Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Procera Creative Commons License 29 órája 0 0 47104

Fórumtárs te egy istencsászár vagy :) bal oldalt a C oszlop tetején be volt töredezve a szigetelőanyag, besziloplasztoztam, és jóóóó. Köszi!!!!

 

Arra mondjatok még valamit, hogy indulás után a gáz lomhán reagál, lassan pörög föl, aztán mikor váltáshoz benyomom a kuplungot, akkor meg pörög rendesen, lassan esik vissza a fordulat. Kb. 5 perc után

rendeződik a dolog. Lehet, hogy a pillangószelep koszos?

Előzmény: PeterMII (47097)
Dudee1983 Creative Commons License 4 napja 0 0 47103

Szia! Nekem pl a csomagtartó ajtó illesztésénél vezette be a vizet. Szétszedtem kitömítettem, azóta nincs befolyás.

Előzmény: Procera (47096)
Dudee1983 Creative Commons License 4 napja 0 0 47102

Szia!

 

Ha szerencséd van, nekem épp van egy ilyen fogaskerekem. Elküldöm, ha érdekel ;) Merre felé laksz?

Előzmény: f.andi83 (47098)
Gila26 Creative Commons License 5 napja 0 0 47101

Fojtószelep kitakarítva, csatlakozók át forasztva ill kontakt spray-zve! Gázpedál kicserélve! Hiba megmaradt! Valaki ötlet???

Előzmény: Gila26 (47092)
Profi4 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 47100

komplett gyárit tudok kedvezménnyel,számlával,garanciával  06209354484 Kiss Géza

Előzmény: f.andi83 (47098)
Procera Creative Commons License 2016.05.19 0 0 47099

Köszi, megkezelem egy kis sziloplaszttal a kérdéses helyet, aztán meglátjuk:)

Előzmény: PeterMII (47097)
f.andi83 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 47098

Sziasztok!

 

2004-es évjáratú Renault Cliohoz használt csomagtartó zárszerkezetet keresek. Igazából csak a zár részét képező kis műanyag fogaskerék tört el,

 

de állítólag külön nem kapható. Tudtok segíteni, tanácsot adni? Köszönöm, előre is!

 

PeterMII Creative Commons License 2016.05.18 0 0 47097

Előfordulhat, hogy nem is a lámpánál ázik, hanem fentről a C oszlop teteje felől. Az ott lévő kívülről is látható ragasztó/tömítő anyag hajlamos elöregedni és kirepedezni.

Előzmény: Procera (47096)
Procera Creative Commons License 2016.05.17 0 0 47096

Üdv!

 

Csomagtartó beázással kapcsolatban kérném segítségeteket.

A kérdéses autó egy 2003-as 1,4-es Clio, bal oldalt a csomagtartó beázik a lámpa felőli sarkánál. Szemmel nem látszik semmi hiba, kiszedtem a lámpatestet, de annak is hibátlannak

tűnik a szigetelése.

Bármi ötletet szívesen hallok, mert elég idegesítő a dolog!

 

Köszi előre is!

Gila26 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 47095

Hol találom a folytószelepet? Nehéz lebontani?

Előzmény: tedoka (47093)
tedoka Creative Commons License 2016.05.08 0 0 47094

Megoldódott!

Amit értem csatlakozót ,mindent átfújtam kontakt tisztítóval és rendbe jöttek a dolgok.

Előzmény: tedoka (47091)
tedoka Creative Commons License 2016.05.08 0 0 47093

Szia!

Nekem is hasonló jelenséget produkált.Fojtószelep kipucolása csodákra képes(tiszta retek volt és szerintem megszorult)!Én megcsináltam és azóta hibátlan ;-)

A képet nem én készítettem ,csak szemléltetés miatt rakom be.Az enyém is retkes volt ,de azért ennyire nem.De lehet valami hasonló vár :-p

 

Előzmény: Gila26 (47092)
Gila26 Creative Commons License 2016.05.06 0 0 47092

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem!

Van egy 2001.07 havi 1.2 16V cliom, ami random bedobálja az elekromos hibát és beáll vészüzem módba! Az ”autó” nem pörög fel, erejét elveszti csak az újra indítás segít, van amikor csak töbszöri! Hibának a gázpedál állást adja és abból kifolyólag fojtószlep hibát! A gázpedál ki lett takarítva, a kuplung karnál lévő csatlakozót átforrasztottuk! Hibá továbbra is fenn áll! 

 

Megoldás???

Gázpedál jeladó csere vagy teljes kábelezés a gázpedáltól a központiegységig? Vagy mi?

tedoka Creative Commons License 2016.04.24 0 0 47091

Sziasztok!

 

2001-es cliom érdekes jelenséget produkál.Eddig nem volt semmi ilyen vagy hasonló jellegű hiba.

Járó motornál ,ha nincsen világítás kapcsolva bevillan a műszerfalon a háttér világítás és pillanatra kihagy a számláló és ha indexelek netán még az is befolyásolja(lüktet)...mindezt a fékpedál megnyomása hozza elő.Ahányszor a fékre lépek bevillan.

Egyéb hibát/hátrányt eddig nem okozott.Rendesen működik az autó.

Van valakinek ötlete mi lehet ez?

Köszi!

András

 

tookiericsi Creative Commons License 2016.04.24 0 0 47090

Sziasztok! Renault Cliom (1999) van az immobiliser mindig törlődik. Mindig újra kell tanítanom és az is csak úgy válik be ha az elctronikát kiveszem a kulcsházból, aztán leállítom az autót visszateszem a házba és megint villog a jelzőfény. Új az elem! Mi a baj?

Ala73 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 47089

Sziasztok!

