Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Mester16 aug. 24. Creative Commons License 46771

Helo 

igen még az 1-es 

köszi a tippet azt még megnézem 

Előzmény: Xantia ct (46769)
Sziki8 aug. 23. Creative Commons License 46770

Üdv mindenkinek ! 

 

Olyan gondom van, hogy mai nap folyamán megadta magát részben a tudta, hol jó hol nem jó a kormánykapcsoló, szedte már szét vki a kormányt? Hogyan álljak neki? Vagy esetleg vmi más ötletek vannak ? 

köszönöm a válaszokat előre 

Xantia ct aug. 23. Creative Commons License 46769

Szia!

 

A 96os clio még az 1-es ugye?

Ha igen akkor valószínüleg a fütömotor ellenállás van szétégve/rohadva.

Szélvédő elött a fütőmotor menetirány szerinti bal oldalán találod.

Ha az a hiba van belőle tip-top állapotúm bontva valahol a garázsban.

Előzmény: Mester16 (46765)
eos30d aug. 23. Creative Commons License 46768

Nagyon köszi a linket. De én a felni szélességere lennék kíváncsi hogy menyivel lehet a gyáritól eltérni ahoz hogy ne keljen "hézagolót" berakni. Az 5,5J re gondolok, ami a felni szélessége colban mérve. 

Előzmény: Sziki8 (46767)
Sziki8 aug. 22. Creative Commons License 46767

jagertibor

 

 

Bocsi a link elmaradt :) 

 

http://weltgumi.hu/valtomeret_szamologep.html

 

Sziki8 aug. 22. Creative Commons License 46766

Szia! 

 

Ezen az oldalon könnyedén kitudod számolni, hogy mekkora a maximális méret amit javasolnak a cliora. 

Ha vmi nem megy akkor szólj és segítek még! 

üdv

Előzmény: jagertibor (46763)
Mester16 aug. 21. Creative Commons License 46765

Sziasztok

96 os 1.4 cliomban akárhová állítom a ventilátor kapcsolóját mindig a maximális fordulaton megy még nullás állásban is. Nem tudjátok mi lehet a probléma? a vezetékeket, csatikat már átnéztem, megtisztítottam, befújtam kontakt spray-vel.   

petr.pet aug. 20. Creative Commons License 46764

Sziasztok 

Clio II autómon nem lehet kikapcsolni a hátsó ablaktörlőt csak ha leveszem a gyújtást. Esetleg valaki tudná  és megosztaná velem mi a gondja merre induljak azt megköszönném!

 

Üdv

jagertibor aug. 20. Creative Commons License 46763

Sziasztok, nem tudnátok megmondani mi a maximális szélességű felni amit fel lehet rakni ha a gyári 5,5 ös?

karimax aug. 19. Creative Commons License 46762

Vezérműszíj, és minden amit forgat. (vízpumpa, feszítő -támasztógörgők)

Nyilván a vezérmű kereket, meg a nagynyomású kerekét nem kell cserélni.

 

A generátor ékszíjat sem árt cserélni, és annak feszítőgörgőjét.

Előzmény: Sziki8 (46761)
Sziki8 aug. 19. Creative Commons License 46761

Üdv Mindenkinek! 

 

2005 év járatú 1.5 dci clio-nál vezérlés cserekor mi/k azok amit cserélni kell ?  gondolod itt úgy a vezérműszíj görgök evidens, vízpumpa ? meg a többiekkel mi a helyzet? 

Válaszokat előre is köszönőm 

Xantia ct aug. 16. Creative Commons License 46760

Eladó 1.8 16V motor alkatrészek.

Ha kell valakinek valami érdeklődjön.

Bxx7 aug. 16. Creative Commons License 46759

Még annyi jutott eszembe, hogy 10 éve volt egy Swift 1-es gépem, az 53 lovas 1 literes változat (első tulajdonos voltam). No ez is jobban ment, jobban szedte a lábát, jobban gyorsult, végsebességre ez is tudta az óra szerinti 160-at. 

Előzmény: robhun (46757)
Bxx7 aug. 16. Creative Commons License 46758

Akkor tényleg valami baj lehet vele. 

Ez a Clio II. 2007-es évjárat, 1,2-es, de már a 16 szelepes 75 lovas motor van benne. Ha húzatja az ember, felmegy ez 160-ra vagy kicsit felé is, de igencsak nyögvenyelősen. Itt már igencsak a végét járja. 

