Lenne egy Mazda 323 1.3 16 szelepes 1992-es autóm.A kérdésem az lenne hogy valaki tudja e hogy meleg motornál miért nő meg az alapjárat, nem mindig csinálja de elég sokszor előjön a hiba.A fojtószelepben állítólag van egy jeladó ami a hőmérséklet után szabályoz, és ez romolhatott el, legalább is ezt mondták nekem, de nem tudom melyik az.Amúgy vízkörös a fojtószelep.Ha esetleg valaki tudja hogy melyik az, akkor képet tudna küldeni róla? Segítségeteket előre is köszönöm.
Olyan kérdésem volna, hogy a vezérműszij csere kilométerben még nem aktuális(30 000 a hijja), de az évek száma szerint igen. A szij biztos hogy elmúlt 5 éves.
Nektek mik a tapasztalataitok a cserével kaocsolatban? Szakad a szíj, nem szakad ha lejár az 5 év?
Azért érdeklődöm mert pl opelnél nem szakad ha túl használják.
hello sziasztok van wgy 1981es mazda hatchback 1.3 ..okyan problemam lenne hogy ma reggel meg hivatlanul mukodott az indexem..melo utan viszont indulasnal meg ment de mostanara mar nem mukodik..se az elakadas jelzom.. biztositekok jok mindet at néztem egyesével.. valaki valami infot tudna adni ??? vagy csak villamossagi szerviz?
Sziasztok. 1198-as 65kw-os, 1498 ccm.-es Mazdácskámnál mi okozhatja hogy berángat. Mintha falsot szívna. A levegőszűrőtől a bordázott gumicső az új. Milyen ötleteitek vannak?
Szert tettem egy 323f ba mazdára amelynek olyan hibája volt, hogy indításnál az alapjárat felpörgött 2500-3000 - re, és nem is ment lejjebb. Hosszas kutatás és kérdezgetés során el jutottam egy bizonyos vákuum dobozhoz vagy tartályhoz (nem tudom pontosan mi a neve) ami ha repedt falsot szív. Az én autómnál meg is találtam, sőt mikor megfogtam a dobozt azon részénél ahol gyárilag össze van forrasztva , az alapjárat azonnal lecsökkent és szépen járt a motor. Kaptam is a tanácsot, hogy vigyem műanyag hegesztőhöz vagy saját magam is javíthatom ha akarom mert nem nagy dolog. Mondanom sem kell, neki is estem azonnal és "szerintem" sikerült is mert mikor visszaraktam az autó már be sem indult, mint ha már nem is kapna levegőt. A kérdésem az lenne, hogy lehetséges - e hogy valahol dugulás van és még ha nem is itt kellene de ennél a doboznál tudott "lélegezni" ? Vagy esetleg az hogy az Ecuval ilyen állapotban fogadtatták el az alapjárat beállítást és most nem tud vele mit kezdeni? Még annyit hozzá tennék hogy ha játszom a gázpedállal és el találom azt a pontot akkor szépen jár a motor de amint le vettem a lábam le is fullad.
Helló segicseget kerek nem vilagit a ködlampam az első.. bisztositek minden jó... de gyarilag van kabel bene.. es áram nincs bene .. hol keresem a hibat van valahol relét?
A 323 F (BG)-m eladtam, maradt utána egy csomó bontott alkatrész ( a teljesség igénye nélkül: 5 ajtó motorháztető (türkiz színben), sok műanyag, műszerfal, lámpák, kormányszerkezet, gyújtáskapcsoló stb stb)
Kis pénzért megszabadulnék az egész cucctól, akit érdekel, ide írhat ferii1978@freemail.hu.
Sziasztok,nemrég vettem egy 2001-es 323 f hatchback(1,6 benzin)...eddig nagyon szépen ment semmi gond nem volt vele,tegnap nem tudtam beinditani,nem is indul a motor csak kattogást hallani,aksi jó világítás minden van,biztosítékok rendben,az immobiliser körül elvileg minden ok....a motorhiba visszajelzés többször kivillant eddig is azt mondták lambda szonda...most olvastam hasonló hibát egr szelep hibánál......valakinek esetleg hasonló hiba vagy ötlet?
