már nem akarom az egészet nullára csiszolni, mire számíthatok ha így folytatom?
tehát, becsiszoltam a kittet elég tükörnek tűnik. hol, kilóg a fém hol nem. kenjek oda finoman alapozót ahol kilóg a fém aztán kitöltő-füller, vagy csak füller Body 360 vastagon?
Attól függ epoxy vagy wash primer alapozót használtál. Ha utóbbit akkor arra nem gittelhetsz. Ha epoxyval fújtad,rágitteltél, és lecsiszoltad nem probléma, gittelés után ráfújhatsz a lekopott részekre újból, vagy használhatsz korróziógátló füllert is.
Pl. A Mobihel műanyag alapozója ,vagy a Mobihel 3:1es nedves-nedves alapozója. Lényeg,hogy a felülete egy kissé visszaoldódjon a tapadás elősegítése érdekében. Mivel a csiszolás itt nem jöhet szóba.
Hali segítséget kérnék képeket majd hamarosan rakok fel de a lényeg az hogy van egy üregvédő pisztolyom amihez cső is van de a fúvóka a végéről benne marat az egyik üregbe,valamibe megakadhatot már nem tudtam kivenni, de emiat nem fogom szétvágni a kocsit még jóhogy :D
Valaki tud valahol csak fúvókat pisztoly nélkül? nem kell cső sem csak fúvóka
Az már átkeményedett annyira hogy meg tudod csiszolni vagy dörzsizni. Csiszoló szivacs vagy dörzsi vagy scotch brite így keress rá, autófesték boltban tuti hogy van.
Mafia , mivel lehet átdörzsölni, ami nem tapad bele ? Mivel gumis jellegű a csiszoló papír dörzs szemcséi biztosan beletapadnának. Egyébként használtam egy sor alapozót alá, tehát ha meg is szívja magát vízzel a rücsi, akkor se lehet nagy gond ... szerintem. Mert fémmel remélhetőleg nem fog érintkezni a víz. Legközelebb egyébként csak kb. 1 hónap múlva lesz rá időm átfesteni.. addig remélem szépen kiszárad majd.
alapozásnál a lemez egyik szélén kicsit vastagabban (látványos) fújtam az alapozót. érdemes azt a sarkot lejjebb csiszolni, vagy nitróval le csökkenteni egy kicsit?
Én is mobihel rücsit használok még nem volt vele gond eddig. Egyébként a leírásban benne van hogy nedvességnek,sónak,olajnak ellenáll. Azt csinálhatod még hogy jó alaposan átdörzsized és átfested.
Mindegyik rücsivel gond lesz ha a kötési ideje után lesz átfényezve,ugyanis ugyanúgy viselkedik mint egy csiszolás nélküli felület! Javasolt a száradási idő utáni fényezés esetén közbenső-tapadásjavító-rétegalkalmazása.
Utána olvastam , szinte mind àtengedi a vizet :( fenébe. Festés előtt most akkor hetekig szàritsam vagy hogy tudom kijavitani ?? :( Mérges vagyok magamra, a flakonra az van írva hogy àtfesthető, mintha ez csak egy lehetőség lenne.. Miért nem írják hogy át KELL festeni ? Szóval most akkor ha jó munkát szeretnék akkor teljesen le kéne kaparnom a rücsit ? Vagy elég ha kiszárítom és lefestem ? Eléggé megàzott màr.
Na készen vagyok a passattommal. Köszönöm a segítségeteket ! Remélem tartós lesz !
Sajnos a küszöb emelőtokos részei elkezdtek rozsdásodni (akkor vettem észre amikor kicseréltem a téli kerekeket nyárira)
Rozsda legyezős, lamellás csiszolókoronggal leveretve, majd drótkorong, aztán RO55, addig csiszolva és ro55-tel kenegetve, míg szép fémfelületet nem kaptam és nem volt rozsdalé sehol. Aztán nitrohígítóval eltávolítottam az RO55 kezelés végén a maradékot , zsírt stb-t. Majd alapozó, kis száradás után rákerült az alvázvédő. Persze , ha már szétkaptam az egészet, kapott majdnem egy doboz üregvédőt is, főleg a küszöb. Doblemezek, műanyag küszöbvédő/takaró műanyag vissza, és kész is ! :)
Remélem nem rontottam el semmit és jó sokáig nem kell majd hozzányúlnom !
Kérdés: nagy baj, hogy nem festettem le az alvázvédőt (rücsi) ?? Mert elfelejtettem.... A boltban mondták, hogy nem árt lefújni egy sor festékkel.