Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Renault70 Creative Commons License 14 órája 0 0 46931

Sziasztok!

 

Pár napja boldog tulajdonosa lettem egy 2002-es Cliónak. 1,2 16V.

A kocsi olyan, mint a mesében leírtak:

1 tulaj, aki hölgy. Magyarországon újonnan vette a hölgy, mi vagyunk a 2. tulajok. Végig szervizelt autó, még az idén is. Keveset futott, 126.000 km. Törve, festve nem volt, még az eredetvizsgáló is azt mondta, hogy ez ritka.....

Szóval, mint a mesében.....

 

Előtte megnéztünk mindenféle rozsdás, lyukas, lepusztult, elektromos hibáktól hemzsegő  Puntót, ilyen korabelieket. Borzalom, hogy miket árulnak, a képeken persze minden tutin nézett ki, csak élőben ne kelljen megnézni....

 

Szóval egyelőre örülünk, ez a 2. Renault a családban, van egy Meganunk is, őt is nagyon szeretjük.

 

Sziasztok

 

 

Bxx7 Creative Commons License 3 napja 0 0 46930

Ismét probléma van a kis Clioval. 

Ma reggel beadta az unalmast a gyári akku (8 éves), ezért újat szereztem be. Ki is cseréltem, csak hát nem tudom beindítani, mert van a kulcs mellett egy szürke műanyag valami, amit oda kell érinteni (nem is kell, hogy hozzáérjen) ahhoz a bizonyos ponthoz, majd ad egy pittyenő hangot és akkor lehet indítózni, addig se kép se hang. Na most betettem az új akkut, és ezt a pittyenő hangot hallatja a rendszer folyamatosan (másodpercenként), hiába érintem oda azt a szürke műanyag valamit. Természetesen se kép se hang. 

Ilyenkor mi a teendő? 

dpeti83 Creative Commons License 3 napja 0 0 46929

Hello,

FHP szenzor elsőnek tisztitottam,hiba nem szünt meg majd cseréltem. Akksi melleti lévő relék is cserélve

Airbag. Creative Commons License 3 napja 0 0 46928

várj csak,

ilyenkor az indítózás elött,esetleg nincs hosszabb ideig a gyújtás rajta?

Előzmény: dpeti83 (46926)
Airbag. Creative Commons License 3 napja 0 0 46927

felsőholtpont jeladó tisztitással kezd,

Előzmény: dpeti83 (46926)
dpeti83 Creative Commons License 3 napja 0 0 46926

Sziasztok!

 

2003-as 1.4 16V Cliommal az alábbi probléma lenne:

 

Időnként nem hajlandó elindulni, csak egy rövid ideig engedi az önindítót tekerni, ez kb. 5sec.

Ebben az esetben, a benzin pumpa hangját nem is hallom. 

Amit még észrevettem, hogy az immo piros lámpa nem alszik el, folyamatosan világit. 

 

Egy idő múltán, többszöri próbálkozásra, jó lesz. Pumpa  elindul, lámpa elalszik. 

 

Találkozott valaki ilyesmi hibával? 

 

Előre is köszi!

 

Bxx7 Creative Commons License 4 napja 0 0 46925

Köszönöm mindkettőtök hozzászólását. 

Előzmény: SZATA (46924)
SZATA Creative Commons License 5 napja 0 0 46924
Azért látsz két szíjat, mert gondolom klímás a gép. Van egy generátor szíj, van a klímáé és van a harmadik, a vezérmű, amit tényleg nem láthatsz.
A bordák irányáról lásd az előző hozzászólást.
Előzmény: Bxx7 (46921)
Ata61 Creative Commons License 5 napja 0 0 46923
Ha aszíjjon keresztbe vannak a bordák(fogak)aköor az a vezmü szíjj,ha hosszában akkor az a generátoré.
Előzmény: Bxx7 (46922)
Bxx7 Creative Commons License 5 napja 0 0 46922

Bocsi Renault70, nem neked címeztem, csak véletlenül kattintottam a feletted lévő válasz gombra. 

Előzmény: Renault70 (46920)
Bxx7 Creative Commons License 5 napja 0 0 46921

Egy 2007-es évjáratú 1,2-es 16 szelepes 75 lovas II-es Clioról lenne szó. 

A minap éppen olajat cseréltem, amikor feltűnt, hogy a vezérmű szíj meg van kopva, azaz a hosszanti bordák egy része hiányzik, el van öregedve. (a vastagabb szíj a bal oldalról nézve, ami a motorház tető felnyitása után azonnal látszódik) 

Két szíjat látok, egyik ez a szóban forgó, vastagabb, szerintem ez a vezérmű szíj, a másik pedig a generátort hajtja, az egy kicsit lejjebb van, vékonyabb. 

 

Mondtam az asszonynak, ha hazamegy a szüleihez, nézesse meg a szomszédjukban lakó autószerelővel, hogy valóban jól láttam-e és mennyiért vállalja a szerelését.

