Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pápi 416 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 14420

Sziasztok! Milyen hígra kell a szórógittet higitani?

Mafia05 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 14419

Több elemnél biztos főleg komolyabb auóknál ,de például lecserél az ember egy motorháztetőt általában 4 csavarral meg a minimális sallanggal azon nem lehet túl jól keresni.

Előzmény: Peti251 (14418)
Peti251 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 14418

Dehogynem! Nem is keveset!

Előzmény: Mafia05 (14417)
Mafia05 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 14417

A videók alapján nem régi és nem is ritka autókat csinál. Inkább csak azért fura mert amiket csinál azok helyett egyszerűbb egy csere alkatrész, de hát azon ne, lehet keresni hogy csak cserél az ember és nem javít.

Előzmény: ksyy (14416)
ksyy Creative Commons License 2015.10.23 0 0 14416

Gondolom olyan ritka autókat csinál amihez nem lehet kapni kaszni elemeket,mert rengeteg munkát rak bele profi módon. Jól tud bánni a lemezzel,ilyenkor vagyok kicsit "irigy" a tudására.

 

Előzmény: diessel (14415)
diessel Creative Commons License 2015.10.23 0 0 14415

Nem semmi a srác, ez már több  mint fanatizmus :)

Előzmény: Mafia05 (14412)
minione Creative Commons License 2015.10.23 0 0 14414

Sziasztok!

 

Egy 13 éve MINI hátulján a lámpa alatti részen megjelentek a ronda felpúposodások egy kb 10cm-s szakaszon.

 

Mit érdemes ezzel kezdeni tél előtt, hogy tavaszra ne rohadjon teljesen szét?

 

Tudtok esetleg ajánlani Kőbánya-Kispest környékén olyan szakit, aki szépen dolgozik?

 

Üdv:

minione

ksyy Creative Commons License 2015.10.21 0 0 14413

Ezért szeretném úgy lezárni,hogy ha lehet minél később rozsdásodjon vissza,de ha megoldható akkor inkább maradjon rozsda nélkül.

Előzmény: Mafia05 (14412)
Mafia05 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 14412

A hegesztéseknél fog elkezdeni rozsdásodni megint úgy is. Ajtónál érdemes figyelni az alsó peremre visszahajtás előtt jól ki kell alapozni és úgy visszakalapálni a peremet még az sem baj ha be van húzva a két lemez közé tömítő is hogy minél jobban le tudd zárni a lemezt  légmentesen. Nézd meg a videóit nem semmi csávó. https://www.youtube.com/user/LEGENDMAKE/videos

Előzmény: ksyy (14411)
ksyy Creative Commons License 2015.10.19 0 0 14411

Oké. Alapozóm most nincs itthon semmi,azért gondoltam füllere,az van :) Viszont azt meg nem szeretném,hogy rövid időm belül gondom legyen a fényezéssel.

Előzmény: Mafia05 (14410)
Mafia05 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 14410

Alapozd meg valamivel és tőmítővel kend be a varrat mentén utána üregvédő.

Előzmény: ksyy (14409)
ksyy Creative Commons License 2015.10.19 0 0 14409

Belülről elég lesz az üregvédő,vagy fújjam meg egy kis füllerel,hogy lezárjam a gittelést és utána festék és úgy üregvédő?

Előzmény: Peti251 (14408)
Peti251 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 14408

Ha végig hegeszted tuti el fogja húzni. Szerintem elég 5 mm. Nem tartó elem.

Előzmény: ksyy (14407)
ksyy Creative Commons License 2015.10.19 0 0 14407

Akkor úgy csinálom,köszönöm.

Előzmény: Mafia05 (14406)
Mafia05 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 14406

Jobb volna végig.

Előzmény: ksyy (14405)
ksyy Creative Commons License 2015.10.19 0 0 14405

Sziasztok!

Saját autóm hátsó ajtójának az alját cserélnem kel,de kb 20mm-t az ajtólapon is. Ott hegesszem végig vagy elég csak sűrűn hegeszteni 10mm távolságokban?

Surci126 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 14404

Ha homokkal fogják szórni akkor azonnal alapozni/ wash primerezni kell mert már 10perc múlva visszarozsdásodik ott ahol mélyebb rozsda volt mert a homok nem tudja kiütni.

Előzmény: EdM76 (14385)
RM 66 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 14403

Annyi a gond ,hogy a nedves a nedvesre lényege,hogy nem szárad át az alapozó,hanem megy rá a szin.A nevében is benn a lényeg.Ezek vékony anyagok simára terülnek, régi megoldás,csak hibátlan elemeknél müködik jól,ha megszáradt egy finom szivaccsal pár mozdulattal meghuzzák és fény.

   Van olyan kesztyü aminek a belseje dörzsi ,amig beviszed az elemet a fülkébe kész is a csiszolás.

