Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HaZsolti Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7589

Én autófestékkel fújtam le a kárpit elemeket belül kb 7 éve.

Előzmény: Kecskeee2 (7588)
Kecskeee2 Creative Commons License 2011.08.17 0 0 7588

Üdv!

 

Remélem jó topicot találtam a kérdésemnek..

Aziránt szeretnék érdeklődni, hogy autó belső teret szeretnék festeni.. nem a teljeset, hanem csak elemeket.. középső konzol, kardánbox rész, ajtó műanyagok stb.. kinéztem neten egy nagyon jó kis festéket.. a neve Duplicolor Vinyl and Fabric spray.. de az istenért nem lehet elérni, hogy magyarországra szállítsanak amcsiból.. itt az EUban meg nem forgalmazzák ezeket a festékeket..

Ez egy olyan spray festék ami tágul a hőre stb.. ezért nem törik és repedezik meg.. plus nem lesz tőle büdös az egész autó hetekig.. nem olvad a napon a melegben.. nagyon jó fajta.. de sajnos nálunk elérhetetlen..

 

A kérdésem az lenne, hogy tudnátok ajánlani valami hasonló belsőtér festéshez ilyen spray féle festéket? Motiposat néztem neten, de nem vagyok benne túl biztos, hogy jó választás.. műszerfal és egyébb belső elemek fesésére kéne..

 

Előre is köszi az építő tanácsokat!

 

Üdv,

Kardiii

vwopel Creative Commons License 2011.08.16 0 0 7587

hemörájt:-D

Előzmény: cobra5 (7586)
cobra5 Creative Commons License 2011.08.16 0 0 7586

mivel érdemes egy 60-as évekbeli,lecsiszolt futóművet lefesteni hogy tartós legyen?

1k-2k festékek vagy vmi?....

Viktorboy Creative Commons License 2011.08.15 0 0 7585

Sziasztok!

 

Adott egy szaladgálós autó, sima nem metál színű. A sárvédőívről lepattogzott a festés a fémig. Fényezőhöz nem vinném mert a sok egyéb hibája van körbe, akár az egészet lehetne fújni.

 

A sárvédőt én lefújnám töltött autófesték spray-vel, alá valami alapozó hogy ne rohadjon túl hamar.

 

Ha jól tudom ezek az egykomponensű festékek, kevésbé ellenállóak. Ha ráfolyik benzin akkor valószínűleg az oldja, ha jól gondolom. Esetleg érdemes volna lelakkozni is? Egyáltalán spray-ben van színtelen lakk?

 

Üdv Viktor

Surci126 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 7584

Kipufogót kittelni?:OOO

Előzmény: nimrod79 (7583)
nimrod79 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 7583

Sziasztok!

 

Egy motorkerékpárnak szeretném a kipufogóját lefesteni, de nem tudom hogyan kezdjek hozzá.

A kipufogó nem olyan rég lett meghegesztve, ezért is sakarom szépre lefesteni.

Azt tudom, hogy léteznek ilyen hőálló fekete és ezüst festékek, de  jó lenne valamivel allágittelni, mert elég rossz állapotú kipufogó. (össze vissza van már hegesztve és minimálisan horpadva, elég öreg már)

Létezik olyan gitt ami hőálló? A kipufogógittet már próbáltam de az kipolyaogott a lukakból és csiszolni sem igazán jó. Olyan gittre gondolok mint amit az autóknál a karosszériára használnak, csak hőállóban.

Szerintetek létezhet ilyen?

 

Köszönöm!

Robivti Creative Commons License 2011.08.09 0 0 7582

Egy ismerősöm kérdezte tőlem,ezt mondtam neki én is

csak nem voltam benne teljesen biztos.

Köszi a segítséget.

