Ismerős a szitu. A léghűtésesem eladtam, ma kb a háromszorosát érné, ha meglenne. Hülye fejjel a kis Boxstert is eladtam, volt utána Merci, illetve van más, de ezek csak praktikus autók.
Nekem maga a 911 sziluett nagy kedvenc, de persze egy jó Boxi is megtenné :D Annyit hadd kérdezzek, bár az nem 911 téma, hogy a korai 986 Boxsterekben a 3,2-es is jó motorikusan, vagy csak a 2,5?
ja eladtam, hatalmas nagy garagem volt , mar befejeztem a sok auto restauralast, meguntam mindent, es hülye fejjel megszabadultam hirtelen mindentöl
Aztan jött a nissan 350 z de ez se tetszik, ha eladom visszalepek a filigran, könnyen kezelhetö, problemamentes flink, = fürge boxsterhez
majd keresek egy csokolgatott elsö seriast., van mindig , csak ki kell varni .
911 esem volt par darab ,( manapsag elszalltak az arak rettentöen , amit egyszer 21,000.- ert eladtam most 60,000.- be kerül ) meg leghütesesek, de boxster sokkaljobban tetszik a vonalvezetese lenyügözö ,lagy , ivelt, 2 csomagtarto stb --na meg fillerekert vannak manapsag .
regi roncs 911 esek meg majd minden falusi parasztudvarban lathatoak, azt most eri el a tömeg, --
Szia, köszi az írásodat. (Emlékszem Rád, még privát is leveleztünk, remélem minden rendben Veled.) Na így már kicsit világosabb. Sajnos mivel nem igazán beszélek nyelveket, így a külföldi fórumok nekem kiesnek. De ezt a csapágy anomáliát nem is gondoltam. Pont, hogy azt hittem, hogy azért egy "911"-be jobb motor kerül, mint a Boxikba. De ezek szerint nem.
Hát meglátom. Most még csak kóstolgatom a témát, de egyre jobban visszavágyom a Stuttgart jel mögé. Ezek szerint a szép fenyőzöld Boxid nincs már meg?
a motor mar nem egeszen ugyanaz mint a te boxsteredben .Ott duplasoros csapagy van a köztengelyben hatul.
996 osban egysorost tettek, ami raadasul zart es ha a zsir kiolvad a golyok "pittingesek" lesznek a felület beragodik töres -zuzas szeteses lesz . felületi hökezeltseg elajul, megserül -csapagy szetrobbanik, lanc atugrik, vezerles elallitodik, dugattyu szeleppel karambolozik----
es nem biztos hogy ez 150 000 km nel törtenik, ha a nemet porlke forumot olvasnad, mar 30 000 nel is voltak kalandok
USA ban pert nyertek a gyar ellen, nemetben le se szarjak a serült tulajokat . . .
ezenfelül vannak a hengereknel falrepedesek . . . hötagulas, szar anyag --ök is csak vizzel föznek .
ezt 100 evvel ezelött a boxster forumban fotokkal erröl irtam menj vissza
ha ujra gepet akarsz venni semmi mast ne vegyel mint 1 serias boxstert---epp e-miatt
en kiba... megbantam hogy az enyemet eladtam, de 225 000 km volt mar benne -röviden meguntam.
meg regen a csapagyat ki lehetett huzni es cserelni , a mai gepeknel a 2 fel blokkhazat lezartak a csapagy elött es tök szet kell szedni az egesz motort miatta --- kibaszas magasiskolaja
ennek ellenere meg lehet venni öket, de a risiko veled autozik a segged mögött . . . .es eszre se veszed , csak majd hatul dudalnak, hogy elfolyt az olajad . . . . .
aztan -meg az en idömben 18 000 volt egy felujitott motor, boxsterbe. ( Van egy eladom 5,000.- ert ) manapsag nem tudom a service arait-
Most nissan 350 Z el megyek, fillerekert adjak, 300 lo, kabrio, es nem izgulok egy hibas motor miatt többet . .
Sziasztok! Mi okozza azt rengeteg motorhibát a M96 motoroknál? Rengeteg 996-osról hallom hogy motorhibás lesz 150e körül és 3M HUF meg 11e EUR felújítások mennek beléjük. Meg IMS probléma stb.
Kérdések: ezek a gondosan szervizelt, olajcserézett, hidegen nem küldött motoroknál is kötelező jellegűek?
Vagy mondjuk egy korrekt használat és sűrűbb olajcsere tuti megoldás?
