Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni a következő dologban, hátha valakinek már produkált ilyet az autója. Van egy Renault Clio 2011 évjárat. Gyújtás ráadása esetén azonnal tompított fényszórót kapcsol pedig még hozzá sem nyúltam a lámpa kapcsolóhoz. Reflektor nincs ha mégis azonnal visszavált tompítottra. Index bekapcsolása esetén a világítás megszűnik. A jobb oldalon nem tudom bekapcsolni az ablaktörlő fokozatokat bárhogy próbálom. Ha valaki tapasztalt már ilyen vagy hasonló hibát kérem írja meg nekem. Előre is köszönöm.
Igen, ilyesmi. Csak nálam már a felső rögzítési pontok elengedték magukat. Ezt a Powerflexet megtaláltam én is, YT videót is néztem, jónak tűnik. Ráadásul magyar honlap/forgalmazó is van, bár drágább, mint a linkelt race-shop.
Kipufogótartó konzolból létezik olyan, mások által kipróbált típus, ami tartósan elbírja egy sportdob súlyát?
Múlt hónapban lett cserélve, mert a konzolon belüli gumi rész már elöregedett, és 1800-2000 fordulat között rezonált az egész.
Kicserélték, viszont tegnap észrevettem, hogy furcsán áll a kipufogóvég. Alánéztem, és a gumi rész felső két rögzítése pontja le van szakadva.
Mondta ugyan a szerelőm, hogy az előző is (az öregedésen túl) a dob súlya miatt szakadt le, de azért az nem gondoltam, hogy alig 1 hónapot fog bírni (2 hete műszakizott az autó, akkor nem szóltak, hogy megint lógna).
Tanácstalan vagyok, hogy érdemes-e másik gyártmánnyal kísérletezni (ahogy elnézem, mindegyikben gumiból van ez a csillapító rész), vagy hagyjam, és amíg nem kezd újra rezonálni, addig ne foglalkozzak vele?
Lenne egy clio, 2002es, 1.5 cdi. Hibajelenség, hogy magasabb fordulatszámon, sűrű kék füstöt okád. Alapjáraton vagy alacsonyabb fordulatszámmal menet úgy nem. Köszönöm
Sziasztok!Renault Clio 1,4 2002 es modell a kocsim,sajnos elkezdte produkálni ő is ezt a hol indul hol nemet..piros kis immo.. lámpa villog és akkor annyi. Minden harmadik indításnál ezt csinálja,sőt ma már le is tiltott 4 ilyen rontott próbálkozásnál.20 percig pihentem a benzinkúton( A kulcsot megnézettettem már,annak semmi baja. Önindítót is javítottak már.Voltam egy amolyan kulcsosembernél is,ahol azt mondtak,h ha 2002 előtti lenne,akkor csak a kulcsba építenének egy un.chipet,kódolót akármit(nem jegyeztem meg)és ez meggátolná ezt a tiltást.Viszont így,biztos,h elektronika baj. Kérdezem: Tényleg?Senki nincs aki ehhez értene?Mi baja?Köszönöm ha válaszoltok.
Szívesen fogadok mindenféle ötletet a lentiekhez :) Teljesen random, hogy hogyan viselkedik a távirányító. De ha egyszer nyit, akkor utána a végtelenségig működik egymás után. Aztán egy kis idő elteltével vagy nyit, vagy nem (és ha nem, akkor megint, mondjuk huszadjára működik).
Találtam olyan webáruházat, ahonnan lehet kulcsot rendelni. Gondolom ezek nyers kulcsok.
A kérdésem, hogy elméletileg ezek központi zár távirányítóját is tudom szinkronizálni az autóval úgy mint a sajátjait újratanítani (belül központi zár lezáró 5mp nyomvatart, kulcson gomb megnyom)?
Bár lehet költséghatékonyabb akkor már egy komplett kulcsot másoltatni tokkal-vonóval.
A lenti hibajelenségek utalhatnak a mikrokapcsoló hibájára? A piros led villog akkor is, mikor nem nyitja a kulcs az autót.
Két gyári kulcs megvan. Az egyik csak indít, de nem nyitja a központi zárat. Ha újra tanítom a kulcsot a zárral, akkor egy darabig működik, majd 1-2 nap múlva már nem. Mindegy, indításhoz tartaléknak jó (amikor hülyéskedik az immobiliser a másik kulccsal).
