Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ksyy Creative Commons License 2011.07.15 0 0 7523

Hali. Akkor ezek szerint nem az igazi a korroziógátló. Úgy értsd a "tanulást",hogy gyakorolok a saját autókon. Sajnos még nem voltam fényező műhelybe igy még nem láttam szakembert.

Előzmény: vwopel (7521)
Peti251 Creative Commons License 2011.07.15 0 0 7522

alapozó, majd fedőfesték, aztán alvázvédő. Az alapozó nem zárja a le a fémet, úgy mint ahogy az alvázvédő sem. utóbbi a kavicsfelverődés ellen véd.

Előzmény: ksyy (7519)
vwopel Creative Commons License 2011.07.15 0 0 7521

1: ha már rákented akkor mind1

2: festést könyvből sztem nem lehet megtanulni

2a: elkezdel valamit fújni és folyamatosan hígítol rajta, magyarul: gyakorlat teszi a mestert;)

Előzmény: ksyy (7519)
ksyy Creative Commons License 2011.07.15 0 0 7520

Bocs,Zoralux. Kicsit elirtam.

ksyy Creative Commons License 2011.07.15 0 0 7519

Hali Mindenkinek!   Érdeklődnék van-e valakinek tapasztalata a Zoralusz korroziógátló alapozóval kapcsolatba. Napokba fejeztem be az Audink lakatolását (Audi 80-as 81-es évjárat) és ezzel kentem le a lemezt majd pasztáztam mindkét oldalt  és ment rá az alvázvédő. Elméletileg jó lehet pár évig? Tél előtt kap egy vastagabb réteg alvázvédőt még. Még ezen a héten fújni kel,viszont mindig "szenvedek" a festék viszkozitás beállitásával kapcsolatba. Mihez lehetne hasonlitani a viszkozitást?  Mivel soha senki nem mutatta meg igy csak autodidakta módon "tanulok". Van egy hvlp rendszerű pisztolyom,igaz csak valami másolat,de érdekelne a beállitás. Szóráskép,nyomás pl. A kompresszorom egy 50l-es Güde, van vizleválasztó,kilépő nyomás szabályzó a leválasztón. Szóval kis sakmai segitségre lenne szükségem. Előre is köszönöm.

vwopel Creative Commons License 2011.07.14 0 0 7518

""De mondjuk igy hogy mondod a vonohorot az az otletem tamadt, hogy nyulvanyra furok felulrol (csomagtarto sikja) 1-2 lyukat es akkor erositek egy lemezt, amit huzok.""

 

hááát ezt ugattam, ehez vágjál ablakot a gerenda végére

Előzmény: no_holy_shit (7517)
no_holy_shit Creative Commons License 2011.07.14 0 0 7517

a gyari horog nem a nyulvanyoz csatlakozik ha jol tudom. Ha olyan lenne mint a regebbit VW-k, akkor egyszeru lenne.

 

De mondjuk igy hogy mondod a vonohorot az az otletem tamadt, hogy nyulvanyra furok felulrol (csomagtarto sikja) 1-2 lyukat es akkor erositek egy lemezt, amit huzok. A hatfalon csak a lokharito rözitesi pontjai vannak es szerintem ha annal fogva nem lehet annyit huzni a hatuljan (huzni azt is kell, de kevesebbet)

Előzmény: vwopel (7516)
vwopel Creative Commons License 2011.07.14 0 0 7516

úgy mint a vonóhorog, vagy ablakot a hátfalra a gerendánál és ott bele valami kampós szögvas

Előzmény: no_holy_shit (7515)
no_holy_shit Creative Commons License 2011.07.14 0 0 7515

F astra Caravan bal hatso nyulvanyat (es padlolemezet) kelle hatrahuznom (dozer van, BH ules alatt a C oszlop talpanal van egy gyürödes). Hatul hol lehet/erdemes megfogni a kocsi hatuljat?

 

diessel Creative Commons License 2011.07.08 0 0 7514

talaltam egy  satat ha valakit érdekelne

http://hirdetotabla.duen.hu/egyeb/egyeb/atafenyezpiztoly69712

mykeman72 Creative Commons License 2011.07.07 0 0 7513

Ezért is sokkal lassabb a Sata utánzat,ill a szórásképe,és az anyagfelhasználása is nagyobb a konkurens pisztolyokhoz képest.

Előzmény: maseratisti (7510)
Surci126 Creative Commons License 2011.07.06 0 0 7512

Bocshból csak kéket szabad venni.

