Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ati185 Creative Commons License 2016.09.20 0 0 47165

Tudnátok nekem képet küldeni arról hogy néz ki az UCH modul felfogató "tálca". Sajnos az enyémbe vki kibuherálta és nincs benne. Így a most be tett UCH gyors kötözővel lett rögzítve.... kicsit puritán tudom. emiatt is kérdezem. mert pótolnám

WebNeo Creative Commons License 2016.09.18 0 0 47164

8200123939, 8200138227 ezek a cikkszámai a szerkezetnek, 300 euróért láttam az autobazar-n, máshol sem olcsó, gondolom bontott-használt

Előzmény: Demcar (47163)
Demcar Creative Commons License 2016.09.18 0 0 47163

 Bal felső sarok IAW 5NR.CE1 

közép  1EXVVFX2C  59  01  12V

           8200123939    16481014

           8200138227    16515404

magneti marelli ilyen vezérlőegység van a clioba, most délután volt hozzá egy szerelő szétszedtüt a vezérlőegységet kimérte és aztmondta hogy ott van benne a hiba azér ir ilyen butaságokat az autó.

Ilyen vezérlőegységre lenne szükségem ha valaki tud az nagyon jó lenne. 

 

 

Előzmény: WebNeo (47162)
WebNeo Creative Commons License 2016.09.18 0 0 47162

Tabletrol irok, ezert ekezetek nincsennek 😁

Sajnos ezert nem tokeletes a delphi olvaso renault melyseghez, mert az elso kodod, fals levego, lambda szonda, levegomenyiseg is lehet, a masodik egyertelmuen benzinesnel a felsoholtponti jelado, amirol elsore irtam neked. Megjegyzem diesel eseteben ugyanez az elomelegitesre utal.

Tisztisd meg elsore az FHP, beszivott levego homerseklet erzekelojet nezd meg nem koszos, vagy olajos e, bar utobbira nincs nagy esely.

 

Talan tobb olvaso van itt, tobben segithetnek, ha a fentiek nem oldjak meg a gondod http://www.renaultclub.hu/

Előzmény: Demcar (47161)
Demcar Creative Commons License 2016.09.18 0 0 47161

DF208 az egyik hibakód áramlásirányu szenzor a másik pedig a DF025 lendkerék jel érzékelő 

Előzmény: WebNeo (47160)
WebNeo Creative Commons License 2016.09.18 0 0 47160

DF kódot olvastam ki, Delphi gépem van elég sok mindent tudok benne turkálni vele,

Van száma a kódnak fejből? mert az sokat segítene, kikeresni a konkrét problémát.

Delphi ugyan jobb mint az elm327, de a renault néz igazásn bele a kocsi lelkivilágába, szóval ha van erre lehetőséged meg kellene olvasni azzal is.

 

az inditásgátló jó mert ujra kódoltam a saját kulcsával és ha ráforditom a kulcsot akkor elalszik a visszajelző. Öninditó az teker, szivattyű szintén forog, az az ütközési kapcsoló is jó kipróbáltam már áthidalva is,

Akkor elméletben ezeket kizártad.

 

elég sokat volt már evel annó macerálva az biztos mert a vezérlőegységnél már voltak forrasztva is a vezetékek, amiket nem én csináltam már igy vásároltam a kocsit.

Erre kellene figyelmet fordítani, ránézni alaposan, esetleg megnézetni hozzáértővel, ha jól gondolkodom, a Delphi egy vezérlő csere esetén már amugy is kevés lesz, nyilvánvalóan "illeszteni" kell a rendszerbe. Nem kizárt egy banális hiba ami egy forrasztás elengedése miatt van csak.

 

A vizhőfok érzékelő ezen három vezetékes én tippelek arra is hogy mivel elromolhatott és az letiltja a szikrát, mert érzékeli mintha fel lenne főzve a motor. De viszont ha leveszem róla a vezetéket, akkor is ugyn ugy villog a visszajelző a müszerfalom, és arra viszont semmi hibakódot nem mutat nekem a számitógép. Ez egy kicsit bosszantó.

Minden lehetséges.

 

Esteleh ha tudnál nekem segiteni abban hogy kint a motortérben az aksi előtt levő 3 relé hogy mit szolgál az nagyon jó lenne.

