Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BenceM Creative Commons License 2024.09.28 0 0 15307

Egytorkú vagy kéttorkú karburátor?

 

Van aki erre esküszik,van aki amarra.     Kéttorkúval sem fogyaszt kevesebbet sokak szerint..  Kinek mi vált be?

greczn Creative Commons License 2024.06.23 0 0 15306

Tegnap lehuzattam a kormánymű "irányító kart"

A kerék a gömbcsuklónál elfordul szépen mind két irányba.

 

Gondom az irányító kar vissza rakásánál kezdődik

 

Más pozicíót nem találtam csak azt ahonnan lehuzattam.

 

A kormányösdzekötő mintha rövidebb lenne másik pozicióhoz

Valahol lehet állítani a hosszát ?

 

- a kormánymű felőli végén van egy belsö csavar (lapos csavarhúzós)

Aminek a hornyán átmegy egy sasszeg az mit állít ?

 

Segítséget előre is köszönöm 

Üdv

 

 

 

papuaz Creative Commons License 2024.05.29 0 0 15305

Szivesen!

Bár nem tudom mennyire volt segitsèg.

Ha a kormanymüvel van baj èn kiszerelnèm a helyèről.

Nem egy nehèz dolog ès kint jobban hozzá lehet fèrni mindenhez .

Előzmény: greczn (15303)
greczn Creative Commons License 2024.05.28 0 0 15304

Előzmény: papuaz (15302)
greczn Creative Commons License 2024.05.28 0 0 15303

Köszönöm  a segítséget !

 

A kis határoló csavarok közben meg lettek 

Jobbra kitekerve nem éri el..

 

Arra gondoltam ha

Lehuzatom a kormánymű karját és a tengelyét kihúzom és fordítok rajta lehet hogy javítana a helyzeten  másik felét leszedtem és belenéztem

A csiga elakad alsó állásban .. 90 fokot lehet fordítNi kellene rajta

De lehuzatót kell csináljak hozzá.

Csináltam a Stihl főtengelyhez  az majdnem jó de nem az igazi ehhez a művelethez.. 

 

 

Előzmény: papuaz (15302)
papuaz Creative Commons License 2024.05.27 0 0 15302

Szia!

Tolórudat vedd le a kormanymű iranyitó karjáról

Hogy kizard azt hogy a kormanymű a hibas vagy esetleg a fèltengelyek miatt nem fordul el

Egyèbkènt a bal első kerèknèl latszik az ütköző csavar

Sok sikert!

Előzmény: greczn (15301)
greczn Creative Commons License 2024.05.24 0 0 15301
Törölt nick Creative Commons License 2024.04.19 0 0 15300

Eladó,nem használt.

 

susztito Creative Commons License 2024.03.15 0 0 15299

prancsnoki uaz alváz 2db motorháztetö 4 db féder komplett kasztli foglalkoztatős elado és még sok aprőság 06 70 3837614

kis uaz-os miki Creative Commons License 2024.03.06 0 0 15298

Írj egy email-t nekem, aztán ott beszélünk.  Teló számot ne írj ki,mert mindenféle reklám céljából elmenthetik a számod.

Előzmény: CimbiUaz469 (15297)
CimbiUaz469 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 15297

Üdv 100ra gondoltam. Igen használt. Nemtudom lehet e ide telszámot írni.

Előzmény: kis uaz-os miki (15296)
kis uaz-os miki Creative Commons License 2024.03.02 0 0 15296

Helló. 

 

Milyen árat gondoltál a zár-ért? Használt ha jól látom.(?)

Előzmény: CimbiUaz469 (15288)
greczn Creative Commons License 2024.02.27 0 0 15295

Köszönöm a segítséget !

 

Na ezt ilyen egyszerűen nem írta le senki !

