Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

opelos30 Creative Commons License 2014.05.18 0 0 12445

Üdvözlett mindenkinek !
Az lenne a kérdésem ,hogy szeretném felpolírozni az autóm és melyik terméket javasolnátok a Scholl termékek közül (mezei autó tulajdonos vagyok,és nem is értek hozzá de sokan ezt javasolták )  elég széles a paletta schollpolir.hu-n s elfogadhatók az árak .
20 éves F-astra került hozzám nem mondanám ,hogy megkímélt állapotban...első autóm..
Nektek milyen tapasztalatotok van ezzel a termékkel ?
Válaszaitokat előre is köszönöm !

Mafia05 Creative Commons License 2014.05.13 0 0 12444

A régit is meg lehet. Nem ismerem ezt a polírt, ki kell próbálni  működik-e.

Előzmény: Hosiminh (12443)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.13 0 0 12443

a már régi fényezést is meglehet kezelni 2000-es papírra, aztán polír?

találtam egy ősöreg BLANC CAR IDEAL POLISH és hozzátartozó WAX-ot, ismeritek?


azt írja minden lakkozott felületre jó, fém műanyag. de üveget nem ír, árt ez az üvegnek? egyáltalán van szavatossága a polír krémnek?

Előzmény: Mafia05 (12439)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12442

rendben köszi

Előzmény: Mafia05 (12441)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12441

Fújás után egy teljes napot hagyd inkább száradni ha tudod akkor minél többet.

Előzmény: Hosiminh (12440)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12440

fújás után mikortól lehet csiszolni?

Előzmény: Mafia05 (12439)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12439

Szerintem 2000-es alatt ne csiszold ha nem vagy gyakorlott, főleg az éleknél vigyázz ott könnyen ki tud kopni.

Előzmény: Hosiminh (12437)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12438

jah, a festék: 2K akril MobiFleet HS 3:1

vagy hányas a legdurvább papír amivel lehet bántani, további festés nélkül?

Előzmény: Hosiminh (12437)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12437

hali,

miután már fel vittem a végső festéket utána 1000-1200-2000 csiszolással, meg egy kis polirral meglehet kezelni, vagy már nem szabad bántani?

Sanyi-ka Creative Commons License 2014.05.10 0 0 12436

Hidd el, hogy a napi használatosnál nem feltétlenül így van!

Előzmény: Surci126 (12429)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12435

A zsír az üregekbe való. Alvázvédőzésnél a rozsdát el kell távolítani amennyire csak lehet valamilyen alapozóval bevonni tömíteni utána szórható tömítő, rücsi. Persze alap hogy full tiszta az alja az autónak.

Előzmény: runner 125 (12434)
runner 125 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12434

Mármint bocs, nem nagyon vágom ennek a folyamatát, pár mondatban írja meg valaki legyen szíves.

 

- Gyanítom első körben meg kell csiszolni a korróziót

- Ez után megy rá ez a "zsír"? Ezt h kell elképzelni, milyen állagú? Felvitel után megköt?

- Majd erre a zsírra mehet a szórható tömítő?

 

Köszi.

 

Előzmény: Mafia05 (12432)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12433

Nem tudom én sem hogy megér-e ennyi pénzt de csak nem véletlen kerül ennyibe.

Előzmény: vw_golf1.6TD (12427)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12432

A Mike Sanders féle zsír állítólag elég jó cucc. Alvázvédelemre meg az a legjobb ha le van fújva szórható tömítővel esetleg utána még rücsivel.

Előzmény: runner 125 (12430)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12431

Sziasztok!

Ez engem is érdekelne, és egy minőségi munkát végző műhely is. :)

 

Ezen kívül... tudtok ajánlani egy helyet, ahol vákuumos horpadásjavítást csinálnak?

 

Köszönöm! :)

Előzmény: runner 125 (12430)
runner 125 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12430

Sziasztok,

 

Melyik termék most a legminőségibb, legtökéletesebb alvázvédő és üregvédő?

 

Tervezem egy használt GrandVitara vásárlását, s még időben szeretnék a korrózió elé menni.

 

Köszönöm.

 

 

Előzmény: Surci126 (12429)
Surci126 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12429

Ha szarul van megcsinálva akkor valóban ennyit bír.

Előzmény: niváskarcsi (12417)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12428

Nincs, az egyiket már én bontottam egy másik autóból. Végül is most beépíthető állapotban van, csak ezt kéne a lehető legjobban konzerválni ...

 

Előzmény: Mafia05 (12426)
vw_golf1.6TD Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12427

Mafia azért ez a hőátadó paszta igen drága 40 ezer Ft-ért. Akkor vagy nagyon jó lehet, vagy aranyból van ! :)

Előzmény: Mafia05 (12424)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12426

Nincs jó állapotú bontott valahol?