Szintén nem vagyok pontos infó birtokában, erről, de venti, előmelegítés, üzaszivattyú relék vannak

 

És még egy olyan kérdés hogy van valami összefüggés a motorvezérlő és a benti a biztositék tábla alatti vezérlőegységgel? Vagy az csak a benti a komfortegység vezérlő?

Nagyon mélyen nem ismerem a témát, de azt tudom, hogy mindenképpen van összefüggés a két vezérlő közt, N2 az alapfelszereltséghez tartózó UHC, N3 a magasabbé, de van egyetlen kikötés különlegesség az F9q motorhoz más jár.

Előzmény: Demcar (47159)
Demcar Creative Commons License 2016.09.18 0 0 47159

DF kódot olvastam ki, Delphi gépem van elég sok mindent tudok benne turkálni vele, az inditásgátló jó mert ujra kódoltam a saját kulcsával és ha ráforditom a kulcsot akkor elalszik a visszajelző. Öninditó az teker, szivattyű szintén forog, az az ütközési kapcsoló is jó kipróbáltam már áthidalva is, elég sokat volt már evel annó macerálva az biztos mert a vezérlőegységnél már voltak forrasztva is a vezetékek, amiket nem én csináltam már igy vásároltam a kocsit. A vizhőfok érzékelő ezen három vezetékes én tippelek arra is hogy mivel elromolhatott és az letiltja a szikrát, mert érzékeli mintha fel lenne főzve a motor. De viszont ha leveszem róla a vezetéket, akkor is ugyn ugy villog a visszajelző a müszerfalom, és arra viszont semmi hibakódot nem mutat nekem a számitógép. Ez egy kicsit bosszantó. Esteleh ha tudnál nekem segiteni abban hogy kint a motortérben az aksi előtt levő 3 relé hogy mit szolgál az nagyon jó lenne. És még egy olyan kérdés hogy van valami összefüggés a motorvezérlő és a benti a biztositék tábla alatti vezérlőegységgel? Vagy az csak a benti a komfortegység vezérlő?

Előzmény: WebNeo (47158)
WebNeo Creative Commons License 2016.09.17 0 0 47158

Néhány szó meglepetést okozott amikor olvastam, de aztán megnéztem, hogy hol élsz így nem probléma :D

Igen elképzelhető a motorvezérlés elhalálozása, de azért elsőre nem kellene feladni :D

Lényeg, hogy amit kiolvastál ha nem gyári műszer volt sokat nem ér, gondolom sima P-s kód, nem DF kezdetű volt.

Amit megnézhetsz otthon és kontaktolhatod az az érzékelők pl. a vízhőmérséklet érzékelő, pillangószelep, nyomásérzékelő,  felsőholtponti stb és csatija tekintetében. Szétszedsz minden csatit, megnézed, befújod, majd 2-3 alkalommal szét össze és ha szemmel látható égésnyom nincs rajtuk vélhetően ezek jók lesznek. Az FHP jeladót leszedve a rárakódott koszt is eltávolíthatod.

Aztán a vezérlő összes csatlakozásával ugyanezt kellene tenni.

Esetleg az ütközés miatti benzinelzáró nem kapcsolódott e ki, de nagyon sok minden más is lehet még, akár egy bizti is, én tutira végignézném egyesével az összes említett dolgot, meg amit elfelejtettem:D

 

Önindító forog?

Indításgátló nem romlott el?

Üzemanyag szivattyú búg?

Meg fene tudja:D

 

Azért érdekes a szervizes kimegy és tanácstalan, persze ránézett csak gondolom ő sem olvasott ki hibát a saját eszközével.

Lehet mind butaság amit írtam, de lehet a megoldás is benne van, szóval ne add fel, ne vásárolj amíg biztosan nem derül ki mi a hiba oka.