Előzmény: robhun (46757)
robhun aug. 15. Creative Commons License 46757

Hát sokkal oksabb nem sajna :)

Viszonyítási alap, hogy volt régen opel corsa -m hasonló motorral és az ment óra szerint 190-et is úgy, hogy a motor minden szempontból gyári állapotú volt.

Ehhez képest a clio ( egyébként 2004 es évjárat) sztem a 150 et is nehezen érné el úgy fél óra alatt :)

 

De ha véletlen valakinek beugrik mit kellene megnézni rajta, ne fogja vissza magát!

Előre is köszönöm!

Előzmény: Bxx7 (46756)
Bxx7 aug. 15. Creative Commons License 46756

Ez a kis 1.2-es 16 szelepes 75 lovas Clio II. sem egy lóerőgyár, gyenge, mint a harmat. Sajnos nincs viszonyítási alapom, nem mentem másik ugyanilyen változattal, de a Swift II-m sokkal jobban tol, bár az 92 lovas, súlyban egy picit nehezebb, ráadásul jobban is fogyaszt.

 

Kedves Robhun!

 

Tudom, ettől nem lettél okosabb, (viszonyítások sora) de a masinádban lévő 98 lónak repítenie kellene azt a kasznit.

Előzmény: robhun (46754)
Bxx7 aug. 15. Creative Commons License 46755

A toroknál a szív cső bilincsét kell meglazítani, valamint a levegőszűrő előtti két műanyag záró reteszt kipattintani. Innentől kezdve a műanyag burkolat már levehető a bal oldali rögzítő gumi pogácsáról (majd jobbra húzni). A légszűrő ház alsó felét négy torx csavar fogja. 

Előzmény: karimax (46752)
robhun aug. 14. Creative Commons License 46754

Sziasztok

Renault Clio II  1.4 16szelepes járgányunkból mintha elvesztek volna a lovak, most volt olajcsere, vezérmű csere, gyertyák egyebek, de nem javult meg, továbbra is olyan mintha csak valami kis 60 lóerős kacat lenne.

Többnyire városban használjuk.

Mi okozhat ilyen problémát? Persze tudom minden bizonynal sok minden, de hátha van olyan amit szétkapok kitakarítok és helyre áll a lelkivilága.

egyébként alapjárat jó, fogyasztás is türhető, csak egyszerűen egy buszt hip hopp nem lehet megelőzni még visszaváltással sem mert nem gyorsul.

A kompresszió viszony is jó a hengerekben.

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

Bxx7 aug. 14. Creative Commons License 46753

Köszönöm a részletes leírást, így már érthető.

Előzmény: karimax (46752)
karimax aug. 13. Creative Commons License 46752

3-4 csavart ki kell tekerni, és szétnyitni.

Előzmény: Bxx7 (46751)
Bxx7 aug. 12. Creative Commons License 46751

Sziasztok!

 

Utolsó szériás, 2007-es Renault Clio II-ben szeretnék levegőszűrőt cserélni. A motor felett egy műanyag doboz van, de nem teljesen világos, hogyan rejti magában a légszűrő filtert.

Segítséget előre is köszönöm.  

Sziki8 aug. 11. Creative Commons License 46750

Akkor majd körülnézek a piacon mert kaptahó egy jó pár 2T olaj ami megfelelem majd a minősítéseknek. 

Akkor valójában viszonylag olcsón megúsztad az incidenst! 

Kopó alkatrészekkel sajnos mindig számolni kell bőven mert ugye mi Magyarok nem a jó minőségű utakról vagyok híresek sajnos! 

Előzmény: karimax (46749)
karimax aug. 10. Creative Commons License 46749

A gyártmány típus pénztárca függő, a minősítés a lényeg: API TC, JASO FD

 

Én sok Prista MIX 2T-t használtam eddig, most is van még belőle raktáron, de az AGIP 2T  is megfelelő, ennek viszont nincs JASO minősítése.

 

Túl drága 2T  elégetésének nincs racionális magyarázata.

 

Nálam a generátor szabadonfutó állt meg eddig váratlanul. Szerencsére észrevettem, motor leállítva, és a színesre melegedett ékszíjtárcsán állóhelyzetben égett el az ékszíj.

 

Ha menet közben szakad el, sanszos, hogy betekeri a vezérműszíjhoz, azt is elszakítja, na akkor van pusztítás.

 

Vezérműszíjat, görgőket, feszítőt 100.000-nél cseréltem.

 

Kerékcsapágyak meg 150.000 km-t bírtak, az összes ki lett cserélve.

 

Előzmény: Sziki8 (46748)
Sziki8 aug. 9. Creative Commons License 46748

 

T. Karmix! 

 

Én olyan 40-50.000 km megyek évente, 

2T olajból milyen használt gondolok itt típusra ? 

