Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Viko(17,ker) Creative Commons License 2019.08.30 0 0 18965

sziasztok

lenne eladó 4cr lakkom

18000ft  5liter+edző

Bp. XIV,XVII kerület

Viktor

70/3851022

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2019.08.30 0 0 18964

Az lesz, hétfőn azzal kezdek. A Rácz kelet pestre gondoltam az útba esik és hirdet ilyesmit. Találtam bontott alkatrészt gyári színben azt meg fogom venni hozzá bár nem nagyon olcsó.

Aztán ahol végül majd megigazítják azokkal fel is szereltetem.

 

A biztosítóval lesz még egy köröm. Az egy dolog hogy nekem elsőre nem, de a kárszakértőnek sem tűnt fel az eltérő hézag a két oldalon.

Előzmény: feketefelhoo (18963)
feketefelhoo Creative Commons License 2019.08.30 0 0 18963

n+1 forint.

 

El kéne vinni lakatoshoz, az megcsinálja. Szerszámokkal.

Előzmény: Mindenváró Ádám (18962)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2019.08.30 0 0 18962

Bár, jobban meggondolva az az 1 tonna amit csörlővel ki tudok fejteni az bakfitty lehet. 
Milyen költség lehet nagyságrendileg egy ilyen nyúlvány húzgálás?

 

Előzmény: Mindenváró Ádám (18961)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2019.08.30 0 0 18961

Az még csak akad. Lebontottam ma és próbáltam egyengetni a motorháztetőt, de sehogy se lett jó. 

Aztán jobban megnéztem hogy mi a fenéért nem akar, hát úgy látom egyéb gond is van. 

 

A jobb első ajtóhézag nagyobb lett egy picit, a bal első meg szinte eltűnt.  
Úgy látszik elmászott a nyúlvány is egy kicsit, így valószínűleg az új motorháztető sem fog stimmelni. :-(

 

Hétfőn fel kell hívnom a kárfelmérőt, hogy ezt is írja bele mert ez így nem annyi lesz. 
No és meglehet hogy nem is fogom tudni így megoldani, bár agy fához kikötni és csörlővel meghúzni meg lehet... de nem csináltam ilyet eddig.

 

 

Előzmény: no_holy_shit (18960)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.30 0 0 18960

Idöt es energiat

Előzmény: Mindenváró Ádám (18958)
Stetten Creative Commons License 2019.08.30 0 0 18959

Nekem a Prasco-val jó tapasztalatom van, VW Bora és VW Polo sárvédöt cseréltem, mindkettö nagyon szépen passzolt, szépen be lehetett állítani a réseket is. Hogy a Jazz-hoz milyen minöségben sikerült alkatrészt gyártani, azt nem tudom.

 

Én úgy szoktam rendelni, hogy van lehetöség 200 napon belül ingyenesen visszaküldeni a terméket. Megrendelném a motorháztetöt, és egy óvatos felpróbálás után eldönteném hogy maradhat, vagy visszaküldöm.

 

A leg jobb az lenne ha találnál egy jó állapotú, gyári fényezésü erededi alkatrészt, kérdés hogy ennek mennyi az esélye...

Előzmény: Mindenváró Ádám (18951)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2019.08.30 0 0 18958

Semmit sem veszítek ha nem sikerül, így holnap megpróbálkozom vele és meglátjuk mire megyek. 

Előzmény: no_holy_shit (18957)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.29 0 0 18957

Spotter vagy kuka, de nem vagyok lakatos

Előzmény: Mindenváró Ádám (18956)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2019.08.29 0 0 18956

No, volt kint a biztosítós mókus. Úgy van ahogy gondoltam, kapok egy ajánlatot majd amit ha elfogadok akkor kifizetik és nem érdekli őket sem a számla, sem hogy mi lett a leszerelt dolgokkal. .. vagy számlára javíttatom és kifizetik a számla-önrészt.


Valószínű el fogom fogadni amit majd ajánlanak aztán a lehető legoptimálisabban meg lesz javítva, hogy abba az összegbe bele is férjen. Máskülönben a százas önrészt bukom. Egyelőre nem találtam olyat amit nem kell fényezni. Fújkálok itthon, de esetleges hogy sikerül, érdemesebb volna ezt most profira bízni, tehát ez mondjuk 50-60 ezer kb.   