Előzmény: Demcar (47157)
Demcar Creative Commons License 2016.09.17 0 0 47157

Sziasztok

Van egy 1,2 16V 55kw 2001-es renault cliom. Az a probléma van vele hogy menet közben megált az autó. Rátetem szamitogépre kiirta hibakódot hogy rossz a főtengely érzékelő vettem bele másikat és semmi az autó nem indul be és irja továbbra is azt a hibát, nem ad szikrát. Kipróbáltam egy ugy tekerccsel is ami megyen a gyertyákra szintén semmi, az autó nem indul. kimértem a régi és az új jeladót szintén mind a kettó mutat 250ohm-ot, a bálozást a vezérlőegységig azok is jók. És közben ahogy ráforditom a kulcsot villog a vizhőfok kontrolka, az autó nem indul. Eljött a renault szakszervizből a villanyszerelő (hogy ne keljen vontatni az autót) Őis megnézet rajta mindent és azt mondta hogy a vezérlő egység rossz. Létezik ilyen? Tanácstalan vagyok. Ha valakinek már volt ilyen vagy hasonló tapasztalat az nagyon sokat segitene hogy hogyan is lépjek tovább. 

A segitségeket előre is köszönöm.

gosztiapa Creative Commons License 2016.09.13 0 0 47156

Sziasztok! Régi renault tulaj vagyok....jelenleg egy cliot vennék 1,5 dízel érdekelne,megbízható előélettel. 2001 évjárattól és Szabolcs-Borsod-Hajdú megyeiek előnyben.

Mailom elérhető.Üdv!

bálemböki Creative Commons License 2016.09.11 0 0 47155

Hali! 
Renault ClioII-bekeresek autórádiót. 
Találtam egy Lagunaba valót, az jó lehet esetleg? Volt aki azt mondta kicsit más a formája, és nem passzol pontosan... 
Szerintetek?

Ati185 Creative Commons License 2016.09.09 0 0 47154

Sziasztok!

Átlagosan mekkora átlaggal bír ez az UCH hogy szebb utakra téved?! Itt a gyakorlott fórum résztvevőket kérdezem. Amiatt kérdezem mert nem nagyon találni N3ast

Bence Bodnar Creative Commons License 2016.09.06 0 0 47153

Azért nem gondoltam a tempomatra, mert se a kormányon nincsenek a bekapcsoló gombjai, se oldalt a műszerfal világításnál nincs ott a tempomat, illetve a max sebesség kapcsoló. Sajna ötletem sincs, hol kereshetnék rá hogy pl. ott milyen csatlakozók vannak és azok hova is mennek. 

Előzmény: Airbag. (47152)
Airbag. Creative Commons License 2016.09.05 0 0 47152

ezek nem a tempomat vezetékei?

Előzmény: Bence Bodnar (47149)
bogabi21 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 47151

Na megválaszolom magamnak: valami pillangószelep tisztítás történt, mert az volt a ludas, szervónak hál'istennek nincs baja.

Előzmény: bogabi21 (47148)
Synter79 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 47150

Sziasztok!!! Tudja valaki,  hogy 2002-es 1.4 16v utastér világítás biztosíték hol található? Előre is köszönöm! 

Bence Bodnar Creative Commons License 2016.09.03 0 0 47149

Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni, lenne egy Clio RS autóm (2002) és felfedeztem, hogy a kormány alatt lévő egyik csatlakozó végei le vannak vágva. Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy mi lehetett ez, mihez csatlakozhattak ezek a vezetékek? Csatolok pár képet a csatlakozóról, illetve a helyéről. 

Válaszotokat előre is köszönöm!

bogabi21 Creative Commons License 2016.09.02 0 0 47148

Sziasztok! Segítség kellene egy 2000-es 1.4-es (8V) Clio2 esetében: nagyon egyben van a Rönci a 16 éve ellenére, de az alábbi hibát tapasztalom: menet közben, kormányzáskor hirtelen felkeményedik a kormány (mintha elmenne a szervo) és ezzel egy időben a motor fordulatszáma leesik (kormányszervo olajtartályból nem hiányzik olaj). Tapasztalt már valaki ilyet? Mi lehet az oka? Megy szervizbe (kormány hiba nem játék), de jó lenne tudni, mégis i okozhatja... Előre is köszönöm!

szaki213 Creative Commons License 2016.08.26 0 0 47147

Szia!

 

Szerintem itt kellene kezdeni: "Fals levegő szívás / folytószelepház mocskos?"

Pillangó szelepház tömítés csere, szelepház tisztítás.

 

Utána: gyertya és gyertya hézag ellenőrzés

A trafók milyen gyártmányok?

 

Remélem segítettem.