Üdv

Holmer Creative Commons License 2024.02.26 0 1 15294

felső kar az elsőhajtás,de van aki átcseréli az alsőra ,mert alap esetben a felezőt csak az elsőhajtással együtt lehet kapcsolni...  Kapcsolása ki- be előre be,hátra ki bekapcsolás álló helyzeten történik

 

alsó kar a felező,kapcsolása előre  egyenes lehajtás-üres- hátra felező  

Előzmény: greczn (15291)
Holmer Creative Commons License 2024.02.26 0 1 15293

Jó Kuplungnak a tárcsa fém részét is nyalnia kell,akkor már megcsúszik. Ez nem mercedes,hogy tizedre pontosan ki van számolva a tárcsa vastagsága.

 

Vagy a támcsapágyad kopott és a főtengely elmegy előrefelé,vagy a szerkezeted nyomólapja van megrepedve,vagy a szerekezet berohadva,vagy a kinyomó csapágy szorul a csövön visszafelé  ,vagy a szerkezetben vmelyik rugó tört el.  Kardán le,váltó le kuplungot meg alul leszereled az alsó  ablakon.  Váltóhoz vmi emelőre  kókányolt tartót használj,10perc vele a váltó leszerelése még ha nincs is kerék rajta. De egy jó krokodil a legjobb  egy rá applikált szerviz inashoz hasonló tartóval.  2embernek  2óra rutinosan. de egymagad is megcsinálod fél nap alatt 452esen.pláne ha van aknád,de ha nincs az se baj...csak nehezebb :D

Előzmény: BenceM (15289)
greczn Creative Commons License 2024.02.24 0 1 15292

Felemeltem a gépet az első hídnál !

 

Kormány mozgatás miatt 

Lássam a végpontokat 

Balra kitekeredik 

Jobbra viszont nem egészen 

Közép tartás el van tolódva

 

Határoló lehet hogy van de én nem találtam eddig 

Majd valahogy megoldom 

Gondoltam felírom   hátha

Lessz segítség 

Üdv 😉

greczn Creative Commons License 2024.02.20 0 0 15291

Helló szakik !

Valaki tudna segíteni 

A felező és terep váltó károk működésével kapcsolatban

 

Ebben az állásban van a gép

Jön megy ..

De jobbra nemigazán kanyarodik

.. segítséget előre is köszönöm

Üdv

BenceM Creative Commons License 2024.02.19 0 0 15290

ja bocs 452es az uaz

BenceM Creative Commons License 2024.02.19 0 0 15289

sziasztok

 

Uaz kuplung  beállitáshoz kérnék tanácsokat. Néha megcsúszott a kuplung,azt hittem be van rohadva,be lett fujkálva a szerkezet is meg a tárcsa is a nyeles tengelyen,elvileg az már nem szorulhat. mégis néha harmadikba megcsuszott és emelkedőn ,jött a következő megoldás hátha

A kuplungszerkezet és a lendkerék közt volt két alátét,abból kivettem egyet,így már szerintem jó lesz,viszont  rengeteget kellett utána állítani a munkahenger menetes részén. Indítás,nem birom berakni sebességbe,recseg.... ujra aláfekszek,a kuplungot kinyomta  a  haver ,minden rendben a tárcsát tudom pörgetni csavarhuzóval megpiszkálni,tehát nem ott van a gond.  

 

Létezhet olyan,hogy nagyon kiemel a szerkezet és összefeszül valami? Mert annyit időközben észrevettünk,hogy a pedált kicsit visszább engedve be lehet rakni sebességbe. Viszont ez nem mindig lesz jó,mert akarva akaratlanul padlóig nyomja az ember a kuplungot  ,megfeletkezek róla.    Próbáltam alul visszább állítani a meneten,de akkor meg nagy lett a hézag a kinyomóvilla és a  kinyomócsapágy között. Bent a fülkében a felső munkahenger szárán ha állítok a meneten,az megoldhatja a problémát? Csak oda nagyon nehéz odaférni,így azt  nem is tudom hogy szerelik...

