Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tomeeeee Creative Commons License 2016.02.25 0 0 14816

Nekem egyik ismerősöm, nem fusi fényező, kontolpor helyet kormot használ. A kormot a ház kémény tisztítónyílásából szedi, ami kissé durva, de finomra aprítja. Neki idáig nem okozott gondot.

Szerintetek 5-7 fokba érdemes normál edzővel fényezni? Holnap kéne egy blokkot, difit, meg egyéb alkatrészeket fújnom, csak nem tudom, hogy nem e gond, hogy ilyen hidegbe állok neki.?

Steven 68 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 14815

Igen úgy is lehet, csak akkor sokkal több kell belőle.

Előzmény: RM 66 (14814)
RM 66 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 14814

Ezt inkább belekeverik a betonba,az utcánkba 3 sirköves dolgozik rengeteget visznek belöle,de én is ezt használom már évek óta kontrolpornak.

Előzmény: Steven 68 (14812)
ksyy Creative Commons License 2016.02.25 0 0 14813

Keresd úgy,hogy Vasoxid színező por,sárga-fekete-barna-vörös,ezek a gyakori színek.

 

 

http://webshop.festek.hu/termek/vasoxid/

 

Előzmény: Mafia05 (14811)
Steven 68 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 14812

Amikor bedörzsölik,glettelik a betont, ezt a színező port rászórják,és olyan színű lesz a beton.

Előzmény: Mafia05 (14811)
Mafia05 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 14811

Milyen az a beton színező? Por?

Előzmény: Steven 68 (14810)
Steven 68 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 14810

A betonszínező,hogy milyen igazad van, köszi.

Előzmény: fahee (14809)
fahee Creative Commons License 2016.02.23 0 0 14809

4cr kozepkategorias cucc. De pl a mezeskendojuk nem er sokat, gittjuk meg a csiszolo anyagok hasznalhatoak.

Kontrollpornak betonszinezot ajanlom. 800ft egy kilo barna vagy fekete

bexxter Creative Commons License 2016.02.23 0 0 14808

Festéket nem használok tőlük, de pl a varrattömítő az felejtős részemről. Akármelyiket vettem - 1kg kiszerelésben - (nem tudom mi volt a régi száma, az új 990) mindegyik 2 nap után kikeményedik és berepedezik. Volt oldószeres meg vizes a boltban, mindkettő az új szürke dobozos 990-es. Ugyanaz a tünet. Többet nem veszek. Nem is tapad olyan jól mint gondoltam. A würth vagy dinitrol vagy berner az kb még az erős műanyag szálú ecsetet is odaragasztja a felülethez, ez a body meg letörölhető bármivel. 

A 4CR tömítője (1kg kiszerelés) nem repedezett meg 3 hét után sem, de nem tetszik ennek sem a tapadása meg a felülete, kicsit fényes, félek, hosszú távon ez sem marad rugalmas. Ellenben 4800-ért igencsak drága (kedvezmény nélkül). Maradok a kartusos márkásabb dolgoknál, a berner-t le lehet alkudni pofátlanul, a többivel ilyen tapasztalatom még nincs (kisker ár -10% nem nagy kedvezmény a würthre, de legalább jó anyag).

Előzmény: bádogember86 (14807)
bádogember86 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 14807

Azt hallom én is hogy egész jó... 

 

És a body-ról mi a véleményed? Tényleg a "legalja"?

Előzmény: bexxter (14806)
bexxter Creative Commons License 2016.02.22 0 0 14806

Standox boltok árulják egyre inkább, nekünk eddig bevált. Középkategória talán. Most megint van egy fejlesztési hullám náluk, vagyis már az utána levő termékbevezetés, sok újdonság. Állandóan látom a reklámokat, meg a boltban is nyomatják.

Előzmény: bádogember86 (14799)
Mafia05 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 14805

Én matt fekete spray-t szoktam használni.

Előzmény: Steven 68 (14804)
Steven 68 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 14804

Üdv !    A kontroll port szoktátok használni,vagy valami mást helyette ?

bádogember86 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 14803

Most nem csináltam képeket, a kupecokat nem nagyon érdekli hogy mi hogyan készűl el. :) 

 

Én a tetőkoszorúnál a hátsó ajtó fölött húztam szét. Ott sokkal könnyebb viszont el kell fúrni a tetőlemeztől. Azért szedtem ott szét mert a "c" oszlopban is van egy középső merevítő. 

Alul a doblemez végét lefúrtam a belső küszöbről és a küszöböt kicsit előrébb engedtem. 

Annó nagyon sok grandét csináltam, volt mikor teljes oldalkeretet vagy nagytetős hátulját tettem fel és nem egy nagy sztori csak baromi hitvány illesztések vannak. Azzal tuti lesz móka...

Előzmény: Peti251 (14801)
bádogember86 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 14802

Felénk most mindenkinél ezt láttam, azt mondják hogy az árához képest egész jó. 

Amúgy a Body termékcsalád már annyira vállalhatatlan? Régen én mindenből azt használtam, nekem nem volt vele bajon de mostanra mindenhol azt mondják hogy "lejárt lemez!". Annyit változott volna? 