 

Most hívott, hogy az autószerelő azt mondta, én nem is látom a vezérmű szíjat, mert az belül van. 

 

 

Na most akkor miről van szó? Kinek van igaza, most már végképp nem tudom. Mi az a vastag széles bordás szíj, ami a motorház tető felnyitása után látszódik? 

Előzmény: Renault70 (46920)
Renault70 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 46920

Sziasztok SOS

 

Vásárolnék 1,2 75le cliót.

Mik a hibái amire vásárláskor oda kell figyelni!

 

 

 

elisa13q Creative Commons License 2015.08.13 0 0 46919

Sziasztok!

 

Segítség kellene, hátha találkozott már valaki ezzel a hibával  2001-es Clio II 1,4 16V a műszerfalon lévő sárga spirálos visszajelző lámpa kigyullad, és a motor fordulatát 2500-ra korlátozza, így  80-nál többel nem megy az autó . Előre is köszi, ha valaki tudja a megoldást!

elisa13q Creative Commons License 2015.08.11 0 0 46918

Szia!Csak kérdezném, hogy sikerült-e a problémádra megtalálni a választ, mert én autómnak is ugyan ez a baja, és még nem sikerült megtalálni a hibát. Üdv. : Lis

 

Előzmény: Misus (46890)
Eszter0620 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 46917

Sziasztok! Egy 1.4 16V Renault Cliom (2002) van. A motorjel világít. A labdaszondát jelezte. Kicseréltük,másnap már újra világít.Most nem jelez más hibát. Ilyenkor mi van? Mitől lehet?

Rajmund Németh Creative Commons License 2015.07.21 0 0 46916

Sziasztok!

 

Egy Renault Clio 1.4 benzin(2000) autóm van! Az lenne a kérdésem, hogy a gáz bowden csere megoldható hazai körülmények között? ránézésre nem tűnik túl bonyolultnak! A pedálnál kicsit talán nehezebb lesz hozzáférni! Jól gondolom? Előre is köszönöm a szakavatót véleményeket!

Miklós Tamás Puskás Creative Commons License 2015.07.21 0 0 46915

Szia. 

Egy régi-régi hozzászólásodról kérdeznélek.

Nekem egy 1.4 16v K4J motorkódu 2001-es ráncfelvarrot Clio-m van de nem találom a benzin szűrőt sehol. Sem a tank utan sem amotortérben.

Segítségedet előreis köszönöm.

Előzmény: Banditoo (43949)
otisz7 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 46914

Szia,

 

A fék és index villanó visszajelző test hiba miatt lesz, meg kellene nézni annál az oldalnál a csatlakozó sarut ahol a problémát tapasztalod. Lehet csak el van oxidálva a csatlakozó, de az én autómon úgy oldottuk meg a problémát, hogy a nyákra erősítettünk egy külön test kábelt, amit a saru után kötöttünk a nulla vezetékre. Érdemes oldhatóvá tenni a kötést, mert az izzócserét nagyban megkönnyíti.

 

Üdv!

Előzmény: Attika074 (46911)
otisz7 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 46913

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, hogy van egy 2002-es 1.4 16V-s Clio-m, ahol az alapjáratnál teljesen random remegés érzékelhető, rá kötöttük computerre és a katalizátor előtti lambdaszonda jele eléggé ugrál 0,2 és 7(lehet 0,7 sajnos nem emlékszem pontosan) körüli tartományban, a katalizátor utáni szonda jele viszont fix 410(vagy 0,410). Normális, hogy ilyen tartományban ugrál az első szonda jele? Okozhatja ez az alapjárati remegést? Nem olcsó egy ilyen kütyü szóval, csak akkor cserélném ha tényleg indokolt lenne.

Köszönöm a segítséget előre is!

Nándi777 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 46912

Akinek immobilizer problémája van, nem tudja indítani az autót, mert a visszajelző LED csak villog annak egy kis segítség. 

 

Az én problémám oka röviden: A légbefúvó nyíláson volt egy repedés, ott befolyt a lecsapódó pára az immo boxba. Ott durva korrózió alakult ki, amit nem volt elég letisztítani, mert a forrasztások több helyen már megtörtek.

 

A szerelők zöme elhajtott, így első körben kénytelen voltam márkaszervizbe vinni Csepelen. 

 

A javítás ajánlat: immobox + 2 gyári kulcs szettben cserélve 135 ezer forint.

 

Remélem aki hasonló problémával küzd, annak ez segít. Ha kell írj és megnézzük... :)

Attika074 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 46911

Sziasztok!Tanácsot kérnék CLIO II-mhöz!

 

Fékezéskor kigyullad a ködfényszóró kijelzője a műszerfalon!Főleg esős idő után!Száraz időben ez a probléma csökken!Index használatakor is!Arra gondoltam az ötödik féklámpa beázik és ez csinálja a problémát.Ha bezárom a kocsit távirányítóval,az ötödik féklámpa is kissé felvillan!

Valaki megtudná mondani hogyan kell leszerelni a féklámpát?Belenéznék,hátha rájövök mi a baj!Már autóvillamossági szerelőnek mutattam,nem tudott rájönni a baj forrására!

