Standox boltok árulják egyre inkább, nekünk eddig bevált. Középkategória talán. Most megint van egy fejlesztési hullám náluk, vagyis már az utána levő termékbevezetés, sok újdonság. Állandóan látom a reklámokat, meg a boltban is nyomatják.
Most nem csináltam képeket, a kupecokat nem nagyon érdekli hogy mi hogyan készűl el. :)
Én a tetőkoszorúnál a hátsó ajtó fölött húztam szét. Ott sokkal könnyebb viszont el kell fúrni a tetőlemeztől. Azért szedtem ott szét mert a "c" oszlopban is van egy középső merevítő.
Alul a doblemez végét lefúrtam a belső küszöbről és a küszöböt kicsit előrébb engedtem.
Annó nagyon sok grandét csináltam, volt mikor teljes oldalkeretet vagy nagytetős hátulját tettem fel és nem egy nagy sztori csak baromi hitvány illesztések vannak. Azzal tuti lesz móka...
Felénk most mindenkinél ezt láttam, azt mondják hogy az árához képest egész jó.
Amúgy a Body termékcsalád már annyira vállalhatatlan? Régen én mindenből azt használtam, nekem nem volt vele bajon de mostanra mindenhol azt mondják hogy "lejárt lemez!". Annyit változott volna?
Gittet,füllert,lakkot,ragasztószalagot,körpapirt meg egy két terméket használok tőlük. Nem csúcskategória de nem is gagyi...elfogadható áron elfogadható minőség. De mindenből van egy két komolyabb meg egy két gagyibb kiadásuk.
A ducato belső küszöböt hajtogattam 1.5-ösből, így is vastagabb mint a gyári:)
Érdekesség képpen, a 2004-es dukesz 1,3 millió km van, másodjára van full telibe lakatolva. (az első 500 körül volt. Ez a második már olyan mértékű hogy az új küszöb fölé is kellett egy csík lemez!
A másik egy iveco daily csak egy évvel fiatalabb, az most jár 500 körül, de azt rozsda miatt javítani még nem kellett! Előbbi önhordó, utóbbi alvázas. Az iveco alvázat tegnap javítottuk viszont repedés miatt.
Másik: Írtam korábban, hogy a 2007-es fieszta agyon van üregvédve(tényleg) a donor küszöbből is dőlt.
Tegnapelőtt jött egy 2012-es punto grande. Ez elbújhat minden téren a ford mögött. fújt masszás alvázvédelem éppen csak az első kerekek mögötti sávban, befelé semmi, a géppel felvitt tömítő massza több helyen reped, és hiányos. Nem csodálkoznék, ha egy deka üregvédelem sem volna benne.
(a punto seggcserés lesz, bár első ránézésre alig törött, az egész segge odébb van, a hátsó ülés alatt is rokkant)
Van jó pár hülye aki elhiszi hogy az jó lesz mert előadja a "lakatos" hogy vastagabb lemezből csinálja. Én inkább jó nagy gányolásnak nevezném, meg aki ilyet mond az nagyon komoly lakatos lehet....
Ha nem untatlak benneteket íme egy következő eset. F astra tulajnak az autó alját kellett volna rendbe tenni, így első ránézésre lett volna rajta mit csinálni +alvázvédelem. 100000-Ft körüli árat mondtam neki anyaggal együtt, természetesen drágállta.Később találkoztam vele és azt mondta,hogy 40000 Ft-ért fogják csinálni, és 4 mm-es lemezzel fognak dolgozni.