Keresés

Részletes keresés

Floridian Creative Commons License 2024.02.13 0 0 52614

A kipuff nem új.

Előzmény: Floridian (52613)
Floridian Creative Commons License 2024.02.13 0 0 52613

Szivesen.Van enduro telom is :) Uj,soha nem használt. Belso rezos kipuffom is,alul vezetett,konyokkel. A karok jol allnak,ha elore csavarod akkor megemelkedik(vagy ki) a telo,igy 2 személyre lesz állitva,vagyis keményebb lesz.

Előzmény: csallob (52611)
4728ITI Creative Commons License 2024.02.13 0 0 52612

Szia!

Mindegy hogy merre állnak a karok, mert az egyik állás lágyabb rugózás, egy személy esetén, a másik állás két személy esetén, nagyobb súlynál. Emlékeim szerint egy személy esetén hátrafelé állnak a karok, de majd a próba dönti el hogy Neked melyik állás tetszik.

Előzmény: csallob (52611)
csallob Creative Commons License 2024.02.13 0 0 52611

sziasztok, 

 

hétvégén beépítettem az s51 lengővillát a mopedrallys starba, amit Floridiannal bizniszeltünk :)
Köszi itt is, Floridian!

Most így enduro teleszkópok kerülhettek bele, amit meg Vargachristől kaptam, Neked is köszi itt is Chris!

 

Abban esetleg tudnátok segíteni, hogy az állítókarok jól álnnak-e? Mintha valahonnan rémlene, hogy előrefele kellene állniuk, én meg akkor így fordítva tettem fel őket (a bal-jobb oldalak stimmelnek).

 

Az utcai motoromon pedig kormányt váltottam, magasabb, szélesebb, így már nem is kénylemetlen a 190 centis magasságomhoz, mehetünk Suhlba találkozóra :)

csallob Creative Commons License 2024.02.12 0 0 52610

Igen, ezt meg is beszéltük akkor. A Ducati nekem nagyon bevált.

Előzmény: 4728ITI (52609)
4728ITI Creative Commons License 2024.02.12 0 0 52609

Érthető, nem arra a teljesítményre tervezték. Nagyobb kompresszió, nagyobb fordulat, nagyobb teljesítményt igényel. De a Ducatival azért jó volt?

Előzmény: csallob (52608)
csallob Creative Commons License 2024.02.12 0 0 52608

Nekem a Babetta gyújtás nem lett jó a Simsonon, volt gyönyörű alapját, de a fordulatot nem akarta :)

Előzmény: trakee (52607)
trakee Creative Commons License 2024.02.11 0 0 52607

Nekem hasonlót produkált a saját szerkesztésű elektronikus gyújtásommal. Szépen indult, stabilan járt, de csak alapjáraton, fel nem pörgött. Nálam a jeladó a lendkerék alatt volt, az impulzust pedig egy, a lendkerék bütykére rásajtolt alu gyűrüben elhelyezett vas adta. A bajt az okozta (vélhetően) hogy a gyújtásjelbe más is "belepofázott" ( valószínüleg az alu gyűrű alatt a vasmag túl nagy tö.eg, ez adott jelet) azaz nem csak az erre kialakított vasmag adott gyújtás impulzust, hanem más is. Hiába forgattam az alaplapot, a strpboszkóppal ellemőrzött gyújtás időpont nem változott.

 

Így valósznínüleg fordulatonként többet akart gyújtani, cssk nem volt elég energia hozzá, ezért hörhött. Nálam a megoldás az lett, hogy a lendkeréken a gyűrűt (a vasmaggal) addog forgattam, míg nem volt rosszkor gyújtás. Sajnos az okokat csak sejtem, de a motor jó lett! Két motorral is építettem ilyet, mindkettő működik. Még egy érdelesség, hogy itt nekem 90 ° ra vannak az eredeti tekercsek, (spécinalaplappal persze) és van, hogy fel kell kapcsolni a lámpát, hogy kiforogjon, ne legyen benn "tiltás" . Ezt a jelenséget is azzal próbálom magyarázni magamnak, hogy valami kósza indukció lehet. 

 

Persze ez mind az én ebay-kínai-lego gyújtásomnál volt, neked max annyi tanulság, hogy simán lehet, hogy a tirosztoros gyújtásod vacakol... ilyenkor jönne jól egy másik motor, felcserélni a torosztorokat, hogy a hiba marad, vagy vándorol.

Előzmény: sándor67 (52604)
4728ITI Creative Commons License 2024.02.03 0 0 52606

Szerintem egyik se. Ha be lehet indítani, még ha nincs jól beállítva az előgyújtás, gázadásra reagálnia kellene. Ha valóban a kipuff van eldugulva, az okozhat ilyen hibát.

Előzmény: sándor67 (52604)
zl900 Creative Commons License 2024.02.03 0 0 52605

Kipufogó nincs eldugulva?

