Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Peti251 Creative Commons License 2017.07.12 0 0 16365

Penetrátor. Mi ezt használtuk eddig az ilyen helyekre. Hátránya, hogy erre se gittelni se fényezni nem tudsz. 1K.

Előzmény: JohnyFirpo (16364)
JohnyFirpo Creative Commons License 2017.07.11 0 0 16364

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy tudnátok-e ajánlani olyan festéket, amit autóhoz tudok használni a kerékjárati ívek, illetve az alváz védelmére, még korróziómentes, valamint felületi rozsda által megkezdett helyeken.

Magyarul van olyan hely, amit vagy lehetetlen vagy nehezen hozzáférhető letakarítani, de nem leveles már a rozsdától, csak felületi.

Olyan anyagra volna szükség, ami ténylegesen passziválja a rozsdát.

 

Egy esélyt adtam a Korant nevezetű szernek, de semmit nem ért, még ahol fémig visszacsiszoltam a felületet, ott is pár hónap alatt kijött újra, hiába takartam el plusz alvázvédővel... :/

 

Köszönöm!

Ricsi89 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 16363

Oké, akkor cink kilőve.

Előzmény: Peti251 (16362)
Peti251 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 16362

Cinksprét csak olyan helyre fújj ahol nem lesz fényezve(gittelve füllerezve bázisolva lakkozva). A gitt csak a vaslemezen illetve a két napot száradt epoxy alapozón áll meg. minden más ledobja. Pl horganyzott küszöbre is csak multi gittet lehet használni...

Előzmény: Ricsi89 (16360)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.09 0 0 16361

Köszi

 

Akkor a gyári fekete réteget mattítom, és arra megy a 2K epoxy töltöalapozó.

 

Előzmény: Mafia05 (16358)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 16360

Alapozva lesz mindenképpen csak arra gondoltam hogy hegesztés után nem egyből alapozót fújom rá hanem a cinksprayt. De ha elég az alapozó akkor marad az. :) 

Csak nem akatom két év mulva ujra kezdeni az egészet.

Előzmény: Mafia05 (16358)
Mafia05 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 16359

Egy darabig jó, de a hegesztésnél a cink spray is le fog égni úgyhogy üregvédelem kell neki.

Előzmény: Ricsi89 (16357)
Mafia05 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 16358

Le kell alapozni mert nem bírnak sokat megfelelő kezelés nélkül. Kívül belül le kell alapozni. Én úgy szoktam hogy belül is megfújom festékkel a kerék ív részét végig ,felrakás előtt meg megfújom üregvédővel.

Előzmény: Törölt nick (16356)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 16357

Sziasztok!

Ahogy észrevettem most az autón ott kezdett el többnyire rozsdásodni, ahol javítva volt. Pontosabban a hegesztések közvetlen közelében. Ha a frissen javított részeket előbb cinkspray-vel, majd korróziógátló alapozóval kezelem az jó lesz?

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.08 0 0 16356

Sziasztok!

 

Új sárvédö fényezése elött tanácsos valamilyen alapozást felvinni (pl 2K epoxy töltöalapozót), vagy a "gyári" fekete réteg mattítása után mehet rá a bázislakk?

Peti251 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 16355

persze simán!

Előzmény: Törölt nick (16354)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.03 0 0 16354

Sziasztok. 2K festéket fel lehet hordani primer alapozóra?

bigboss00 Creative Commons License 2017.07.03 0 0 16353

Lakatos szétszedte előkészítette-összerakja,de lehet eladjuk így...2013 as 40 e.km, 1.3-as motor,klímás 1.5 M.ft. Hahun kettőtől indul.

Előzmény: bexxter (16352)
bexxter Creative Commons License 2017.07.03 0 0 16352

Elemenként 20-25e Körül mozog, a tető általában dupla, a motorház 30. Lehet a fényezést le tudod alkudni.. de ki szedi szét és rakja össze?

Előzmény: bigboss00 (16351)
bigboss00 Creative Commons License 2017.07.02 0 0 16351

Fényezőt keresek, teljes külső-1 micra. 200-ig.Pest.

Lacus0503 Creative Commons License 2017.06.27 0 0 16350

Köszönöm

Előzmény: paledog (16349)
paledog Creative Commons License 2017.06.27 0 0 16349

Szia. Elvileg RAL 2002.

Előzmény: Lacus0503 (16348)
Lacus0503 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 16348

Üdv!

Valaki tudd ral színkódot narancspiros színre?

 

paledog Creative Commons License 2017.06.26 0 0 16347

Szia. Brunox-ot használtam eddig legsikeresebben sárvédőíveken ajtókalján, és inkább zömében sok más fémfelületen.  Tapasztalat, ha meg  van a 2 réteg, és kívárod a száradási időt akkor rendben van. Nem olyan trutyis mint a korant. Van amit már négy éve kezeltem és nem ütött ki újra a rozsda Pörsenéseket, meg lehet vele fogni, kártyásra rohadtnál csak a kivágás segít. Lehet sprayben is kapni, de én literes kiszerelésben veszem. Nem állítom, hogy a legprofibb cucc, de nekem eddig amire kellett arra bevállt. 

Előzmény: szelkrisz (16344)
Peti251 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 16346

Eddig a homokszórt felületen(ami ugye rozsdamart volt) elég jól megállt minden. Úgymond tünetmentes.

