Lakkbenzint találtam, azzal kipróbáltam egy helyen középen fültisztító pálcával és valóban egész jól leszedi.
Az alapfelület ép alatta.
Hamarosan leszerelem az egész előlapot és akkor könnyebben elpepecselek majd vele, mert főleg a vonalak és feliratok környéke óvatosságot igényel majd, még leragasztva is.
A Makitában nem fogsz csalódni. Én kifejezetten az akkus gépeket kedvelem, bárhol tudom használni így a gépeimet, nincs bajlódás a rossz helyen lifegö kábellel sem.
Pontosan. Most már kezdem érteni miért ajánlja bexxter a negyedéves/féléves ellenőrzést. Nyilván ha én is az autóm piaci értékét megközelítő vagy akár meghaladó összeget költenék a karosszéria rendberakására, folyamatosan rettegnék, hogy vajon előjön-e ismét a rozsda rövid időn belül és valószínűleg én is nagyon gyakran ellenőriztetném. Szerencsére az én esetemben azért nem ilyen gázos a helyzet, lényegesen jobb állapotú még (fiatalabb is lényegesen), mint pl. a videóban látható Merci. Sajnos van rajta rozsda, de lakatolásra remélhetőleg nem lesz szükség, elegendő egy alapos alváz- és üregvédelem. Tény, hogy jobb, ha minél előbb megcsináltatjuk, sokkal olcsóbb lesz hosszú távon. Őket is megértem egyébként, aki hobbiból veszi meg ezeket a pusztulatokat aránylag olcsón, aztán szépen rendbehozza. Viszont nekem használati tárgy az autó, semmi több. Számomra a tartósság, strapabíróság, igénytelenség, olcsó fenntarthatóság a legfontosabb értékek egy autóban (ezért nem vennék soha német prémiumot), hosszú távra tervezek vele, és odafigyelek a karbantartásra. Az előírtaknak megfelelően cserélek mindent és nem sprólok a minőségen, de azért azt túlzásnak érzem, hogy félévente emelőre rakassam csak emiatt (aránylag kevés km-t megyek, azt is hosszabb távon). Az autó van értem, és nem én őérte.
Ha figyelmesen megnézed a videót, az még a gyári bevonat rajta. És ha olvasol anno totalcar Csikós cikkeket, akkor megtudod a miértjét is. Ennél sokkal rosszabbakat is visszahoztunk már az élők sorába.. ez csak "a szokásos" 124 sztori. Az átverések ellen pedig el kell vinni vétel előtti átvizsgálásra. Van olyan is, aki kimegy a helyszínre.
Köszi, hogy megosztottad, érdekes. Ilyet még nem láttam. Ezt a pusztulat autót meg lehet egyáltalán normálisan javítani? Ezzel a hulladékkal én már biztos nem foglalkoznék...
Aki nem ért hozzá, azt simán át lehetne verni egy ilyen autóval mondván milyen szép az alja... Ebben az esetben nem távolították el eléggé a rozsdát róla mielőtt felvitték az alvázvédőt? Vagy valahogyan alározsdásodott? Esetleg a padlólemez a másik oldalról kezdett el szétrohadni?
Én inkább a rendes, minőségi munkában hiszek. Ha jól meg van csinálva és nem húzom meg az alját, akkor ne kelljen már félévente ellenőrizgetni az alját... Az viszont pozitívum, hogy aránylag egyszerűen lehet újrakezelni vele az alvázat.
A negyedévente vagy félévente történő ellenőrzés számomra nem túl bizalomgerjesztő. Ennyire gyenge és sérülékeny az anyag, amit felhasználtok? Innen, Békéscsabáról nagyon nem szeretném ilyen gyakorisággal Pestre vinni az autóimat. Útiköltség + szabadság, amit másra szívesebben felhasználnék (az évenkénti ellenőrzés még oké lenne). Abból indulok ki, hogy nem húzom meg az alját és mindig csak aszfaltozott úton közlekedek. A 4-5 év élettartam szerintem rendben van egyébként, nem is számítok többre semmilyen alvázvédőnél. Ha újra kell kezelni az autót, akkor mennyire problémás a régi réteg eltávolítása?
1 év nálunk is alapesetben, a gyártók 4-5 évente javasolják az üregekben, a külső felületeken meg állapot szerint. Mi negyed/félévente ellenőrizzük és ha kell javítjuk az esetleges sérüléseket stb.
Ti mennyi garanciát vállaltok az alváz- és üregvédelemre? 1 év a jellemző más cégeknél, amki teljesen korrekt szerintem. Illetve várhatóan hány évig bírja az általatok Fluid Filmmel és Mike Sanders-szel lekezelt autó azt feltételezve, hogy nem sérül az autó? Másképp fogalmazva várhatóan hán yév után kell megismételni a kezelést? Tudom, ez sok mindentől függ, de azért nagyjából érdekelne...
én a terasz feletti tetőt tartó 30 éves vascsöveket festettem le egy román köber nevű 3 in 1 festékkel, három éve van rajta, nem dobta le. pedig rendesen rozsdás volt, igaz, nem leveles.
Tudom a 2k epoxi előnyeit. A kerítésemet bő 15 éve szintén 2réteg Koralkyddel kentem le, fedőrétegként pedig valamilyen zománcot kapott, szintén két rétegben és a mai napig nem rozsdál. Egy autó alvázának nem felelne meg szintén két réteg koralkyd, amit valamilyen fedő festékréteggel lezárni. Utána jó alapos alvázvédővel lekenni. Csak ilyen kisebb javításra, rozsda megállításra gondolok.
Én egy előttem hozzászólóval értek egyet, miszerint minél alaposabban távolítasz el minden rozsdát, annál tartósabb eredményt kapsz. Nekem beváltak az 1K kimondottan rozsdára való festékek is. igaz, rádolgozni körülményes, de nem lehetetlen.