havernak van egy w203-s gépe és keresne karosszériást, de pest környékén akiket idáig talált az mind pattintotta, hogy vagy biztosítóznak, vagy nem foglalkoznak mercivel, vkinek vmi tuti tipp? elvinné bárhova csak legyen jó
(volt egy cég a XVbe aki azt mondta, hogy azért rozsdásodik mert a küszöb belül gombás, ez szériahiba a w203-nál...)
Nem személyeskedésnek vagy sértésnek szántam. Arra a világra akartam felhívni a figyelmet amiben élünk. Az árakat az eladók szabják, és egy kis marketing szöveggel becsapják a vevöt. És van aki ezt elhiszi, van aki nem. Pont ilyen becsapás az általad említett táblázat is. pá.
Látom személyeskedő primitívséged az eszmecsere innét meddő veled ész érvek mentén tárgyalni lehetetlen így nem is folytatom. gazdagok a lelki szegények ennél már csak az agyban szegények rosszabbak na pá:-))
Hogy te milyen kis okos vagy... :-)) Te vagy az, aki a boltban ötösével kapkodja le a polcról a most +10%-kkal több van a csoamgban termékeket. Igaz hogy termék árát is megemelték 10%-kal, de te azt hiszed mekkora üzletet csinálsz.
Tekintve hogy az eladó határozza meg az árat, ha azt mondja egy vasat nem enged az árból akkor viheted a táblázatodat ahova akarod. Az alku egy illúzió a vevö számára, hogy a fájdlamas nagy összegü kiadás után azt higyje valamivel olcsóbban vette meg az autót. Pontosan ezért lövik magasabbra az árat, hogy az alku után is azt a vételárat kapja az eladó amiért el szerette volna adni az autót. És bizony az eladó határozza meg hogy honnan indul az alku, meg azt is hogy hol ér véget. És bizony az eladónak joga van azt is mondani, hogy nem enged az árból.
Én azért szoktam fix áron eladni az autóimat, mert kevesebb gonddal jár. Eleve egy rakás olcsójánostól meg neppertöl megszabadulok, mert fix ár eseten csak azok jönnek el megnézni az autót akikben van hajandóság annyiért megvenni. A telefonban el szoktam mondani hogy úgy jöjjön el megnézni az autót hogy alku nincs, ha megpróbálja ott befejeztük a beszélgetést. Van aki ennek hatására már el sem jön, (hallalúja!), és van aki azt mondja hogy neki rendben van ez az ár ha az autó olyan mint a hírdetéseben le van írva. Na, ök szoktak megvenni az autóimat.
Arra mit lépsz ha az eladó azt mondja azért kerül ennyibe, mert van rajta egy javított sérülés? tehát ha nem lett volna rajta akkor akár drágábban is adhatta volna, tehát ha ezért adja olcsóbban akkor ez az értékcsökkenés a kijavított sérülés miatt ugye :-))
Ezt ugye nem gondolod komolyan, hogy egy 2 éves autónál ez érdektelen???
Nem érdektelen, csak nem biztos hogy az árat befolyásolni tudja ez a tény. Arra mit lépsz ha az eladó azt mondja azért kerül ennyibe, mert van rajta egy javított sérülés? Vagy meghirdeti 3-5%-al drágábban, te meg boldogan megveszed az eredeti áron miután lealkudtad az eladó árelképzelésére az árat. Ez az egész alku dolog erről szól. Drágábban kell meghirdetni, hogy a vevő az alku után azt érezze olcsóbban vette meg az autót. De valójában senki nem adja ida a saját árelképzelése alatt az autót.
De gondolom te sem lennél vidám, ha megveszel egy új autót amit mongjuk kicsit meghúzott a szállító, de kijavították és nem kapnál ezért értékcsökkenést, vagy simán tapsolnál hozzá?
Használt autóról van szó, teljesen irreleváns az új autó téma. Az új autóknak lista ára van, a használt autó eladási árát meg az eladó szabja meg az autó vélt vagy valós értéke alapján.
Ezt ugye nem gondolod komolyan, hogy egy 2 éves autónál ez érdektelen??? Amiről te beszélsz az a 15+os évjáratnál igaz, sőt ha nem tájékoztatja a vevőt az előzmény károkról akkor perelhető is.
Egy sértetlen nem egyenlő egy sérült, de megjavított autóval , még akkor sem, ha cserélték is a karosszéria elemet amit itt jelen esetben nem tettek, tehát vastagabb a réteg és nem csak dupla festék hanem némi gitt is ez bőven meghaladhatja a 300 mikronos vastagságot stb stb .... De gondolom te sem lennél vidám, ha megveszel egy új autót amit mongjuk kicsit meghúzott a szállító, de kijavították és nem kapnál ezért értékcsökkenést, vagy simán tapsolnál hozzá?
Lehet táblázatokra hivatkozni, csak ez nem biztos hogy érdekelni fogja az eladót. Ha egy autónak jók a kondíciói, (műszaki állapot, kilométerfutás, stb…) akkor ha nem veszi meg ez a vevő, megveszi a következő. Én mindig fix áron adom el az autóimat, “sérülésekkel” használati nyomokkal együtt. A vevő kipróbálás után eldöntheti hogy elviszi-e, vagy nem. Eddig minden autómnak meglett a vevője.
Egyébként mi van akkor, ha az eladó belekalkulálta a vételárba a javított sérülést is? Használt autónál ez nagyon képlékeny dolog.
Ez azért messze ne így van, ha egy autó sérült volt akkor már nem sértetlen, még akkor sem, ha gyári technológiával javították ki is. Ajánlom figyelmedbe a Dr Melegh Gábor féle értékcsökkenési táblázatot.
Ha a hiba teljesen, szemmel nem látható módon javítva lett akkor ez nem árcsökkentö tényezö. Javítatlanul lenne árcsökkentö tényezö, mert a vételáron felül plusz költség keletkezik a várható javítás miatt.
Szeretném a jelenlévők véleményét kérni, mennyivel érhet kevesebbet egy 2 éves autó, aminek a hátsó ajtaja volt horpadva, élben is - ez javítva, kevés gitt valamint kihúzva, gyöngyházmetál szín így + melléfény (nem az egész elem lett újra festve). Nem nagy sérülés volt. Szemmel semmit nem látni belőle. Olyan 8.5 millióért forog a sérülés mentesen az autó.
Sziasztok. 2k epoxy alapozóra (Spray Max 2K Epoxy) mehet üvegszálas gitt(C.A.R. Fit üvegszálas gitt)? A gitt leirásában nekem nem egyértelmű.. kicsit rozsdás, hepehupás küszöbről van szó.
Sziasztok ! Valaki esetleg nem tudja itt M.o. hol lehet kapni hyper silver nevű alu hatású festéket ? az összes festékes csak pislog ,még a nevét sem hallották,....köszi !
Anyagában fényezett műanyagról (robogó idom) mivel lehetne legkiméletesebben eltávolítani valamiféle szerintem sima egy komponensű spray festéket? Nyomokban van ahol már most jön le.
Énnem vagyok festő, nem tudok tanácsot adni. Viszont minden festékrendszernek van technológiai leírása és javaslata. Ha nem elérhető a neten akkor felhívod az impát és lesz olyan aki megmondja.