Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

meroly84 Creative Commons License 2 napja 0 0 47895

Koszi rakeresek akkor. 

Előzmény: WebNeo (47894)
WebNeo Creative Commons License 2 napja 0 0 47894

1.4 nél nem tudom pontosan, de szinte mint minden más renaultnál a motortérben

Előzmény: meroly84 (47893)
meroly84 Creative Commons License 2 napja 0 0 47893

Ezt a relét és annak beégését is olvastam valahol.

Maga a relé hol van amúgy?

Előzmény: WebNeo (47892)
WebNeo Creative Commons License 2 napja 0 0 47892

Gondolom pierburg a pumpa, ki kellene venni az ülést és úgy gyújtást adni-indítani, hogy biztosan nem indul e elsőre. Emlékeim szerint egy relének kellene működtetnie - lehet keverem más kocsival - azt is megnézheted, ha beég az érintkező azt látod, ha rossz akkor meg ki kell cserélni.

Nem néztem utána a kocsid típusához van e ilyen, ha nincs akkor bocs :D

Előzmény: meroly84 (47891)
meroly84 Creative Commons License 2 napja 0 0 47891

Tudom tudom, köszönöm is hogy gondolkoztok rajta és bocsánat a félinfókér, de laikus lévén nem tudtam hogy köze lehet hozzá.

Amúgy elsőre is elindul, de ha nagyon hideg van vagy ha sokat állt akkor igényli a dupla gyújtást, különben igen sokat kell tekernie, ellenkező esetben pöcc-röff.

És szerintem sem normális, hiába kolleganő clioja is ilyen.

Előzmény: WebNeo (47890)
WebNeo Creative Commons License 2 napja 0 0 47890

47877 csak azon gondolkodhatunk amit leirsz, sajna nem vagyunk latnokok, amit most mondtal teljesen uj info, lehet koze sincs a problemadhoz

Amit a reggeli inditasrol irsz, nem termeszetes szerintem, de majd jonnek masok is.

Előzmény: meroly84 (47889)
meroly84 Creative Commons License 2 napja 0 0 47889

Gyanúgy hogy nem is a szűrő hanem maga a pumpa vagy a pumpa előszűrője lesz a rossz.

Ebben a cikkben totál magamra ismertem: http://www.carstyling.hu/magazin/szerviz/ac-pumpa-csereje-7552

 

Az elektromos üzemanyag-szivattyúk rendszerint vagy az öregedéstől, vagy a tankba jutott szennyeződéstől mennek tönkre. A gyengülő motor nem képes a megfelelő üzemanyag-mennyiség szállítására, így erősen terhelt üzemi állapotban, illetve magas fordulatszámon a motor elerőtlenedik, végül le is állhat. Előfordul olyan helyzet, mikor szennyeződés felszívása miatt a pumpa (és így a motor is) leáll.

 

És nálam úgy van, hogy reggel beül, gyújtás, nincs búgás. Majd gyújtás le (de kulcs marad) és gyújtás újra, AC búg. Megszoktam már főleg ilyen időben hogy így duplán kell gyújtást adnom hogy a pumpa beinduljon csak azért nem zavart mert kolleganő clio-jaban is totál ugyanígy működik.

Előzmény: WebNeo (47883)
meroly84 Creative Commons License 3 napja 0 0 47888

Persze mind a negyet. 

Gyujtas problemat nem erzekelek. 

Előzmény: Szegeny_Aron (47887)
Szegeny_Aron Creative Commons License 3 napja 0 0 47887

"Beru trafo" => 1.4-es 16v motor

Mind a negyet kicsereltek?

Nalam (1.2-es) 1 db van szerencsere, es pont ugyanezt csinalta kettesben, csere elott.

 

Előzmény: meroly84 (47882)
WebNeo Creative Commons License 3 napja 0 0 47886

A gyari szuro gyari, a tobbi nem, ennyi.

Előzmény: meroly84 (47885)
meroly84 Creative Commons License 3 napja 0 0 47885

Beültetted a bogarat a fülembe, mert szeptemberben cseréltük a szűrőt és bár sok tekintetben jobb lett a kocsi, reggeli indulás stb, de ez a magas fordulati torpanás utána kezdődött.

Az durva lenne hogy a 14 éves szűrővel nem, egy újjal (akármilyen márka is) ilyen hibát okoz?