 

Másik kérdésem,hogy a fűtéskapcsoló háttérvilágítása a műszerfal középkonzolon nem világít.Ki lehet a világítást cserélni vagy az egész kapcsolót cserélni kell?

 

Köszönöm a segítséget!!

Nándi777 Creative Commons License 2015.07.02 0 0 46910

Sziasztok,

 

Renault Thalia immobilizer problémám van. A LED a gyújtás ráadása után nem alszik el, csak gyorsan villog.

 

Bal oldalt a kormány alatt, ha a kábeleket mozgatom néha sikerül orvosolni a hibát.

 

Nem tudtok Csepel környékén jó autóvillamossági szerelőt, aki átnézné a rendszert?

 

Köszi, 

Nándi

Ákom75 Creative Commons License 2015.07.02 0 0 46909

Ákom75 Creative Commons License 2015.07.02 0 0 46908

Sziasztok!

Eladó a képeken látható THULE kulcsos tetőcsomagtartó.

Clio II/Thalia erre biztos jó,de lefényképeztem a dobozát,mire lehet még felrakni...

-10000.-Ft FIX

-Budapesten

-Tel:70/500-66-20

Airbag. Creative Commons License 2015.07.01 0 0 46907

klassz hogy nyolc helyre beirod....

:-(

Előzmény: Rajmund Németh (46906)
Rajmund Németh Creative Commons License 2015.07.01 0 0 46906

Sziasztok!!

 

Van egy Renault Clio II 1.4 RT 2000-es autóm! A következő a probléma vele: Indítás után az alapjárat felugrik 1000-1100 majd kis idő után visszaesik 750 körülire, ilyenkor elkezd rázni az autó és menet közben egy érdekes csörgő hangot hallani kigyorsításkor!

 

Mi lehet a probléma? köszönöm a segítséget!

Airbag. Creative Commons License 2015.06.30 0 0 46905

Üdv.

A felsőholtponti jeladó tiszításával, és a vezeték érintkezőjének ellenőrzésével kezdeném.

http://www.gumomegane.eoldal.hu/cikkek/muszaki-kisokos/felso-holtponti-jelado.html

Előzmény: 3szilvi (46904)
3szilvi Creative Commons License 2015.06.29 0 0 46904

Sziasztok !

 

Tanácsot szeretnék kérni. 2005. évjáratú  1200 cm3 Renault Clionk van. Kb. 3,5 hét alatt 5-6  alkalommal fordult elő, hogy nem indult. Aksi-ra gondoltunk, ki is cseréltük, mivel még az eredeti gyári aksi volt benne. Az aksi csere után sem indult be rögtön, jónéhány próbálkozás után csak. Úgy hallatszott üzem közben a motortérből, mintha nem menne minden henger. Szerelőhöz vittük, aki kicserélte a gyújtógyertyákat, azt mondta, hogy rossz állapotban voltak - tavaly februárban cserélték, havonta max. 500 km-t autózunk vele - 2 napig ott tartotta az autót  megfigyelésre, naponta többször beindította, pöccre indult. Visszaadta az autót. Az elmúlt 9 nap során minden rendben volt.  Mai nap kis ügyintézésre be kellett mennem a munkahelyemre, 13 órakor leparkoltam, 15 órakor szerettem volna hazamenni, hát nem tudtam, nem indult, csak teker.

 

Szerelés előtt sem volt egyértelműen elkülöníthető, hogy csak melegben nem indul.  Pl. Éjszakai műszak (12 óra állás)  után reggel egy alkalommal nem indult, ott kellett hagynom, még aznap délután haza tudtam vele menni. Bolti parkolóban reggel kb. 15 perc állás után nem akart indulni, kis várakozás, próbálkozás után ismét beindult.

 

Várom a segítő ötleteket.

bálemböki Creative Commons License 2015.06.16 0 0 46903

Hali, sziasztok!
Felmerült egy érdekes probléma. Van egy Clio II-esem, 1.4-es motorral, 2000--es kiadás.
Minden nagyon jó, de egy fura jelenséget figyeltem meg - egyelőre csak találgatás. 
Az történik, hogy  ha a kinti hőmérséklet magas ( így nyáron ez előfordul), akkor az autó rettentő nehezen indul, akár reggel, akkár egy kicsit hosszabb állás után is.
De ha már elindult, vagy menetből állok le, akkor minden rendben, azonnal gyönyörűen ketyeg, pöccre indul újra, szépen megy.
Egyelőre a megfigyelésem alapján úgy tűnik a meleg idő befolyásolja. 
Van valami tippetek? 
Köszi.

hotibi Creative Commons License 2015.06.15 0 0 46902

Az én clióm kormányán nincs távkapcsoló, de gondolom attól még fog működni?  Milyen autóban volt ez , milyen évjárat?  Küldtem mailt!  Majd ird meg hol lehet megnézni! köszi

Előzmény: Airbag. (46901)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!