Meg fogom mutatni a lökhárítót is azért valami szakinak, meglátjuk mit mond rá. Ma meghőlégfúvóztam és egész jól sikerült helyrenyomni csak hát ugye lett rajta egy lyuk is meg egy-két helyen el is törött.

Gyakorlottabb lakatosokat kérdezném: A motorháztető kijavításához hogyan fognátok hozzá ? Gondolom az alsó réteget le kéne vágni róla és először a fölsőt aztán az alsót egyengetni külön-külön, majd visszahegeszteni és aztán tömítő, gitt, stb... ? 

 

 

no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.29 0 0 18955

25eft körül talalni bp es vonzaskörnyezeteben is.

 

Előzmény: Mindenváró Ádám (18954)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2019.08.28 0 0 18954

Köszi mindkettőtöknek. A lökös sajnos sérültebb, mint ahogy képen látható, jobb volna cserélni
Holnap végighívok pár bontót, legjobb volna ha kapnék színazonos gyári cuccot.

Amennyire látom a fényezés sem egy huszas manapság, mint régebben, hanem inkább 35-40.

no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.28 0 0 18953

Lökharitot javitasd

Lökharitomerevitoböl csakis gyarit (ill gyari bontottat)

Motorhaztetöböl azt veszel amit akarsz, en abbol is probalnek gyari bontottat

Előzmény: Mindenváró Ádám (18951)
feketefelhoo Creative Commons License 2019.08.28 0 0 18952

Szerintem gyári bontottal jobban jársz. Fényezni meg mindkettőt kell(ene).

Előzmény: Mindenváró Ádám (18951)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2019.08.28 0 0 18951

Néztem közben után gyártott motorháztetőt meg lökhárítót. Nem vészes az ára, de vajon mennyire pontos és milyen a minősége..?

Prasco néven fut. Ismeri valaki, érdemes lehet megvenni, vagy jobb ha bontottat keresek. Esetleg még ha azt is kell fényezni is ?

 

Mindenváró Ádám Creative Commons License 2019.08.28 0 0 18950

Úgy tudtam ajánlanak valamilyen összeget amit elfogadhatok aztán csinálok amit akarok vele.

No, majd meglátjuk holnap de. jön a szagértő.

Előzmény: feketefelhoo (18949)
feketefelhoo Creative Commons License 2019.08.28 0 0 18949

Szerintem a biztosító nem fog neked számla nélkül okoskodni. Casco-nál eleve van egy minimális önrész, (pl. 100.000 Ft, de ez ugye függ a szerződéstől) amit neked kell kifizetned. Ha ennél kevesebb a javítás, akkor nem is fizetnek semmit. Fel kell hívni, kiküldik a kárszakértőt, aki jegyzőkönyvbe foglalja, hogy mi cserélhető és mi javítható. Ha kész, akkor mehet szervízbe, ahol kapsz számlát, ez alapján lesz elszámolva.

 

Előzmény: Mindenváró Ádám (18948)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2019.08.28 0 0 18948

Sziasztok

 

Összetörött ma az asszony autója. (Jazz 2005-ös) A lökhárító és a motorháztető cserés (bár valamilyen szinten javítani is lehetne), más baja úgy látom nem esett. Bár 15 éves, de valahogy még mindig van rajta casco.  

Szerintetek milyen kárértékre lehet számítani, mit lehet elfogadni erre a biztosítótól? 
Az lenne a jó, ha fedeznék az új utángyártott alkatrészek és a fényezés árát, de nem kérnék a számlát mert akkor meg tudnám oldani sk. és nem kerülne plusz pénzbe. Fizettem eleget a 15 év alatt.

 

 

feketefelhoo Creative Commons License 2019.08.15 0 0 18947

5*

Előzmény: pjocit (18946)
pjocit Creative Commons License 2019.08.15 0 0 18946

Akkor jól matekoztam.

Előzmény: feketefelhoo (18945)
feketefelhoo Creative Commons License 2019.08.15 0 0 18945

Matematika

Előzmény: pjocit (18944)
pjocit Creative Commons License 2019.08.15 0 0 18944

Üdv segitség kellene. Régi motoromat szeretném festeni. Vettem festéket hozzá. LesonalTopcoat HS 420 festék, edző , higitó.  5:2:1 a keverési arány . De ez pontossan mennyi lenne ? 2.5l szin + 1l edző + 0.5l higitó ? Előre is köszönöm

Alfás Zoli Creative Commons License 2019.08.14 0 0 18943

Értem, köszönöm.