A másik kulcs tökéletesen működött eddig. Most olyat produkál, hogy hosszabb állások után csak sokadjára nyitja az ajtókat - mondjuk 20-ból 1-szer. Ezután viszont mint ha mi sem történt volna, nyit zár mint a kisangyal, szóval 1 sikeres nyitás után tökéletes több nyitás - záráson keresztül.
Elemcsere után ugyanez. Majd ezt a kulcsot (ami eddig teljesen jó volt) is újra tanítottam a zárral és utána tökéletesen működött, sőt a hatótávolsága is mint ha jóval nagyobb lett volna mint eddig volt. Majd most megint, egy 2 órás utat követően már nem zárta az ajtókat. Újratanítás, megint jó.
Van valami trükk, javítás, forrasztgatás ami kivitelezhető és működik? Vagy B verzió és csináltassak egy pótkulcsot? Gondolom immobiliser és központi zár miatt ez 25-50k kategória lehet (ami úgymond nem probléma, ha nincs jó megoldás a fenti problémára).
Köszi a segítséget! Ja nem rosszul fogalmaztam ez jelenség megvolt a vezérlés csere előtt is.Csak mivel előtte sok ideig nem vezettem az hittem én rontok el valamit,illetve ráfogtam hogy biztos a hideg miatt van.Ezért is nem jeleztem akkor a szerelőnek.
Igy látatlanba elsőre kuplungos a gép.Próbáld 1be jól kihuzatni,rögtön kettest neki,tövig gázzal.Ha felpörög,vagy tartja a fordulatot,tárcsacsere.A többi kiegészitővel együtt. Szegecsig lekopott a ferrodol,ezért a rángatás,remegés.
Lassan 2 hónapja van egy 2005-ös 1.2 16V Clio II Taboo típusú autóm.Azóta volt rajta gyertya vezérlés olaj levegőszűrő olajszűrő csere.A problémám az vele hogy reggeli első indításnál ugyan mindig elsőre indul az autó de csak jóval magasabb fordulaton tudok elindulni ha nem ahogy engedem fel a kuplungot berángat és lefullad. Illetve van hogy ilyenkor kettesben is megtorpan az autó. De ez kb addig tart ameddig ki nem fordulok a parkolóból és utána minden normális.És ez általában mindig egy hosszabb állás utáni első indulásnál jelentkezik(és erre a hidegebb idő esetleg eső rátesz) ha használom napközben akkor szintén rendesen lehet indulni.Valaki tapasztalt esetleg hasonlót mitől lehet?
Egyik pillanatról a másikra meg hallt az elektronikám, hibakódokat bedobta, szagatottan ment, radió elment visszajött , duda se volt folytoszelepház kattogott gyujtasra, aztán be se indult, szervo is elment , alvázon test kábelt cseréltem de semmi változás , tipp?
Sziasztok! Lenne egy renault clio 2-esem 1.6 16v K4M motorkódú és kovácsolt erősített hajtókart keresünk bele dugattyut stb találtunk de hajtókart nem hegyi felfutóra epítenénk és jelentős kompresszió növeléshez kellene hajtókar.. Aki építi az olyan márkákból dolgozik csak aki nem gyárt hajtókart clio hoz. Köszönöm a segítséget.
Akkor volt utoljára lecserélve, köszönöm szépen! Azóta azt hiszem egyszer volt más miatt szervizben, akkor mondták a srácok, hogy töltöttek hozzá egy keveset, mert kevésnek találták.
Jól emlékszem, ennél az autónál 60e km az ajánlott csereperiódus vezérlésre?
Igen ezt a multiméteres trükköt már olvastam valahol. Megkeresem, köszi!
Nem tudod, hogy ezen az autón mennyire macerás cserélni? Lesarkítva - hűtő alján lehet a leengedő csavar, leengedem a régit és feltöltöm az újjal? Vagy van valami trükk valahol :)
...."megállapitható?".......szemmel nem.Multiméterrel inkább.Ezzel szoktam haveri-rokoni körbe.Totalcaros tesztet nézd meg hogy kell.Amugy 4-5 évente ajánlott,rózsaszin aluvédős bele.Multi egy hozzávetőleges értéket kimutat,amiből eldönthető mennyire fáradt el a hütőfolyadék.
Hűtőfolyadékot mikor érdemes lecserélni? Megállapítható, ha már itt az ideje? Mennyire bonyolult Clio 2 1.4 16v 2000 esetében, itthon neki lehet ugrani?