Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bexxter Creative Commons License 2013.12.07 0 0 11809

Ez is inkább ablak és fix dolgokhoz.. a kaszni meg mozog rezeg stb..

Előzmény: Törölt nick (11808)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.07 0 0 11808

Gondoltam, hogy az akril még olyan sincs. Én azt üvegezéshez használtam oda jó.

Ma kaptam egy ilyet, hogy ezzel jó lesz: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/5-x-schueco-flex-2/151521737-84-5818

Sajna sokmindent nekem nem mond ami rá van írva mert nem magyar.

Mafia05 Creative Commons License 2013.12.07 0 0 11807

Szerintem mindegyik leég a hegesztés körül főleg co-nál, ponthegesztővel még elhiszem hogy nem sérül olyan mértékben.

Előzmény: bexxter (11806)
bexxter Creative Commons License 2013.12.07 0 0 11806

Igen, ilyen volt. Meg egy szürke flakonos is, de egyik sem vált be, mind leégett a hegesztés körül. 

Előzmény: Liviati (11802)
RM 66 Creative Commons License 2013.12.07 0 0 11805

Nem jobb.Száradás után repedezni kezd,mivel nem lessz elég rugalmas.A gépekhez PU tömitőket kellene,hogy kapj a boltban.Azok száradás után elég rugalmassak maradnak,hogy birják a karosszéria mozgását.Persze ezek alá is kell alapozót használni.

  Az akril tömitőket inkább az ép.iparban,fix dolgok töm. illetve ragasztásához használják .Ablakok,stukkó,..stb. Oda telesen jók.

Előzmény: Törölt nick (11803)
Mafia05 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 11804

Az valami építőipari cucc nem? Nincs felétek autófényezési szaküzlet vagy olyan festékbolt ahol autó festéket is kevernek? Ott biztos kapnál. Én Roberlo rps 55-öt szoktam venni szerintem jó nekem legalábbis bevált. De van body, würth, sika, dinitrol stb....

Előzmény: Törölt nick (11803)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.06 0 0 11803
Ma visszavittem a mestert, akrilt ajánlottak helyette. Az jobb?
Előzmény: Mafia05 (11797)
Liviati Creative Commons License 2013.12.06 0 0 11802
Előzmény: bexxter (11801)
bexxter Creative Commons License 2013.12.06 0 0 11801
Nem emlékszem a márkára de magyar feliratos zöld kupakos 1k spray volt.
Előzmény: Mafia05 (11800)
Mafia05 Creative Commons License 2013.12.06 0 0 11800

Milyen fajta cinkspray-t használtál?

Előzmény: bexxter (11799)
bexxter Creative Commons License 2013.12.06 0 0 11799

Ki mit használ ponthegesztett lemezek közé? cinkspray egy ideig jó volt, de ahol vastagabb a lemez és nem 30A-al varrnám, ott már nem bizonyul megfelelőnek, leég. Egyszer kaptam valami réz színű cuccot, de nem tudom mi volt a neve. 

kunságfi Creative Commons License 2013.12.06 0 0 11798

Oké,köszi akkor inkább Fertant veszek,arról jókat mondtak.

Előzmény: bexxter (11792)
Mafia05 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 11797

Alapozd le és mehet rá a tömítő, alvázvédő vagy amit akarsz. De a mester tömítő egy nagy rakás szar főleg mert vízbázisú. 1500ft-tól már kapsz jó oldószerest festékboltban.

Előzmény: Törölt nick (11794)
maseratisti Creative Commons License 2013.12.05 0 0 11796

A mestert én esőcsatornára kentem, oda ahol elvállt a forrasztott illesztés (ideiglenes megoldásnak) kb 3 éve. Oda megfelelt :-)

 

Mondjuk autóra lehet én se raknám, bár epoxi alapú, és elég rugalmas még most is.

Előzmény: bexxter (11795)
bexxter Creative Commons License 2013.12.05 0 0 11795

Én használnék, de majd valaki tapasztaltabb fényező biztos mondja, ha van más ötlete. 

