzónak, gyujtáson tökéletes"

Ez hogy van? Ha gyújtást ráadod is világít a lámpa? Nekem ez fura, bár nem tudom, hogy ennél a típusnál így kell-e lennie.

Amúgy ha tirisztoros, akkor gondolom 12V-os, ugye?

Kapcsrajz szerint átnézném, mi hova van kötve.

Előzmény: V.T.ZS (38257)
vargachris Creative Commons License 2018.03.04 0 0 38258

Szép napot az Uraknak!

Van itt valaki, aki ismeri ezeknek a motoroknak a típustörténetét? A feladvány a következő:

A fecském alvázszám szerint '79-es. Szemből így néz ki:

Itt a lámpa alatt nincs kürt. Odabent a burkolat alatt találtam egyet. A kérdés az, hogy mikortól került le vagy fel a kürt a lámpa alá, illetve, hogy amelyiknek ott nem volt, annak volt-e egyáltalán elektromos kürtje, vagy esetleg nem évjárat, hanem felszereltség függvénye volt-e?

Amit odabent találtam, nem szólal meg 6V-al, csak pattan egyet. Szétszereltem, kipucoltam, nem használt. Rákerestem neten, nem találtam olyat, mint az enyém. Lehet, hogy a srác, kitől vettem, "találta bele" valahonnan, esetleg nem 6V kell neki. Erről van szó:

 

Talán kivehető, a hátulján 2 felirat van: "W" és "18". Amiket a gugli kidobott KR51-re, más karakterekkel rendelkeztek.

Tudom, hogy ez egy olcsó kérdés, nem tétel a boltban venni egy újat, csak kíváncsi vagyok, hogy mit vettem.

V.T.ZS Creative Commons License 2018.03.04 -1 0 38257

"Tudom, hogy hülye kérdés, de hány V-os a motorod?"

Nem hülye kérdés. 1988.as évjárat tirisztoros, négy sebességes, indexes volt. Ezt tudom, meg azt, hogy a 6V. izzókat tönktre tette.

 

Köszönöm a támpontot, de egyenlőre műszerem sincs használható.

Illetve, megnéztem szintén a felső tekercsről jövő másik piros színű vezetéket van rajta áram gyujtáson és világításon is. Ám világításon nagyon elgyengül a fénye a 12V.os izzónak, gyujtáson tökéletes. Pedig elvileg a felső tekercsnek nincs köze a világításhoz, mégis elveszi az áramot ha felkapcsolom a lámpákat.

Előzmény: vargachris (38256)
vargachris Creative Commons License 2018.03.03 0 0 38256

Tudom, hogy hülye kérdés, de hány V-os a motorod? mert az érdekes, hogy ha 6V-ot várunk a tekercsektől, akkor a 6V-os izzót hazavágja. Nekem valami nem tiszta ott. Ezek tudatában amit ellenőriznék: tekercsek működőképessége, fesszabályzó, vezetékek épsége, izzófoglalatok épsége.

Persze egy multiméter célszerű eszköz erre, az enyém sem új, a vezetékei sem a legjobbak, de mindig jó irányt ad.

Találtam némi támpontot, hátha jól jön:

Előzmény: V.T.ZS (38255)
V.T.ZS Creative Commons License 2018.03.03 0 0 38255

Valamennyi áram azért van ott, eddig csak próbalámpával néztem, az abszolút nem jelzett.

Multiméter se (persze már nem száz százalékos a műszer)

Aztán ma próbálta izzóval valamennyire izzik, de nagyon gyéren.

Próbálok beszerezni majd 6V.os izzót, mert az nincs a háznál.

Érdekességképp ez a motor 6voltos izzókkal került hozzám, de az elsőt mindig tönkre tette.

Aztán tettem bele előre 12V. os gépkocsi halogén izzót, hátra 12V 5w.

azokkal frankón működik. A féklámpa viszont nagyon gyéren világítana 12V.ossal.

Előzmény: vargachris (38254)
vargachris Creative Commons License 2018.03.02 0 0 38254

Igen, szerintem kellene. Én multiméterrel szoktam méricskélni, ha kell, sztem többet mutat mint a lámpa.

Van itt egy video, hátha ebből is lejön valami, ez a srác eléggé otthon van Simson ügyben. Nem tudom, mennyire vágod a villanyászatot, elektromos mérésekhez jó segédlet lehet:

https://www.youtube.com/watch?v=_lCIaXDSUuk

 

Előzmény: V.T.ZS (38253)
V.T.ZS Creative Commons License 2018.03.02 0 0 38253

Tehát akkor járó motornál egyértelműen kellene, hogy legyen +6V az innen menő vezetéken ugye?

Előzmény: vargachris (38250)
V.T.ZS Creative Commons License 2018.03.02 0 0 38252

A kép szerint van most bekötve, szerintem elvileg jól.

A felső tekercsről megy a gyujt. kapcsoló hármas elosztójára, erről pedig egy másik saruról a töltő egységbe, a harmadik saru üre innen menne a fix pozitív a féklámpára.

Ám én próba lámpával nem találok fix pozitívot. a hármas elosztón.

 

Előzmény: Savases (38249)
vargachris Creative Commons License 2018.03.02 0 0 38251

Jut eszembe, a féklámpa kapcsolód jó?

Előzmény: V.T.ZS (38248)
vargachris Creative Commons License 2018.03.02 0 0 38250

Igen, járó motornál illene világolnia, a tekercs akkor generál áramot. Ki tudod mérni, hogy a tekercs jó-e, vagy nem. Járó motornál meg sztem meg tudod mérni, ad-e feszkót, meg hogy mennyit.

Akksi az irányjelzőhöz kell ha jól tudom. Azt is ennek a tekercsnek egy másik ága látja el. (töltő és féklámpa tekercs.)

Előzmény: V.T.ZS (38247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!