Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Komara3252 Creative Commons License 2017.09.23 0 0 16973

jók lesznek ezek a pisztolyok autót,motort festeni? Mind kettő HVLP

Peti251 Creative Commons License 2017.09.23 0 1 16972

15-20 oldalanként. Borsodban.

Előzmény: B.GY (16971)
B.GY Creative Commons License 2017.09.22 0 0 16971

Sziasztok!

Körülbelül mennyi a reális ára 2 küszöbburkolat fényezésének? Metál ezüstre kellene fújni.

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 0 0 16970

OK, nagyon szépen köszönöm az értékes segítséget! 

Előzmény: Atti6909 (16969)
Atti6909 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 16969

Nem a Korant mennyit bír. A rücsit még fújd át alvázvédővel vagy valamilyen szigetelő réteggel mert önmagában kevés.

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 0 0 16968

2 réteg impa alapozóra kitteltem! Most letakarom a felületet, (mert megyek köszönteni az unokát ) ha meg szűnik az eső ,kiszárítom hajszárítóval. Vettem ecsetelős tömítőt, amiket kihegesztettem a dobokban,2 réteg budaprimer van, ezzel letömítem. Jó lesz ha azokat a felületeket, és a kocsi alsó részén lévőket,amiket lerozsdátlanítottam, lekentem 2 réteg korant-al, lefújom pisztolyra tekerhető rücsivel?

Előzmény: Atti6909 (16966)
ger86 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 16967

Sziasztok!
Az autómon a küszöböt meg egy két javított részt akarom fényezni. Eddig az epoxy alapozás és a töltőalapozás (+flekkelés) meg volt, be is csiszoltam vizesen. Metál fényezés lesz. Átmenettel akarom fényezni és a kérdéseim a következőek lennének:
1, Az átmenetnél a régi színt P800-al vizesen akarom becsiszolni, ahogy a füllert is csináltam. Elég ezzel mattig csiszolni? Nem kell durvább csiszolás?
2, A szín 2-3 rétegben megy majd. A rétegek között mézeskendővel tisztítok. Miután az utolsó réteg felment és letisztítottam, mehet a 2K lakk egyből?
3, 2K karcálló lakk, normál edzővel lesz fújva. 18 fok körüli hőmérsékleten kb. mennyi időt várjak 2 réteg között? Mehet 3 réteg vagy elég  a 2? Persze ez függ a festékfelhasználástól és a beállítástól is, de érdekel ki hogy szokta.
Akrilt fújtam már, de az más. A pisztoly Deilbiss FLG5.
Köszönöm!

Atti6909 Creative Commons License 2017.09.21 0 0 16966

Ha más nincs. Tiszta fémre kitteltél,gond lehet. Legtöbb kitt beszívja,megköti a vizet és nehezen szárad.

Előzmény: Törölt nick (16965)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 0 0 16965

Köszönöm szépen a választ!  most ráfaragtam, este már nem takartam le a csiszolt kittet, és megázott! Hajszárító jó ilyenkor?

 

Előzmény: Atti6909 (16964)
Atti6909 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 16964

Persze. Olyan szalagot használj ami nem köt erősen,és nem hagy rag nyomot.

Előzmény: Törölt nick (16963)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.20 0 0 16963

A küszöbök fele hosszban lettek cserélve! Két réteg impa alapozó van rajta, arra kitteltem. A  küszöb alját rücsivel szeretném fújni. Az a kérdésem, hogy a cserélt részt ha lefüllerezem (2 rétegben) utána la ragaszthatom-e, amíg az alsórészt lefújom rücsivel? Ha az kész akkor szeretném komplett színre fújni.

Neolux87 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 16962

2 sor lakk sztem elvinné a szintkülömbséget.

Előzmény: bexxter (16961)
bexxter Creative Commons License 2017.09.20 0 0 16961

Ha foltokban megégett stb akkor azt le kéne csiszolni teljesen (mármint a lakkot), akkor ott szintkülönbség lesz, az hogyan fog eltűnni? 