 

Szeretnék érdeklődni segítséget kérni Töletek, talán volt már más is ebben a szituban.

2001-es évjáratú Clió 1,5 dci 65 le és állandó jellegel levegős az üzeganyag rendszer, van, hogy nem is indúl miatta fel kell pumpállni a tápszivattyúnál.

A motor nem kopott, rendszeresen van olajcserélve egyszóval oda van rá figyelve.  Kaptam olyan infót, hogy esetleg az üzemanyagszűrő miatt van,

és ha eredeti MANN szürőt teszünk bele, akkor mindez elkerülhető.

Valakinek, tapsztalat vagy vélemény erről?

Köszönöm előre is.

Mészypeti Creative Commons License 2016.04.21 0 0 47088

Hello mindenki!

 

 Van egy 2008-as 1.2 TCE Clio Grandtour autóm. Az a probléma, hogy az alapjárat ingadozik. Főleg a reggeli első indításkor (fulladáshatárig leesik) A szerelő kicserélte a gyertyákat, és a trafót, de a jelenség még mindig fent áll. Újraprogramozta a komputert, az se segített. Most pedig csak vakarja a fejét, mert semmilyen hibakódot nem "produkál". Van valakinek tapasztalata, ötlete, mit kellene még megnézni? Erő van benne, s ha bemelegszik, akkor az alapjárat is "nyugodtabb", csak hallható az ingadozás, a fordulatszámmérő fixen 600-700-on áll.

 Köszönöm előre is a segítséget.

jock88 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47087

Közben megjött a bluetooth OBDII olvasóm, rá is néztem a hibaüzenetekre.

Egy van letárolva: P0300, ami arra utal, hogy változó hengerekben random égéskimaradás történik.

Miután a trafók mind újak, mi más okozhat még ilyet (alapjáraton)? Ha valami szenzor (lambda, fhp, stb.) okozza, annak a hibájáról nem kéne hogy legyen tárolt hibakód?

jock88 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47086

Tönkrement az egyik trafó, kicserélték. Visszatért az eredeti állapot, de akkor már előjött ez a hosszabb alapjárat közbeni jelző villogós gond. Kicseréltem a 4. (elvileg nem rossz) trafót, de a hiba továbbra is megvan. A gyertyáknál nem áll víz, nincs se kosz, se rozsda. Minden porszáraz és szivárgás mentes. Egyébként is a motormosás tavaly augusztusban volt, azóta már 50x volt ideje kiszáradni mindennek. Az alapjárat már a megvételkor is ilyen volt, de a sárga motor jel felvillanós cucc csak kb. 2 hete jött elő először.

Előzmény: Airbag. (47084)
Airbag. Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47085

én továbbra is a gyertya-trafó körül gondolkodnék,meg az esetleges motortéri oxidáciok felszámolásában.

a gyertya csőben nem áll/állt/ meg a víz?nem rozsdásodot be a cső vége?

Előzmény: Airbag. (47084)
Airbag. Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47084

az utolsó trafó cseréje után jött a hiba,vagy még előbb?

Előzmény: jock88 (47083)
jock88 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47083

Írtam az eredeti hsz-ben. A kereskedő cserélt 2 trafót. Nálam egy tönkrement, az utolsót meg pont azért cseréltem, hogy mind a 4 egyforma legyen. A mosást én se preferálom, de kereskedőknél alapvető reflex, hogy ha látnak egy motort, rögtön nekiesnek.

Előzmény: Airbag. (47082)
Airbag. Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47082

és mind a 4 trafó egyforma?

mondjuk a motor mosás nem jó ötlet volt......

Előzmény: jock88 (47080)
szgeri25 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47081

Sziasztok!

 

2002-es 1.6 16v Clio II-esem van K4M744 motorkóddal. Tudnátok abban segiteni hogy hol találom meg a beszivott levegő hőmérséklet érzékelőt vagy jeladót?

 

Válaszokat előre is köszönöm!

 

Gergő

jock88 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47080

Az kimaradt, hogy a gyertyák típusát nem tudom, de a trafók mind Valeo gyártmányok (zöld kupakos).

Előzmény: Airbag. (47078)
jock88 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47079

A kereskedő állítása szerint nála volt egy motormosás, utána cserélnie kellett a 3-as és 4-es henger trafóit. Gyertyákat nem tudom, milyen van benne, a szerelő kivette az utolsó trafócserekor, de a típusát nem láttam. Nem tűnet rossz állapotúnak. Egyébként a gyertyák körül nincs se szivárgás, se mocsok.

Terheléskor nem érzem, hogy gond lenne, "lép" szépen.

Előzmény: Airbag. (47077)
Airbag. Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47078

ja,és milyen trafók-gyertyák kerültek a kocsiba?

Előzmény: jock88 (47076)
Airbag. Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47077

nem volt motormosás?

gyertyáknál nem látsz rozsdát?porcelánon nem látsz repedést?

gyertya-trafó nem esett le szerelés elött?

olyan van,mikor terhelésnél jelentkezik a hiba a rossz gyertya-trafó miatt.

Előzmény: jock88 (47076)
jock88 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47076

És ezt mi okozhatja? Mind a 4 trafó új. Meg aztán írtam is, hogy egyszer tényleg nem ment egy henger, és akkor egész más hangja volt alapjáraton, mint most. Vagy nem állandóan nem megy 1 henger, hanem csak ki-kihagy néha? Új trafóknál ezt mi okozhatja?

Előzmény: Airbag. (47074)
jock88 Creative Commons License 2016.04.13 0 0 47075

Gyújtókábel nincs, hengerenkénti pipatrafók vannak.

Előzmény: espace99 (47073)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!