Szerintem az a "mester" (látatlanban is) sz@rt se ér. Legalább annyi mint az 1300ft-os "német" egykomponensű szürke karosszéria tömítő.

Ma bontottam fel egy minimum fél éve vásárolt dinitrol-t.. igaz, ez is 1K-s, de nyugodtabb vagyok ennek a használatával.

Előzmény: Törölt nick (11794)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.05 0 0 11794
Köszi. Ezt adták a festékboltban. Mester alváztömítő.
Korantra kell kenni alapozót vagy közvetlen mehet az alvázvédő?
Előzmény: bexxter (11793)
bexxter Creative Commons License 2013.12.05 0 0 11793

Mindenképp alapoznám és hagynám alaposan ( :) ) megszáradni, utána tomítő.. de miért mester? az nekem nagyon építőipari cuccnak tűnik.. 

Előzmény: Törölt nick (11790)
bexxter Creative Commons License 2013.12.05 0 0 11792

Ha nem tudod simán kézzel letörölni (nekem sikerült mindenféle erőfeszítés nélkül9 és legalább 1 napot száradt, akkor alapozás (én buda vagy wash primert használtam eddig) és úgy a többi amit akarsz.

Előzmény: kunságfi (11782)
kunságfi Creative Commons License 2013.12.05 0 0 11791

Valaki csak válaszol a kérdéseinkre remélem....csak nem olyan nagy titkok ezek?

Előzmény: Törölt nick (11790)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.05 0 0 11790

Nekem ugyanez lenne a kérdésem, illetve még a mester tömítő kapcsolatban is.

Az alá kell valami vagy mehet a fémre közvetlen?

Előzmény: kunságfi (11782)
mykeman72 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 11789

Mindenképp több lépcsőben és eltérő finomságú pasztákat javasolnék. Egy lépcsőben nem tudod a karcokat ,és a felületi fényességet egyszerre produkálni.Durva és finom-közepes paszta használata  a legcélszerübb. igényes pl: fekete fényezések esetén a hologramm eltávolító paszta vagy a vax  mindenképp javasolt a tökéletes eredmény érdekében. Milyen csiszolópapírt használsz poírozáshoz, 1500-2000-2500??? nagyon nem mindegy!!! Mindíg tiszta legyen a polírkorong és a mikroszálas kendő is!!!

Előzmény: Akos0907 (11781)
tomi07 Creative Commons License 2013.12.04 0 0 11788

igen, abból valószínűleg szervíz lesz mert az öndinditóhoz sajnos nem értek :S

Előzmény: Steven 68 (11786)
ksyy Creative Commons License 2013.12.04 0 0 11787

Az a baj,hogy ezért pénzt kérnek és kapnak is! Nulla munka!

Előzmény: Steven 68 (11785)
Steven 68 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 11786

Üdv!       Olvastam az öninditóval kapcsolatban feltett kérdésedet. Azt le kellene szerelni és átvizsgálni alaposan.  Mágneskapcsoló,bendix,perselyek,fogaskoszorú, bronzkefék.

Előzmény: tomi07 (11758)
Steven 68 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 11785

Üdv!   Én is azt tudom mondani mint Mafia05 fórumtársunk. Sajnos ez így már tényleg egy gány munka lett. Én is láttam már foltot popszegecselve,lemezcsavarral felfogatva sajnos ezek trágya munkák. Ilyen munkáért nemhogy pénzt elfogadni, hanem még kérni is aljasság. Én az ilyen mestereknek forró aranyba mártanám a kezüket! De hamár kérdeztél és nincs más aki orvosolni tudná a bajt, akkor a ragasztás önmagában nem elég,és a leírt módszerrel erősítsd oda. 

Előzmény: Kisbögre (11783)
Mafia05 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 11784

Hát oda ne is vidd vissza ahol ezt csinálták mert ez egy takony munka. Úgy csinálod ahogy akarod de nem lesz sem tartós sem jó, arra jó lesz viszont hogy nem megy be  a víz.

