Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TWCRASCAL Creative Commons License 2014.04.22 0 0 46693

Ez a lampion ha bármely funkció választása esetén folyamatosan világít, akkor azt jelzi, hogy az olajcseréig megtehető út nulla, az olajcserét el kell végezni. Ilyenkor ezzel egy időben világít a villáskulcs is. Egyébként az olajcseréig/karbantartásig megtehető távolság kilóméterben szokott mellette lenni, és akkor nem világít állandóan.

Előzmény: Roll1983 (46692)
Roll1983 Creative Commons License 2014.04.22 0 0 46692

Sziasztok!

 

Az óra feletti ikon mit akar jelenteni? Az online manualt végignéztem, de ez nincs benne. :S

 

desavel Creative Commons License 2014.04.17 0 0 46691

tegyél fel eggyel nagyobb gumikat előre, filléres téma.

Előzmény: wonderersteam (46690)
wonderersteam Creative Commons License 2014.04.17 0 0 46690

Sziasztok 

 

Érdeklődnek, hogy valaki alakított e már át 2-es Cliot 1,6 16v 6 sebességesre ha igen akkor melyik váltó megy fel ?

Köszi

150-fölött kicsit sokat forog :(

Ata61 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 46689

Sziasztok!

 

Sziasztok! 

 

Keresek 1db gyári kerék

disztárcsát,talán van valakinek elfekvöben. 

 

bubu5860 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 46688

Sziasztok,

 

Két nagy problémával fordulok hozzátok. 2002 10 havi Renault Clio 1.4 16V autóm van.

Egyik problémám menet közben a gázpedál fenn akad az aktuális fordulatszámon és nem reagál semmire sem és középen világít a narancssárga feszültség jelző lámpa. Ha újra indítom akkor van hogy eltűnik. Volt már olyan is, hogy ugyan úgy felvillan ez a lámpa és vissza esik a teljesítménye. Most már a motorhiba jelző lámpa is világít. Autószerelőm rá dugta a hibaolvasót és ö a fojtó szelep vezérlő egységnél talált hibát de addig nem tudja pontosan kideríteni, hogy hol van a hiba míg nála nem generálja a hibát. Tavaly kitakarította de most újra elő jött a hiba. Tart tőle, hogy már a számító gépnél van a hiba de találgatni nem akar mert az nekem sokba kerülne. Hétvégén vidéken egymás után ötször is előjött a hiba majd miután felpörgettem üresbe a motort utána eltűnt. Èn még tippelnék a benzin szűrő dugulására is meg az elektromos gázpedáléra is. Héten az összes szüröt cserélem. Pár éve kipróbáltam rövid időre az etanolt keverve, remélem most nem annak a hibája jön ki.

 

Második problémám, hogy folyik a váltó olajam. Váltókar csatlakozásánál engedi egy szimering. Mókolva volt már kétszer is. Le lett vágva a tengely végéről a rá hegesztett lemez, és onnan le húzva lett kicserélve a szimering. Utána vissza lett hegesztve. Azért lett ez a megoldás mert motor kiszed´se nélkül nem fért a váltóhoz. Szerintem nem csak a szimeringel  van probléma, hanem a tengely is el lehet már kopva. Mi a tapasztalatotok ki lehet szedni a váltót motor kiszedése nélkül? Vagy ne foglalkozzak vele csak időközönként töltsünk után?

Válaszokat előre is köszönöm!

diakgszi89 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 46687

Nem kell feltétlen cserélni, csak meg kell tisztítani. Ha jól rémlik csak egy 10-es kulcs kell hozzá.

Előzmény: totyi01 (46686)
totyi01 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 46686

Köszi a gyors reagálást!

megpróbálom!azt otthon lehet cserélni,vagy valami extra nagy szakműhely kell hozzá?

Előzmény: quattrotomi (46685)
quattrotomi Creative Commons License 2014.04.13 0 0 46685

Holtpont jelaso??

Előzmény: totyi01 (46684)
totyi01 Creative Commons License 2014.04.12 0 0 46684

Sziasztok!

 

van egy '97-es clio-m.1,2 benzin.segítsetek,kérlek,mert folyamatosan leáll,aztán ehezen idul újra és van amikor csak 5-6-ra indul be!

nem tudom,hogy mitől függ,hogy mikor áll le,és mitől függ,hogy beinduljon.

nincs szerelő ismeretségem és tartok tőle,hogyha elvinném szervizbe,átvernének elég alaposan!

 

előre is köszönöm a segítségeteket!

 

üdv.

desavel Creative Commons License 2014.04.12 0 0 46683

csomó infó van a neten, rugóerő számítás, stb, ahhoz satu vagyok, hogy 2 mondatban összefoglaljam.

