Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xxmadden Creative Commons License 6 napja 0 0 48147

Az bizony egy üzemanyagszürő alul eldugva,amit elfelejtenek cserélni.Hát ilyen trutyi jön belőle ki.

Ami tünet volt,elgyengülés,gyorsitásra késve reagált a gázra,egyenetlen alapjárat,stb..Alig nyomott át rajta benzint.

Persze ez egy kizáró ok,más miatt is lehet nálad a gond.

Ha Szhely-i vagy vállalom eme cseréjét.(nem szervizáron).

Előzmény: bluesbarát (48146)
bluesbarát Creative Commons License 6 napja 0 0 48146

Köszönöm !

Az injektor hibára gyanakszom, de lehet tévedek. 1996-os Suzuki swift csinált olyat, ha úgy gondolta a motor megállt. Vizsgáltak mindent, de nem jöttek rá. Eladta a tulaj a kocsit. Megvettem és bontott injektor cserével 10 évig hibátlan volt...

 

Gázpedálcsere potméter csere is volt már.

A levegőszűrő, és úgy általában sehol egy olajcsepp, olajos kosz.

 

Az első fényképen az a Bosch valami mi és hol van ? Üzemanyagszivattyú, injektor vagy más ?

Bocs, de nem vagyok autószerelő, csak egy műkedvelő villanyász. :-) 

 

 

Előzmény: xxmadden (48145)
xxmadden Creative Commons License 6 napja 0 0 48145

Esetleg ez segit,diagolni kellene mindenképp.:

 

https://www.injektor.hu/11-eset/201-xxvi-esetle%C3%ADr%C3%A1s-elk%C3%A9peszt%C5%91-sztori,-val%C3%B3s-t%C3%B6rt%C3%A9net-alapj%C3%A1n

 

Vagy még pluszba ezt dobd ki belőle,hátha ilyen a tiéd is:

 

Sógornőmét a szhelyi baumgartner megoldotta,ott gázpedál poti csere volt asszem.

De neked egy erre szakosodott diagműhely kellene lehet.

Előzmény: bluesbarát (48144)
bluesbarát Creative Commons License 2018.07.13 0 0 48144

Közben  megtettem pár ezer km-t és az alábbiakat tapasztaltam:

 

Műszerfalon kigyullad a tekercs lámpa, csak alapjárat van, gázpedált hiába nyomom nem változik a fordulatszám, csak emelt alapjárat van.

 

Na ilyenkor menet közben a gyújtást leveszem, gurulok pár másodpercig,, majd újra indítok. Motor pöcre indul,, semmi hiba kód.

20-30 km megtétele után erőteljes gázpedál nyomásra a hiba ismétlődik. Ilyenkor jön a megállás, az akkumulátor sarut 1-2  percre leveszem  és "csoda" történik", tökéletesen megy az autó 2-300 km-t.

(Jó életveszélyes móka autópályán vagy forgalmas úton, szídhatnaknak ezerrel...)

 

Vadászkutya legyek ha értem. 

 

Mivel a gázpedál jeladó, potméter is cserélve lett, halvány gőzöm sincs mi okozza ezt. Mint írtam,gyertyák, az összes jeladó, elektromos érzékelő is új.

Lehet az ECU hibás, vagy valamelyik trafő, netalán injektor ???

 

 

Előzmény: xxmadden (48143)
xxmadden Creative Commons License 2018.07.13 0 0 48143

Lambda szonda gyanus..

 

Előzmény: bluesbarát (48142)
bluesbarát Creative Commons License 2018.07.10 0 0 48142

Új vagyok itt a fórumon és segítséget kérek.

 

Adott Renault Clió II. 1049cm2  benzines 2001-es motor D7FG7. 

Időnként "vészüzemmódra" vált, a gázpedál megnyomására nem csinál semmit. Előzés közben ez egyenlő a halállal.

Hibaüzenet csak P0141 

Újraindításután nagyobb gázadásra ismét előjön ez az erőtlen vészüzemmód.

Az akkumulátor saruk levétele és visszahelyezése után tökéletesen, erőteljesen megy. kb 4-500 km-t, aztán váratlanul ismétlődik.

 

A szombathelyi renault szervíz csak a kezeit tárta szét. Menet közben diagnosztikai műszerrel lett vizsgálva, de semmit nem találtak.

 

Ami cserélve az összes elektromos érzékelő. Kb 80 eFt. értékben.

 

Valami tipp, megoldási javaslat ?