Előzmény: WebNeo (47884)
WebNeo Creative Commons License 3 napja 0 0 47884

Előzmény: WebNeo (47883)
WebNeo Creative Commons License 3 napja 0 0 47883

Csak a szűrőt kérdeztem, de ha már írod 1.6 megane kapott pár hónapja http://parajdiauto.hu/webaruhaz/hu/autotipus/skoda/favorit_781_1989_05_1994_09/3034/gyujtas_izzitas/gyujtogyertya?cikkkod=F+54

Ilyet ég és föld a régi gyertyák után :D fogyi csökkent indul gond nélkül, rugalmasabb a motor sorolhatnám. Clional is hamarosan lecserélődik.

 

Lényegében semmiben nem szeretem már a más gyártókat szűrőket a gyárban ezeket használják:

Purflux, Lautrette és Mecafilter, így mást nem is veszeka 4 kocsihoz itthon.

 

Egy nappal az olajcsere után a Mann szűrő elejtette az olajat, többé nem is vettem mást csak a fenti hármat, még a gyárral is leveleztem, mondták, hogy nem csak a főgyárban készülnek szóval ki tudja mit teszel bele.

 

Előzmény: meroly84 (47882)
meroly84 Creative Commons License 3 napja 0 0 47882

Beru trafo bosch gyertya es champion benzinszuro. 

Előzmény: WebNeo (47881)
WebNeo Creative Commons License 3 napja 0 0 47881

milyen márka lett beletéve?

Előzmény: WebNeo (47880)
WebNeo Creative Commons License 3 napja 0 0 47880

olvastam, ennek ellenére ott kezdeném

 

Előzmény: meroly84 (47879)
meroly84 Creative Commons License 3 napja 0 0 47879

Az nemrég volt cserélve. (Tény sokkal jobb lett tőle a kocsi, nagyon ráfért.)

Gyertyák és trafók is most voltak cserélve, továbbá fojtószelep tisztítva és tanítva.

Előzmény: WebNeo (47878)
WebNeo Creative Commons License 3 napja 0 0 47878

benzinszűrő

Előzmény: meroly84 (47877)
meroly84 Creative Commons License 4 napja 0 0 47877

Sziasztok!

Szerencsére régen kellett itt járnom, de most újra segítségre szorulok.

Clio2 1.4 16V
Minden szép és jó, ugye a kocsi előző tulajnál keveset volt használva, így már túlesetem az alábbi cseréken az elmúlt egy évben: gyertyák, trafók, benzinszűrő. Továbbá volt egy fojtószelep tisztításom és tanításom is.

A nyáron az alábbi hibát produkálta. Jövök le pályáról (tehát totál üzemmeleg) és a főúton előzni akarok majd azt veszem észre hogy 4500-as fordulat környékén megtorpan a kocsi.

Próbáltam előidézni a hibát azóta és teljesen rapszodikusan van hogy csinálta van hogy nem, de 4000 környékén mindig volt némi visszarántás és általában 2-3-ban.

Ma arra jöttem rá, hogy 2-ban lepadlózva szinte 100%, hogy előjön annyira hogy nem csak megtorpan, de 4000-nél tovább nem is engedi pörögni, majd 3-ban már jó és utána 2-ben próbálva újra jó, de a torpanás marad.

Szeritnetek milyen irányban lenne érdemes elindulni?


Köszönöm előre is

WebNeo Creative Commons License 4 napja 0 0 47876

Csinálhatnál előtte-utána képeket ha nem gond, majd az idő eldönti mit dolgoztál :D

 

Nem feltétlenül a wd 40 a legjobb, teflonos vagy zsírspray de vannak klf kenők ezeken kívül is is megoldhat sok mindent

Előzmény: Szegeny_Aron (47875)
Szegeny_Aron Creative Commons License 4 napja 0 0 47875

Ha ráncos marad, nem zavar, rajtam is van pár. Amúgy 3-4 helyen ki is szakitottam régebben, amikor bútorokat szállitottam benne, szóval nem fog rontani az összképen sokat szvsz.

 

Még szét kell szednem a két hátsó ajtót, átfújni wd 40 -el a ajtó nyitó mechanikákat, mert nyitásra néha beregadnak (pár éve bele rakattam egy 3000 ft-os kinai központizár vezérlőt, olcsóbb volt, mint két új kulcs) - és megint 100% kb ez a 17 éves autó - igaz csak 100 000 km van benne.

 

Előzmény: WebNeo (47874)
WebNeo Creative Commons License 4 napja 0 0 47874

Mondanám, hogy én megmondtam :D

Naponta rendelek, keresek alkatrész :D

 

Nem lesz jó a terved, bár nem láttam, de tetőkárpit ragasztás lényege a kisimítás, azzal lesz baj, ha nagyon lelógott már.

