Nem jobb.Száradás után repedezni kezd,mivel nem lessz elég rugalmas.A gépekhez PU tömitőket kellene,hogy kapj a boltban.Azok száradás után elég rugalmassak maradnak,hogy birják a karosszéria mozgását.Persze ezek alá is kell alapozót használni.
Az akril tömitőket inkább az ép.iparban,fix dolgok töm. illetve ragasztásához használják .Ablakok,stukkó,..stb. Oda telesen jók.
Az valami építőipari cucc nem? Nincs felétek autófényezési szaküzlet vagy olyan festékbolt ahol autó festéket is kevernek? Ott biztos kapnál. Én Roberlo rps 55-öt szoktam venni szerintem jó nekem legalábbis bevált. De van body, würth, sika, dinitrol stb....
Ki mit használ ponthegesztett lemezek közé? cinkspray egy ideig jó volt, de ahol vastagabb a lemez és nem 30A-al varrnám, ott már nem bizonyul megfelelőnek, leég. Egyszer kaptam valami réz színű cuccot, de nem tudom mi volt a neve.
Alapozd le és mehet rá a tömítő, alvázvédő vagy amit akarsz. De a mester tömítő egy nagy rakás szar főleg mert vízbázisú. 1500ft-tól már kapsz jó oldószerest festékboltban.
Ha nem tudod simán kézzel letörölni (nekem sikerült mindenféle erőfeszítés nélkül9 és legalább 1 napot száradt, akkor alapozás (én buda vagy wash primert használtam eddig) és úgy a többi amit akarsz.
Mindenképp több lépcsőben és eltérő finomságú pasztákat javasolnék. Egy lépcsőben nem tudod a karcokat ,és a felületi fényességet egyszerre produkálni.Durva és finom-közepes paszta használata a legcélszerübb. igényes pl: fekete fényezések esetén a hologramm eltávolító paszta vagy a vax mindenképp javasolt a tökéletes eredmény érdekében. Milyen csiszolópapírt használsz poírozáshoz, 1500-2000-2500??? nagyon nem mindegy!!! Mindíg tiszta legyen a polírkorong és a mikroszálas kendő is!!!
Üdv! Olvastam az öninditóval kapcsolatban feltett kérdésedet. Azt le kellene szerelni és átvizsgálni alaposan. Mágneskapcsoló,bendix,perselyek,fogaskoszorú, bronzkefék.
Üdv! Én is azt tudom mondani mint Mafia05 fórumtársunk. Sajnos ez így már tényleg egy gány munka lett. Én is láttam már foltot popszegecselve,lemezcsavarral felfogatva sajnos ezek trágya munkák. Ilyen munkáért nemhogy pénzt elfogadni, hanem még kérni is aljasság. Én az ilyen mestereknek forró aranyba mártanám a kezüket! De hamár kérdeztél és nincs más aki orvosolni tudná a bajt, akkor a ragasztás önmagában nem elég,és a leírt módszerrel erősítsd oda.
Hát oda ne is vidd vissza ahol ezt csinálták mert ez egy takony munka. Úgy csinálod ahogy akarod de nem lesz sem tartós sem jó, arra jó lesz viszont hogy nem megy be a víz.
Tisztelt Hozzáértök!Szeretném meg kérdezni hogy a KORANT rozsda passziváló után kell-e még valamit használni,vagy mehet a body 930?Ha igen akkor mi az ajánlott,vagy a célszerú?KÖszönöm.
Polírozàssal kapcsolatban szeretnék segitséget keérni!
Mikor polírozok egy elemet, fújàs utàn, azt veszem észre, hogy fàtyolos vagy nem is tudom milyenes marad! Nem fényesedik ki mindenhol tükörre! A felület fényes, de nem tükrözödik vissza!
Nem rég óta polírozgatok így igazàból a teknikàjàt se nagyob tudom még!
Novol alapanyagokat hasznàlok fényezéskor, így a pasztàt is ott vettem: car repair system közepes paszta!
Valamint puha polírkorongot közepes sebességen, mert a boltos így tanàcsolta!
Videókban làtom h többfajta korongot meg pasztàt is hasznàlnak 1 elem polirozàsa alatt .valaki tudna segíteni hogy milyen korongokkal sebességgel és pasztàkkal dolgozzak?
Most rendeltem kék kupakos 3m pasztàt de kivàncsi lennèk valaki tapasztaltabb véleményére is
Én másképp gondolkodom akkor :).. Van egy osztrák vonalam például, ahonnan szinte állandóan áramlik be valami kis autós munka egy kinti ismerősi körből. Itt nem csak kasznis munkára kell gondolni, hanem a fényezéstől kezdve a motorfelújításon át a kipufogózásig mindenre. Sok munkát magam is meg tudnék csinálni, de ha nem érek rá vagy nincs sok kedvem hozzá, akkor egyszerűen kiadom valakinek. Nem kérem, hogy adjon részesedést az árból , inkább rárakok egy kicsit és így mindenki jól jár. Sőt sok esetben megtoldom még a mester javára az árat, mert úgy is kifizetik a kintiek. Én levezényelem a projektet, tolmácsolok, kapcsolatot tartok és így mindenki jól jár a végén. Az osztrák hálás nekem hogy ilyen olcsón elnitéztem, a szakember pedig azért, hogy jól fizető munkát hozok neki.
Igy az autózás minden területén vannak ismerőseim, akik jellemzően baráti alapon számolnak nekem is - ha épp a saját autóimmal van valami olyan gondom.
Pár napja is küldtek az osztrákoktól pl pár fotót egy restaurálásra szánt Golf I GTI kaszniról. Írtam nekik, hogy elég soknak tűnik rajta a meló, de lenne kedvem hozzá. Kérdés, hogy mennyit szánnak rá. Én csak a rendes megcsinálását vállalom - de csak egy éves határidővel. Az autóból viszont nem fog tudni valószínűleg annyi pénz kiszedni - ha el szeretné adni. Lehet kevesebből és rövidebb határidővel is kihozni, de akkor én nem vállalom - hanem keresek rá olyan karosszérialakatost, aki tudom, hogy olcsó és hamar megcsinálja, de olyan is lesz..
Fényezéssel ugyanez a helyzet. Irtam egy kb. összeget a rendes fényezésre, illetve egy olcsóbb alternativát a "csak jól nézzen ki pár évig" verzióra.