A napok óta száraz alapozót csisz. nélkül fény. nekem új ,de lehet csak én nem hallottam róla.Tájékozatlanságomtol  függetlenül  én nem javasolnám neked,hogy igy fényezz.

Előzmény: Carspray (14402)
Carspray Creative Commons License 2015.10.17 0 0 14402

Nem tudom mennyire új, én most tavasszal végezztem a szakmával, 2 évig voltam tanuló egy szervízben, ott volt 2 fújós felváltva,nekik mondták ezt valami oktatáson. Gyári új elemeknél használtuk ezt az anyagot,direkt nedves a nedvesre füller. Mondták is hogy van olyan műhely ahol hét elején belökik az új elemeket,két sor non stop füller,szárítás és utána hétközben csak viszik be őket az adott autó mellé és fújják is csiszolatlanul...esetleg a szemeteket szárazon csiszoló szivaccsal kikapják és kész. Csak nem tudom így hogyan jöhet létre tartós bevonatrendszer... bár úgymond lényegtelen is mert garázs körülmények közt dolgozom,meg sérült gittelt elemekkel....így ez szóba sem jöhet,pusztán kíváncsi vagyok..

Előzmény: RM 66 (14401)
RM 66 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 14401

97-töl 2010-ig dolgoztam Glasurittal ,de 4-5 naprol nem hallottam se ithon se kint ,bár lehet ,hogy ez új anyag.

Előzmény: Carspray (14398)
RM 66 Creative Commons License 2015.10.17 0 0 14400

RM66CS@gmail.com

Előzmény: Mafia05 (14397)
EdM76 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 14399

Köszönöm! 

Előzmény: Mafia05 (14396)
Carspray Creative Commons License 2015.10.16 0 0 14398

"HB BODY 307 2K HS Töltő-alapozó 2:1

 

Kétkomponensű, nagyon jó szerkezeti tulajdonságokkal rendelkező akril töltő- alapozó. Kiválóan tapad csiszolatlan (E-bevonat) felületre is. Alkalmazható mindenféle festékrendszerhez. Edzeni izocianát bázisú HARDENER 720 NORMÁL vagy BODY 725 edzővel lehet 4:1 arányban. Hígítani 10-15% Body 740 normál hígítóval lehet. 1.8-2mm dűznivel sima homogén felületet kapunk.  HB BODY 715 turbó használata esetén az edzési idő jelentősen lecsökken. Figyelem! Mivel a fazékidő is jelentősen lerövidűl a Body 715 turbo AX hozzáadásával, a bekevert anyagot fel kell használni!"

Kíválóan tapad csiszolatlan felületre is? Wtf? Mi az az e-bevonat? Bàr hallottam már ilyet de nem nagyon akarom elhinni..a glasurit non stop füllerje olyan állítólag hogy a kabinba való rászárítás után nagyon sok ideig még fújni lehet rá csiszolatlanul..talán valami 4-5 napig is.... ez nekem magas...:) valaki tudja a választ?

Mafia05 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 14397

Mi is az email címed? Soha nem találom.

Előzmény: RM 66 (14393)
Mafia05 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 14396

Igen!

Előzmény: EdM76 (14394)
Peti251 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 14395

Annyit hozzátennék, hogy az epoxy igen szarul hegeszthető. külön öröm, mikor az ember nyakába hull egy nagy adag leeső cunder, mert nem szereti a festékes lemezt. 

EdM76 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 14394

Tehát akkor ez lenne a menetrend: 

 

1. Homokfújás

2. Epoxi alapozó

3. Lakatolás

4. Lakatolt részek epoxival való alapozása

5. Fényezés

 

 

Előzmény: Mafia05 (14389)
RM 66 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 14393

Szia,van fóliaradil felfogóval együt  2000ft.

Előzmény: Mafia05 (14383)
RM 66 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 14392

Az epoxyt  füllerként és  szigetelőként  szokták használni. Szigetelőként  sokkal jobban higítják szinte átlátszik ami alatta van,gyorsan szárad .

  Füllerként  használva  legalább 2 nap száradást kell hagyni mielött csisz.,gitt....stb.Homoksz. után szerintem elég egy vékony szigetelés,mivel lakatolják még.

 

Előzmény: Carspray (14390)
Mafia05 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 14391

Nem fontos pótolni az alapozót gitteléskor majd ha kész a gittelés utána lefedi a fém tiszta részeket vagy a szórógitt vagy a töltőalapozó. Pont ezért nem jó ilyenkor a washprimer mert ha mondjuk homokszórás után vashprimerrel lenne fújva plusz alapozó akkor eleve gittelés alácsizoláshoz vigyázni kell ki ne kopjon de gitteléskor már úgy is ki fog kopni óhatatlanul és ott is ki fog virítani a washprimer arra meg ugye nem mehet gitt. Epoxynál ezen nem kell agyalni.

Előzmény: Carspray (14390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!