 

 

 

 

nyjani Creative Commons License 2018.07.06 0 0 48141

Hello, érdeklődni szeretnek, hogy van-e valakinek gyári tempomat eladó vagy esetleg hol lehet beszerezni illetve beépíteni?( Renault Clio mk 2 2002.01havi) elore is Koszonom

WebNeo Creative Commons License 2018.07.05 0 0 48140

Fojtó levegőcsövét húzd le, fogd be ha leáll nem szív falsot, ha megy tovább át kell nézni amit szétszedett a szaki, vidd vissza neki, mert kb 5 perc alatt be kellene állnia. Persze ha szét sem húzta a csatit nem kell tanulnia.

Előzmény: Fedayn82 (48139)
Fedayn82 Creative Commons License 2018.07.05 0 0 48139

Sziasztok,

 

Kis segítség kellene. Most vettünk egy 2006-os, benzines, 1.4-es, 98LE-s Clio 3-mat. 159 ezer km van benne, megcsináltattuk a kötelező szervízeket: olajcsere, összes szűrő, vezérlés, vízpumpa, ki kellett cserélni a szíjtárcsát, ékszíj, nagyjából ennyi. Miután hazahoztuk a szakitól, azt vettem észre, hogy az alapjárat nagyon magas, kb 1500 körül van. Ahogy megfigyeltem, akkor nem tud visszaállni, amikor megyünk vele huzamosabb ideig, autópályán, autóúton, és mondjuk egy első lámpánál megállva csak 1500-ra áll vissza. Ugrálni nem ugrál, de innen elkezd korrigálni, van hogy felviszi 2000-re, vagy leviszi 1100-1200 körülre. Ahogy hűl a kocsi, vagy egy órás állás után újraindítva 1000. A durva, hogy ha csak 1500-ra áll vissza, és mondjuk kikapcsolom a klímát, nem lefelé korrigál, hanem felfelél 1800-2000-ig.

Felhívtam a szakit, mondta, hogy előfordulhat, mert kitakarította a fojtószelepet, és majd újból megtanulja a dolgokat, használjuk nyugodtan, sőt...hm? Vélemény?

Banderas 8412 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 48138

Sziasztok!

 

2003as 1.2 clio van! A problémám vele az hogy a műszerfalon a spirál jel állandóan ki gyullad és ilyenkor nincs alapjarata az autónak! Amit próbáltam: FHP jeladot cseréltem! Nem változott a helyzet!

 

Következő hiba: az autó nagyon sokszor gondolja úgy hogy nem indul! Elég bosszantó tud lenni! A kérdésem a következő a két hiba össze függhet? Gyötrelmes az elektronika..... 

Válaszotokat előre is köszönöm! 

 

Richárd Kiss85 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 48137

Sziasztok clio 2 1.4 16v ezt a hibát hozta ket kiolvaso is segítenek tej h mit kell vegyek hozza vagy hogy mit csinaljak h megszunjon a hiba? Koszonom

WebNeo Creative Commons License 2018.05.28 0 0 48136

Cserével érdemes, de nem olcsó

 

Előzmény: pergeza (48135)
pergeza Creative Commons License 2018.05.28 0 0 48135

Sziasztok, üdvözlök mindenkit. Új vagyok mind a fórumon és clio tulajként is.

A problémám a levegőszűrő teljesen olajos, alapjáraton picit rángat, főleg hidegen. Netes keresgélés alapján szelepfedél cserét javasolnak, "kartergáz csapda" eltömődés miatt. Kérdésem találkozott már valaki ilyen jelenséggel és hogyan orvosolta a problémát?

 

WebNeo Creative Commons License 2018.05.26 0 0 48134

Nincs test, hátul, ezért nem megy. többen irtiuk mit csinálj meg.

 

 

Előzmény: kisolasz21 (48133)
kisolasz21 Creative Commons License 2018.05.26 0 0 48133

Kapcsolónál,Biztosítéknál,és a csatlakozónál is

Előzmény: WebNeo (48132)
WebNeo Creative Commons License 2018.05.26 0 0 48132

Hol mértél a csatlakozóra gondolok?

 

Előzmény: kisolasz21 (48130)
boli77 Creative Commons License 2018.05.26 0 0 48131

Na ezt nem tudom nekem nem volt első ködlámpám .:-( 

Előzmény: kisolasz21 (48129)
kisolasz21 Creative Commons License 2018.05.26 0 0 48130

Az elsőre rámértünk kapcsoló,égő jó de a csatlakozónál már nincs benn villany akkor valahol valami kraftol....