Előzmény: sándor67 (52604)
sándor67 Creative Commons License 2024.02.03 0 0 52604

Nem kap sok benzint kipróbáltam egy másik karburátorral is, ugyan az a probléma, ez gyujtás hiba. Csak nem tudom a tirisztor vagy az alaplap.

Előzmény: 4728ITI (52603)
4728ITI Creative Commons License 2024.02.02 0 0 52603

Könnyen lehet hogy Neked van igazad. Ha túlfolyt a benzin, vagy megszívta magát a motor, addig nem áll helyre, amíg ki nem köhögi magát. Persze ilyenkor nagyon füstöl. Sajnos ilyen kevés információból csak találgatni lehet.

Előzmény: Floridian (52602)
Floridian Creative Commons License 2024.02.02 0 0 52602

Már igy is sokat kap...

Előzmény: garázsharcos (52601)
garázsharcos Creative Commons License 2024.02.01 0 0 52601

És ha ilyenkor ráhúzod a szivatót?

Előzmény: sándor67 (52600)
sándor67 Creative Commons License 2024.02.01 0 0 52600

Nem történik semmi megy tovább alapjáraton, csak persze hörög.

 

Előzmény: garázsharcos (52599)
garázsharcos Creative Commons License 2024.02.01 0 0 52599

És mi történik, ha gázt adsz, leáll?

Előzmény: sándor67 (52597)
4728ITI Creative Commons License 2024.01.30 0 0 52598

Az előgyújtás értékét ellenőrizd, az is okozhat ilyen hibát. Ez csak egy tipp, de érdemes megnézni. Ha az rendben van, akkor nem a gyújtással van baj.

Előzmény: sándor67 (52597)
sándor67 Creative Commons License 2024.01.30 0 0 52597

Sziasztok! S50 es blokk tirisztoros gyujtás, a motor csak alapjáraton jár nem pörög fel, porlasztó, kipufogó átnézve, szikra látszólag -rendesen van. Mi lehet a probléma? Csak egy helybe jár szép lassan.

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.01.30 0 0 52596

Kísérletezés, fejlesztés. Az élettartam az anyag, a kialakítás, igénybevétel, kenés okozata.

Előzmény: 4728ITI (52595)
4728ITI Creative Commons License 2024.01.29 0 1 52595

Mindig lenyűgöz azoknak a megszállottsága, akik egy gyenge motorból csinálnak valamit. Tisztelem Őket, mert a lehetetlenre vállalkoznak. Az anyagok gyenge minősége miatt az élettartamuk is rövid.

Köszönöm hogy feltetted ezeket, mert láthattam hogy vannak még álmodozók, megszállottak. Egyébként jól néznek ki, nekem tetszenek.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (52594)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.01.23 0 0 52594
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.01.23 0 0 52593
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.01.23 0 0 52592

Nem baj az érdekessége, ha bírja tartósan.:) Egy jobb eleje fékkel és egy fogaskerekes primer talán jobb választás lett volna a mérnökök részéről.

Előzmény: Bxx7 (52591)
Bxx7 Creative Commons License 2024.01.23 0 1 52591

Mi csúnya az a Mustang motor... 

Nekem is volt, egy 1980-as piros színű, 2 E km-rel került hozzám. 1 évig volt meg és váltottam Simonra. Mivel első saját motorom volt, kedves emlékek fűznek hozzá, sok bajom nem volt vele, na de az esztétika elképesztő. 

Előzmény: rossmy (52589)
4728ITI Creative Commons License 2024.01.22 0 3 52590

Megszállotság?

Az kevés ahhoz hogy elindulj egy ilyen hosszú útra. Bízni kell magadban, meg a motorodban. Persze erre készülni kell, de mindig közbe jöhet valami.

Én négy hosszú utat tettem meg motorral, mindegyik 3000 km fölött volt. Élmény volt bőven, pláne, amikor eltört a főtengely a motoromban 1000 km-re itthonról. De azt is megoldottuk.

Tisztelem ezeket a "megszállott" embereket, nélkülük kevesebb lenne a világ!

Előzmény: rossmy (52589)
rossmy Creative Commons License 2024.01.20 0 1 52589

Ez tán dán? Tolhatnál egy heveny fordítást :)

 

A videóhoz: megszállott egy ürge ... habár negyven éve Jawa Mustanggal bejártam Bulgáriát, 21 nap, 4000 km ajtótól ajtóig.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (52588)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.01.20 0 0 52588

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2024.01.20 0 1 52587
Floridian Creative Commons License 2024.01.15 0 0 52586

Nm.Válaszoltam is :)

Előzmény: csallob (52585)
csallob Creative Commons License 2024.01.15 0 0 52585

Köszi, írtam emailt!

Előzmény: Floridian (52584)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!