CimbiUaz469 Creative Commons License 2024.02.17 0 0 15288

Sziasztok?

Használt BTR difizár utazna 100km-re. Nemvolt még beépítve más autóba, a BTR-en kívül,de használt, és forog minden irányba. Nincs már uazom így már nem is lesz bépítve.

 

greczn Creative Commons License 2024.02.10 0 0 15287

Sziasztok szakik !

Beindult a gép !

 

A hiba a söntnél volt !

 

Most a hűtő folytat.

 

Mennyire bonyolult kibogarászni?

A helyéről hogyan kezdjem ?

 

Link az indításról

 

Üdv

 

https://youtube.com/shorts/4BB5rM37g44?si=rVvY9HS7KGBspUQg

Holmer Creative Commons License 2024.02.05 0 1 15286

az esetek nagy többségében nem a főtengely kopott,ha nincs olajnyomás. Uaznál  a jeladő besárosodik,a szivattyu alatti szitaszövet is  el tud mocskolódni évek alatt.

 

Szivattyu azért ritka,hjogy kopottan se tudjon 2bárt előállitani,szóval szépen végig kell menni mindenen,mielőtt motorgenerál miatt szétszed valaki egy még jo motort emiatt.

Előzmény: heabcd (15285)
heabcd Creative Commons License 2024.01.26 0 0 15285

Az 1 bar UAZban azért nem tragédia. Általában meleg motornál inkább csökkenni szokott a nyomás, mint emelkedni.

A motor kenési rendszere nem zárt hidraulikus rendszer, ahol az olaj nyomása mindenütt állandó, hanem az olaj különböző helyeken, szabályozott méretű hézagokon keresztül távozik a kent alkatrészek közül. 

Az hogy az olaj melegedésével a nyomás is megnő az elég érdekes. Akár lehet az oka olajsár is a szivattyú szívó oldalán. 

Hideg motornál nézd meg az olajbeöntő nyíláson keresztül, hogy megjelenik-e a himbatengelynél az olaj.

Előzmény: BenceM (15282)
greczn Creative Commons License 2024.01.22 0 0 15284

Szénrúd és érintkező között több kiló Ohm!

Üdv

greczn Creative Commons License 2024.01.22 0 0 15283

Helló szakik!

Ma kaptam egy használt de ránézésre ép elosztó fedelet

Multiméterrel a szénrúdon 

Nagyon nagy több kiló ohmos mérést tudtam csak mérni

Szakadás vizsgáló nem sipolt..

Szénrúdon mérve kb 6 Ohm őt tudtam mérni

 

Lehet nemjó?? 

Mi a bevett szokás a kiszűrésre 

Üdv

BenceM Creative Commons License 2024.01.18 0 0 15282

Sziasztok! Alacsony olajnyomás (hidegen1 bar) lehet az olajpumpa szívó szűrőjének eltömődésétől is?Aztán ahogy bemelegszik az olajnyomás is beáll 2bárra,fordulaton 2,5bárra.  

Gyanakszom még a mérőgomba hibájára is pluszban,így a kettő együtt összeadódhat.

 

 

greczn Creative Commons License 2024.01.15 0 0 15281

Helló szakik !

 

Rámértem műszerrel

 

A gyujtásra

 

 

Megszakító rendben 

 

A gyanú az elosztófedélre esett

Közepén a szénrúd össze vissza érintkezett

De inkább nem kontaktolt..

Rúd ki is jött belőle 

Szerintem nem jó 

 

Másik dolog ..

 

Úgy nézem kicsit lóg az önindító

De azt a kis kotyogást leszámítva forgat rendesen ..🤪

Üdv

papuaz Creative Commons License 2024.01.10 0 0 15280

Kurbli köröm

Ha a ventillator lapattal nem megy

Előzmény: greczn (15279)
greczn Creative Commons License 2024.01.10 0 0 15279

greczn Creative Commons License 2024.01.10 0 0 15278

.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!