Előzmény: WebNeo (48127)
kisolasz21 Creative Commons License 2018.05.26 0 0 48129

Rendben van köszi szépen és ez befolyásolja az elsőt is vagy ott esetleg más hiba lehet ?

Előzmény: boli77 (48128)
boli77 Creative Commons License 2018.05.26 0 0 48128

Szia ! Nekem is Clióm volt . Pár hónapja már nincs meg de tudom a választ . Nekem is ilyen volt . Hátsó égő foglalatom össze volt égve és át tudott húzni. Ki kell venni a foglalatot és meg kell polírozni az érintkezőket . De lehet is látni melyik is az. 

Előzmény: kisolasz21 (48126)
WebNeo Creative Commons License 2018.05.26 0 0 48127

Mindkét hátso !!!!!!!! nem elirás csatlakozóit szét kell huzni, szerintem a fekete test oxidalt tüskés. Polirpapir, tűreszelő. Nem hallottam, csináltam.

Első ködlámpa jelenség együtt jár a hátsóval?

Ha nem mérj rajta feszűltséget, amenyiben hiányzik, és nem volt széthúzva a lökösben a csati akkor bizti, vagy kapcsolo, vagy uhc, vagy ki tudja.

Előzmény: kisolasz21 (48126)
kisolasz21 Creative Commons License 2018.05.26 0 0 48126

Jó reggelt kívánok.

Egy kérdésem lenne... Mitől van az hogy ha be rakom az autót R fokozatba kigyullad a hátsó ködlámpa sárga jelzése valamint ugyan ez ha pl balra indexelek vagy netán a fékre lépek. 

 

Az első ködlámpa égöm jó hiába kapcsolom be nem ég.

 

 

Landsmann_ Creative Commons License 2018.05.25 0 0 48125

Meg tudná valaki mondani az 1.2 RL Clio műszerfal világítás izzójának típusát? 

meroly84 Creative Commons License 2018.05.22 0 0 48124

Alapjárat 752 plusz mínusz minimum 6% a könyv szerint.

Ha annyira ingadozik az lehet fojtószelep elkoszolódás is. Ezzel szabályoz hogy alapjáraton minél közelebb legyen a lambda érték.

Előzmény: Staupitz (48123)
Staupitz Creative Commons License 2018.05.22 0 0 48123

Sziasztok Fórumtársak!

 

Utóbbi jelentkezésem óta, megvettem a 4 új gumit, mely végül Hankook Ventus Prime 3  (K125) típusú lett.

Ezúton ismét köszönöm a segítséget.

2003, 1.4 16V, benzin, 3 ajtós.

 

1.

Azóta átestem az első meghibásodáson is,  benzinkútnál pl. már félre kellett tolni, mert nem indult be, autópályán  pihenőbe megállás után szintén nem indult csak nehezen.

Hazafele már nem álltunk meg. Haza hozott. Így 2 hétig nem sikerült be se indítani... aztán ugyanabban az álló helyzetben a szerelőnek (ki jött házhoz) pöccre indult. (nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek).

Elvittem hozzá, ahol az udvarba már megint kézzel kellett betolni... (lefulladt tolatásnál) felsőholtponti jeladó tisztítás után...semmi változás... nehezen indulás lett.

FHP jeladó csere.. Delphi márka. Azóta szépen  indul. De az alapjáratot néha olyan bizonytalannak érzem. Nem fullad le, de mintha  alacsonyabb lenne a fordulatszáma álló helyzetben. És más ha bemelegedés után nézem meg.  Leírnátok, hogy  mi a normális alapjárati fordulatszám? Vagy, hogy meleg motor újra indításnál  normális a változó fordulatszám?

 

2.

Beázás: ismét észleltem beázást.. anyós ülés előtti rész, a szőnyegen. féltenyérnyi nagyságban. Tél óta nem sikerült megoldani.

Mikor legutóbb megemeltük láttunk egy nagyjából háromszög alakú "dobozt" pont azon a részen ahol a beázás lehet... már nem jut eszembe mit mondott a szerelő, hogy mi az. De van rajta egy kb  3cm átmérőjű kör alakú lyuk. (gyárilag) nincs benne dugó, csak úgy üresen tátong. Azt beszéltünk anno, hogy érdemes lenne kifújni alvázvédő szerrel azt a lyukat, és betömni valami dugóval...

Elképzelhető, hogy onnan feljuthat a víz?