Üdv

Peti

Előzmény: ozopeti (47124)
szabby05 Creative Commons License 2016.08.21 0 0 47146

Sziasztok,

 

Még új Clio-s vagyok egy 1.2 16V néha boldog néha boldogtalan gazdája :)

Multkor hengerfejezni kellett a verdát és hát sikeresen letörtünk egy alkatrészt, mellékelek róla egy képet.

Ha valaki megtudná mondani, hogy ez mit szolgál ill a hiánya okozhat e valami problémát azt nagyon megköszönném.

 

 

Továbbá találkozott már valamelyikőtök olyan hibával, hogy az összes ajtó zár csörög?

 

Válaszokat köszönöm: Szabi

Gezso2 Creative Commons License 2016.08.20 0 0 47145

Itt is megnézheted Renault bontó és szerviz: http://www.renaultalkatreszek.com/

 

Én is elvittem szerelőhöz aki UCH javítással foglalkozik, de amíg ott volt az autó nem jelentkezett a hiba, szólt hogy menjek érte.

Egyenlőre így használom hol működik az irányjelző hol nem.

 

Ati185 (47143)

PeterMII Creative Commons License 2016.08.19 0 0 47144

Én náluk vettem az UCH-t: http://www.motor-vezerlo.hu/

Előzmény: Ati185 (47143)
Ati185 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 47143

Jelenleg annyi sikerült nekem 1 napba hogy legalább az belső ajtózár gomb és az elakadás jelző újra működik. 

Persze hála istennek csak addig még ez a szar kattogás újra nincs.... Sajnos UCH meg adja magát.

Így most ott tartok hogy mindenképp kell bele. Szerencsém persze megint ott van hogy N3 az UCH amit jelenleg én még nem találtam.......

Szóval benne vaok a ganéba...

Előzmény: Ati185 (47142)
Ati185 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 47142

Üdvözletem!

 

Jelenleg ott tartok vele hogy hétfőn viszem egy bátor legényhez aki végre elvállalta. Sajnos sokan fintorognak mert Renault........ erre megy tőlem az : "ejnye"

Fix hogy UCH a probléma. Nekem már a belső ajtózár vissza jelző és elakadás jelző sem működik. Ha nem is hétfőn de amint kész lesz viszonylag azonnal írok.

Új árában nem olcsó mulatság..... de 12év után szarik be hát ámen. Szép időt meg élt. Még első tulajnál cseréltek benne 2003ban.

Imádkozz értem :D

Előzmény: Gezso2 (47140)
WebNeo Creative Commons License 2016.08.09 0 0 47141

Nem találtam konkrét leírást, de próbáld meg az alábbiakat.

Kód bevitel számait 1-2-3-4 helyiértéknek megfelelően a rádiócsatornák 1-2-3-4 számos gombokkal. Az az az első számhoz az 1-s gonbot addig nyomd egyesével, ameddig a megfelelő szám nem látszódik, ha már ez sem sikerül akkor nem alakalmas a számokkal való bevitelre a készülék, a továbbiakat ne is próbáld.

2, 3, 4 helyiértéket a megfelelő fenti gombbal szintén pörgesd oda, majd a 6-s gombbal rögzitheted, ezt addig kell nyomni amig egy csippanűst nem hallasz és ha jól csináltad elindul a rádió.

Előzmény: Roscoe91 (47139)
Gezso2 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 47140

Üdv.

 

Ati185

 

Megoldódott a problémád és mivel volt gond. UCH csere vagy javítás, esetleg valami más. Azért kérdezem mert ugyan ilyen baja van az autómnak. 2002-es Clio ll 1.2 16V  

 

 

Előzmény: Ati185 (47062)

Roscoe91 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 47139

Köszi Köszi :) Kézikönyvben amúgy nem találtam semmit csak hogy avval a hülye karral lehet :( Remélem találsz rá más megoldást :)

WebNeo Creative Commons License 2016.08.09 0 0 47138

Az hogy nő és szőke nekem nem pejopratív, sőt  - hivatalból 4 van itthon, persze egy sem szőke :D - a közhelyeket használom, de ennek ellenére nem szeretem :D

NOs a  rádiód tuner listes, erről nem tudom pontosan hogy beadható e a gombjaival, - update listesnél igen - de este utánna olvasok.

Előzmény: Roscoe91 (47135)
Roscoe91 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 47137

Roscoe91 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 47136

Egészen pontosan ilyen fajta van benne :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!