én is ugyanezt kérdeztem, amikor először mondták nekem, aztán utánanéztem, számítás szerint is és tapasztalat is, valóban keményebb, de elsőre pont hülyeségnek hangzik.

 

szerencsétlent itt szétflémeljük, pedig csak egy laza kis villantós autót akar faragni magának:)

Előzmény: karimax (46682)
karimax Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46682

Aztán a rugókarakterisztika mitől lesz keményebb, ha rövidebb????????????

Előzmény: desavel (46673)
quattrotomi Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46681

Hu de okoska vagy.

Előzmény: Airbag. (46680)
Airbag. Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46680

a rugóból eleve nem vágunk,

pláne nem egy felet...

talán,ha megnéznél egy rugót végre,tudnád miért.......

Előzmény: quattrotomi (46679)
quattrotomi Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46679

Jó lelkü vagy.

Előzmény: Airbag. (46677)
quattrotomi Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46678

Szia..meg ban meg?

Előzmény: drstomi (46617)
Airbag. Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46677

szerintem el is búcsúzhatsz a forgalmidtól...

Előzmény: quattrotomi (46676)
quattrotomi Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46676

Azt tudom.Et 10 es felni van rajta.Szintbe a sárvédövel.Azért gondoltam a sportrugót mert   gumi ás a sárvédö között van 6 cm magasságba.Ballonosabb gumit meg nem akarok.

Előzmény: desavel (46675)
desavel Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46675

az sok mindentől függ, mennyire szottyadt a rugó, mi van az autóban, gátlók, stb. azért mondom hogy aprádonként menjél, inkább többször keveset.

gondolom csak a látvány érdekel.

azt tudjad,hogy ha azt akarod,hogy az autó ragadjon az útra azt nem így kell csinálni.

Előzmény: quattrotomi (46674)
quattrotomi Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46674

Az hány cm lessz ??kb.

Előzmény: desavel (46673)
desavel Creative Commons License 2014.04.11 0 0 46673

vágj le a rugóból egy fél menetet, ettől keményebb is lesz a rugózás. 

Előzmény: quattrotomi (46671)
TWCRASCAL Creative Commons License 2014.04.10 0 0 46672
sziasztok! Nincs arra egyszerû megoldás, hogy cd rádió cserénél használni tudjuk a kormány vezérlõt? köszi
quattrotomi Creative Commons License 2014.04.10 0 0 46671

Sziasztok.Clio2 höz ültetöszett valakinek????

karimax Creative Commons License 2014.04.09 0 0 46670

A ködlámpa hiánya miatt  meg ne fájjon a fejed.

Előzmény: rezso54 (46667)
karimax Creative Commons License 2014.04.09 0 0 46669

Normális a működése.

Mindegyik dupla lámpás esetén így működik. A dupla izzószálas égőknél van az amit írsz, hogy a tompított nem világít reflektor esetén. A búra hőterhelése miatt.

Előzmény: rezso54 (46667)
desavel Creative Commons License 2014.04.09 0 0 46668

nekem is így működik, nagyon jó, nekem bejön, jól bevilágít mindent.

Előzmény: rezso54 (46667)
rezso54 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 46667

Helló,

 

Renault Clio 2-őm  van elég fapad, még ködlámpa sincs.

 

Az lenne a kérdésem, hogy mikor a távolságit bekapcsolom akkor a tompítottnak ki kellene kapcsolnia?

Mert az enyém világít, egyszerre mind a kettő.

 

Ez normális? (mellesleg eddig ez fel se tűnt)  vagy ez csep francia ötlet, tehát gyárilag ilyen.

Lehet az előző tulaj mókolt rajta valamit, vagy elromlott valami a kapcsolóban?

Nektek milyen?

köszi

petr.pet Creative Commons License 2014.04.01 0 0 46666

Clio II kormányt keresek légzsák nélkül ha van bőr az még jobb lenne.

Elérhetőség: nicknévre kattintva.

desavel Creative Commons License 2014.03.21 0 0 46665

ha jót akarsz a futóműnek tegyél fel magas virsligumikat. ha rosszat akarsz neki tegyél rá legperesebb slickeket. hogy a kettő között hova lövöd be azt te döntöd el.

tengereczki pál Creative Commons License 2014.03.21 0 0 46664

köszi,a gyors válaszokat.....

a gép...1.6 16v rxi....a futóműve kemény,nagyon jó az útfekvése a kocsinak......

a felnik,gumik már megvannak,csak kicsit parázok,nem szeretnék ártani a gépnek....

egy aez xylo 15"-os fenyón lennének a pirelli dragók........

az út,felénk is borzasztó....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!