Szivesen.Van enduro telom is :) Uj,soha nem használt. Belso rezos kipuffom is,alul vezetett,konyokkel. A karok jol allnak,ha elore csavarod akkor megemelkedik(vagy ki) a telo,igy 2 személyre lesz állitva,vagyis keményebb lesz.
Mindegy hogy merre állnak a karok, mert az egyik állás lágyabb rugózás, egy személy esetén, a másik állás két személy esetén, nagyobb súlynál. Emlékeim szerint egy személy esetén hátrafelé állnak a karok, de majd a próba dönti el hogy Neked melyik állás tetszik.
hétvégén beépítettem az s51 lengővillát a mopedrallys starba, amit Floridiannal bizniszeltünk :) Köszi itt is, Floridian!
Most így enduro teleszkópok kerülhettek bele, amit meg Vargachristől kaptam, Neked is köszi itt is Chris!
Abban esetleg tudnátok segíteni, hogy az állítókarok jól álnnak-e? Mintha valahonnan rémlene, hogy előrefele kellene állniuk, én meg akkor így fordítva tettem fel őket (a bal-jobb oldalak stimmelnek).
Az utcai motoromon pedig kormányt váltottam, magasabb, szélesebb, így már nem is kénylemetlen a 190 centis magasságomhoz, mehetünk Suhlba találkozóra :)
Nekem hasonlót produkált a saját szerkesztésű elektronikus gyújtásommal. Szépen indult, stabilan járt, de csak alapjáraton, fel nem pörgött. Nálam a jeladó a lendkerék alatt volt, az impulzust pedig egy, a lendkerék bütykére rásajtolt alu gyűrüben elhelyezett vas adta. A bajt az okozta (vélhetően) hogy a gyújtásjelbe más is "belepofázott" ( valószínüleg az alu gyűrű alatt a vasmag túl nagy tö.eg, ez adott jelet) azaz nem csak az erre kialakított vasmag adott gyújtás impulzust, hanem más is. Hiába forgattam az alaplapot, a strpboszkóppal ellemőrzött gyújtás időpont nem változott.
Így valósznínüleg fordulatonként többet akart gyújtani, cssk nem volt elég energia hozzá, ezért hörhött. Nálam a megoldás az lett, hogy a lendkeréken a gyűrűt (a vasmaggal) addog forgattam, míg nem volt rosszkor gyújtás. Sajnos az okokat csak sejtem, de a motor jó lett! Két motorral is építettem ilyet, mindkettő működik. Még egy érdelesség, hogy itt nekem 90 ° ra vannak az eredeti tekercsek, (spécinalaplappal persze) és van, hogy fel kell kapcsolni a lámpát, hogy kiforogjon, ne legyen benn "tiltás" . Ezt a jelenséget is azzal próbálom magyarázni magamnak, hogy valami kósza indukció lehet.
Persze ez mind az én ebay-kínai-lego gyújtásomnál volt, neked max annyi tanulság, hogy simán lehet, hogy a tirosztoros gyújtásod vacakol... ilyenkor jönne jól egy másik motor, felcserélni a torosztorokat, hogy a hiba marad, vagy vándorol.
Szerintem egyik se. Ha be lehet indítani, még ha nincs jól beállítva az előgyújtás, gázadásra reagálnia kellene. Ha valóban a kipuff van eldugulva, az okozhat ilyen hibát.
Könnyen lehet hogy Neked van igazad. Ha túlfolyt a benzin, vagy megszívta magát a motor, addig nem áll helyre, amíg ki nem köhögi magát. Persze ilyenkor nagyon füstöl. Sajnos ilyen kevés információból csak találgatni lehet.
Sziasztok! S50 es blokk tirisztoros gyujtás, a motor csak alapjáraton jár nem pörög fel, porlasztó, kipufogó átnézve, szikra látszólag -rendesen van. Mi lehet a probléma? Csak egy helybe jár szép lassan.
Mindig lenyűgöz azoknak a megszállottsága, akik egy gyenge motorból csinálnak valamit. Tisztelem Őket, mert a lehetetlenre vállalkoznak. Az anyagok gyenge minősége miatt az élettartamuk is rövid.
Köszönöm hogy feltetted ezeket, mert láthattam hogy vannak még álmodozók, megszállottak. Egyébként jól néznek ki, nekem tetszenek.
Nekem is volt, egy 1980-as piros színű, 2 E km-rel került hozzám. 1 évig volt meg és váltottam Simonra. Mivel első saját motorom volt, kedves emlékek fűznek hozzá, sok bajom nem volt vele, na de az esztétika elképesztő.
Az kevés ahhoz hogy elindulj egy ilyen hosszú útra. Bízni kell magadban, meg a motorodban. Persze erre készülni kell, de mindig közbe jöhet valami.
Én négy hosszú utat tettem meg motorral, mindegyik 3000 km fölött volt. Élmény volt bőven, pláne, amikor eltört a főtengely a motoromban 1000 km-re itthonról. De azt is megoldottuk.
Tisztelem ezeket a "megszállott" embereket, nélkülük kevesebb lenne a világ!