Valamint a mostani nagy zivatarok után észrevettem , hogy mindkét oldali ajtónál a gumitömítés közepében a "vájatban" áll a víz és a küszöbön is van belőle  * ... ez gondolom nem normális, (parkolás közben is belemegy álltó helyében), a tömítéseket szoktam kenni ápolóval... látszatra szerintem nincsenek elöregedve... mi a megoldás? Új tömítéseket kellene venni? * gondolom,hogy ez sem jó, de nem innen mehet be a víz, ha a lábszőnyeg alatt van a víz,  és a felette levő szőnyeg nem vizes.

A beázás megoldásához  még erre is gondoltam:

http://uj.meganeklub.hu/sites/default/files/klima_kondenzviz_kivezetocso_feltaras.pdf

 

3.

Megvásároltam azóta a váltó olajat és a motorolajat (ELF), hűtőfolyadékot (A.Z.-Meisterteile) pollen és levegőszűrőt, olaj szűrőt, és olajteknő tömítést  (Victor Reinz) ( kicsit  olajos a széle a teknőnek), egyelőre nem volt idő ezeket kicseréltetni. (de talán most hétvégén sor kerülhet rá)

 

4.

Tavaly szeptemberben vittem ózonos klíma tisztításra, pollenszűrőt (akkor nem volt cserélve) előtte vagy utána közvetlen kell cserélni? Mi a véleményetek  erről a tisztításról?

 

5.

Szeretném a motorteret kitisztítani ez alapján: (aki esetleg még nem látta volna ezt a videót... bekapcsolható IGAZI magyar felirat van hozzá.)

https://www.youtube.com/watch?v=PRSoRkM8GcM&t=929s

De tartok mégis attól, hogy valamit elbarmolnék. Milyen részeket érdemes mosás / tisztítás előtt pl. szatyorral letakarni? Esetleg valaki egy motortér fotót tudna készíteni, amin pirossal be van jelölve a letakarandó részek?

 

Bár egy kicsit hosszúra sikeredett, aki mégis végig bogarászta és van bármi észrevétele a fent írtakhoz, ne tartsa magában. Bármi tippet, tanácsot, ötletet szívesen fogadok.

 

üdv:

Staupitz

 

meroly84 Creative Commons License 2018.05.22 0 0 48122

Sziasztok!

 

Hétvégén egyik este 3 hengerezett indítás után fél percig.
Trafok 1 evesek beruk. Gyertyak 2 honaposak densok.

Valakinek ötlet? Azóta nem csinálta, de az alapjárati rezzenésem megvan még, ami csak alapjáraton ütemesen 1-1,5 másodpercenként rezzen egyet, átérződik a váltóra és ha nagyon figyelek ülésre is.

ECU semmi hibát nem jelez a katalizátor hatásfokán kívül (ezt is cask néha).

 

Clio2 1.4 16V 2003 40ekm.


Koszi

WebNeo Creative Commons License 2018.05.21 0 0 48121

Nehezen indulas  fhp jelado tisztitas, vezetekeinek ellenorzese.

Alapjarat, folytoszelep es szivosor tomitesek megnezese. Folytoszeleprol bemeno csovet leveszed, befogod a helyet, ha azonnal lefullad nem tomites gond, nem szivja be a tenyered 🤣 Teljesenlegmentesen kell befogni.

Előzmény: tothanita7 (48120)
tothanita7 Creative Commons License 2018.05.20 0 0 48120

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Van egy 2002-es évjáratú 1.4 16V Renault Clio-m, 1 éve van nálam azóta produkálja a hibát és sajnos nem találtunk még rá megoldást. A hiba: hidegen az alapjárat ingadozik, 2-3 percig hagynom kell melegedni indulás előtt különben lefullad, újabban elsőre nem is indul el a motor csak teker az önindító, másodikra általában indul. Gázpedál helyzet érzékelőt cseréltünk rajta, nem változott semmi. Fojtószelep ki lett takarítva, semmi. Új fojtószelep ház, semmi. Létezhet az, hogy a tanítás hiányzik neki? Ha igen, hogyan kéne végre hajtani? Akinek van bármi ötlete, hogy mi okozhatja ezt a hibát kérem ne tartsa magában.

Köszönöm,

Anita

Atos074 Creative Commons License 2018.05.20 0 0 48119

Köszönöm a választ!

 

Egyenlőre csak nagyon drága "donor" kocsikat találtam!"Több a leves mint a hús"

Előzmény: WebNeo (48118)
WebNeo Creative Commons License 2018.05.13 0 1 48118

Keress kulfodi behozott komlett autot, kiprobalni is tudod, kis utanfurora felfer, nem kell forgalomba helyezni sem.

Előzmény: Atos074 (48117)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!