Aztán érdekes: van egy csákó, aki hirdeti az övét miután beleunt a pereskedésbe, pont így járt, hogy megvette, aztán 1500km múlva kopogott a motor. A Kövesdán elhajtotta, most Németben javíttatja.
Egy másik csákó meg Kövesdán által felújított és azóta 5ezret futott 996-ot hirdet eladásra.
Akkor most Kövesdán vagy nem Kövesdán? Sokan dícsérik, de vannak fikatív megjegyzések is rájuk. Nekem semmi tapasztalatom, anno amikor Boxstereztem (közel ugyanaz a motor) nekem nem volt vele bajom.
Szóval úgy olyanok tapasztalatai érdekelnének, akik hosszabb ideig és kilométerig használtak vagy használnak 996ost.
Esetleg van valakinek információja az ERB-351 rendszámú 964ről, hogy mi lett a sorsa? Az országban van még? Régebben lehetett még látni, de már jópár éve nem.
911 (996 vagy 997) vásárlása előtt megbízható szerelőt kerenék BP-en vagy környékén. Szívesen egyeztetnék a mesterrel már az első jelölt megtekintése előtt.
Szeretnék segítséget kérni elektromossági témában. A kisfiamnak raktam össze egy Porsche 911-es széket és szeretném feszültség alá helyezni az elektromos részeket, de sajnos nem találtam kapcsolási rajzot hozzá. A melléklet képeken látszik a vezérlő doboz ill. a bele illeszkedő 3 kábel és a szabadon maradó sárga csatlakozó. (Nem szeretnék kísérletezgetni vele a légzsák miatt.) Az ülés a 997es (2005-2012) verzióhoz való. Ha valakinek lenne rajza vagy vmilyen infója a pólusok kiosztásáról, nagy segítség lenne.
Hello urak! Techart antera 8x17 et49 9,5x17 et51 felniszett eladó. Pirelli gumikkal,amik nem árképzők ugyan de van rajtuk fice rendesen. Hegesztés és javításmentesek, kupaakok nincsenek meg. 100000ft a szett.
Van egy 2001-es évjáratú Porsche 911-esem (3.4L 300 LE). Hideg indításnál a bal oldali kipufogóból fehéres füst jön. A jobb oldaliból semmi, maximum egy pöffenetnyi. Ahogy melegszik a motor, a jobb hengersornál valami elkezd kattogni viszonylag halkan, de jól kivehetően. A kattogás üteme a fordulatszámmal együtt változik. A motor még el sem éri az üzemi hőmérsékletét, mikor a füstölés teljesen megszűnik. A kattogás marad.
Mi lehet a probléma? Kit ajánlanátok a diagnosztizálásra/javításra lehetőleg a Dunántúlon?
Sziasztok! Ha valakinek ne adj Isten a szokásos víz-olaj összefolyási gondjai támadnak 996 vagy boxster ügyben megvan a megoldás. Nem kell szétszedni a motort , élettartam garanciás, és nem kerül egy hármas golf árába sem. Kellemes hétvégét mindenkinek.
Idén is lesz tél! :) Eladó egy 2001-es évjáratú, gyári, 996 Carrera 4 szett, saját autóról, 7/9*17, ET55 elől, hátul. 996.362.124.01 és 996.362.128.01 cikkszámok. 7mm-es, újszerű Nokian, 205/50R17, valamint 255/40R17-es, "N" specifikációjú, Porsche-ra fejleszett gumikkal, gyári, Carrera 4 kupakokkal, igény esetén változatlan ár mellett, új, színes, gyári kupakokkal. A felnik sómartak, ahogy a képen is látszik de tökéletesen futnak, használhatóak, 18-as télire váltottam azért eladók. Nagyon olcsón, 90000Ft gumik nélkül, 125000Ft gumikkal a garnitúra.
Te figyelj már ide te szerencsementes balfasz! Téged már elzavartalak a boxster fórumon is a múltkor. Itt az indexen írogatsz minden topikba össze vissza mindenféle faszságot Te vagy az aki mindenhez is ért. A te véleményedre egyátalán nem vagyok kíváncsi mert semmi olyat nem tudsz mondani aminek bármi alapja lenne. Porsche közelében sem voltál soha életedbe csak a netről lelopott képeid vannak. Leírom még egyszer: Nem a te véleményedre vagyok kíváncsi mert te vesztes vagy. szevasz.