Illetve a Cilo-nál mire kell még oda figyelni ? 

karimax aug. 7. Creative Commons License 46747

Hello Sziki8!

 

 

Igen öntök 2T olajat a gázolajba. 1% -nyit, tehát 10 literhez 1 dl 2T a norma nálam.

 

 

A 2T minősítése amit használok: API TC, JASO FD.

 

 

4 db autó van most ami ezt kapja, ( R.Clio 1,5 DCI, Mercedes Sprinter 2,7 CDI, Mercedes C30 CDI AMG, Chrysler 300 C CRD)

 

Amik előtte nálam voltak, és 2T-t kaptak Mercedes C270 CDI, Mercedes A170CDI.

2006 január óta minden tankolásnál a fenti mennyiséget beleöntöm tankolás előtt a tankba.

 

Évi kb. 55.000 km-t megy a 4 autó, ez a 8 és fél  év alatt 467.000 km. 

 

Nekem semmi negatív dolog nem jött elő az üzemanyagrendszert illetően, pontosabban télen nyáron indulnak az autók, se korom, se kékes füst nem jön a kipufogókon.

 

Aki ettől több km-t futott és végig 2T-t használt, annak az érvelését elfogadom. Aki ezt a futásteljesítményt nem tudja igazolni 2T-vel, azzal nem foglalkozom.

Előzmény: Sziki8 (46746)
Sziki8 aug. 6. Creative Commons License 46746

T. Karimax! 

Köszönöm a választ. 

Olvasgattam a forumot és belebotlottam egy olyanban ahol írta, hogy 2T olaj önt még az üzemanyaghoz.

ellentmondó véleményeket olvastam erről van aki javasolja van aki nem.

Olyan véleményre lennék kíváncsi hogy jótékony hatással volt az autóra vagy sem ? ahol erről írt az egy 2012 évi forumozásban akadtam akkor 126.000km.-nél járt,  2 év elteltével gondolom valamennyi tapasztalatot sikerült összeszedni.  

 

Válaszát köszönőm előre is 

karimax aug. 6. Creative Commons License 46745

5W40, vagy 10W40.

 

Itt egy olajválasztó oldal.  Autó adatait beírod, és dobja a beleönthető olajakat.

 

http://www.olajwebshop.hu/oldal/olaj_valaszto/

Előzmény: Sziki8 (46744)
Sziki8 aug. 6. Creative Commons License 46744

Üdv Mindenkinek! 

Napokban vettem egy Clio 1.5 dci van-t ( 2004 év j. ) 312.000 km el. igen tudom kicsit sok a km meg lutri is de szükség állapot volt és gyorsan kellett dönteni. 

Olyan infora lenne szükségem hogy ki milyen olajat használna a kocshoz, mindenkép a gyári Elf-et szeretnék használni csak a számokban nem vagyok biztos?! 

Segítséget előre is köszönőm

Clio II OW júl. 20. Creative Commons License 46743

na... megoldódni látszik a probléma, a tekerő gombbal kapcsolatban. Az anyós ülés oldaláról hozzá lehetett férni a szellőztető doboz oldalára befutó bowdenvég és állító tekerőmű, ezt egy kicsit megmozgatva, mintha valami nagyobb darab kiesett volna a mozgó zsalu alól és belül leesett a doboz aljára. a kapcsoló működik, remélem, hogy nem vmi fontos csavar esett ki belül. A másik problémának is látom az okát, a szellőzőben a lamellákat összekötő műanyag ki van pattanva, ezért nem mozognak együtt. Már csak az a kérdés, hogy a középső konzolon lévő 2 szellőző rács, hogy szedhető ki???

Előzmény: Clio II OW (46742)
Clio II OW júl. 20. Creative Commons License 46742

SZiasztok, a napokban vettem egy 2006.-os clio Campust. Az a problémám, hogy a fűtés panelon, ahol állíthatom, hogy hová fújja a levegőt, az elő állás és az utolsó (asszem ez a szélvédőre irányító) nem tudom állítani, olyan érzés, ahogy csavarom a gombot, mintha valami rugalmas ellenállásba ütközne. A gond itt a gomboknál lehet, vagy a bovden másik végén a doboznál? Hogy lehet ezt a panelt kiszedni? Valamint a középső szellőző rostély bal oldaliban a vízszintes állítás nem működik, a gombot húzgálom, de csak a középső lamellát mozgatja, olyan, mintha nem lenne a többivel összeköttetés. Hogyan lehetne ezeket megoldani?