Előzmény: maseratisti (7511)
maseratisti Creative Commons License 2011.07.06 0 0 7511

Na ez se rossz, de árban ez is a metabo kategóriája ... nem könnyíted meg az életem :-)

Előzmény: Surci126 (7507)
maseratisti Creative Commons License 2011.07.06 0 0 7510

Nézegettem a HVLP szórópisztoly adatlapokat a neten. Tudja valaki hogy egy SATA pisztolynak (konkrétan 3000 D .... az a digitális kijelzős) miért a többszöröse a levegőigénye, mint egy másolatnak, Erba-nak, Güdének, Extolnak, no name-nek? 

 

Erba 170l, Güde 190l, no-name 210-310l ....SATA 424,5l/perc!!! Mindegyik ugyanaz a fúvókaméret...

 

Vagy csak annyi hogy a SATA megmérte, a többiek meg hasra ütnek?

antonijo Creative Commons License 2011.07.05 0 0 7509

sziasztok.

 

narancsos felület polírozására valami eljárás? házi munka lenne....

egy akril motortető, és egy metál-lakk ajtó

milyen anyagok? csak gépi csiszolással lehet ?

az akrilnak nem veszi ki a fényét a dúrva polír?

 

Dózerbike Creative Commons License 2011.07.05 0 0 7508

Nekem is ugyan ilyen Bosch-om van, meg Festool Rotex. Polírgépből egy Aldi-s Einhell koppintás, ami egész használható, csak kisebb tárcsát vettem rá, mert bazi nagy 180-as volt rajta.

Excenter csiszolóból szerintem érdemes valami jobbat venni, mint a 10 ezer Ft körüli minőséget. Egy használt minőségi  gép jobban megéri, mint egy olcsó barkács. Persze arra vadászni kell.

Surci126 Creative Commons License 2011.07.05 0 0 7507

Nekem ilyen van:

 

Polírhoz meg Einhell.

Előzmény: maseratisti (7501)
Surci126 Creative Commons License 2011.07.05 0 0 7506

Szia!

 

Rendszeresen polírozok,géppel,csak a Faréclát tudom ajánli,amúgy soha nem maszkolok,a műanyagokat át törlöm vizes szivaccsal és

ennyi. Várjuk a képeket.

Előzmény: hamvasat (7028)
Kickdown_Rocky Creative Commons License 2011.07.05 0 0 7505

Persze,hogy nem kell.Végülis az elő is megkapaszkodik mert elég szemcsés a metál.

:-)

Előzmény: atubus (7497)
atubus Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7504

Ismerős a probléma... :(

maseratisti Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7503

szemezgettem a levegőssekkel is, csak oda meg legalább 3-350l/perc kell 

 

Előzmény: atubus (7502)
atubus Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7502

Ezért jutottam én is ehhez a géphez amit linkeltem!

maseratisti Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7501

jaaaa...akkor lehet majd én mondom meg milyen a cucc :-) végülis az extol nálam bevált, bár sarokcsiszolóból metabo-t vettem, mert nem sokkal volt drágább mint az extol prémium :-) excenternél viszont a metabo 25-nél kezd, és ami értelmesebb az inkább 45.000 :-(

 

 

Előzmény: atubus (7500)
atubus Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7500

Rendben,de csak kb. augusztus végén ugrok neki a kocsinak, addig gyűjtögetem az infókat, eszközöket!

maseratisti Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7499

Most csak ilyen kis 4000 Ft-os extol craft rezgővel nyomatom ... de bírja :-)

 

maseratisti Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7498

Csiszolóról majd kérek tapasztalatokat, mert szemezgetek vele :-)

Előzmény: atubus (7497)
atubus Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7497

A második réteg előtt már nem kell ködölni, ugye? Ott már megkapaszkodik az alatta lévő lakkrétegen, ha jól tévedek.

Kickdown_Rocky Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7496

Először ködölöm.A rugalmasítóval nincs tapasztalatom.

:-)

Előzmény: atubus (7495)
atubus Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7495

Na azéééé!

Mielőtt az első lakkréteget fújod át szoktad ködölni, vagy rögtön fényesre fújod?

Rugalmasításról ki mit tud? Lehet/szokás a bázist is rugalmasítani? Én csak 2 komponensűhöz való rugalmasító adalékot láttam,vajon mehet ez is bázisba?

Kickdown_Rocky Creative Commons License 2011.07.04 0 0 7494

Nem brutál narancsos akkor úgy mondom....tehát vállalható minőség lett.

:-)))

Előzmény: atubus (7493)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!