Sajnos nem lehet minden rozsdamarta lemezt kivágni, mert esetleg annyira alakos:(

Előzmény: bexxter (16345)
bexxter Creative Commons License 2017.06.23 0 0 16345

Mindent lehet, csak felesleges. Hosszabb távon ledobja a gittet. Amúgy teljes száradás után csiszolható óvatosan. De az minimum 12 óra.. Vízzel hígítható, ha kell, de csak kis mértékben. Akkor már inkább a würth féle, az nagyon vékony. Amúgy ahol berágódott rozsda van azt ki kell vágni.. különben soha nem lesz jó, kenhetsz rá akármit. Ha csak felületi, esetleg pártíz mikron mély, akkor meg ki tudod csiszolni.  

Előzmény: szelkrisz (16344)
szelkrisz Creative Commons License 2017.06.23 0 0 16344

Üdv! A Korant nevű anyag megfelelő használata felől érdeklődnék. Sikeresen használtam már olyan helyekre ahol nem számított nagyon az esztétika, autó alja például. Hogyan lehet ezzel az anyaggal szépen dolgozni, Pl sárvédő elemen, hogy szép egyenletes sima felületet kapjak? Vagy szórással érdemes felvinni? Én autó alján ecsettel vittem fel, de nem lett túl szép soha festés után sem.  Illetve a korantra lehet  kétkomponensű gittelni ha már megszáradt és kifeketedett rendesen? VAgy csak festéket szabad rá felvinni?

Mafia05 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 16343

Minek kell rá szórógitt és miért sprayből azt nem értem?! A trizact csak polírozás előtt kell a a csiszolási karcok eltüntetéséhez.

Előzmény: Törölt nick (16341)
feketefelhoo Creative Commons License 2017.06.22 0 0 16342

Üdv

 

Gyakorló fényezőtől kérdezném : egy ilyen minőségű fényezés, ha az alap fémtiszta felület  kb. mennyibe kerül ?

 

http://i1328.photobucket.com/albums/w530/minface/IMG_0642_zpsbnaedur4.jpg

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.21 0 0 16341

Sziasztok.

Elkezdem fújni a benzintankot 2K töltőalapozóval, és utána jut eszembe hogy bakker, én ezt még le akartam spray-s szórógittel fújni, szórógittre újra rá kell fújni a töltőalapozót és csak utána mehet a fényezés? 

És 3M 3000-es Trizac-al csak a fényezést kell csiszolni polírozás előtt, vagy a szórógittet is érdemes azzal?

Peti251 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 16340

Nagyon nehéz dolgozni tudó és akaró embert találni.... Én egy hónapja hagytam ott a lakatos szakmát, elmentem teherautó szerelőnek. 

Előzmény: bexxter (16339)
bexxter Creative Commons License 2017.06.21 0 0 16339

Még mindig lakatost keresek... ha véletlen valakinek a valakije dolgozni akar vagy csak hallott olyanról aki látott olyat akit érdekelhet... :)
Http://classicvehicle.hu/allasajanlat

Peti251 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 16338

Ha nem akarod hogy iszonyúan gány legyen, akkor felejtsd el az alvázvédőt. gitteld ki a hegesztéseket, mehet rögtön a fémre. aztán ha visszafinomítottad kézzel legalább 240-ig, mattítsd fel az egész fújandó felületet, és füllerezd le. Ezután vizesen 800-zal csiszold a füllert. ha ragaszkodsz hozzá, akkor én alulról , élig javasolnám csak hogy rücsizd(így kérd a boltban hogy fényezhető rücsi). ha lerücsizted, mehet rá a fény. két küszöbre elég egy dl festék, ez 2K. kb 1700 forintba kerül, és ha szépen dolgozol még szép is lesz! Fényezés után viszont millió helyről fújnám üregvédővel ki. Mindig belülről rohad kifelé.

Előzmény: Xanyi84 (16337)
Xanyi84 Creative Commons License 2017.06.20 0 0 16337

Sziasztok!

Küszöböt szeretnék festeni lakatolás után, a fekete rücsi vagy alvázvédő tökéletes lesz oda szerintem.

A kérdés az, hogy a hegesztések gittelés után kell-e még aláfújnom valamit (pl. alapozó vagy szórógitt), vagy rögtön mehet a fémre az alvázvédő.

A másik kérdés pedig, hogy találkoztam már olyan alvázvédővel ami száradás után is ragacsos maradt, és olyannal is ami rendesen megszáradt. Mivel látható hely, nem szeretném ha ragacsos maradna mert akkor bele fog ragadni a kerekek által felvert kosz, és ronda lesz. Szóval milyen alvázvédőt ajánlotok, ami rendesen megszárad? Bitumenes vagy hogy nevezik ezeket?

Köszi előre is!

southernsun Creative Commons License 2017.06.19 0 0 16336

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék. Műanyag motor idomokat fényeztem, minden réteget felfújtam, ahogyan kell. Viszont a lakkozásom begázosodott. Ahol vékonyabban fújtam ott kevésbe, ahol vastagabban ott meg jobban. Sprint H69 lakkról van szó gyors edzővel. Valószínű a gyorsedzőhöz is már meleg volt. Visszacsiszolni, majd polírozni próbáltam de még csúnyább lett. Kérdésem az lenne, ha megcsiszolom a lakkozást 800-as papírral, akkor arra felfújhatom újra a bázist? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!