Ezt ugye nem gondolod komolyan, hogy egy 2 éves autónál ez érdektelen???
Nem érdektelen, csak nem biztos hogy az árat befolyásolni tudja ez a tény. Arra mit lépsz ha az eladó azt mondja azért kerül ennyibe, mert van rajta egy javított sérülés? Vagy meghirdeti 3-5%-al drágábban, te meg boldogan megveszed az eredeti áron miután lealkudtad az eladó árelképzelésére az árat. Ez az egész alku dolog erről szól. Drágábban kell meghirdetni, hogy a vevő az alku után azt érezze olcsóbban vette meg az autót. De valójában senki nem adja ida a saját árelképzelése alatt az autót.
De gondolom te sem lennél vidám, ha megveszel egy új autót amit mongjuk kicsit meghúzott a szállító, de kijavították és nem kapnál ezért értékcsökkenést, vagy simán tapsolnál hozzá?
Használt autóról van szó, teljesen irreleváns az új autó téma. Az új autóknak lista ára van, a használt autó eladási árát meg az eladó szabja meg az autó vélt vagy valós értéke alapján.
Ezt ugye nem gondolod komolyan, hogy egy 2 éves autónál ez érdektelen??? Amiről te beszélsz az a 15+os évjáratnál igaz, sőt ha nem tájékoztatja a vevőt az előzmény károkról akkor perelhető is.
Egy sértetlen nem egyenlő egy sérült, de megjavított autóval , még akkor sem, ha cserélték is a karosszéria elemet amit itt jelen esetben nem tettek, tehát vastagabb a réteg és nem csak dupla festék hanem némi gitt is ez bőven meghaladhatja a 300 mikronos vastagságot stb stb .... De gondolom te sem lennél vidám, ha megveszel egy új autót amit mongjuk kicsit meghúzott a szállító, de kijavították és nem kapnál ezért értékcsökkenést, vagy simán tapsolnál hozzá?
Lehet táblázatokra hivatkozni, csak ez nem biztos hogy érdekelni fogja az eladót. Ha egy autónak jók a kondíciói, (műszaki állapot, kilométerfutás, stb ) akkor ha nem veszi meg ez a vevő, megveszi a következő. Én mindig fix áron adom el az autóimat, sérülésekkel használati nyomokkal együtt. A vevő kipróbálás után eldöntheti hogy elviszi-e, vagy nem. Eddig minden autómnak meglett a vevője.
Egyébként mi van akkor, ha az eladó belekalkulálta a vételárba a javított sérülést is? Használt autónál ez nagyon képlékeny dolog.
Ez azért messze ne így van, ha egy autó sérült volt akkor már nem sértetlen, még akkor sem, ha gyári technológiával javították ki is. Ajánlom figyelmedbe a Dr Melegh Gábor féle értékcsökkenési táblázatot.
Ha a hiba teljesen, szemmel nem látható módon javítva lett akkor ez nem árcsökkentö tényezö. Javítatlanul lenne árcsökkentö tényezö, mert a vételáron felül plusz költség keletkezik a várható javítás miatt.
Szeretném a jelenlévők véleményét kérni, mennyivel érhet kevesebbet egy 2 éves autó, aminek a hátsó ajtaja volt horpadva, élben is - ez javítva, kevés gitt valamint kihúzva, gyöngyházmetál szín így + melléfény (nem az egész elem lett újra festve). Nem nagy sérülés volt. Szemmel semmit nem látni belőle. Olyan 8.5 millióért forog a sérülés mentesen az autó.
Sziasztok. 2k epoxy alapozóra (Spray Max 2K Epoxy) mehet üvegszálas gitt(C.A.R. Fit üvegszálas gitt)? A gitt leirásában nekem nem egyértelmű.. kicsit rozsdás, hepehupás küszöbről van szó.
Sziasztok ! Valaki esetleg nem tudja itt M.o. hol lehet kapni hyper silver nevű alu hatású festéket ? az összes festékes csak pislog ,még a nevét sem hallották,....köszi !
Anyagában fényezett műanyagról (robogó idom) mivel lehetne legkiméletesebben eltávolítani valamiféle szerintem sima egy komponensű spray festéket? Nyomokban van ahol már most jön le.
Énnem vagyok festő, nem tudok tanácsot adni. Viszont minden festékrendszernek van technológiai leírása és javaslata. Ha nem elérhető a neten akkor felhívod az impát és lesz olyan aki megmondja.
Adott egy horganyzott lemez, amire Supralux Koralkyd nevű rozsdagátló alapozót festett a lakatos, szükség volt gittelésre is persze, s a gitt csiszolásánál előbukkant a koralkyd mellett néhol a horganyzott lemez fémtisztán.
Impa 2K HS fillert fújtam így rá gyanútlanul, viszont ahol fémtiszta lett a felület, ott a filler, s minden más is megmarta a rozsdagátlót.
Kicsit keszekuszán írtam le.
Mivel lehetne lefújni a felületet, hogy a koralkyd festéket ne marja fel a fémtiszta felületet?
Lenne par talán amatőr kérdésem. :) Van egy citroen C3 a páromnak, rommá rohadt a jobb oldala, külső,belső küszöb, emelési pont. Na ujjá építettem, nem vagyok lakatos, most használtam előszőr védőgazast. :)
De!
Mi a sorrend, ami a gittelést, alapozást illeti. Olvastam ezt is azt is.
Szóval előbb alapozó, aztan gitt? Vagy gordítva? Milyen alapozó kell? Bidy 992 korróziógátlóm van. A belső küszöböt ezzel lekentem. Ez jó,vagy más kell?
Illetve üreg édőzném, de a pisztolyhoz kapott cső kb 40 cm, ez kb a negyedéig ér be, mindkét oldalról, beviszi ez az anyagot, vagy cseŕéljem.hosszabb csőre?
Nem az (a töltőalapozók poliészterek), csak mert vastag réteget alkot ezért nagy a karcelfedő képessége. A normál keverhetővel meg lehet fújni a vékony réteget - ezzel nem. Az anyag benne ugyanaz.