Előzmény: Neolux87 (16958)
No Home Creative Commons License 2017.09.19 0 0 16960

Köszönöm a tanácsod,hát lehet nem nyúlok hozzá még sosem csináltam.. :)

Előzmény: Neolux87 (16958)
No Home Creative Commons License 2017.09.19 0 0 16959

Hát nemtudom,azért kérdezem mert a 7 évvel régebbi ugyanez a típus csak 5-ös széria nekem arra géptetőre mondtak 35-öt kb 3 éve Érden egy fényező...

Előzmény: bexxter (16956)
Neolux87 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 16958

Én csak azt mondom, hogy esetleg úgy is meg lehet csinálni hogy 2000 becsisz aztán meglakkozni, mivel még nem tenyérnyi foltokban van felégve a lakk ez az olcsóbbik megoldás.  

Előzmény: bexxter (16956)
Neolux87 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 16957

Ki írta hogy a lakkot kell annyira visszacsiszolni, hogy csak a bázis maradjon??? :D

Előzmény: bexxter (16956)
bexxter Creative Commons License 2017.09.19 0 0 16956

Ez ugye csak vicc? Kétlem, hogy könnyű lenne olyat találni, aki hajlandó annyit szívni vele, hogy egyenletesen de _csak a lakkot_ csiszolná vissza. Hány mikronról beszélünk? 
És milyen lakkot fújjon rá, hogy esetlegesen ne marja fel az előző rosszat ? Ha felmarja, akkor kinek a költsége utána elölről kezdeni? 

 

1 elem esetén mi lenne a reális ár arra a szopásra, hogy ne csiszoljon bázisig, de szépen lakkozza újra, ne maródjon fel és még utána polírozza is meg? 


20-25ért komplett lefújja és még szívnia sem kell vele.. 

Előzmény: Neolux87 (16955)
Neolux87 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 16955

Elméletileg olcsóbb!

Mert így nem kell teljesen visszacsiszolni, csak a lakkot kell becsiszolni és adni neki 1 vagy 2 réteg új lakkot! 

De még itt is kérdezősködhetsz hátha tudnak rá valami megoldást

 

https://prohardver.hu/tema/autoapolas_karbantartas_fenyezes_frissitett_1/hsz_1-50.html

Előzmény: No Home (16954)
No Home Creative Commons License 2017.09.19 0 0 16954

A lakkozás a fényezőnél olcsóbb mint ha újra lenne fényezve a géptető? (Csak hasonlításképp kérdezem :))

Előzmény: Neolux87 (16953)
Neolux87 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 16953

Esetleg egy lakkozás,mert még nem olyan vészes,

de lehet látszódnának a lakkozás alatt a foltok.

Előzmény: No Home (16952)
No Home Creative Commons License 2017.09.18 0 0 16952

Hát,köszönöm.Ez a korral jár vagy pedig hogy csillag garázsban áll,gondolom már semmit sem tehetek ellene? 

Előzmény: nitró87 (16950)
nitró87 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 16951

Milyen festéket használtál?

Nekem erős a gyanúm, hogy ha 2k festék volt nem hozzá való edző raktál bele, ugyanígy a ha lakkozott akkor lehet a lakkhoz nem!

Vagy a mértékekkel voltak a gondok, túl sok vagy kevés edző került bele!

Az a baj hogy, így hogy nem keményedik ki a festés arra rá se lehet fújni mert bubisodni fog idővel, teljessen le kell szedni alapozóig vagy füllerig!

Előzmény: Törölt nick (16929)
nitró87 Creative Commons License 2017.09.18 0 0 16950

Szerintem a lakk kezd felégni! 

Előzmény: No Home (16949)
No Home Creative Commons License 2017.09.18 0 0 16949

Sziasztok,fényezéssel kapcsolatba szeretném megkérdezni hogy valami kis érdes foltok jelennek meg kb 3-4 havonta viszont ha lemosom se jön le,mivel próbálkozzak ami nem teszi tönkre a lakkozást sem? Olyan mintha valami rá égetett volna a nap,menthető még? https://www.youtube.com/watch?v=A9XDzQghCSQ

bexxter Creative Commons License 2017.09.12 0 0 16948

Persze, annyira jó az a ragasztó, hogy egy kis co pöttytől begyullad. Úgyhogy mindig kéznél a levegőpisztoly na meg a hátulja kipakolva, hogy a belső felét is lássuk stb. 

