Aziránt szeretnék érdeklődni, hogy autó belső teret szeretnék festeni.. nem a teljeset, hanem csak elemeket.. középső konzol, kardánbox rész, ajtó műanyagok stb.. kinéztem neten egy nagyon jó kis festéket.. a neve Duplicolor Vinyl and Fabric spray.. de az istenért nem lehet elérni, hogy magyarországra szállítsanak amcsiból.. itt az EUban meg nem forgalmazzák ezeket a festékeket..
Ez egy olyan spray festék ami tágul a hőre stb.. ezért nem törik és repedezik meg.. plus nem lesz tőle büdös az egész autó hetekig.. nem olvad a napon a melegben.. nagyon jó fajta.. de sajnos nálunk elérhetetlen..
A kérdésem az lenne, hogy tudnátok ajánlani valami hasonló belsőtér festéshez ilyen spray féle festéket? Motiposat néztem neten, de nem vagyok benne túl biztos, hogy jó választás.. műszerfal és egyébb belső elemek fesésére kéne..
Adott egy szaladgálós autó, sima nem metál színű. A sárvédőívről lepattogzott a festés a fémig. Fényezőhöz nem vinném mert a sok egyéb hibája van körbe, akár az egészet lehetne fújni.
A sárvédőt én lefújnám töltött autófesték spray-vel, alá valami alapozó hogy ne rohadjon túl hamar.
Ha jól tudom ezek az egykomponensű festékek, kevésbé ellenállóak. Ha ráfolyik benzin akkor valószínűleg az oldja, ha jól gondolom. Esetleg érdemes volna lelakkozni is? Egyáltalán spray-ben van színtelen lakk?
Egy motorkerékpárnak szeretném a kipufogóját lefesteni, de nem tudom hogyan kezdjek hozzá.
A kipufogó nem olyan rég lett meghegesztve, ezért is sakarom szépre lefesteni.
Azt tudom, hogy léteznek ilyen hőálló fekete és ezüst festékek, de jó lenne valamivel allágittelni, mert elég rossz állapotú kipufogó. (össze vissza van már hegesztve és minimálisan horpadva, elég öreg már)
Létezik olyan gitt ami hőálló? A kipufogógittet már próbáltam de az kipolyaogott a lukakból és csiszolni sem igazán jó. Olyan gittre gondolok mint amit az autóknál a karosszériára használnak, csak hőállóban.
Persze lehet! Csak azt fogod tapasztalni,hogy öreganyám nem volt ilyan ráncos,mint amilyen felületet tud produkálni a két anyag. Fordított esetben minden további nélkül működik a dolog.Bár arra nem tértél ki,hogy milyen állapotban akarsz a vizesre dolgozni. bejavítani,teljes elem fújás ?
Elméletben ha szigetelő anyagot/sealer transparent/-et alkalmazol lehet,hogy sikerrel jársz ,egyéb esetben a fentiek az irányadóak.
Nem jogi tanácsra van szükségem, hanem hogy hogyan kellett volna (kellene) kijavítani a küszöböt, illetve valóban csak a sárvédő cseréjével lehetett volna a kevesebb mint fél év alatti rozsdásodást megszüntetni? Röviden, lehet-e és mi a folyamata (hogyan kellene) a küszöböt kijavítani a sárvédő cseréje nélkül.
2010-ben ugyanott megint elkezdett kicsit rozsdásodni, ezért úgy döntöttem, hogy lefényeztetem az egész kocsit (természetesen kértem, hogy előtte a szükséges lakatosmunkákat végezzék el rajta).
A lakatos munkákat és a fényezést 2010. szeptemberében végezték el és 2011. februárjában a küszöb kívülről már így nézett ki:
Mivel a munkáért, amelyekért nem kevés pénzt fizettem (a küszöbért 2x) garanciát vállaltak, érvényesíteni szerettem volna azt.
Megnézte a kocsit és azt mondta, hogy nem tud nagyon mit csinálni vele, ha kijavítja úgyis megint rozsdásodni fog. Azt mondta, hogy ki kell cserélni a sárvédőt.
Ezzel kapcsolatban vannak kétségeim. Már 2x csinálta meg, fizettem érte és kevesebb mint fél év alatt rozsdásodik. Normális ez? Ha rendesen megcsinálja (az állítólagos sárvédő csere nélkül is) ennyi idő alatt nem kellene rozsdásodnia, vagy tévedek?
Hogyan kellene, hogyan kellett volna eljárnia a képek és a gyakorlat szerint?
Jó az elgondolásod. A ,,futóműnél,, bakolj alá ha esetleg úgy vágod szét. A küszöb felcsipkedése közben az ajtókat próbáld ki. 1ccer elbacod vége a hézagoknak;)
Igen jászberényi vagyok szerintem én is hallottam rolad beszélnünk kéne!gyere be a gumis műhelybe holnap délutan 18 óra után ott leszek! Tudod a mol kút!
Jászberénytől 20 km-re lakok...:)) És Te hová valósi vagy?Felvehetnénk a kapcsolatot..lehet hogy Rólad hallottam a héten, hogy Te is ezt az anyagot haználod.:))
Igazából padlólemez nélkül is elég merev a kasztni a kardánalagút miatt. Oldalanként haladva küszöb-padló tünik nekem jó megoldásnak,de szakmabeliek biztos sokkal többet tudnak.
Hali. Segitségre lenne szükségem,hogy igazából,hogy lenne jó hozzá kezdeni egy 123-as merci komplet padlólemez és küszöbök cseréjéhez. A kasztni merevités oké,de a folyamat érdekelne.