A homokfúvás nagyon szép eredményt adott. Én nem voltam okos, a saját káromon tanultam... nem festettem egyből. Az alkatrész most majdnem olyan, mint volt. 

 

Előzmény: Peti251 (18942)
Peti251 Creative Commons License 2019.08.13 0 0 18942

A rozsdaátalakító rozsdás vasra jó, rozsdára nem. értsd ezt úgy, hogy a lehető legtöbb rozsdát mechanikai úton kell eltávolítani. flex, kalapács, homok. ez utóbbi esetén nincs szükség csodaszerre, viszont annál hamarabb festeni kell.

Előzmény: Alfás Zoli (18941)
Alfás Zoli Creative Commons License 2019.08.13 0 0 18941

Sziasztok!

 

Futóművet, felfüggesztést szeretnék csinosítani. Ehhez kérnék elméleti segítséget.

 

Stabilizátort, csonkállványt, vas lengőkarokat és egyéb kiegészítőket drótkorongoztam. Nem lett tökéletes, ezért úgy gondolom, hogy (ahol szükséges) bekenem Impa Kela Rust átalakítóval. Utána lefújnám 2K epoxi alapozóval. Az Impa átalakító használata, illetve működési idők nem egyértelműek annak ellenére, hogy olvasgattam a fórumot és tájékozottam a Carcolor-nál is. Vékonyan fel kell vinni a szükséges helyekre, 3 óra után  és 6 órán belül át kell festeni. Viszont a dobozon 30 perc száradás szerepel... A boltba valahogy így mondták. Ez így igaz?

 

Egyébként az Impa Kela Rust átalakító mennyire vált be? Nem csak placebo-hatásról van szó?

 

A spirálrugó "szépen" korrodált, de nem törött, funkcionálisan megfelelő. A rugót milyen bevonatot kaphat, amely tartós is? Rozsdaátalakító gondolom mehet rá, de az epoxi úgy gondolom működés közben megrepedne, mint a porfestett, szinterezet felület.   

 

Üdv. 

Stetten Creative Commons License 2019.08.11 0 0 18940

szóptak=szóltak. Mielőtt valaki félre értené. 😂

Előzmény: Stetten (18939)
Stetten Creative Commons License 2019.08.11 0 0 18939

Brutális az a só mennyiség amit az osztrákok az utakra szórnak. Nem egyszer akkor is öntik a sót amikor plusszok vannak, de ködös az idő. Mert ugye mi lesz ha lefagy, és télen téli útviszonyok lesznek. Konkrétan szarrá rohasztanak mindent ami vas, ugyan akkor a műszaki vizsgán minden korrózióért megy a rinya. Mindkét autóm pont emiatt full alu kasztnis. A leg jobban még mindig a német márkák bírják. Nem is nagyon lehet 20 éves japán, vagy olasz autókkal találkozni. Egyszer előttem szóptak egy kis öregnek hogy a Mazda 2-ese már nem kap műszakit, mert annyira szét van rohadva. Dehát még csak nyolc éves... 

Előzmény: Peti251 (18938)
Peti251 Creative Commons License 2019.08.11 0 0 18938

Én meg pont másképp látom... volt egy alfa 145 amit bontásra hozott be a gazdája TIROLBÓL! működött az autó. kicsit használta, megszerette, forgalomba helyeztette, de alvázszámot is kapott, mert a torony konkrétan a motorháztetőnél volt. Kitalálta hogy lakatoljuk ki. Vett is hozzá egy donort, ami magyarországon újként eladott kocsi volt(ungheria felirat a kötegen) A donor sárgán alig volt rozsda, az osztrák összes létező küszöbje, első tornya-doblemeze padlója odavolt.

 

hozzátenném, hogy a sárgán is voltak indulások, amik a hitvány anyaghasználatnak tudhatók be szerintem

Előzmény: Törölt nick (18936)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.08.09 0 0 18937

ugyanarrol az uj pandarol beszelünk? vagy te meg a regi kockarol?? (mert mintha 2004ben VAN-kent mintha lett volna meg)

 

 

Előzmény: bexxter (18935)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.09 0 0 18936
Lehet azért mert magyar forgalombahelyezésű.
Előzmény: bexxter (18935)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!