Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bexxter Creative Commons License 2022.01.06 0 0 20512

80-220, de gondolom ezzel nem vagy előrébb. Veszprémben hirdet egy csapat, 35ért fújnak, állítólag max 1,5 nap.. még utazással is megéri! :D 

Előzmény: Törölt nick (20511)
Törölt nick Creative Commons License 2022.01.05 -2 0 20511

Alvázvédelem milyen áron megy most pesten?

 

Stetten Creative Commons License 2022.01.04 0 0 20510

Szia

 

 

Gondolom a bontóban, vagy a Renult márkaszerviben tudnak segíteni a probléma megoldásában.

 

 

Előzmény: Genezis4 (20509)
Genezis4 Creative Commons License 2022.01.03 0 0 20509

Üdvözletem.  

Adott egy Renault19  több ajtónál találok ilyen csúnyaságot. És nem az ajtónak van baja,hanem annak a guminak. Lehet valahol ilyeneket venni? 

R5GTLésALPINET Creative Commons License 2022.01.01 0 0 20508

Szia!

Köszönöm a tippet.

Lakkbenzint találtam, azzal kipróbáltam egy helyen  középen fültisztító pálcával és valóban egész jól leszedi.

Az alapfelület ép alatta.

Hamarosan leszerelem az egész előlapot és akkor könnyebben elpepecselek majd vele, mert főleg a vonalak és feliratok környéke óvatosságot igényel majd, még leragasztva is.

BUÉK!

Üdv.

Előzmény: Stetten (20503)
Stetten Creative Commons License 2022.01.01 0 0 20507

Makita DGA504 van, nekem bevált. Nézdd meg a Makita gépek specifikációit, és meglátod neked melyik gép a leg megfelelöbb.

Előzmény: Törölt nick (20506)
Törölt nick Creative Commons License 2022.01.01 0 0 20506

 

 

Nem volt még aksis gépem. Milyet érdemes venni, ami elég erős is. Neked milyen van?

Előzmény: Stetten (20505)
Stetten Creative Commons License 2022.01.01 0 0 20505

BUÈK mindenkinek!

 

A Makitában nem fogsz csalódni. Én kifejezetten az akkus gépeket kedvelem, bárhol tudom használni így a gépeimet, nincs bajlódás a rossz helyen lifegö kábellel sem. 

Előzmény: Törölt nick (20504)
Törölt nick Creative Commons License 2022.01.01 0 0 20504

Boldog Új Évet Kívánok!

 

 

Szeretnék egy megbízható sarokcsiszolót venni, 700-1200w 125tárcsaátmérő. Tudnátok ajánlani valami bevált típust?

Stetten Creative Commons License 2021.12.30 0 0 20503

Szia

 

Szinte biztos hogy 1K festékkel fújták le, próbáld meg oldószerrel (pl hígítóval) óvatosan lemosni. A feliratoikat ragaszd le! 

Előzmény: R5GTLésALPINET (20502)
R5GTLésALPINET Creative Commons License 2021.12.30 0 0 20502

Sziasztok!

Festékeltávolítás témában szeretnék egy kis segítséget kérni.

Nem autó, de régi holmi.

Orion nullszériás tuner, az egyik előző gazda lefestette feketére, szerencsére a szitázásokat kimaszkolta, így azok megvannak.

Viszont ennek is olyan foltos fakónak kellene lennie, mint alatta az erősítőnek.

Eredetileg ezek feketére eloxált alumínium előlapok voltak, de az eltelt közel 42 év hatására már ilyen a "normál" színük.

Ezt szeretném helyreállítani.

Úgy nézem, hogy nem csiszolták csak maszkolták és fújták.

A saját elgondolás, az, hogy dremel és filckorong segítségével polírozással távolítanám el apránként.

Csiszolni nem akarom, mert félek az meglátszódna.

A béna polírozás biztosan megy, mert itt pont az a cél, hogy elkopjon a festék róla. :-)

De bármilyen egyéb használható ötletet szívesen veszek.

A segítséget előre is köszönöm és BUÉK mindenkinek.

(kicsit össze kellett nyomnom a képet, hogy fel tudjam tölteni)

A műanyag ajtóról is mennie kell majd a Mór-nak, de az majd a következő lépés lesz)

Üdv.

Törölt nick Creative Commons License 2021.12.22 0 0 20501

Aki üzlet szerűen javít autókat az nem fog olyat tartani amit állandóan javítani.kell.