Nemrég került a családba egy ilyen japó, ki már eléggé apó! Tudnátok adni egy linket '99-es 323 mazdához service manualról? Nem ismerem ezeket a betűjelzéseket a forgalmiba az alvázszám úgy kezdődik JMZBJ...., akkor ez BJ-s? A váltókar holtjátéka elég nagy. Gondolom a golyós mechanika elkopott vagy meglazult. Jó lenne a szétszereléshez egy kis képi segítség egy service manuálból. Aki tud segítsen légyszi! Nissan Almera N15 '95-2000 Haynes Service and repair manualt tudok felkínálni cserébe, pdf formátumban, magam scanneltem 286Mb. Meg egy Hayness Angol- Magyar műszaki szótárt is.
Sziasztok! Sikerült szert tennem egy 1994-es 323-as BG szedánra. Amire szükségem lenne az egy vállalható állapotú márkajelzés/felirat a csomagtér fedelére, ugyanis az enyémen nincs, csak a helye, a három furat. :( Valakinek esetleg? Köszi előre is. :)
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy 2000-es évjáratú 1.4-es Mazda 323f-et, és valami folyamatosan tompán, és nagyon idegesítően kopok, zörög, a hang mintha hátulról jönne, a hátsó futómű felől. Most voltam egy öreg autós szakinál, aki aknán átnézte, illetve megvizsgálta hátul a kerekeknél, de semmit nem talált. A stabpálcák rendben vannak, a fűtőművet bemérték és rendben van, lengéscsillapítók jók, gumik és kerekek is rendben vannak, és ettől függetlenül folyamatosan kotyog és kattog (tompán). Teljesen sima úton abszolút nem produkálja, csak olyan úton, ahol már egy kicsit egyenetlenebb.
Esetleg valakinek van ötlete, hogy mi lehet, hogy lehetne kideríteni? Esetleg egy olyan szakember kontaktot elfogadnék, aki nem lehúzós, és megbízható:) Amúgy a kocsi nagyon rendben van, szuper és szeretem, de ez hang borzasztó idegesítő...:(
Üdv. Segítségre lenne szükségem. 94-es BG benzines 1.3 mazdám olyan hibát produkál ami nagyon érthetetlen. Hibátlan reggeli indulás után kb 4-5 km út megtétele után rángat párat, sőt van amikor le is áll. Félreállok, újraindítom, be is indul rendesen és utána hibátlanul megy. Miután állok vele 1-2 órát és elindulok, újra jelentkezik a hiba. Csak remélni tudom, hogy valakinek volt hasonló esete és megoldotta. Kérem ossza meg velem. A segítséget előre is köszönöm.
Sziasztok, érdeklődni szeretnék hogy akadt-e már valakinek hasonló gondja esteleg tud-e megoldással szolgálni a problémámra. 2002-es Mazda 323F BJ 1.4 benzines autóm van ami nagyobb terhelésnél nagyobb tempónál lefulladásnál kidobálja a P0171es hibát és a P1170-est is megvillantotta. Az autó megy talán kicsit gyenge(amúgy se egy erőgép ) és az alapjárat mintha kicsit alacsonyabb lenne mint kéne mert kicsit berázza az autó. Remélem tudtok segíteni, a válaszokat előre is köszönöm.
Szakmai segítséget szeretnék kérni. Adott egy 323 C 1,3 16V (B3 motorkód)
Olyat produkál a kocsi, hogy indítás után pár másodpercig tart egy magas motorfordulatot kb. 3-3500 körül, azután elkezdi ejteni ritmusosan kb. 2 sec időtartamra, majd újra felmegy a fordulat. Ha leveszem a légtömegmérő stekkerét, akkor meg fixen beáll magas fordulatszámra. Tudomásom szerint (lehet rosszul tudom) a légtömegmérő nem nagyon szokott beleszólni az alapjáratba.
A pillangó szelep mágneskapcsolója kipucolva, és működik is, a pillangószelep vízcsöveiben körbefordul a víz (eljut a bimetálhoz). Egy kicsit megakadtam ezzel. Mit nézzek még meg, ill. cseréljek ki?
Történt ami történt, a szomorú az, hogy negyedév alatt sem találtam a ba-ból használható példányt. Másik japán, talán kevésbé izgalmas típusra váltottam, így ezt most szétárulnám. Vagy háromszázezres szervizszámlám van az elmúlt közel négy évről, és ami még sajnálatra méltóbb,hogy egyiket sem egy lakatos állította ki.:-(
Nagy szükségem lenne segítségre,a kis mazdám elkezdett korrodálni ,ami korából adódóan nem csoda (1997) viszont sehol nem találok küszöböt,hol keresgéljek,előre is köszi minden ötletet,tipet.