Előzmény: mykeman72 (7581)
mykeman72 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 7581

Persze lehet! Csak azt fogod tapasztalni,hogy öreganyám nem volt ilyan ráncos,mint amilyen felületet tud produkálni a két anyag. Fordított esetben minden további nélkül működik a dolog.Bár arra nem tértél ki,hogy milyen állapotban akarsz a vizesre dolgozni. bejavítani,teljes elem fújás ?

Elméletben ha szigetelő anyagot/sealer transparent/-et alkalmazol lehet,hogy sikerrel jársz ,egyéb esetben a fentiek az irányadóak.

Előzmény: Robivti (7579)
Surci126 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 7580

Ezt a munkát nem kommentálom.

Előzmény: ubladen (7571)
Robivti Creative Commons License 2011.08.09 0 0 7579

Sziasztok!Az érdekelne,hogy vízbázisú festékre lehet fújni oldószerest?

vwopel Creative Commons License 2011.08.07 0 0 7578

szép:-(                    ha nem lenne a végén a 0 ..........

Előzmény: ubladen (7577)
ubladen Creative Commons License 2011.08.07 0 0 7577

Szia!

Eddig kb. 350e-be, ebben (elvileg) volt lakatolás, fényezés, alvázdédelem még pár egyéb munka.

Előzmény: vwopel (7576)
vwopel Creative Commons License 2011.08.07 0 0 7576

Elárulnád mennyibe van ez neked?

Előzmény: ubladen (7575)
ubladen Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7575

Szia!

Köszönöm a gyors választ.

Előzmény: vwopel (7574)
vwopel Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7574

Nemkevés pénzért illik kifogástalan munkát végezni.

Elbaszott munkát illik kijavítani.

Adva van 1 új küszöb, levágni a régit és addig vágni a többi lemezt amíg egészséges rész lesz mindenhol.

Ezután a ,,hiányt, alakra hajtott lemezekkel pótolni. A sárvédőből is lehet vágni és vagy javítóív vagy flekk.

Ekkor mehet fel az új küszöb, majd alváz-üregvédelem-fényezés és min. 5 év garancia.

Ettől alku kérdése a lefelé való elmozdulás. De ahoz gyomor is kell ki meddig hajlandó lemenni.

Sajnos ettől kókányabb munkákkal is találkozom nemritkán. Amit olcsón csináltak, mert nemvolt rá zsé az 1 dolog, de amit megfizetnek az legyen tuti!

 

lehet, hogy naiv vagyok?:-O

Előzmény: ubladen (7573)
ubladen Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7573

Szia!

Nem jogi tanácsra van szükségem, hanem hogy hogyan kellett volna (kellene) kijavítani a küszöböt, illetve valóban csak a sárvédő cseréjével lehetett volna a kevesebb mint fél év alatti rozsdásodást megszüntetni? Röviden, lehet-e és mi a folyamata (hogyan kellene) a küszöböt kijavítani a sárvédő cseréje nélkül.

Előzmény: vwopel (7572)
vwopel Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7572

Ez 1 sz@r

vidd vissza kár, ez csak barmolni tud, jogi tanácsot meg az ügyvéd ad

Előzmény: ubladen (7571)
ubladen Creative Commons License 2011.08.06 0 0 7571

Sziasztok!

A tanácsotokat szeretném kérni.

Adott egy 91-es Peugeot 205 küszöbje mely 2009-ben a javítás előtt így nézett ki:

http://kepfeltoltes.hu/110806/Jobb_oldal_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110806/Jobb_oldal_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110806/Jobb_oldal_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A javításokat 2009 júliusában elvégezték.

2010-ben ugyanott megint elkezdett kicsit rozsdásodni, ezért úgy döntöttem, hogy lefényeztetem az egész kocsit (természetesen kértem, hogy előtte a szükséges lakatosmunkákat végezzék el rajta).