Mert vagy munkaidőben csinálja akkor.nem keres pénzt, vagy szabadidőben akkor meg a családtól veszi el az időt.

Törölt nick Creative Commons License 2021.12.22 0 0 20500

Mint minden gumi és műanyag alkatrész ez is öregszik.

Az alvázvédő kiszárad,a szigetelések elmállanak.

Gumik alkatrészek kirepedeznek.

A nedvesség mindenhova utat talál.

Egy idősebb nőt is lehet kívülről 20 évesre plasztikázni de belül még idős marad.

Vagy pedig kicserélik a belső szerveit szűz lányok szerveire😃

nagylaci80 Creative Commons License 2021.12.16 -1 0 20499

Pontosan. Most már kezdem érteni miért ajánlja bexxter a negyedéves/féléves ellenőrzést. Nyilván ha én is az autóm piaci értékét megközelítő vagy akár meghaladó összeget költenék a karosszéria rendberakására, folyamatosan rettegnék, hogy vajon előjön-e ismét a rozsda rövid időn belül és valószínűleg én is nagyon gyakran ellenőriztetném. Szerencsére az én esetemben azért nem ilyen gázos a helyzet, lényegesen jobb állapotú még (fiatalabb is lényegesen), mint pl. a videóban látható Merci. Sajnos van rajta rozsda, de lakatolásra remélhetőleg nem lesz szükség, elegendő egy alapos alváz- és üregvédelem. Tény, hogy jobb, ha minél előbb megcsináltatjuk, sokkal olcsóbb lesz hosszú távon. Őket is megértem egyébként, aki hobbiból veszi meg ezeket a pusztulatokat aránylag olcsón, aztán szépen rendbehozza. Viszont nekem használati tárgy az autó, semmi több. Számomra a tartósság, strapabíróság, igénytelenség, olcsó fenntarthatóság a legfontosabb értékek egy autóban (ezért nem vennék soha német prémiumot), hosszú távra tervezek vele, és odafigyelek a karbantartásra. Az előírtaknak megfelelően cserélek mindent és nem sprólok a minőségen, de azért azt túlzásnak érzem, hogy félévente emelőre rakassam csak emiatt (aránylag kevés km-t megyek, azt is hosszabb távon). Az autó van értem, és nem én őérte.

Előzmény: feketefelhoo (20498)
feketefelhoo Creative Commons License 2021.12.15 0 0 20498

Sosem az a kérdés, hogy meg lehet-e menteni, mert minden javítható. A kérdés az, hogy van-e rá elég pénz, idő és akarat.

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: nagylaci80 (20494)
hobby 66 Creative Commons License 2021.12.15 -1 0 20497

Ne kelljen már gugliznunk a cikk után, összefoglalnád nekünk a lényegét?

Előre is köszönöm!

Előzmény: bexxter (20495)
hobby 66 Creative Commons License 2021.12.15 0 0 20496

Tudja a fene hogy mitől lehet, talán egy helyen megsérült valaha az alvázvédelem, és az évek során alákúszott a rohadás.

Majd a tapasztaltabbak talán elmondják, hogyan alakul ki ez.

Előzmény: nagylaci80 (20494)
bexxter Creative Commons License 2021.12.15 0 0 20495

Ha figyelmesen megnézed a videót, az még a gyári bevonat rajta. És ha olvasol anno totalcar Csikós cikkeket, akkor megtudod a miértjét is. Ennél sokkal rosszabbakat is visszahoztunk már az élők sorába.. ez csak "a szokásos" 124 sztori. 
Az átverések ellen pedig el kell vinni vétel előtti átvizsgálásra. Van olyan is, aki kimegy a helyszínre. 

Előzmény: nagylaci80 (20494)
nagylaci80 Creative Commons License 2021.12.15 0 0 20494

Köszi, hogy megosztottad, érdekes. Ilyet még nem láttam. Ezt a pusztulat autót meg lehet egyáltalán normálisan javítani? Ezzel a hulladékkal én már biztos nem foglalkoznék...

Aki nem ért hozzá, azt simán át lehetne verni egy ilyen autóval mondván milyen szép az alja... Ebben az esetben nem távolították el eléggé a rozsdát róla mielőtt felvitték az alvázvédőt? Vagy valahogyan alározsdásodott? Esetleg a padlólemez a másik oldalról kezdett el szétrohadni?

Előzmény: hobby 66 (20493)
hobby 66 Creative Commons License 2021.12.14 0 0 20493
Előzmény: nagylaci80 (20489)
Törölt nick Creative Commons License 2021.12.14 0 0 20492

Sziasztok. Bár sejtésem szerint nem túlságosan gyakori, hogy ilyen annyaggal dolgozzatok, de azért megkérdezem.