Előzmény: Mindenváró Ádám (12425)
Mindenváró Ádám Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12425

Sziasztok

 

Van egy elég gyenge állapotú benzinbetöltő csövem tágulási tartállyal, amit kettő használtból barkácsoltam össze. Lyukakat kellett behegeszteni, beforrasztani. Jelenleg letisztított, kifoltozott, rozsdamarózott állapotban van.  Nem lyukas most sehol, de azért sok helyen már messze van az anyag vastagsága az eredetitől.

Azon agyalok, mivel kezeljem le a beszerelés előtt, hogy minél tovább bírja még. Újan bazi drága, kiszerelni rémálom, szóval jó lenne ha nem kéne többet hozzányúlni.

 

Rendelkezésre áll kitt, vörös rozsdagátló alapozó, fekete 3in1 rozsdára való festék, illetve alvázvédő... hogy kéne?

 

Mafia05 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12424

Cink spray-t lehet fújni de valamilyen szinten az is kiég a hegesztéstől vagy ez: http://bolthely.hu/hegesztestechnika/id/00950_Europax_hoatado_paszta_ponthegesztendo_lemezek_koze

Előzmény: vw_golf1.6TD (12421)
Hosiminh Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12423

2K akril MobiFleet HS 3:1

3:1:1 festék:higító:edző arányt jelent?

a fújásnál azt írja, h két réteg között 10en párperc szünet kell, de 12 óra alatt szárad, akkor az első réteg fújása után nem kell becsiszolni 1200-2000-rel?

Sanyi-ka Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12422

Nem az, napi használatban széthullik!

Előzmény: Jet 4000 (12419)
vw_golf1.6TD Creative Commons License 2014.05.09 0 0 12421

Ha a két lemez hegesztési pontoknàl ahol egymásra takar a felület cink vagy mivel szokták befuttatni ? Szerintem ha nincs rozsda hagyva sehol, és dirib-darabra volt szedve az autó, majd üregvédelmet , alvàzvédelmet , és fényezést kapott, akkor  újabb 10 - 15 évig nem szabad elő jönnie a rozsdának !

Előzmény: Mafia05 (12420)
Mafia05 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 12420

Érdemes követni ezt a melót vagyis ezt a kettőt mert egyszerre két ilyen autót csinál a srác.  Ha 2 évet bírna csak ki nem hiszem hogy darabokra szedné a kasznit. http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=964

Előzmény: niváskarcsi (12417)
Jet 4000 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 12419

ez hülyeség

Előzmény: niváskarcsi (12417)
Michel Djerzinski Creative Commons License 2014.05.08 0 0 12418

Hm, ebben azért nem vagyok biztos. Egyrészt az autóm alváz- és üregvédelemmel van kezelve (Dinitrol), nem rozsdásodik sehol, tényleg jó állapotban van (svéd-a-cél :). Másrészt meg nem egyáltalán nem törvényszerű, hogy egy újrafényezett autó elkezdjen rügyezni, pattogzani 2-3 éven belül. Ez nonszensz, hiszen így senki sem fényezné újra az autóját. Több ismerősömnek is van évekkel ezelőtt újrafényezett autója, teljesen hibátlanok. Sok függ persze a tárolástól/használattól, pl. az autó késő ősztől tavaszig garázsban pihen mindig. És nyilván valószínűleg nem olyan minőségű egy újabb fényezés, mint a gyári. De azért ne felejtsük el azt sem, hogy 20-25 éve a gyári fényezés sem tudott annyit, mint egy mai gyári fény, egyszerűen nem volt olyan a gyártástechnológia. Tehát ad absurdum az sem lehetetlen, hogy egy mai újrafényezés (megfelelően előkészítve, megfelelő szakemberekkel, festékkel és technológiával) megközelíti az akkori szintet... De javítsatok ki, ha rosszul gondolom.

Előzmény: niváskarcsi (12417)
niváskarcsi Creative Commons License 2014.05.08 0 0 12417

Szia.Mindegy hány évig akarod megtartani az autót.Egy lakatolt,újrafényezett autó,nem bír ki hibamentesen öt évet.Max kettőt,ha jól van előkészítve,de az átfedésekből már fél év múlva jönni fog a rozsda.Az új autókon is megjelenik a korrózió öt év alatt.

Előzmény: Michel Djerzinski (12416)
Michel Djerzinski Creative Commons License 2014.05.08 0 0 12416

Köszönöm az infókat Neked és Mafia05-nek is! Nyilván nem fogok 50e-70e Ft-on spórolni, mert kb. ennyi lenne a különbség. Igazából csak azt akartam kérdezni, hogy tényleg jobb megoldás-e a hőkamra, de ez valószínűleg így van... Lehet, hogy egy jó kezű, ügyes fényező hőkamra nélkül is szépen tud fényezni, de inkább nem kockáztatok. Az autót nem 5 évre tartanám meg, hanem sokkal tovább, ha egy mód van rá...

Előzmény: Mindenváró Ádám (12415)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!