A lakatos munkákat és a fényezést 2010. szeptemberében végezték el és 2011. februárjában a küszöb kívülről már így nézett ki:

http://kepfeltoltes.hu/110806/HPIM0024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110806/HPIM0025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Megnéztem a belső részét is és ezt találtam:

http://kepfeltoltes.hu/110806/IMAG0419_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

Mivel a munkáért, amelyekért nem kevés pénzt fizettem (a küszöbért 2x) garanciát vállaltak,  érvényesíteni szerettem volna azt.

Megnézte a kocsit és azt mondta, hogy nem tud nagyon mit csinálni vele, ha kijavítja úgyis megint rozsdásodni fog. Azt mondta, hogy ki kell cserélni a sárvédőt.

Ezzel kapcsolatban vannak kétségeim. Már 2x csinálta meg, fizettem érte és kevesebb mint fél év alatt rozsdásodik. Normális ez? Ha rendesen megcsinálja (az állítólagos sárvédő csere nélkül is) ennyi idő alatt nem kellene rozsdásodnia, vagy tévedek?

Hogyan kellene, hogyan kellett volna eljárnia a képek és a gyakorlat szerint?

 

Köszönöm a segítségeteket.

vwopel Creative Commons License 2011.07.31 0 0 7570

alul a magyar, töltsd le ,kiváló cuccok

 

http://www.hbbody.com/

 

http://www.totallux.hu/index.php?tovabb=31&url=/index.php

 

 

Előzmény: cobra5 (7569)
cobra5 Creative Commons License 2011.07.30 0 0 7569

sziasztok!

 

segítenétek mit-milyen sorrendben kenjek?

milyen anyagokat ajánlatok???

drótkorongal lecsiszolt alvázra-és belső kocsiszekrényre?

tanácsokat-trükköket előre is köszönöm

vwopel Creative Commons License 2011.07.28 0 0 7568

kb:-P

A kasznizás nem online kategória. Vagy ellesed valakitől vagy megtanulod.

Előzmény: ksyy (7567)
ksyy Creative Commons License 2011.07.28 0 0 7567

Hali. Akkor padló lefúr a küszöbnél,küszöbcsere és utána teljesen leszed a padló azon az oldalt? Igy jó kb?

Előzmény: vwopel (7565)
P.Tibi28 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 7566

Rendben,keresni foglak,amúgy is van dolgom Berényben.:))

Előzmény: mrobim (7564)
vwopel Creative Commons License 2011.07.27 0 0 7565

Jó az elgondolásod. A ,,futóműnél,, bakolj alá ha esetleg úgy vágod szét. A küszöb felcsipkedése közben az ajtókat próbáld ki. 1ccer elbacod vége a hézagoknak;)

Előzmény: ksyy (7561)
mrobim Creative Commons License 2011.07.27 0 0 7564

Igen jászberényi vagyok szerintem én is hallottam rolad beszélnünk kéne!gyere be a gumis műhelybe holnap  délutan 18 óra után ott leszek! Tudod a mol kút!

Előzmény: P.Tibi28 (7563)
P.Tibi28 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 7563

Jászberénytől 20 km-re lakok...:)) És Te hová valósi vagy?Felvehetnénk a kapcsolatot..lehet hogy Rólad hallottam a héten, hogy Te is ezt az anyagot haználod.:))

Előzmény: mrobim (7562)
mrobim Creative Commons License 2011.07.27 0 0 7562

Nekem is :-) De azért lehet,hogy érdekes lehet valami! Hova valósi vagy?

Előzmény: P.Tibi28 (7559)
ksyy Creative Commons License 2011.07.26 0 0 7561

Igazából padlólemez nélkül is elég merev a kasztni a kardánalagút miatt. Oldalanként haladva küszöb-padló tünik nekem jó megoldásnak,de szakmabeliek biztos sokkal többet tudnak.

ksyy Creative Commons License 2011.07.26 0 0 7560

Hali. Segitségre lenne szükségem,hogy igazából,hogy lenne jó hozzá kezdeni egy 123-as merci komplet padlólemez és küszöbök cseréjéhez. A kasztni merevités oké,de a folyamat érdekelne.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!