Előzmény: Carspray (14800)
Peti251 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 14801

Csináltál képeket? hol lesz jó szétfúrni? A C oszlopot és a küszöböt úgy is vágni kell majd, (ebben biztos vagyok) 

Előzmény: bádogember86 (14798)
Carspray Creative Commons License 2016.02.20 0 0 14800

Gittet,füllert,lakkot,ragasztószalagot,körpapirt meg egy két terméket használok tőlük. Nem csúcskategória de nem is gagyi...elfogadható áron elfogadható minőség. De mindenből van egy két komolyabb meg egy két gagyibb kiadásuk.

Előzmény: bádogember86 (14799)
bádogember86 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 14799

Van valakinek tapasztalata/véleménye a 4cr anyagokkal kapcsolatban? Használta már valaki?

Előzmény: bádogember86 (14798)
bádogember86 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14798

Grandéba sokat nem fogsz találni! ;) 

Múlthéten cseréltem egy jobbhátsó negyedet és a doblemez az full száraz volt. A küszöb alján volt pár csepp de összesen nincs a kocsiban egy liternyi. 

 

Viszont arra jó a segget feltolni, nem egy nagy kihívás. Viszot gyárilag olyan hézagok vannak hogy eldobod a hajad. Azzal lesz majd heki... :) 

Előzmény: Peti251 (14797)
Peti251 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14797

Ezen a négyes lemezen jót nevettem:)

 

A ducato belső küszöböt hajtogattam 1.5-ösből, így is vastagabb mint a gyári:)

 

Érdekesség képpen, a 2004-es dukesz 1,3 millió km van, másodjára van full telibe lakatolva. (az első 500 körül volt. Ez a második már olyan mértékű hogy az új küszöb fölé is kellett egy csík lemez!

 

A másik egy iveco daily csak egy évvel fiatalabb, az most jár 500 körül, de azt rozsda miatt javítani még nem kellett! Előbbi önhordó, utóbbi alvázas. Az iveco alvázat tegnap javítottuk viszont repedés miatt.

 

Másik: Írtam korábban, hogy a 2007-es fieszta agyon van üregvédve(tényleg) a donor küszöbből is dőlt. 

 

Tegnapelőtt jött egy 2012-es punto grande. Ez elbújhat minden téren a ford mögött. fújt masszás alvázvédelem éppen csak az első kerekek mögötti sávban, befelé semmi, a géppel felvitt tömítő massza több helyen reped, és hiányos. Nem csodálkoznék, ha egy deka üregvédelem sem volna benne.

(a punto seggcserés lesz, bár első ránézésre alig törött, az egész segge odébb van, a hátsó ülés alatt is rokkant)

Mafia05 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14796

Van jó pár hülye aki elhiszi hogy az jó lesz mert előadja a "lakatos" hogy vastagabb lemezből csinálja. Én inkább jó nagy gányolásnak nevezném, meg aki ilyet mond az nagyon komoly lakatos lehet....

Előzmény: Steven 68 (14787)
Steven 68 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14795

De lehet attól fél,hogy valahol taposó aknára fog hajtani,fő a biztonság.

Előzmény: bádogember86 (14791)
Steven 68 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14794

Az már biztos csak a sár, meg a régi alvázvédő tartja össze,ha tartja egyáltalán.

Előzmény: Törölt nick (14790)
Steven 68 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14793

És tudod mi a nevetséges,hogy a kocsi gazdájának lakatos az eredeti szakmája.

Előzmény: THT (14789)
ksyy Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14792

A 4mm lemez meg a gyári vastagság hegesztéskor szép hidegkötéssel lenne tele,vagy csak az lenne.

Előzmény: bádogember86 (14791)
bádogember86 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14791

Na ezeket a munkákat nem kell sajnálni! 4mm, na ja... :) 

Bár, felétek nagyon rossz utak vannak, lehet kell a 4-es kazánlemez az aljára. :)

Előzmény: Steven 68 (14787)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14790

Fastrának a tankbeöntő környéke nagyon szép tud lenni.

mikor kívül hólyagos belül már nincs doblemez😃

Előzmény: Steven 68 (14787)
THT Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14789

Az ember valószínűleg nem látott még 4mm-es lemezt :D

Előzmény: Steven 68 (14787)
ksyy Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14788

Az a baj,hogy el is hiszi,hogy 4mm-es lemezzel csinálják. Nem lesz az még 1mm se :)

Az ilyen meg is érdemli!

Előzmény: Steven 68 (14787)
Steven 68 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 14787

Ha nem untatlak benneteket íme egy következő eset. F astra tulajnak az autó alját kellett volna rendbe tenni, így első ránézésre lett volna rajta mit csinálni +alvázvédelem. 100000-Ft körüli árat mondtam neki anyaggal együtt, természetesen drágállta.Később találkoztam vele és azt mondta,hogy 40000 Ft-ért fogják csinálni, és 4 mm-es lemezzel fognak dolgozni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!