Előzmény: Szegeny_Aron (47873)
Szegeny_Aron Creative Commons License 4 napja 0 0 47873

Szia,

 

mégis igazad volt, kérték a régi öninditót, anélkül még +20e ft!   Lengyelorszagi felujitasi, ugy néz ki mint egy új.

10 perc volt, amig beszereltem, tökéletes lett.

 

A tetőkárpitra meg veszek valami 80 fokig jo ragaszto sprayt (2-3e ft), es a spray fejbe beleragasztok egy nagyobb injekcios tűt.

 

Előzmény: WebNeo (47869)
Fatal1tygab Creative Commons License 2018.01.15 0 0 47872

Sziasztok. Bont valaki clioI-et? Renault ClioI 1996. 1.4 benzin 75 le klímás autóba keresek fűtés előtét ellenállást. Van esetleg valakinek? Előre is köszi.

Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47871

ugy latom a daciaba is ez megy a 850w-os

Előzmény: Szegeny_Aron (47870)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47870

nem kell, sok van nekik raktaron gondolom, szabadulni akarnak tole.. 2001-es auto

Előzmény: WebNeo (47869)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47869

Én elhiszem neked, bár nagyker áron nem tudok ennyiért venni komoly cégektől, gyári valeot. :)

7701499651 7700864608

https://alkatreszek.hu/726003_la

https://www.autoalkatreszonline24.hu/oen/7701499651?sort_supplier%5B%5D=21

csak érdekesség kép linkelem kisker ár, felújítottra, a régit le sem kell adnod?

Előzmény: Szegeny_Aron (47868)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47868

 

Ez teljsen uj valeo motor 24-ert, amugy 32 lenne, ennyiert adjak oda, komoly ceg, nem szorakoznak hasznalttal. Ismerem oket regota, ez az indito megy a mostani dacsiakba is, szal ezert olcso, de a velao szallitja nekik is, vagy nekik nagy keszletuk elfekvoben...Karpit azert gaz, mert beultem ma en ishatra, mert asszony vezetett (es hiba pont nelkul!) es belogott a fejemre es zavart...

szoval ezt mindenkeppen meg kell oldanom...

az onindito, az igy hideg olajjal, es gyenge szenkefekkel, 2. 3. inditasra elporog jol, es utana egesz napig nincs hiba, mondom vadi uj az aksi, banner.

En meg gondoltam gyujtaskapcsolo hibara is, de azt mondjak a zokosok, olyan nem lehet! amugy el is fordult vagy 5mm-ert a gyujtaskapcsolo, amikor elforditom, es ezt pont mostanaban csunalja, de gondolom ehhez nem lehe tkoze, hogy nem  megy le eleg amper az indito motorhoz!

 

 

Előzmény: WebNeo (47867)
WebNeo Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47867

első az egészség, ne foglalkozz az eltelt idővel :)

24-t fel újítottat kapsz

kárpit nagy munka látatlanban, én szakemberhez vinném, lehet gányolni otthon, de mi lesz a végeredmény

Előzmény: Szegeny_Aron (47866)
Szegeny_Aron Creative Commons License 2018.01.14 0 0 47866

Szia, bocs h nem reagaltam ra eddig, egyreszt mutottek, masreszt meg nem volt hideg, es a problema addig nem jelentkezett .

Szal valszeg szenkefes az indito,  90e kilometerrel a clio, elso tulajok vagyunk. Aksi jo lett, de vettem bele ujat is kozben, azzal amig nem volt hide, jo ment az inditas.

 

most kaptam egy ajanlatot 24 ezerert egy uj valeo indito motorra, szerintem megveszem, a meglevo felujitasa allitolag 15e ft, es nem is biztos, h jo lesz.

 

Azt hiszem aki megveszi ezt az autot jol jar vele, sok dolgot csak eredeti valeora csereltem benne, bar meg nem akarjuk eladni, hisz most majdnem 100%-os, az indito motorrol eltekintve.

 

Egy kerdesem lenne, aki ert hozza, valamiert most az elmult 1 hetben, es nem ertem miert

leult a hatso reszen a felso tetokarpit szovete, belelog az fejunkbe...

 

mit lehet ezzel tenni? Annyira meg van csinalva az auto most, pl kapott 2 uj elso fenyszorot is, mert be voltak mattulva es idegesitett, szal nagyon sokat koltottunk ra...

 

A tetokarpit logassal lehet valamit tenni? kis lyuk es ragaszto bele? vagy mit?

 

koszonon elore is az okos valaszokat.

 

Előzmény: WebNeo (47863)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!