Milyen festék felelne meg kipufogó, kályhacső vagy hasonló festésére ami nem ég le?

Esetleg a Hőálló ezüstként ismert tipikus spray szóba jöhet? Köszönöm.

nagylaci80 Creative Commons License 2021.12.14 -1 0 20491

Én inkább a rendes, minőségi munkában hiszek. Ha jól meg van csinálva és nem húzom meg az alját, akkor ne kelljen már félévente ellenőrizgetni az alját... Az viszont pozitívum, hogy aránylag egyszerűen lehet újrakezelni vele az alvázat.

Előzmény: bexxter (20490)
bexxter Creative Commons License 2021.12.13 0 0 20490

Nem kötelező a negyed/félév. Nyilván az évenkénti sem, hiszen mindneki azt csinál az autójával amit szeretne. :)

Szerencsére ezeknél az anyagoknál nem kell eltávolítani az előző ugyanolyan bevonatot, csak kitisztítani. 

 

 

Előzmény: nagylaci80 (20489)
nagylaci80 Creative Commons License 2021.12.13 -1 0 20489

A negyedévente vagy félévente történő ellenőrzés számomra nem túl bizalomgerjesztő. Ennyire gyenge és sérülékeny az anyag, amit felhasználtok? Innen, Békéscsabáról nagyon nem szeretném ilyen gyakorisággal Pestre vinni az autóimat. Útiköltség + szabadság, amit másra szívesebben felhasználnék (az évenkénti ellenőrzés még oké lenne). Abból indulok ki, hogy nem húzom meg az alját és mindig csak aszfaltozott úton közlekedek. A 4-5 év élettartam szerintem rendben van egyébként, nem is számítok többre semmilyen alvázvédőnél. Ha újra kell kezelni az autót, akkor mennyire problémás a régi réteg eltávolítása?

Előzmény: bexxter (20488)
bexxter Creative Commons License 2021.12.09 0 0 20488

1 év nálunk is alapesetben, a gyártók 4-5 évente javasolják az üregekben, a külső felületeken meg állapot szerint. Mi negyed/félévente ellenőrizzük és ha kell javítjuk az esetleges sérüléseket stb.

Előzmény: nagylaci80 (20487)
nagylaci80 Creative Commons License 2021.12.07 0 0 20487

Üdv!

 

Ti mennyi garanciát vállaltok az alváz- és üregvédelemre? 1 év a jellemző más cégeknél, amki teljesen korrekt szerintem. Illetve várhatóan hány évig bírja az általatok Fluid Filmmel és Mike Sanders-szel lekezelt autó azt feltételezve, hogy nem sérül az autó? Másképp fogalmazva várhatóan hán yév után kell megismételni a kezelést? Tudom, ez sok mindentől függ, de azért nagyjából érdekelne...

Előzmény: bexxter (20450)
Peti251 Creative Commons License 2021.12.02 0 0 20486

én a terasz feletti tetőt tartó 30 éves vascsöveket festettem le egy román köber nevű 3 in 1 festékkel, három éve van rajta, nem dobta le. pedig rendesen rozsdás volt, igaz, nem leveles. 

Előzmény: Törölt nick (20485)
Törölt nick Creative Commons License 2021.12.02 0 0 20485

Tudom a 2k epoxi előnyeit. A kerítésemet bő 15 éve szintén 2réteg Koralkyddel kentem le, fedőrétegként pedig valamilyen zománcot kapott, szintén két rétegben és a mai napig nem rozsdál. Egy autó alvázának nem felelne meg szintén két réteg koralkyd, amit valamilyen fedő festékréteggel lezárni. Utána jó alapos alvázvédővel lekenni. Csak ilyen kisebb javításra, rozsda megállításra gondolok.

 

Peti251 Creative Commons License 2021.12.02 0 0 20484

Én egy előttem hozzászólóval értek egyet, miszerint minél alaposabban távolítasz el minden rozsdát, annál tartósabb eredményt kapsz. Nekem beváltak az 1K kimondottan rozsdára való festékek is. igaz, rádolgozni körülményes, de nem lehetetlen.

''csiga Creative Commons License 2021.12.02 0 0 20483

Köszönöm a választ. Ezek szerint a Mipa jobb, HA megy fölé alapozó.

 

 

Előzmény: contributor (20482)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!