Előzmény: Peti251 (16947)
Peti251 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 16947

Fasza. A teli cserénél úgy látom "megmentetted" a doblemezt. Az Astra G doblemez szempontból még jó is, mert 1, ragasztott, tehát nem kell hegeszteni, 2, nem fordul bele az ívbe, ezért kijavítani is egyszerűbb. Az Ascona C nél szarabb, mert hegesztve is van, meg vissza is fordul. Nem is sikerül sose gyönyörűen az doblemez. 

 

Drukkoljatok, hogy a tempra küszöb stimmeljen a dedrára! képek alapján nagyon egyforma!

Előzmény: bexxter (16944)
bohrer Creative Commons License 2017.09.11 0 0 16946

Felületi rozsda volt de nem az egész autó alatt, pont ahol nem volt a gyári rücsi, 3-4 hely volt ahol látható repedés volt a  rücsin az lefejtve és a fémig csiszolva  (kis területek ) ahol tudtam drótkorong , ahová nem fért a homokfúvó, általam eszkábált kis palackos egy  bipolan hosszabbító csővel ezt be tudtam forgatni pl: a fékcsőtartó konzol köré-mögé, befértem vele alulról a teleszkóptornyok belsejébe, a rugótartó tornyok felső részéhez. Igen szopás volt a szemüveg stb ellenére szemem fülem teli volt homokkal, de 1-2 autónál túlélhető, másnak nem csinálnám.   Ahová vittem volna Ő aknából csinálná, de javasolt egy gőzborotvás mosást az autómosónál !!!, ahová hozzáfér kívülről ez a sár leveretését jelenti 70% ban, majd száradás után mehetett volna a rozsda eltakarására a bitumen hogy befelé tudjon haladni tovább a rozsda. Na így értette a 10 évet. Én meg úgy csináltam mint minden mást "mintha a magamét csináltam volna "   :) 

 

Arra nem volt szükség hogy a teljes futóművet féket benzintankot kipufogót stb lecsontozzam és az autót oldalára borítva rozsdamentesítsem , de valljuk be ha nem veterán autó aminek eszmei értéke van ezt ki csinálja meg? Ráadásul nem voltak tenyérnyi lyukak a küszöbön és nem egy 25 éves kocsi , más ezzel simán megvárt volna még 5 évet amíg lyukadna a küszöb, sárvédőívek rügyeznének, ezen kívülről még nem látni ilyesmit.

Előzmény: Steven 68 (16945)
Steven 68 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 16945

A homok fúvást is ilyen alábújós módszerrel csináltad ? " voltaki mondta hogy még 10 évet így is kibír utána meg mit akarok már...."     Sajnos aki ezt mondta az nem ért hozzá , sőt  ilyen módszerrel jól megcsinálni lehetetlen !

Előzmény: bohrer (16940)
bexxter Creative Commons License 2017.09.11 0 0 16944

Ide kattintva egy G astra részleges és másik oldali teljes ívcsere van. Bár szerintem amire kíváncsi vagy az pont kevésbé látszik, a doblemez javítása. 

Az ha csak kis folt, akkor a külső ív felrakása után következik, ha nagyobb rész, és nincs javítóelem, akkor a kivágok minden rossz részt, felrakom a külső ívet 4-5 helyen megfogatva, majd ehhez kézzel készül egy illeszkedő belső rész. Leveszem a külső ívet, meghegesztem a belsőt, lecsiszol, lekezel stb, majd a külső ívet véglegesre felrakom, belseje lekezel, doblemeznél is felületkezelés alvázvédő akármi ami gyárilag volt. 

 

Ez 2 éve készült. Azóta is bírja, bár ideje már egy üregvédelemnek újra. 

Előzmény: Törölt nick (16916)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!