Előzmény: Kisbögre (11783)
Kisbögre Creative Commons License 2013.12.03 0 0 11783
http://kepfeltoltes.hu/131203/IMG_20131203_185634_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/131203/IMG_20131203_185607_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én elhoztam lakatostól aztán találtam még kettőt, mi van ha csak alu lemezt ragasztok rá alváztömítővel?

Nem szeretném visszavinni.
Előzmény: Steven 68 (11761)
kunságfi Creative Commons License 2013.12.03 0 0 11782

Tisztelt Hozzáértök!Szeretném meg kérdezni hogy a KORANT rozsda passziváló után kell-e még valamit használni,vagy mehet a body 930?Ha igen akkor mi az ajánlott,vagy a célszerú?KÖszönöm.

Előzmény: Akos0907 (11781)
Akos0907 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 11781

Sziasztok!

Polírozàssal kapcsolatban szeretnék segitséget keérni!

Mikor polírozok egy elemet, fújàs utàn, azt veszem észre, hogy fàtyolos vagy nem is tudom milyenes marad! Nem fényesedik ki mindenhol tükörre! A felület fényes, de nem tükrözödik vissza!

Nem rég óta polírozgatok így igazàból a teknikàjàt se nagyob tudom még!

Novol alapanyagokat hasznàlok fényezéskor, így a pasztàt is ott vettem: car repair system közepes paszta!

Valamint puha polírkorongot közepes sebességen, mert a boltos így tanàcsolta!

Videókban làtom h többfajta korongot meg pasztàt is hasznàlnak 1 elem polirozàsa alatt .valaki tudna segíteni hogy milyen korongokkal sebességgel és pasztàkkal dolgozzak?

Most rendeltem kék kupakos 3m pasztàt de kivàncsi lennèk valaki tapasztaltabb véleményére is

Előre is köszönöm a segitséget!

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.02 0 0 11780

Én másképp gondolkodom akkor :).. Van egy osztrák vonalam például, ahonnan szinte állandóan áramlik be valami kis autós munka egy kinti ismerősi körből. Itt nem csak kasznis munkára kell gondolni, hanem a fényezéstől kezdve a motorfelújításon át a kipufogózásig mindenre. Sok munkát magam is meg tudnék csinálni, de ha nem érek rá vagy nincs sok kedvem hozzá, akkor egyszerűen kiadom valakinek. Nem kérem, hogy adjon részesedést az árból , inkább rárakok egy kicsit és így mindenki jól jár. Sőt sok esetben megtoldom még a mester javára az árat, mert úgy is kifizetik a kintiek. Én levezényelem a projektet, tolmácsolok, kapcsolatot tartok és így mindenki jól jár a végén. Az osztrák hálás nekem hogy ilyen olcsón elnitéztem, a szakember pedig azért, hogy jól fizető munkát hozok neki. 

Igy az autózás minden területén vannak ismerőseim, akik jellemzően baráti alapon számolnak nekem is - ha épp a saját autóimmal van valami olyan gondom. 

Pár napja is küldtek az osztrákoktól pl pár fotót egy restaurálásra szánt Golf I GTI kaszniról. Írtam nekik, hogy elég soknak tűnik rajta a meló, de lenne kedvem hozzá. Kérdés, hogy mennyit szánnak rá. Én csak a rendes megcsinálását vállalom - de csak egy éves határidővel. Az autóból viszont nem fog tudni valószínűleg annyi pénz kiszedni - ha el szeretné adni. Lehet kevesebből és rövidebb határidővel is kihozni, de akkor én nem vállalom - hanem keresek rá olyan karosszérialakatost, aki tudom, hogy olcsó és hamar megcsinálja, de olyan is lesz..

Fényezéssel ugyanez a helyzet. Irtam egy kb. összeget a rendes fényezésre, illetve egy olcsóbb alternativát a "csak jól nézzen ki pár évig" verzióra. 

Előzmény: Steven 68 (11779)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!